Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-11-2004, 18:44
meisje833
meisje833 is offline
ik heb dus erg vaak, nouja eerlijk gezegt te vaak dat een date of een relatie die ik begin te vaak fout loopt..
altijd als ik een leuke jongen leer kennen en ze vinden mij ook leuk, dan is het altijd na een paar keer afspreken, nee je bent me type niet want je karakter past niet bij me.
Ook als ik wat met een jongen heb ( relatie ) gebeurd dit, bijv had 4 weken met een jongen die wou wat met mij want was verliefd op me, nou na 4 weken krijg ik dus te horen van: je karakter past niet bij me.
zelfs m'n ex waarmee ik anderhalf jaar mee heb gehad , die vond dat op een geven moment, dat ik toch ze type niet was..erg frustrerend
Ik krijg dat nou altijd te horen, tis nou al 4 keer achter elkaar gebeurd :-( jongens vallen dan op me uiterlijk neem ik aan, en als ze me kennen willen ze niet meer, heb ik dan zo'n vreselijk karakter of kom ik de verkeerde tegen :-(
wordt er onderhand beetje moe van om steeds dat zelfde regeltje te horen "je karakter past niet bij me, je bent me type niet" al heb ik weer een leuke gozer ontmoet of weer een date gehad. ik ben nooit iemands type

ben ik een pechvogel? en hebben meer meiden of jongens dit

xuzz

Laatst gewijzigd op 22-11-2004 om 18:49.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-11-2004, 18:45
juno
Avatar van juno
juno is offline
Ben je zo'n kreng dan?
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 18:48
DrunkenMagician
Avatar van DrunkenMagician
DrunkenMagician is offline
Je bent niet de enige. Ik heb dat ook. En ja, het is klote...
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 18:51
willow1
Avatar van willow1
willow1 is offline
Zeggen ze dan ook wat er mis is met je karakter??
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 18:55
Verwijderd
Klinkt meer als een standaardexcuus om iemand te dumpen.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 18:56
Fuzzly
Avatar van Fuzzly
Fuzzly is offline
Ik zelf denk dat mensen dat zeggen om nie te zeggen van. Ik vind je niet meer leuk of hou niet meer van je.
Als ze dat nou eens zeiden is vind ik eerlijker dan zo'n smoes.

Ja het ligt niet aan jou maar aan mij

Onzin vind ik die klote smoesjes echt. als je het uitmaakt, wees dan op z'n minst eerlijk.
__________________
Ik fluit jou eruit!!
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 19:01
Mindfields
Mindfields is offline
Tja, ook 2 keer achter elkaar dat een jongen na een keer zoenen en dates niks wilde. Maargoed, kan gebeuren, gewoon verder gaan met waar je mee bezig was.
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 19:05
meisje833
meisje833 is offline
tjah hij wilde niet zeggen wat het was, ja ik was ze type niet
toen hij met me nam was hij nog dolverliefd maar hij zegt dat ik een aantal dingen heb, waarmee hij het gewoon niet meer zag zitten, maarja kan je dat na 4 weken zeggen dan dat je iemand type niet bent, bedoel eerst neemt hij wat met me dan leert hij me kennen en na 4 weken vind hij me niet leuk meer, hij scheen al 2 weken te twijfelen maarja hij heeft me wel nog 2 weken gehouden :-(
ik vraag me af of hij wel toe was aan een relatie , en zoiezo kan je echt na een paar weken zeggen dat iemand totaal je type niet is? waarom neem je dan in hemelsnaam met iemand/..
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 19:10
willow1
Avatar van willow1
willow1 is offline
Ja, je kan na een aantal weken wel weten of iemand je type is of niet Ik iig wel
Niet getreurd er zijn nog jongens genoeg Geen hand vol maar een land vol
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 20:16
elledc
elledc is offline
Je komt vast nog wel iemand tegen met wie het wél klikt
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 20:52
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Citaat:
utopia5 schreef op 22-11-2004 @ 21:16 :
Je komt vast nog wel iemand tegen met wie het wél klikt
Inderdaad. Tot nu toe heb ik ook nog steeds geen relatie gehad die echt en voor lange tijd werkte, maar dat is gewoon bad luck.
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 21:25
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
hebben wel meer mensen
Heb ik ook zo vaak, maar dan andersom, hett blijkt na een paar dagen of 1e dag al dat het niet mijn type is. Dat is in mijn geval nooit een smoes om hem te dumpen, maar gewoon de waarheid en tja, dat anderen daar de "dupe" van worden, kan ik ook niets aandoen. Beter dat ze eerlijk tegen je zijn dan dat ze je in die waan laten dat ze je zogenaamd leuk vinden
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 21:32
Verwijderd
Kan er idd ook over meepraten. Zelf heb ik nog nooit een relatie gehad en ik krijg zo ongelooflijk vaak van vriendinnen te horen dat ze dat niet snappen. Maar elke keer als ik iets voor iemand voel dan is het nooit wederzijds. In geen enkel geval. Erg frustrerend is dat, omdat er een moment komt dat je aan jezelf gaat twijfelen.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 21:41
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Here_is_Johnny schreef op 22-11-2004 @ 22:32 :
Kan er idd ook over meepraten. Zelf heb ik nog nooit een relatie gehad en ik krijg zo ongelooflijk vaak van vriendinnen te horen dat ze dat niet snappen. Maar elke keer als ik iets voor iemand voel dan is het nooit wederzijds. In geen enkel geval. Erg frustrerend is dat, omdat er een moment komt dat je aan jezelf gaat twijfelen.
Je kan ook gaan twijfelen aan de vrouwen. Degene die jij allemaal kent die het zogenaamd niet snappen zeggen dat alleen maar uit aardigheid waarschijnlijk
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 22:59
Verwijderd
bij lopen relaties ook altijd stuk op het feit dat mensen mijn type niet zijn. ( of eik andersom, ik ben hun type niet )...

Voor mezelf denk ik een verklaring gevonden te hebben.: Een meisje moet sterk genoeg zijn om me te temmen, in alles. Als ze dat niet doet, wals ik ik al mijn liefdevolle lompheid over haar heen, zodat zij zich uiteindelijk niet happy voelt, en vertrekt...

Tja, misschien zou je dat voor jezelf ook kunnen doen, gewoon eens nadenken waarom jij denkt dat je niet bij een jongen past...
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 23:00
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
never change yourself for someone
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 23:05
Verwijderd
Citaat:
Shitonya schreef op 23-11-2004 @ 00:00 :
never change yourself for someone
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 00:54
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Ik heb geen relaties en ook geen dates, dat is echt een aanrader
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 23-11-2004, 13:38
Verwijderd
Citaat:
Briseïs schreef op 23-11-2004 @ 01:54 :
Ik heb geen relaties en ook geen dates, dat is echt een aanrader
Wacht maar tot je 25 bent...
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 14:03
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Here_is_Johnny schreef op 23-11-2004 @ 14:38 :
Wacht maar tot je 25 bent...
Not to self: leer sarcasme begrijpen.
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 16:43
meisje833
meisje833 is offline
Citaat:
trumpetlover schreef op 22-11-2004 @ 23:59 :
bij lopen relaties ook altijd stuk op het feit dat mensen mijn type niet zijn. ( of eik andersom, ik ben hun type niet )...

Voor mezelf denk ik een verklaring gevonden te hebben.: Een meisje moet sterk genoeg zijn om me te temmen, in alles. Als ze dat niet doet, wals ik ik al mijn liefdevolle lompheid over haar heen, zodat zij zich uiteindelijk niet happy voelt, en vertrekt...

Tja, misschien zou je dat voor jezelf ook kunnen doen, gewoon eens nadenken waarom jij denkt dat je niet bij een jongen past...
ja maar al die jongens zouden toch niet allemaal de zelfde redens hebben dat me karakter niet bij ze past, bedoel lijkt mij wel dat ze steeds wat anders missen.

of tjah simpel gezegt ik val op de verkeerde types en trek de verkeerde mensen aan, ik ben nogal onzeker en trek veel mensen aan met eigendunk , die wel zeker zijn, kheb gehoord dat je dat ook doet als je onzeker bent
kijk er zijn best mensen die kwa karakter passen bij mij maarja die viond ik niks bedoel, of de uitstraling is niks of ze zien er voor mijn doen niet leuk genoeg uiit of ik kan niks voor ze voelen..
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 17:15
Jules
Avatar van Jules
Jules is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 23-11-2004 @ 15:03 :
Not to self: leer sarcasme begrijpen.
Je bedoelt vast leer anderen sarcasme begrijpen.
__________________
qkw <3
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 17:59
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Jules schreef op 23-11-2004 @ 18:15 :
Je bedoelt vast leer anderen sarcasme begrijpen.
Het was meer de bedoeling dat hij dat dacht.
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 18:07
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 23-11-2004 @ 18:59 :
Het was meer de bedoeling dat hij dat dacht.
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 19:57
Jules
Avatar van Jules
Jules is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 23-11-2004 @ 18:59 :
Het was meer de bedoeling dat hij dat dacht.
Ja dat snap ik wel maar hij niet
__________________
qkw <3
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-11-2004, 19:58
Jules
Avatar van Jules
Jules is offline
denk ik
__________________
qkw <3
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 20:08
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Mja dat zou best eens kunnen. Als hij mij niet begreep. Achja.
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 14-01-2005, 21:39
Alwaysfun
Alwaysfun is offline
Citaat:
Here_is_Johnny schreef op 22-11-2004 @ 22:32 :
Kan er idd ook over meepraten. Zelf heb ik nog nooit een relatie gehad en ik krijg zo ongelooflijk vaak van vriendinnen te horen dat ze dat niet snappen. Maar elke keer als ik iets voor iemand voel dan is het nooit wederzijds. In geen enkel geval. Erg frustrerend is dat, omdat er een moment komt dat je aan jezelf gaat twijfelen.
Ja dat ken ik wel. Het zijn ook vaak dezelfde mensen die je afwijzen 'maar je wel een hele leuke jongen vinden', en het 'verbaast' dat je nog nooit iemand hebt weten te vinden.

Waarom dan, vraag ik me af. Best wel lang tijd heb ik met mezelf in de knoop gezeten. Dat ik me afvroeg wat ik allemaal wel niet verkeerd deed. Laatste tijd begin ik wat positiever te worden. Krijg ook het idee dat er wel meisjes zijn die me leuk vinden, maar hoe of wat begrijp ik niet precies. Misschien dat het juist die 'foute meisjes' zijn die me 'leuk' vinden. Maar daar wordt het ook nooit wat mee. Maar goed we zullen zien

oh ja ik ben 21 trouwens, mocht je dat willen weten
Met citaat reageren
Oud 14-01-2005, 21:46
Multilot
Avatar van Multilot
Multilot is offline
Ik denk al, ik herken dit verhaal, maar het is dus gewoon een lekkere up...
__________________
Lief zijn!
Met citaat reageren
Oud 15-01-2005, 05:59
Verwijderd
och ja, als je je net aanmeldt weet je nog niet zo goed dat je topics niet moet beantwoorden van weet ik veel hoe lang geleden
Met citaat reageren
Oud 15-01-2005, 06:06
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
per piacere schreef op 15-01-2005 @ 06:59 :
och ja, als je je net aanmeldt weet je nog niet zo goed dat je topics niet moet beantwoorden van weet ik veel hoe lang geleden
Goeie anderhalve maand oud, zo oud is dat toch niet?
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 15-01-2005, 13:10
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
hmmm, herken mezelf er niet in
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 15-01-2005, 13:30
Mouilly
Mouilly is offline
het is voor mij echt zo herkenbaar..heb dat ook echt bijna altijd! dan kom ik een super leuke jongen tegen issie weer te handtastelijk..of diegene zegt : ik wil geen relatie...je past niet bij me enz. of ik heb het dat als ik eindelijk een jongen vind die mij ook leuk vind ik hem niet omdat ie te makkelijk is snap je? ik vind dat onbereikbare en het moeite doen altijd zo spannend..!
__________________
Houden van het onbereikbare
Met citaat reageren
Oud 15-01-2005, 13:48
Verwijderd
It's beter to have loved and lost, than never to have loved at all.

Voor zover je over liefde kunt spreken bij die relaties van jou
Ik herken me er iig niet in, maar of dat nou goed is

Laatst gewijzigd op 15-01-2005 om 14:47.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2005, 18:55
Verwijderd
het is best moeilijk om iemand te vinden die totaal bij je past. Meestal na een paar maandjes kom je erachter waarom iemand eigenlijk niet helemaal bij je past. Dit is blijkbaar ook bij jou gebeurd, maar heb geduld, ooit kom je de ware tegen!
succes
Met citaat reageren
Oud 15-01-2005, 19:37
Ir. de Narie
Avatar van Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Is de ware niet te ontlopen dan?
Als mijn ware in Nieuw Zeeland woont dan is dát waarsch de reden dat ze nooit op de koffie komt

Maar idd, de wereld loopt zo over van de mensen dat iedereen ooit wel iemand zal vinden... maar of dat dan ' pérdeefniesie' ook n bevredigende relatie oplevert en diegeen 'ware' te noemen is lijkt me vergezocht.

// okee dit beurt niet op, maar de clue is dat hoop de enige remedie is
__________________
~ beoefent de kunst van het stealthlopen

Laatst gewijzigd op 15-01-2005 om 19:52.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 16-01-2005, 01:17
Verwijderd
Meiske, ga je maar eens zorgen maken als je dertig bent.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 08:37
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
Citaat:
salieee schreef op 15-01-2005 @ 19:55 :
het is best moeilijk om iemand te vinden die totaal bij je past. Meestal na een paar maandjes kom je erachter waarom iemand eigenlijk niet helemaal bij je past. Dit is blijkbaar ook bij jou gebeurd, maar heb geduld, ooit kom je de ware tegen!
succes
dit denk ik ook. het komt nog wel een keer
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 14:08
Sartre
Sartre is offline
Bekend verschijnsel. Bij mij is het altijd 'ik zie je meer als een goede vriend of een broer' (walgelijk) of 'ik vind je heel lief maar ik wil nu geen vriendje' en heeft ze een week later met iemand anders) of inderdaad 'je bent mn type niet' komt ook te vaak voor.
__________________
Единый, могучий Советски
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 17:47
godeli
Avatar van godeli
godeli is offline
bij mij is is het dit meestal: " je bent kei lief en speciaal en knap...maar ik heb toch nog gevoelens voor mijn ex" Terwijl ik hun een kans geef omdat ze MIJ versieren, waardoor ik vervolgens gevoelens voor ze krijg bedenk dat dan eerder godverdomme.

En idd ook de smoes dat we toch wel een beetje te verschillend zijn...bah
__________________
www.assif.nl>>>band van me bro (vette punkcore-sjit) snapte
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:25.