Oud 29-09-2017, 01:21
MissJirapa
Avatar van MissJirapa
MissJirapa is offline
Beste (ex)studenten en (ex)docenten, (Aka lief dagboek)

Ik zit met een probleem waar ik niet uit kan komen en vraag hierbij om jullie advies.

Ik zal kort en bondig zijn door te vertellen dat mijn ouders niet in staat zijn om mij op financieel gebied te helpen betreft opleiding en school voorzieningen. Ik ben een 19 jarige werkende studente die 5 dagen per week naar school gaat en ook gemiddeld 32 per week werkt in de horeca. Mijn vasten lasten en uitgave liggen nogal aan de hoge kant waarmee ik op zich nog wel kan budgetteren, maar dit is niet genoeg om de kosten van mijn opleiding voortijdig( en voorzieningen zoals bijv. een goed werkend laptop) te kunnen financieren.