Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-01-2018, 18:29
nel02
nel02 is offline
Hey lieve mensen,

Ik zit hier al een paar maanden mee en wou het graag delen omdat ik niet weet wat ik er mee aan moet. Ik ben een meisje van bijna 16 jaar en heb een neef van een jaar ouder. Toen we jonger waren waren we beste vrienden en brachten we onwijs veel tijd samen door. Sinds een paar maanden stuurt hij me vaak berichten over mijn billen en borsten. Ook vraagt hij om naaktfoto's en wil hij met me seksuele handelingen uitvoeren.

Ik heb al een aantal keren aangegeven dat ik hier niet van gediend ben, maar toch probeert hij het dan na een paar weken weer. Ik maak hun huis schoon als bijbaan en als ik dan in een legging kom schoonmaken krijg ik die avond berichtjes van hem dat ik goeie billen heb en of hij foto's mag. Ik voel me hier super ongemakkelijk over. Als ik hem in het echt tegenkom doet hij super normaal en aardig. Mijn familie is overigens erg dol op hem dus dat maakt het extra lastig. Ik ben bang dat als ik dit vertel aan mijn ouders dat ze het of niet geloven of dat hun hele band met mijn neef stuk is en er een familieruzie over komt.

Help mij asjeblieft,

Groetjes Nel
Met citaat reageren
Oud 22-01-2018, 19:07
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Wat een griezel zeg. Stom dat je hiermee te maken hebt. Als hij appjes stuurt: aan je ouders en zijn ouders laten zien! Dat ze hem aardig vinden maakt niet uit: hij is niet aardig. Hij is een griezel die jouw grenzen niet respecteert en hij komt ermee weg nu.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2018, 20:41
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Je kunt zijn berichtjes laten zien, jij hebt bewijs. Hij is je neef en hij zou jou (of wie dan ook niet daar niet op zit te wachten) niet zo moeten benaderen. Hij moet jouw grenzen respecteren.

Durf je dat niet, dan zou ik op z'n minst een ander schoonmaak-adresje zoeken.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 22-01-2018, 20:57
nel02
nel02 is offline
Citaat:
Je kunt zijn berichtjes laten zien, jij hebt bewijs. Hij is je neef en hij zou jou (of wie dan ook niet daar niet op zit te wachten) niet zo moeten benaderen. Hij moet jouw grenzen respecteren.

Durf je dat niet, dan zou ik op z'n minst een ander schoonmaak-adresje zoeken.
Citaat:
Wat een griezel zeg. Stom dat je hiermee te maken hebt. Als hij appjes stuurt: aan je ouders en zijn ouders laten zien! Dat ze hem aardig vinden maakt niet uit: hij is niet aardig. Hij is een griezel die jouw grenzen niet respecteert en hij komt ermee weg nu.
Dankjullie wel! Helaas gebeurt het via snapchat, maar de volgende keer zal ik een screen maken en het alsnog laten zien aan mijn ouders.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2018, 21:19
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Dankjullie wel! Helaas gebeurt het via snapchat, maar de volgende keer zal ik een screen maken en het alsnog laten zien aan mijn ouders.
Heel goed idee! Kan je hem eventueel ook blokkeren op snapchat?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 22-01-2018, 21:20
nel02
nel02 is offline
Citaat:
Heel goed idee! Kan je hem eventueel ook blokkeren op snapchat?
Ja dat kan!
Met citaat reageren
Oud 22-01-2018, 21:53
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ja dat kan!
Sla wat berichten op/ maak er een printscreen van zodat je bewijs hebt mocht je het een keer aan je ouders of aan je oom en tante willen laten zien, en blokkeer hem vervolgens.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 05-02-2018, 19:16
Sjaak_Bakker
Sjaak_Bakker is offline
Een screenshot maken of hem opeens blokkeren valt op. Lok hem een beetje uit en zorg dat je goed veel bewijs krijgt. Maak er gewoon een foto van met een andere apparaat of maak een screenshot met een app dat hij het niet ziet.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2018, 19:17
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Een screenshot maken of hem opeens blokkeren valt op. Lok hem een beetje uit en zorg dat je goed veel bewijs krijgt. Maak er gewoon een foto van met een andere apparaat of maak een screenshot met een app dat hij het niet ziet.
Uitlokken lijkt me in dit geval niet verstandig. Ik neem aan dat de ts daar ook niet op zit te wachten.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2018, 19:18
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Een screenshot maken of hem opeens blokkeren valt op. Lok hem een beetje uit en zorg dat je goed veel bewijs krijgt. Maak er gewoon een foto van met een andere apparaat of maak een screenshot met een app dat hij het niet ziet.
Uitlokken zou ik niet doen, dan lijkt het net of zij er in meegegaan is. Als ze bewijs wil hebben dat al het initiatief bij hem ligt is uitlokken een heel erg slecht idee.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 05-02-2018, 19:27
Sjaak_Bakker
Sjaak_Bakker is offline
Citaat:
Uitlokken zou ik niet doen, dan lijkt het net of zij er in meegegaan is. Als ze bewijs wil hebben dat al het initiatief bij hem ligt is uitlokken een heel erg slecht idee.
Ik bedoel niet dat zij bijvoorbeeld vraagt of hij wat geils wil zien
Met citaat reageren
Oud 05-02-2018, 19:38
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik bedoel niet dat zij bijvoorbeeld vraagt of hij wat geils wil zien
Dan moet je duidelijker zijn over wat je wel bedoelt. Als het ook maar een klein beetje suggestief is staat zij veel minder sterk, omdat het dan niet alleen van zijn kant komt.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 10-02-2018, 06:27
Bijnadood
Avatar van Bijnadood
Bijnadood is offline
Gewoon blokkeren
Met citaat reageren
Oud 13-02-2018, 11:10
svenieboiiiiiii
svenieboiiiiiii is offline
ik zal aangifte doen bij de politie want misschien gaat je neef wel doordraaien en dat moet je echt niet hebbn want anders kan het misschien nog heel gevaarlijk uitlopen
Met citaat reageren
Oud 17-02-2018, 10:52
Klok
Klok is offline
Om nou gelijk aangifte te doen...
Met citaat reageren
Oud 17-02-2018, 12:09
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Om nou gelijk aangifte te doen...
Hoe ver moet het volgens jou komen?
Met citaat reageren
Oud 17-02-2018, 12:18
Verwijderd
Citaat:
Om nou gelijk aangifte te doen...
Ja, dat moet wel. Hou je mond, ga weg.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2018, 00:27
MisterShy
Avatar van MisterShy
MisterShy is offline
Citaat:
Ja, dat moet wel. Hou je mond, ga weg.
Nee hoeft niet. Maak er geen olifant van.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2018, 09:29
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Nee hoeft niet. Maak er geen olifant van.
Jongens die minderjarige meisjes om naaktfoto's vragen zijn fout bezig, zeker als er nog een bepaalde machtsverhouding is zoals hier.

Het is goed om daar aangifte van te doen, zeker omdat wanneer zo'n jongen dat vaker doet er een dossier opgebouwd kan worden, en mogelijk help je daarmee voorkomen dat meer meiden door hem lastiggevallen worden.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 18-02-2018, 12:29
Verwijderd
Citaat:
Nee hoeft niet. Maak er geen olifant van.
Een klein beetje misdadig is nog steeds misdadig. Walgelijk dit. Hoort gewoon een aangifte aan vast. Je gaat verdomme je neefje of je nichtje toch niet om naaktfoto's vragen, gadverdamme.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2018, 16:34
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ze bellen ook de politie als je een bounty probeert te stelen. Maar dat is toch geen duur ding?? Nee maar het is niet van jou. En dat mag gestraft worden zodat je niet steeds duurdere dingen gaat stelen.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2018, 16:45
Verwijderd
En de reden waarom we het spreekwoord "waar rook is, is vuur" hebben, is omdat juist in dit soort gevallen meer aan de hand is. En als het de eerste keer is dan denkt meneer hopelijk iets beter na. In de kiem smoren.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:41.