Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-02-2004, 15:50
Sjoukie
Sjoukie is offline
ja, ben ik weer met mijn verhaal sorry...
1,5 week geleden poste ik eenbericht over mijn vriend die twijfels had gekregen en het uit had gemaakt maar me later belde dat ie spijt had en me terug wilde..niet zonder me kon. Ik zei dat ik eorver na moest denken. 2 dagen later kwam kuit school en stond ie opeens in leeuwarden (hij woont in limburg) en moest me iets vertellen.... dat ie van me hielt en me echt niet kwijt wou en er alles voor over had. we hebben toen een goed gesprek gehad en t was weer goed en hij is dit weekend dan ook geweest. t was echt gewoon super en k was zooo in de wolken dat ie bij me teurg was....tot afgelopen donderdagmiddag...

ik kwam thuis en dook 8er de pc omdat k wist dat hij er was... hij begon opnieuw met dezelfde verhalen als 1,5 week geleden...mar nu deed hij ook echt gemeen tegen me... echt heel erg gemeen...k had daar geen zin in en heb het uitgemaakt....
deze klap is echt hard aangekomen...ik snap t niet...alles wat ie afgelopen week heeft egzegd en gedaan...opeens dit....echt IK SNAP HET NIET! en k mag ook net als vorige keer niet msenen, niet bellen niet smsen...niks... als k een vriendin van em op msn spreek zegt ze dat ie niet met haar over me wil praten en als je zn nicks ziet...(kun je via internet zoeken..statusblock) lijkt het net alsof t em allemaal niks kan schelen en zn leven gewoon doorgaat. k weet niet wat k moet doen...k wil praten maar kan niet praten. k ben zo boos en zit met vragen.... iedereen zegt dat ie t niet waard is en dat is ie ook niet maar t is niet zo makkelijk...wat moet k doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-02-2004, 15:59
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
volgens mij weet die gast niet echt wat ie wil
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 14-02-2004, 18:52
Verwijderd
Meis, ik geef je 1 goed advies:

Laat die gast barsten en kijk uit naar iemand anders. Er zijn zat jongens die wel goed voor je zijn en normaal kunnen doen. Sterkte nog he?
Met citaat reageren
Oud 14-02-2004, 19:18
morango
Avatar van morango
morango is offline
jij bent die gozer helemaal niet waard, probeer m uit je hoofd te zetten...
__________________
tralala
Met citaat reageren
Oud 14-02-2004, 22:57
teddybeer1983
Avatar van teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Tja, het is idd heel erg vervelend voor je dat hij niet meer met je wil praten. Maar eigenlijk is het ook wel goed voor je. Je hebt het namelijk uit gemaakt en dat was niet zonder reden, hij deed heel erg naar tegen je. Dit tot twee keer toe en het is daarom ook goed dat je het uit hebt gemaakt.
Je voelt je nu heel erg kut en daar is even ook niet echt iets aan te doen. Als je er over wil praten dan kan je dat het beste met je vriendinnen doen, die zullen je wel snappen en je steunen. Aan hem heb je echt helemaal niks op het moment. Probeer over hem heen te komen en pak ook zelf weer je 'oude' leventje op.

veel succes
__________________
Vrouwen gaan uit om te vergeten................ en mannen om bij de vrouwen te zijn
Met citaat reageren
Oud 14-02-2004, 23:15
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Neem hem de volgende keer, als ie weer zijn spijt komt betuigen, niet terug!! Verder vind ik dat je in een hele moeilijke situatie zit en weet ik niet zo goed wat ik hierover moet zeggen..
Met citaat reageren
Oud 15-02-2004, 09:33
HowLovely
Avatar van HowLovely
HowLovely is offline
Ik weet dat t t beste voor me is om geen contact even met hem te hebben maar het is zo fucking moeilijk...vooral ook als je weet dat hij online is maar je niet met em praten kunt. Ik ga ook cker geen contact met hem opnemen, hij komt maar naar mij toe met zn excuses (trouwens, k maak t niet meer goed neej, hij is te ver gegaan)
Met citaat reageren
Oud 15-02-2004, 18:57
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Citaat:
Apezzz schreef op 14-02-2004 @ 20:18:
jij bent die gozer helemaal niet waard, probeer m uit je hoofd te zetten...
Ik denk dat je bedoelt dat hij haar niet waard is

Verder vind ik ook dat je die jongen echt moet vergeten, er valt niet te leven met klootzakken. Er zijn echt genoeg jongens die je wel goed zullen behandelen.
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much
Met citaat reageren
Oud 17-02-2004, 08:26
vivelafete!
Avatar van vivelafete!
vivelafete! is offline
het is inderdaad superkut als je met vragen in je hoofd zit.. ik vind dat je antwoord moet krijgen op die vragen.. maar als die gast niks meer van jou wilt horen.. is hij het niet eens waard om nog aandacht aan te besteden.. het is echt naar .. maar ik zou hem inderdaad oook vergeten..en even tot jezelf komen.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2004, 08:29
HowLovely
Avatar van HowLovely
HowLovely is offline
ja, ben k ook van plan. k ga niet 8er em aan maar proberen em t vergeten maar t lukt niet zo...













*HowLovely = Sjoukie*
Met citaat reageren
Oud 19-02-2004, 13:26
HowLovely
Avatar van HowLovely
HowLovely is offline
k wil jullie toch op de hoogte houden...naja voor zover dat kan...t is nu n week geleden en heb nog steeds niks gehoord. Met mezelf gaat t alweer stukkiej beter
Met citaat reageren
Oud 19-02-2004, 14:15
LieFfieJ
Avatar van LieFfieJ
LieFfieJ is offline
Das good! You go gurl!
Jezus die gast weet ook niej wat die wilt..
Idd zoals meerdere mensen al gezegd hebben: als hij jou laat lopen, dan is ie je vast niet waard!!
Ik zou zeggen: er zijn nog veel meer vissen in de zee, zoek iemand die wat dichterbij woont en die wel weet wat die wil!
Dat zei ik laatst ook tegen een vriendin van mij, en die is er nu weer helemaal bovenop!
__________________
Let's talk :: Niets kan mij nog stoppen..
Met citaat reageren
Oud 19-02-2004, 14:34
Bodien
Bodien is offline
iemand die niet weet wat ie wil, moet niet aan en relatie beginnen!! ik zou niet meer proberen het goed te maken, hij is je niet waard!!!
Met citaat reageren
Oud 19-02-2004, 15:14
HowLovely
Avatar van HowLovely
HowLovely is offline
Citaat:
LieFfieJ schreef op 19-02-2004 @ 15:15:

Dat zei ik laatst ook tegen een vriendin van mij, en die is er nu weer helemaal bovenop!

hehe, nu hopen dat t bij mij ook zo goed helpt die woorden van jou...
Met citaat reageren
Oud 19-02-2004, 15:32
[Het Engeltje]
Avatar van [Het Engeltje]
[Het Engeltje] is offline
Wat je moet doen?

Heel hard janken, zodat je kussen zo nat is als een uhm.. hondje dat in de sloot is gesprongen.

Vreet je vol met koekjes, chips en chocola

Zuip je de tering

Gooi je vrienden dood met je gezeur

Na 3 dagen is het gegarandeerd over
Met citaat reageren
Oud 19-02-2004, 15:35
HowLovely
Avatar van HowLovely
HowLovely is offline
uuuhm dat dacht je...echt niet dus... zeuren erover enzow dat zorg er alleen maar voor dat je hele dagen met hem ebzig bent..en drank lost al helemaal niks op!!
Met citaat reageren
Oud 19-02-2004, 15:43
[Het Engeltje]
Avatar van [Het Engeltje]
[Het Engeltje] is offline
Oh, uhm, bij mij lucht het juist wel op als ik mijn verhaal eruit gooi, mensen me begrijpen en steunen en dan is het al een stuk minder.

Alcohol helpt bij mij altijd
Met citaat reageren
Oud 19-02-2004, 15:55
Sithan
Sithan is offline
Wat moet men toch met van die wispelturige types, als ik jou was zou ik t lekker laten rusten en die jongen duidelijk maken dat hij zijn gedachtes wel weer eens op orde mag brengen, want dat je niet het slachtoffer wil worden van iemand die de ene dag zielsveel van je houdt en de andere dag lijdt aan selectieve amnesie wat betreft dat houden van...
Misschien dat hij zo'n tactiek bij gameboyspelletjes kan toepassen, maar echte mensen vinden het niet zo heel erg fijn om zoiets te ervaren...daar zou hij best wel rekening mee mogen houden, anders is het gewoon een egoistische klootzak als je t mij vraagt.
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 19-02-2004, 16:01
HowLovely
Avatar van HowLovely
HowLovely is offline
Citaat:
[Het Engeltje] schreef op 19-02-2004 @ 16:43:
Oh, uhm, bij mij lucht het juist wel op als ik mijn verhaal eruit gooi, mensen me begrijpen en steunen en dan is het al een stuk minder.

Alcohol helpt bij mij altijd

k praat er wel over met mn vrienden hoor...maar ga niet heeele dagen aan hun kop zeuren...maar zonder vrienden ben je inderdaad nergens
Met citaat reageren
Oud 19-02-2004, 16:11
[Het Engeltje]
Avatar van [Het Engeltje]
[Het Engeltje] is offline
Citaat:
HowLovely schreef op 19-02-2004 @ 17:01:
k praat er wel over met mn vrienden hoor...maar ga niet heeele dagen aan hun kop zeuren...maar zonder vrienden ben je inderdaad nergens
Je moet alles niet te letterlijk nemen. Ik ben alleen niet het type dat alles op een beladen manier brengt.. Dus eigenlijk zeg ik: praat erover, jank er ff om, vreet wat, ga feesten, probeer hem te 'vergeten'
Met citaat reageren
Oud 19-02-2004, 16:14
HowLovely
Avatar van HowLovely
HowLovely is offline
precies......
Met citaat reageren
Oud 19-02-2004, 16:16
[Het Engeltje]
Avatar van [Het Engeltje]
[Het Engeltje] is offline
Succes
Met citaat reageren
Oud 19-02-2004, 16:17
HowLovely
Avatar van HowLovely
HowLovely is offline
thnQ!
Met citaat reageren
Oud 21-02-2004, 13:46
Avondel
Avondel is offline
Citaat:
[Het Engeltje] schreef op 19-02-2004 @ 16:32:
Wat je moet doen?

Heel hard janken, zodat je kussen zo nat is als een uhm.. hondje dat in de sloot is gesprongen.

Vreet je vol met koekjes, chips en chocola

Zuip je de tering

Gooi je vrienden dood met je gezeur

Na 3 dagen is het gegarandeerd over
3 dagen!!!! DAt moet dan wel echt een record zijn zeg
Dat heb ik nog nooit meegemaakt...
Met citaat reageren
Oud 21-02-2004, 14:14
HowLovely
Avatar van HowLovely
HowLovely is offline
t is inmiddels meer dan n week en t gata nog steeds kuttiej....bah waarom zit ie in mn hoofd en gat ie er niet gewoon uit!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-02-2004, 23:28
Avondel
Avondel is offline
Citaat:
HowLovely schreef op 21-02-2004 @ 15:14:
t is inmiddels meer dan n week en t gata nog steeds kuttiej....bah waarom zit ie in mn hoofd en gat ie er niet gewoon uit!
ACh meisje, het is erg kut, maar je kunt er niks aan doen. Je kunt je alleeen maar kut voelen en denken aan dat het ooit weer beter zal gaan. Je zult er uiteindelijk wel overheen komen.. ook al lijkt dat nu echt neit zo. DAarna kun je je misschien zelfs niet meer indenken dat je hem ooit leuk hebt gevonden. Ik weet dat het nu onlogisch klinkt maar het is echt zo.

STerkte meid, het zal je lukken.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2004, 18:49
bj0etiejfreak
Avatar van bj0etiejfreak
bj0etiejfreak is offline
lieverd, ze zeggen wel .. zet hem uit je hoofd.. maar dat is heel heel heel erg moeilijk!!!
het is al een maand uit met m'n vriend en ik heb nogsteeds liefdes verdriet
zie topic : na 1 maand nog liefdesverdriet
en ze zeggen wel je kan wel beter krijgen er zijn zat jongens op de wereld.. maar er is niet nog zo'n zelfde jongen die jouw hart veroverd heb.... Dat zal ooit vroeg of laat wel gebeuren... Mijn eXvriendje had het uitgemaakt na dat hij nog dat weekend bij mij geslapen had.. en we hadden het over kinderen, huizen... nog wel te vroeg enz0.. maar dat is wat we allebei super graag wilde... Hij heeft het de dag erna uitgemaakt..
Ik ben er nog kapot van
Als er wat is.. moet je me maar toevoegen op msn.. mini_rokje@hotmail.com

Sterkte meid!!!
Met citaat reageren
Oud 24-02-2004, 13:29
HowLovely
Avatar van HowLovely
HowLovely is offline
dat is de reden waarom ik me opneiuw heb aangemeld onder een nieuwe naam. mn broertje zat nl vaak op mijn naam hier...en heeft dus ook dat fotoboek aangemaakt dat vond k echt nie leuk meer dus heb k me opnieuw aangemeld onder HowLovely en daar zelf een fotoboek bij gemaakt.
IK BEN DUS 100% EEN MEISJE!
Met citaat reageren
Oud 24-02-2004, 15:08
Flowerless
Flowerless is offline
Citaat:
HowLovely schreef op 24-02-2004 @ 14:29:
dat is de reden waarom ik me opneiuw heb aangemeld onder een nieuwe naam. mn broertje zat nl vaak op mijn naam hier...en heeft dus ook dat fotoboek aangemaakt dat vond k echt nie leuk meer dus heb k me opnieuw aangemeld onder HowLovely en daar zelf een fotoboek bij gemaakt.
IK BEN DUS 100% EEN MEISJE!

Oke sorry
Met citaat reageren
Oud 24-02-2004, 17:34
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Misschien zat wel een vriend van hem op msn en je uit te schelden. Je kan beter een persoonlijk gesprek voeren dan over msn iets uitpraten. Ik ben ook al zovaak uitgescholden door zo'n domme vriend van een vriend van mij. Hij doet zich dan voor als een vriend van mij en dat is heel verwarrend.

Bel hem gewoon vraag om een verklaring. Dat is het minste wat hij kan doen lijkt mij!
Met citaat reageren
Oud 24-02-2004, 18:49
Fa Sai
Fa Sai is offline
Wat een loser! Echt meid, jij kunt beter krijgen dan dit! En het zal toch geen vriend zijn van je ex op msn, hij mailt en sms't toch ook niet gewoon?
Laat lekker barsten die sukkel en stel je open voor andere, wel leuke jongens!
__________________
negatrippen kan best lekker zijn... mai pen rai
Met citaat reageren
Oud 26-02-2004, 13:09
HowLovely
Avatar van HowLovely
HowLovely is offline
tnx allemaal voor jullie tips en steun..errug lief
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Bi/homo, ik snap t niet?
rotterdamseboy
4 09-03-2013 21:01
Werk, Geld & Recht Is dit het leven?...
Thanatios
32 13-06-2007 22:02
Psychologie Wat te doen met mijn huidige thuissituatie?
Pruts0r
3 07-05-2007 12:17
Liefde & Relatie pfff.. ik snap mezelf niet meer...
renate01
7 03-05-2004 19:40
Liefde & Relatie Ik snap t niet, iemand anders wel?
Yab-Yum
59 02-05-2003 11:15
Liefde & Relatie Hoe krijg je het vertrouwen van een jongen terug ?????
lieverdje=x=
27 18-01-2003 08:48


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:45.