Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Wegwijzen & Voorstellen
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-12-2017, 23:56
Bjarnekexd
Bjarnekexd is offline
Heluuuwww💗

16j👑

GAY❤️💁🏼*♂️🏳️*🌈

TALK to me BOYYSSS😍

Jongen🙋🏼*♂️

Berlaar-Nijlen🏡
Provicie Antwepen🌆

Stuur me 😏
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-12-2017, 10:26
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Welkom op het forum!

Als je contact zoekt kan je dat het beste doen op Contact Gezocht. Seksueel (getint) contact zoeken mag overigens niet op het forum.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 28-12-2017, 20:14
Bjarnekexd
Bjarnekexd is offline
Sexueel getint ?🙄 doe ik dat dan?
Met citaat reageren
Oud 28-12-2017, 22:17
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Sexueel getint ?🙄 doe ik dat dan?
Als je bijvoorbeeld iemand zoekt om seks mee te hebben, of om samen mee af te trekken, of om spannende foto's naar te versturen. Dat valt daar allemaal onder en is dus niet toegestaan hier op het forum.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 28-12-2017, 22:25
Verwijderd
Maar zijn vraag is waarom je dat meldt. Volledig terechte vraag en ik vind je opmerkingen van weinige goede smaak getuigen.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2017, 22:39
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Maar zijn vraag is waarom je dat meldt. Volledig terechte vraag en ik vind je opmerkingen van weinige goede smaak getuigen.
Hij doet dat niet, en dat houden we graag zo Veel mensen die hier op het forum contact zoeken en nadrukkelijk hun geaardheid vermelden zijn wel op zoek naar seksueel contact of krijgen reacties van mensen met die intenties. Vandaar dat ik het nog even extra vermeld. Het was niet bedoeld als beschuldiging, en ik moet eerlijk zeggen dat ik zijn wedervraag na mijn opmerking ook las als "Wat bedoel je daarmee?" in plaats van "Doe ik dat". Want hij heeft zich daar inderdaad niet schuldig aan gemaakt. Mijn fout dus.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 29-12-2017, 13:37
Verwijderd
Je trekt dus de conclusie dat iemand op zoek is naar seks vanwege hun geaardheid, dat realiseer je je ook? Prima dat je het meldt hoor maar het staat fucking random en raar als dat specifiek in dit geval gedaan wordt....
Met citaat reageren
Oud 29-12-2017, 17:07
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Je trekt dus de conclusie dat iemand op zoek is naar seks vanwege hun geaardheid, dat realiseer je je ook? Prima dat je het meldt hoor maar het staat fucking random en raar als dat specifiek in dit geval gedaan wordt....
Als je vrienden zoekt hoef je je geaardheid niet zo nadrukkelijk te vermelden. Wanneer je je geaardheid vermeld (of die nu homo of hetero of bi is) ben je vaak op zoek naar een relatie of een ander soort contact waarbij je seksuele oriëntatie relevant is. En als het alleen om dat laatste gaat, dan zit je hier op het forum niet goed.

Nogmaals, het is geen beschuldiging. Ik wijs iemand slechts op de regels. Iets wat in het algemeen geen overbodige luxe is, want op de meeste waarschuwingen rondom seksueel contact krijg ik een "Sorry, dat wist ik niet!" bericht terug.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 01-01-2018, 21:34
Verwijderd
Citaat:
Als je vrienden zoekt hoef je je geaardheid niet zo nadrukkelijk te vermelden.
Wie teh heck ben jij om dat voor een ander te bepalen? Ik ken echt massa's lui die proud zijn en het willen vertellen (na een fucking lange periode van onderdrukking). Echt complete wtf dit?

Citaat:
Wanneer je je geaardheid vermeld (of die nu homo of hetero of bi is) ben je vaak op zoek naar een relatie of een ander soort contact waarbij je seksuele oriëntatie relevant is. En als het alleen om dat laatste gaat, dan zit je hier op het forum niet goed.
Oh okay.

Echt: Wtf.... Dit is zo ongelofelijk hetzelfde als "ik ben geen racist, maaaaarrrr"

Citaat:
Nogmaals, het is geen beschuldiging. Ik wijs iemand slechts op de regels. Iets wat in het algemeen geen overbodige luxe is, want op de meeste waarschuwingen rondom seksueel contact krijg ik een "Sorry, dat wist ik niet!" bericht terug.
Je bent exact hetzelfde aan het doen als politie bij etnisch profileren.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2018, 23:06
Morky
Avatar van Morky
Morky is offline
Ik weet zeker dat ze het niet zo bedoelde man. Ik zou als forumbaas ook voorzichtig zijn met dit soort berichten. Plus, Bjarnekexd leek ook niet beledigd, ik vind het als queer jongen ook geen belediging op deze site door een forumbaas. Kijk maar eens naar de andere berichten die ze stuurt op dit gebied.

Al bij al is dit gewoon een groot misverstand, dus laten we deze discussie stoppen voordat er gewonden vallen.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2018, 13:24
Verwijderd
Citaat:
Ik weet zeker dat ze het niet zo bedoelde man.
Het maakt geen kak uit hoe iemand iets bedoelt. Some of the worst things ever were done with the best intentions. Het komt voort uit een vooroordeel en vooroordelen zijn remmend en in dit geval simpelweg beledigend.

Citaat:
Ik zou als forumbaas ook voorzichtig zijn met dit soort berichten.
Prima, maar je acteert pas als je nood hebt. Er is nu geen enkele reden of indicatie om voorzichtig te moeten zijn. Alleen al de notie dat jij dat wel zou zijn vind ik persoonlijk om te kotsen. Het is de reden dat mensen voorzichtig zijn met hun kinderen bij homo's ja want voor je het weet heeft je kleine zoontje geen sterretje maar een rondje. Dit is dus echt gewoon niet okay.

Citaat:
Plus, Bjarnekexd leek ook niet beledigd,
Dat is prima, maar ik ben 20 jaar ouder dan Bjarnekexd en ik leg uit hoe volwassen mensen met deze situatie horen om te gaan, hij is verder wat mij betreft geen onderdeel van dit gesprek. En ja, als ik in de bus of tram een domme opmerking hoor tussen twee mensen dan reageer ik daar ook op.

Citaat:
ik vind het als queer jongen ook geen belediging op deze site door een forumbaas. Kijk maar eens naar de andere berichten die ze stuurt op dit gebied.
Dit is niet mijn eerste dag op dit forum. Ik heb in m'n eentje bijna 10 keer zoveel berichten geplaatst als op dit hele subforum staan. Ik heb heel Elin3's forumcarrière meegemaakt and then some en ik ken haar postgeschiedenis (wat trouwens precies de reden is waarom ik er op reageer, dit is niet de eerste keer dat ze aangesproken wordt op dit soort onacceptabele vooroordelen).

Citaat:
Al bij al is dit gewoon een groot misverstand, dus laten we deze discussie stoppen voordat er gewonden vallen.
Nee, het is geen groot misverstand.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2018, 21:41
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Deadlock, als TS hier een probleem mee heeft dan kan hij dat bij mij melden, of melden via de rapporteer-knop. Ik ben best bereid om dan mijn bericht aan te passen en het topic op te schonen.

Als jij een issue met mij hebt wegens deze post dan kan je mijn post bijvoorbeeld rapporteren en de input van andere forumbazen vragen. Dan kan er bemiddeld worden in dit meningsverschil. Wij gaan hier met z'n tweeën niet uitkomen.

Dingen die ik jaren geleden gepost heb lijken me hierin niet zo relevant, want mensen ontwikkelen zich, vormen nieuwe meningen, etc. Zeker in de leeftijd tussen 16-22 jaar oud. Dus ja, ik zal in het verleden uitspraken gedaan hebben waar ik nu niet meer achter sta. Ik ontwikkel me, leer steeds meer en vorm nieuwe meningen.

Nogmaals, dit is geen vooroordeel over wie dan ook. Hooguit te weinig inzicht in hoe graag gay mensen hun geaardheid van de daken schreeuwen. Het liefst zou ik alle nieuwe gebruikers die contact zoeken met deze en de andere forumregels om de oren slaan. Ik wijs mensen al regelmatig op de regels, zowel in topics, als via waarschuwingen. Daar is weinig nieuws aan
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 03-01-2018, 15:32
Verwijderd
Citaat:
Deadlock, als TS hier een probleem mee heeft dan kan hij dat bij mij melden, of melden via de rapporteer-knop.
Het interesseert me niet of TS er een probleem mee heeft, [b]ik[b] heb er een probleem mee. Als iemand hier racistisch doet dan wordt daar wat van gezegd, sociale controle, dit is niets anders.

Citaat:
Ik ben best bereid om dan mijn bericht aan te passen en het topic op te schonen.
Ik ben niet zo van het editten, tenzij iemand zijn of haar mening misschien wijzigt maar dan nog, goede reminder van een verleden waarin men het allemaal niet zo helder zag en dat het dus anders moet.

Citaat:
Als jij een issue met mij hebt wegens deze post dan kan je mijn post bijvoorbeeld rapporteren en de input van andere forumbazen vragen. Dan kan er bemiddeld worden in dit meningsverschil. Wij gaan hier met z'n tweeën niet uitkomen.
Volgens mij is er geen bemiddelaar.

Citaat:
Dingen die ik jaren geleden gepost heb lijken me hierin niet zo relevant, want mensen ontwikkelen zich, vormen nieuwe meningen, etc. Zeker in de leeftijd tussen 16-22 jaar oud. Dus ja, ik zal in het verleden uitspraken gedaan hebben waar ik nu niet meer achter sta. Ik ontwikkel me, leer steeds meer en vorm nieuwe meningen.
Ze zijn wel relevant want het gaat om exact hetzelfde.

Citaat:
Nogmaals, dit is geen vooroordeel over wie dan ook. Hooguit te weinig inzicht in hoe graag gay mensen hun geaardheid van de daken schreeuwen. Het liefst zou ik alle nieuwe gebruikers die contact zoeken met deze en de andere forumregels om de oren slaan. Ik wijs mensen al regelmatig op de regels, zowel in topics, als via waarschuwingen. Daar is weinig nieuws aan
Als het vanuit die motivatie is, vind ik dat ik nog steeds in mijn recht sta om er iets van te zeggen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Wegwijzen & Voorstellen Nieuw hier
colaijsje
6 21-06-2014 23:17
Wegwijzen & Voorstellen Nieuw hier
Help!
3 06-02-2012 11:35
Wegwijzen & Voorstellen nieuw hier!
Jessytjuh
1 29-11-2011 11:55
Wegwijzen & Voorstellen Ook nieuw hier!
Pudna
6 31-01-2010 12:49
Wegwijzen & Voorstellen Nieuw hier..
Deviliciouszz
3 06-08-2009 10:01
Verhalen & Gedichten Nieuw hier, enzo..
Elianora
4 21-11-2003 18:56


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:59.