Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-02-2003, 22:07
Studentje
Studentje is offline
Ik las ergens op internet allemaal stoere verhalen over jongens die hun vriendin 3 uur achter elkaar konden penetreren, maar ik ben benieuwd hoe lang het bij de meesten nou ècht duurt. En ik heb dus over penetreren, aan een stuk door.

En, om het interessant te maken, wat vinden de dames nu een mooie tijdsduur voor de penetratie? Want ik denk dat er weinig vrouwen zijn die dat drie uur lang lekker vinden namelijk.
__________________
Geiz ist Geil!

Laatst gewijzigd op 21-02-2003 om 22:10.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2003, 22:33
Verwijderd
mijn vriend, als ie niet stopt, dan duurt het een kwartier ofzo tenminste dat schat ik zo
Met citaat reageren
Oud 21-02-2003, 22:53
unpopular
unpopular is offline
punt 1 ben geen vrouw
maar toch :
3 uur is niet veel als je tenminste je 10 vingers , tong en eventueel andere middelen gebuikt maar 3 uur achterelkaar.
maar anders ik denk dat het toch inderdaad een sterk verhaal is. Zo niet dan haal maar vast een ijszak
Met citaat reageren
Oud 21-02-2003, 23:06
Verwijderd
3 uur? hm, mijn record is 2 uur
Met citaat reageren
Oud 22-02-2003, 08:51
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
mjah zo ken ik iemand die beweert 6 uur aan 1 stuk door te gaan..
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Met citaat reageren
Oud 22-02-2003, 09:53
Verwijderd
Citaat:
DeltaOne schreef:
3 uur? hm, mijn record is 2 uur
dat is ook geen compliment, 2 uur neuken zonder te stoppen en niet klaarkomen
Met citaat reageren
Oud 22-02-2003, 10:39
Iotje
Avatar van Iotje
Iotje is offline
Jah...tijdsduur hangt af avn me bui! Wel lekker lang iig...
__________________
~Life is like death, without it you're alive!~Regim change begins at home!~Death as only remedy!
Met citaat reageren
Oud 22-02-2003, 12:08
Verwijderd
Citaat:
spacegirl schreef:
dat is ook geen compliment, 2 uur neuken zonder te stoppen en niet klaarkomen
wie zegt niet klaarkomen? dat heet zo lang mogelijk uitstellen
klaarkomen kon na een kwartiertje al, maar zo snel is zo saai!!!
zij wou dat ik door ging, nou ja, daar zit ik niet mee
Met citaat reageren
Oud 22-02-2003, 12:23
Verwijderd
Citaat:
DeltaOne schreef:
wie zegt niet klaarkomen? dat heet zo lang mogelijk uitstellen
t gaat hier toch over aan t stuk door, dus zonder uitstellen? als we t zonder uitstellen doen dat zit dat van mij ook wel hoger
Met citaat reageren
Oud 22-02-2003, 13:01
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
spacegirl schreef:
t gaat hier toch over aan t stuk door, dus zonder uitstellen? als we t zonder uitstellen doen dat zit dat van mij ook wel hoger

als je t uitstelt ben je nog steeds aan 1 stuk door bezig hoor
Met citaat reageren
Oud 22-02-2003, 13:03
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
DeltaOne schreef:
3 uur? hm, mijn record is 2 uur
Ik kan me niet voorstellen dat dat nog prettig is voor het meisje.
__________________
Geiz ist Geil!
Met citaat reageren
Oud 22-02-2003, 13:17
Verwijderd
Citaat:
Studentje schreef:
Ik kan me niet voorstellen dat dat nog prettig is voor het meisje.
nee dat dacht ik dus ook...maarja, zij wou dat ik doorging
nou sorry dan lijkt het mij dat ze het wel prettig vind? anders zegt ze wel van hou maar op he

(zij houdt van zo lang mogelijk, niet iedereen houdt daarvan he..)
Met citaat reageren
Oud 22-02-2003, 14:00
SuperS
SuperS is offline
Citaat:
spacegirl schreef:
dat is ook geen compliment, 2 uur neuken zonder te stoppen en niet klaarkomen
__________________
ik heb lekkere avatar :D :P
Met citaat reageren
Oud 22-02-2003, 18:08
poesiefox
poesiefox is offline
Liever niet meer doorneuken als ik al ben klaargekomen. Het is daarna niet meer lekker en wordt zelfs pijnlijk.

Dus als hij het een kwartiertje of een half uurtje volhoudt vind ik het prima. Zo'n knul die na twee minuten Aaahhh zegt, daar hebben we als vrouw niet zoveel aan.

Eis: hij moet het uit kunnen stellen tot ik ben klaargekomen, en dan moet hij binnen een minuut zelf ook klaarkomen. Maar door het uitstellen komt hij dan na twee seconden. Joepie, krijg ik er nog eentje...

Maar, stomme vraag: precies tegelijk dat lukt ons eigenlijk nooit. Jullie?
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2003, 18:25
Iotje
Avatar van Iotje
Iotje is offline
Citaat:
poesiefox schreef:
Liever niet meer doorneuken als ik al ben klaargekomen. Het is daarna niet meer lekker en wordt zelfs pijnlijk.

Dus als hij het een kwartiertje of een half uurtje volhoudt vind ik het prima. Zo'n knul die na twee minuten Aaahhh zegt, daar hebben we als vrouw niet zoveel aan.

Eis: hij moet het uit kunnen stellen tot ik ben klaargekomen, en dan moet hij binnen een minuut zelf ook klaarkomen. Maar door het uitstellen komt hij dan na twee seconden. Joepie, krijg ik er nog eentje...

Maar, stomme vraag: precies tegelijk dat lukt ons eigenlijk nooit. Jullie?

Tegelijk lukt nie altijd...maar is goed mogelijk1!

maaruhh...vraagje..als je klaargekomen bent..komt t dan noojt voor dat je gewoon door kan gaan en gewoon zeg maar jah...nat blijft enzoe en geil ???
__________________
~Life is like death, without it you're alive!~Regim change begins at home!~Death as only remedy!
Met citaat reageren
Oud 22-02-2003, 18:33
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef:


Maar, stomme vraag: precies tegelijk dat lukt ons eigenlijk nooit. Jullie?
eerder regel dan uitzondering
Met citaat reageren
Oud 22-02-2003, 18:34
elledc
elledc is offline
Ik zou er al genoeg van hebben moest ie 1 uur aan een stuk penetreren, dat is namelijk helemaal niet aangenaam zo lang, omdat ik niet graag mijn orgasme uitstel en het dus na mijn orgasme behoorlijk wat pijn doet. Dus drie uur is gelul.
Gemiddeld duurt het 10 tot 15 minuten, ideaal dus. Kort en bondig
Met citaat reageren
Oud 22-02-2003, 18:40
Verwijderd
Citaat:
utopia5 schreef:
Ik zou er al genoeg van hebben moest ie 1 uur aan een stuk penetreren, dat is namelijk helemaal niet aangenaam zo lang, omdat ik niet graag mijn orgasme uitstel en het dus na mijn orgasme behoorlijk wat pijn doet. Dus drie uur is gelul.
Gemiddeld duurt het 10 tot 15 minuten, ideaal dus. Kort en bondig
das gemiddeld, oftewel de een 5 minuten en de ander 5 uur
Met citaat reageren
Oud 22-02-2003, 19:13
elledc
elledc is offline
Citaat:
DeltaOne schreef:
das gemiddeld, oftewel de een 5 minuten en de ander 5 uur
5 uur aan 1 stuk maak me dat niet wijs
Met citaat reageren
Oud 22-02-2003, 19:57
Thomas
Thomas is offline
Nooit begehouden.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2003, 21:25
Verwijderd
Citaat:
utopia5 schreef:
5 uur aan 1 stuk maak me dat niet wijs
heheh sja , ik weet niet ?
Met citaat reageren
Oud 22-02-2003, 22:50
italianboy
Avatar van italianboy
italianboy is offline
2 minuten?

Met citaat reageren
Oud 23-02-2003, 00:21
Witch Lover
Witch Lover is offline
45 minuten maximaal, maar dan moet ik me HARD conmcentreren om niet klaar te komen, maarja, anders komt mijn vriendin niet van neuken alleen klaar
__________________
Dus je doet HAVO? Neuken? *VLEES = MOORD!!!!*
Met citaat reageren
Oud 23-02-2003, 00:31
Verwijderd
3 uur lijkt me ook wel erg, 2 uur is serieus al erg (maar als je het heel rustig aan doet wel leuk...)
Met citaat reageren
Oud 23-02-2003, 00:39
Verwijderd
half uur ofzo
Met citaat reageren
Oud 23-02-2003, 08:46
Verwijderd
bij m'n vriend duurt 't zelden minder dan een kwartier, vaak meer dan een halfuur, regelmatig drie kwartier. De uitersten zijn 2 minuten, dat was 't kortste, en ruim een uur, het langste dus.

ikzelf vind een kwartier tot een halfuur perfect, daarna begin ik ongeduldig te worden

Voor orgasmes maakt het niets uit, ik kan ze erg goed uitstellen en kan er gerust meerdere achter elkaar hebben. In feite bepaal ik zelf hoeveel orgasmes ik heb tijdens sex, probeer de ideale verhouding te vinden
1 keer als het 3 kwartier duurt is niet echt wat, dan ben ik te hard bezig met uitstellen, en 4 keer als het een kwartier duurt is weer te veel, dan is 't ook niet leuk voor hem, want dan ben ik drie keer tijdens de sex eventjes een minuutje nogal duf en daardoor niet erg beweeglijk.

poesiefox, gaat het bij jou serieus pijn doen na een orgasme? Misschien heb je te veel in je hoofd zitten dat een orgasme meteen een afsluiting is, dat hoeft niet, na een orgasme kun je (met een kleine pauze) best weer opgewonden worden, en je kunt alles ook heel goed afsluiten zonder orgasme.

ongeveer tegelijk lukt eigenlijk vrijwel altijd, maar dat komt dus doordat ik, als ik merk dat hij bijna klaarkomt, mijn orgasme ga uitstellen tot hij ook klaarkomt, en dan zit je wel ongeveer tegelijk. Niet altijd even precies, maar dan scheelt het 5 seconden ofzo, ik vind dat ik dat nog wel tegelijk mag noemen
Met citaat reageren
Oud 23-02-2003, 10:47
Witch Lover
Witch Lover is offline
woa..nymfomane! 4 keer in een kwartier door neuken..ehm..dat lukt mij nog niet eens....en mijn vriendin al helemaal nie (door neuken)
__________________
Dus je doet HAVO? Neuken? *VLEES = MOORD!!!!*
Met citaat reageren
Oud 23-02-2003, 10:51
Verwijderd
nymfomane is een term voor vrouwelijke sexverslaafde, dat ben ik niet
en ik zei toch dat ik het wel een beetje te veel vond..?
Met citaat reageren
Oud 23-02-2003, 10:58
Witch Lover
Witch Lover is offline
ja ik weet wat nymfomaan eigenlij lrpecies betekend...maar wordt vaak wat losser gebruikt

enuh..hoe kan je nou teveel klaarkomen..
__________________
Dus je doet HAVO? Neuken? *VLEES = MOORD!!!!*
Met citaat reageren
Oud 23-02-2003, 11:03
Verwijderd
Citaat:
Witch Lover schreef:
ja ik weet wat nymfomaan eigenlij lrpecies betekend...maar wordt vaak wat losser gebruikt

enuh..hoe kan je nou teveel klaarkomen..
nouw, als ik dan ben klaargekomen dan ben ik, zoals ik al zei, een tijdlang erg duf, na de sex kan dat tien minuten duren, tijdens minder lang maar toch een minuur oid, bovendien ben ik na een orgasme wat strakker en dat beweegt dan wat moeilijker, en ik heb liever 1 heeeeel erg goed orgasme dan 4 redelijke orgasmes, dus ik spaar ze liever op
Met citaat reageren
Oud 23-02-2003, 12:41
poesiefox
poesiefox is offline
Wat zijn wij dan saai. Wij sparen het op tot we allebei een keer redelijk wereldschokkend klaarkomen. Maar dan is het echt einde oefening.

Meestal laat hij mij clitoraal klaarkomen terwijl hij in me zit, komt daar natuurlijk zelf ook acuut van klaar, vervolgens zet dat clitorale orgasme zich bij mij om in een diep buik-orgasme. En dan gaan echt alle remmen los. Dit is standaard.

Soms komt er meteen nog een extra clitoraal orgasme achteraan en als ik echt geluk heb nog een G-spot orgasme ook.

Dan ben ik echt wel bevredigd hoor. En dan moet hij ook van behoorlijk ver weg weer terugkomen naar de bewoonde wereld.

Heeft het ons weer tien jaar van ons leven gekost.

Hoe en hoeveel en waar het gevoel precies zit en in welke volgorde hangt erg af van de houding en of er nog ge-69d en gevingerd wordt ook. En van de tijd van de maand.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2003, 13:12
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Studentje schreef:


En, om het interessant te maken, wat vinden de dames nu een mooie tijdsduur voor de penetratie? Want ik denk dat er weinig vrouwen zijn die dat drie uur lang lekker vinden namelijk.
Een half uur is wel ideaal..
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 14:29
very drunk driver
Avatar van very drunk driver
very drunk driver is offline
penetreren met de lul zal zo'n 45 minuten duren zonder klaar te komen. (jah ik heb de techniek geleerd om niet klaarkomen) en met vingers erbij zal wel 1.5 uur zijn
__________________
haast je niet, we komen toch allemaal tegelijk aan bij nieuwjaar
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 17:53
poesiefox
poesiefox is offline
Hoe werkt de klaarkom uitstel techniek eigenlijk bij jongens?
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 18:17
Diovai
Avatar van Diovai
Diovai is offline
Hoe schraler hoe beter! Al mijn meissies zijn maagjez dus meestal doet het nogal pijn en bloedt het nogal maar na een uur of drie, vier houdt dat meestal wel op! ALs het schraal is, voelen ze geen pijn meer. Echt toppie, want ik heb totale controle over mijn penis! Ik kom wanneer ik wil!
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 18:23
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef:
Hoe werkt de klaarkom uitstel techniek eigenlijk bij jongens?
stoppen en als t gezakt is doorgaan
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 18:49
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
spacegirl schreef:
stoppen en als t gezakt is doorgaan
Nee, dat bedoel ik niet. Er schijnt iets te zijn met bepaalde spieren aanspannen of ergens in knijpen.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 18:50
Diovai
Avatar van Diovai
Diovai is offline
Citaat:
poesiefox schreef:
Nee, dat bedoel ik niet. Er schijnt iets te zijn met bepaalde spieren aanspannen of ergens in knijpen.
Nou als je der in knijpt, dan kom ik niet hoor!
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 19:01
Verwijderd
wat jij bedoelt, poesiefox, is denk ik niet het klaarkomen uitstellen maar de zaadlozing tegenhouden? dan komt een jongen nog wel klaar hoor, heeft-ie er alleen geen zaadlozing bij...
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 19:13
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
poesiefox schreef:
Nee, dat bedoel ik niet. Er schijnt iets te zijn met bepaalde spieren aanspannen of ergens in knijpen.
Volgens mij moet je dan in de eikel of d'r iets onder knijpen. Of je ballen naar beneden trekken. Geloof ik. Nooit gedaan, dus ik weet niet of het werkt.
__________________
Geiz ist Geil!
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 19:16
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
poesiefox schreef:
Liever niet meer doorneuken als ik al ben klaargekomen. Het is daarna niet meer lekker en wordt zelfs pijnlijk.

Dus als hij het een kwartiertje of een half uurtje volhoudt vind ik het prima. Zo'n knul die na twee minuten Aaahhh zegt, daar hebben we als vrouw niet zoveel aan.

Eis: hij moet het uit kunnen stellen tot ik ben klaargekomen, en dan moet hij binnen een minuut zelf ook klaarkomen. Maar door het uitstellen komt hij dan na twee seconden. Joepie, krijg ik er nog eentje...

Maar, stomme vraag: precies tegelijk dat lukt ons eigenlijk nooit. Jullie?
Precies tegelijk lukt volgens mij alleen met een hoop geluk, of je moet je er zo op focussen, dat je niet volop geniet van je orgasme. Maar 't is, door toeval dus, me wel eens gebeurd. Het is leuk, maar meer niet.
__________________
Geiz ist Geil!
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 22:03
Verwijderd
Citaat:
Diovai schreef:
blaat een eind weg over hoe stoer hij is
Nat gedroomd?


on topic: als het gaat schuren vind ik het niet leuk meer.
Ik schat dat het 10 tot 20 minuten duurt... *weet ik veel..*
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 17:57
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
poesiefox schreef:
Er schijnt iets te zijn met bepaalde spieren aanspannen of ergens in knijpen.
Waar jij op doelt is de zogenaamde knijptechniek die door het sexuologenechtpaar Masters en Johnson is ontwikkeld om mannen te leren hoe ze hun hoogtepunt kunnen uitstellen. De techniek gaat als volgt: als de man voelt dat hij gaat klaarkomen legt de partner een hand om zijn penis vlak onder de eikel en knijpt ze 10 seconden zacht of 5 seconden stevig in de penis, waarbij haar duim onder het toompje ligt en haar wijs- en middelvinger om de omranding van de eikel liggen. Wanneer de man merkt dat de drang tot klaarkomen is verdwenen kan zij hem weer strelen. Iedere keer dat hij voelt dat hij gaat klaarkomen laat hij haar dat weten en past ze weer de knijptechniek toe. Dit kan 15 tot 20 minuten worden gedaan totdat de man wil klaarkomen.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 09:44
damaetas
Avatar van damaetas
damaetas is offline
euh, 45 minuten denkik of een uur. tis niet dat ik het ga timen ofzo
__________________
deegrol -=- DUVEL -=- *is lief*
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:58.