Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-12-2009, 12:38
pioneer1989
pioneer1989 is offline
Hallo iedereen, normaal ben ik geen persoon die op dit soort forums naar antwoorden zoekt maar ik
ben ten einde raad. Ik hoop dat jullie mij mss wat kunnen helpen.

De situatie:

Ik ben een jonge zeker niet-onaantrekkelijke twintiger en zit met een typisch probleem. Ik ben al meer dan een jaar verliefd op men beste vriendin. Toen ik vorig jaar eindelijk beslist had om haar in te lichten over mijn gevoelens sloeg het noodlot toe. Ze kreeg verkering met een andere kerel en ik had men kans gemist.
Ik heb me hiervoor lang liggen vervloeken en zocht hoop in het feit dat hun relatie vrij snel tot een einde ging komen. De kerel in kwestie was namelijk niet het toonvoorbeeld van wat je noemt een goede partner. Helaas bleef het maar duren ondanks dat die gast haar wel wat dingen heeft geflikt (hoeren lopen, overmatig druggebruik).
In die tijdspanne zag ik haar nog altyd wekelijks en we zijn echt wel close. Op feestjes pakt ze me altyd vast en we hebben een paar keer bijna gekust maar ik had gewoonweg dikwijls het lef niet vanwege de angst een misser op te lopen en helemaal af te gaan. Maargoed nu is ze dus ongeveer een twee-tal weken geleden met die kerel gebroken en kwam het idee natuurlijk bij me op om ditmaal men kans te wagen.
Maar ik weet niet of dit een goed idee is.Volgens mij is ze nog niet klaar om in een nieuwe relatie te springen maar als ik niets doe slaag ik de bal mss weer mis.
We gaan met oudejaars avond samen naar hetzelfde feesje en ik dacht haar dan te proberen kussen. Wat denken jullie doen of niet? Ik zou haar ook gewoon willen vertellen wat ik voor haar voel maar dat lijkt me dan ook weer zo straight-to-the-point
en ik weet echt niet hoe ze op zoiets zou reageren.
Hier wil ik nog even bij vermelden dat ik al 2 jaar geen relatie meer heb gehad en ik me best onzeker voel.

Ik hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen.


Mvg
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-12-2009, 12:43
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
jaarwisseling lijkt me het ideale moment om haar te kussen, dat sowieso.
Daarna zou ik de dingen gewoon een beetje op zijn beloop laten.
Laat haar wel merken dat je haar leuk vind, maar flap er niet meteen een liefdesverklaring uit, dat kan net te veel zijn van het goede.
Pak het voorzichtig aan en probeer haar te pijlen, dat zou mijn advies zijn.
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Met citaat reageren
Oud 27-12-2009, 15:33
miekie1996
miekie1996 is offline
Citaat:
jaarwisseling lijkt me het ideale moment om haar te kussen, dat sowieso.
Daarna zou ik de dingen gewoon een beetje op zijn beloop laten.
Laat haar wel merken dat je haar leuk vind, maar flap er niet meteen een liefdesverklaring uit, dat kan net te veel zijn van het goede.
Pak het voorzichtig aan en probeer haar te pijlen, dat zou mijn advies zijn.

ja hier ben ik het mee eens, niet meteen BAM! liefdesverklaring maar gewoon rustig aan doen, als ze nog niet toe is aan een nieuwe relatie, hoef je ook niet bang te zijn dat als jij rustig doet, ze iemand anders neemt.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2009, 15:37
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Zoenen is meestal wat beter te handelen dan een hele liefdesverklaring, zeker als het oud&nieuw is en je vaak dus toch al de nodige drankjes op hebt. Ik vind het een goed plan
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much
Met citaat reageren
Oud 06-01-2010, 19:39
Loverboy2010
Loverboy2010 is offline
Leg haar uit dat je al een tijdje verlieft op haar bent en
dat je haar bleef graag zien ondanks haar andere relatie, ze zal dit aprecieeren en mss komt er wel meer uit als je echt voor haar gaat en niet te lang wacht
Met citaat reageren
Oud 06-01-2010, 19:54
Verwijderd
Wees er wel op verdacht dat als het absoluut niet wederzijds is, dat er veel kan mislopen als je te hard van stapel loopt.
Maar zolang je uitlegt dat je haar leuk vind, maar zeker haar de tijd wil geven en als het niet wederzijds is dat er verder niets veranderd.. dan moet het naar mijn mening wel goedkomen.
Maargoed.. klinkt alsof zij je ook wel ziet zitten.

Is het nog wat geworden met O&N?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Exacte vakken [BIO] Huiswerk eiwitten: dringend hulp gevraagd aub
14587541254
1 10-04-2014 17:19
Verhalen & Gedichten Hulp gevraagd - Wat doe ik fout?
Kitten
8 18-07-2012 15:10
Werk, Geld & Recht [hulp gevraagd] Oprichten Vereniging
Jantinexx
11 01-12-2007 11:59
Levensbeschouwing & Filosofie hulp
Susan17
6 17-04-2003 16:05
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Hulp gevraagd bij werk over jeugdliteratuur
Ellen82
0 22-10-2002 08:18
Software & Hardware Webcam bevriest de hele tijd! Hulp gevraagd
Chanel no. 5
2 17-10-2001 00:13


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:12.