Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-04-2005, 22:34
Verwijderd
Verschillen ze afgezien van uiterlijk superveel van mekaar?
De E720 is iets later uitgekomen hier in NL, dus misschien ook ietsje beter? betwijfel het, mja..
Er komen veel lovende geluiden over de d500, maar van de E720 heb ik nog niet veel gehoord..

Welke kan ik het beste kopen als opvolger voor m'n trouwe samsung s300?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-04-2005, 00:05
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
D500.

zie ook dat andere topic(s?) die over D500 gaan.

Gewoon erg fijn en gebruksvriendelijk, zeker ook als je de s300 gewend bent.
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 13-04-2005, 07:44
Darko
Avatar van Darko
Darko is offline
Lastige.. De E720 heeft een 1 mpixel camera, de D500 1.3 mpixel. Daarnaast beschikt de E720 over 6 mb minder geheugen. Daar staat tegenover dat de E720 wel wat goedkoper is dan de D500. Qua functies scheelt het niet zoveel, maar ik zou de E720 nemen, ik hoorde dat het schuifsysteem van de D500 niet zo degelijk was als de E800.
__________________
I've got a PhD in Horribleness.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2005, 08:24
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Darko schreef op 13-04-2005 @ 08:44 :
Lastige.. De E720 heeft een 1 mpixel camera, de D500 1.3 mpixel. Daarnaast beschikt de E720 over 6 mb minder geheugen. Daar staat tegenover dat de E720 wel wat goedkoper is dan de D500. Qua functies scheelt het niet zoveel, maar ik zou de E720 nemen, ik hoorde dat het schuifsysteem van de D500 niet zo degelijk was als de E800.
Ik vind dat je photo's ermee kan maken helemaal niet belangrijk. Want het is een telefoon, geen foto toestel.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 13-04-2005, 08:35
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
Citaat:
Jolt schreef op 13-04-2005 @ 09:24 :
Ik vind dat je photo's ermee kan maken helemaal niet belangrijk. Want het is een telefoon, geen foto toestel.
hij vraagt toch alleen welke beter is, d500 of e720

niet wat jij van de camera functie vindt.
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 13-04-2005, 08:43
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Tiño schreef op 13-04-2005 @ 09:35 :
hij vraagt toch alleen welke beter is, d500 of e720

niet wat jij van de camera functie vindt.
Nee maar, ik bedoel maar, je gaat neem ik aan voor een telefoon. Leuk dat er een camera bij zit, maar als je fatsoenlijk foto's maakt ga je voor een foto toestel.

Ik zelf heb de D500 ook gezien, maar de kwaliteit van de foto's is absoluut bagger en in een kut resolutie. Wel leuk dat je hem ook als mp3 speler kan gebruiken.

Anyway, ik vind zowizo dat je een camera op de telefoon niet bij het oordeel moet nemen.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 13-04-2005, 11:01
Verwijderd
nee okeej, maar tegenwoordig kan je eigenlijk niet meer om een telefoon met camera heen.. En al die andere nutteloze frutsels die erbij zitten.. UMTS bijvoorbeeld(deze foons niet), dat gaat toch handen vol geld kosten, dataverkeer en bellen.. En dan moet je nog aan de andere kant van de lijn iemand hebben met 'n umts-foon, en daar zijn er nog veel te weinig van..

Ik heb zelf dus een S300, ook nog uit het pre-camera tijdperk..
Dat ding werkt nog geweldig, smsen en bellen, en een kleurenscherm met net zo veel leuke kleurtjes als op de nieuwe foons.. en een GRATIS datakabel(hoor dat je daar tegenwoordig voor moet dokken)..
Mja, mijn abo loopt over een maandje af, en tjah, als je dan een nieuwe abo af kan sluiten, met ook weer een leuke nieuwe gratis telefoon, dan zou je geen echte nederlander zijn als je dat niet zou doen he?
In dat opzicht zou het prijsverschil tussen de D500 en E720 ook niet veel uitmaken, want bij mn abo krijg ik dat ding dan toch gratis of in ieder geval voor een redelijk laag bedrag.

Ik had wel gelezen dat er nog geen beschermhoesjes oid waren voor de D500(of ondertussen wel?), is dat niet funest voor je beeldscherm?(zal vast niet mja)
Met citaat reageren
Oud 13-04-2005, 15:49
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
de beschermhoesjes die er zijn voor de d500 zijn juist funest voor je beeld.

verder heeft de d500 262.000 kleuren , itt jouw 65k schermpje.

Dus...
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 13-04-2005, 17:15
Verwijderd
zo, na lang nadenken(paar weekjes) heb ik vanmiddag tog maar de D500 gekocht

nu maar eens uitproberen wat een leuke frutsel er allemaal op zitten..
Als ie niet bevalt weet ik je te vinden Tiño (j/k)
Met citaat reageren
Oud 13-04-2005, 23:27
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
haha, ja is goed hoor

maar ik heb veel( erg veel) verschillende telefoons gehad,maar met deze kun je ECHT veel...

en zeker als je de s300 had en nu ineens zon grote stap omhoog doet qua telefoon..echt geweldig , heb je dr trouwens iets van een datakabel of bleutooth bij?
erg handig voor fotoos uitwisselen en mp3'tjes.
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 11:38
Verwijderd
ach, toen ik mn S300 kocht was ie top-of-the-bill..
Kostte toen iets van 500euro ofzo en was het allernieuwste wat samsung te bieden had.. mja, dan ben je na 3maanden alweer ouderwets, want dan komt er ineens een telefoon met camera uit..
Mja, ik ga nou met deze telefoon maar even geniet van mn 'modern-zijn-voor-2maandjes'..
Ik krijg er zo'n bluetooth ding bij.. die zouden ze thuissturen ofzo, beetje vaag allemaal. Ik heb ook nog een datakabeltje liggen van mn S300, ga eens kijken of ik die er anders in kan rammen.. de aansluiting ziet er namelijk pcies hetzelfde uit..
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 18:33
Apomes
Avatar van Apomes
Apomes is offline
Ik heb de E720 gekocht, ook prima spul
__________________
Today I'm handing out lollipops and ass-whoopins and right now, I'm all out of lollipops!
Met citaat reageren
Oud 17-08-2005, 22:46
Mass
Avatar van Mass
Mass is offline
Ik ga morgen de E720 halen, heel simpel om de volgende redenen:

De gadgets tussen deze twee zijn bijna hetzelfde en daarentegen is het design van de E720 mooier dan die van de D500. En heb hiervoor een E700 gehad, dus ben klepje gewend en is toch vertrouwd

Trouwens, wat kan mij die ene 0.3 megapixel verschil uitmaken
Met citaat reageren
Oud 19-08-2005, 09:58
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Mja, en de foto's zijn best aardig van de e720. Ik heb tenminste al een aantal heel scherpe schermafbeeldingen gehad Daarvoor zijn ze ideaal

En ik werk gewoon met bluetooth (zodat ik de foto's op mn laptop kan zetten). En zo'n bluetooth-ding is tegenwoordig helemaal niet duur
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:27.