Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-11-2005, 10:24
Glory
Avatar van Glory
Glory is offline
zijn forummers in het echt ook zo leuk? wie ken je allemaal en wanneer besloot je dat het tijd was voor een meeting? wie vielen er tegen in de echte wereld welke forummers staan er op je ToDO list? en hoeveel staan er in je msnlijst?!
vertel het glorrie maarrrr!

en oh ik open nooit topics dus eh
__________________
sleep is no friend.

Laatst gewijzigd op 06-11-2005 om 10:33.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-11-2005, 10:31
Glory
Avatar van Glory
Glory is offline
ik heb eigenlijk geen forummers waar ik mee rond hang uh. Roxane en Chaos zijn de enige forummers met wie ik wel eens heb gesproken. Roxane bleef aardig, terwijl ik haar naam totaal verkeerd uitsprak en chaos is echt heel schattig Er zijn best veel forummers die ik wel eens zou willen maar dan stiekem.
__________________
sleep is no friend.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 10:36
Verwijderd
zijn forummers in het echt ook zo leuk?

sommige wel ja

wie ken je allemaal en wanneer besloot je dat het tijd was voor een meeting? in chronologische volgorde; bertbart, pan am, noe, ridder, otis, heroin chique, mortischa, avelon, poorleno, ik sla er vast veel over. ook nog een heleboel gezien in een flits of kort zoals monolo, tom violence, margottenenbaum, zaara, lepra, en honderden op lowlands en met uitgaan soms

wie vielen er tegen in de echte wereld zeg ik niet

welke forummers staan er op je ToDO list? eigenlijk niet echt meer iemand, ja alleen lebitch

en hoeveel staan er in je msnlijst?! best veel maar de meeste gooi ik eruit als ik ze nooit spreek
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 10:45
Verwijderd
in het echt ken ik: whaxx, expanium, matt tracker, tyq

ik heb wel eens gehangen met: bovenstaanden + roxane, cha0s, zeehond, fake, cut_off

gezien heb ik bovenstaanden + lepra, phenobarbidoll, sjek, oma en mischien nog wel meer.

geen een waren er vervelend

in mijn msnlijst staan: cha0s, fake, cut_off, matt tracker, expanium, whaxx, zeehond, phenobarbidoll, uuuf, margottenenbaum, en misschien nog wel meer
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 10:55
Verwijderd
"kennen":
EZBlade
G-Lo
Metal
Roxy
Back Door Man
Haligh
Malfunction
Ereshkigal
Full Grimm
Biep
Z0pje

Kennen:
Tiq
Kaptein Roodbaard

Wel eens gezien:
Zero
Lepra
Hermione
Avelon
Tom Violence
Matt Trakker
Whaxx
Cut_off
Gadje
Mortischa
Blenderhead

Verzamel ze allemaal \m/

verder ben ik vast best wel wat mensen vergeten
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 11:02
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
wat noem je " kennen".
volgens mij vindt mijns dat ze iedereen wel kent want ze noemt iedereen ook al bij hun voornaam.

ik heb wel een paar forumvrienden waaronder roxane, 655321, en scatterbrain. ik heb ook sex gehad met 2 forummers dus die 'ken' ik ook wel..
en verder heb ik echt een shitload aan forummers gezien waaronder ik sommige heel erg aardig vond en soms nog wel mee zie/spreek zoals cutoff,matt tracker,monolo,stp en roxy en sommige juist helemaal niet kon uitstaan (die namen laat ik maar achterwege).
__________________
a pill-popping jukebox
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 11:05
Glory
Avatar van Glory
Glory is offline
iiii ik kan geen topics openen he
mss moet dit dan maar een verkapt 'analyseer hier je forummerstopic worden
__________________
sleep is no friend.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 11:16
Tom Violence
Avatar van Tom Violence
Tom Violence is offline
zijn forummers in het echt ook zo leuk?

nee.

wie ken je allemaal?

kennen: Avelon, Rogue, Strutter, Poorleno, Danielchaos, Badabing, Hi I'm Nora, Otis, Noep, Adam Warlock, Matt Trakker.

kort gesproken: Mortischa, Backdoorman, Haligh, antigone, Hermoine, Monolo, Crook, Jimmy Who, funest, Escapism, eXo, Anteverta, Fake, Metal, Nighttime Bird (zat ik mee in een band maar ik zie hem nooit meer), Freakjuh, Roxane etc.

gezien: cha0s, Teun, DeadNation, muziekvlinder, NERD, Roxy, G-Lo, cut_off en namen waar ik nu niet op kom.
__________________
sup birdie.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 11:20
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Vorig jaar was ik nog wel vaak met Roxane tijdens de studie maargoed nou spreek ik dr niet meer.

Mysterons een paar keer mee afgesproken maar die is ook een andere kant op gegaan..

en ik heb een goede vriendin hier leren kennen en nouja daar ga ik nog steeds mee om maar niet van lifestyle ofzo.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 11:31
Verwijderd
Citaat:
muziekvlinder schreef op 06-11-2005 @ 12:02 :
wat noem je " kennen".
volgens mij vindt mijns dat ze iedereen wel kent want ze noemt iedereen ook al bij hun voornaam.
onder "kennen" versta ik dan die gene die ik wel met enige regelmaat spreek, ofwel in het echt, of via msn, of via het forum. Over het algemeen is het in het echt.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 11:47
Back Door Man
Avatar van Back Door Man
Back Door Man is offline
wie ken je allemaal ?

haligh, antigone, zero, sorry, fake, mota, outlaw, fleurtjekoo, lastsunset

kort gesproken:
henk mul, tom violence, gadje, metal, monolo, rogue, poorleno en the fragile

msn:
otis, the fragile, moenbloem, rogue, monolo, fake, sorry, metal

gezien:
matt trakker, roxane, avelon, japie krekel, escapism, chaos en terror koe

ik vergeet er vast nog een paar

Laatst gewijzigd op 06-11-2005 om 22:46.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 11:50
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
ik ken sigur, ]{ing en cyntex.

ik heb roxy en metal ontmoet.

ik heb kazje, ulfheðin, misschien, ems in mijn msn-lijst. Maar ik ben nooit op msn meer

ulfheðin heb ik gebeld () en moet ik nog ontmoeten. De rest in mijn lijst wil ik ook graag ontmoeten.

Verder mag iedereen me toevoegen hoor joh aan msn.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 11:56
Verwijderd
ehm, ik forum nog niet zo heel lang maar ik 'ken' margottenenbaum via msn en ik wil een keertje haar crib zien.

verder chat ik wel eens met hermione over parijs en meer, i guess.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 14:20
Verwijderd
Sommige forummers zijn irl net zo leuk of leuker dan op het forum, anderen zijn net zo irritant of irritanter dan op het forum.


Ik heb geen zin om na te denken over wie ik allemaal heb ontmoet, dat zijn er best veel, meetings, feestjes, etc.

Degenen die ik veel /af en toe zie: Nighttime Bird, Masquerade, Waltz, Broeder, eXo, Anteverta, eh volgens mij vergeet ik mensen.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 14:26
Jolene
Avatar van Jolene
Jolene is offline
Ik heb wel een paar mensen van dit forum in mn lijst waar ik heel af en toe mee praat.Voor de rest heb ik maar een keer met Lepra gepraat maar dat is al heel lang geleden en hij ging een vaag verhaaltje voorlezen aan mij en jaap
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 14:26
Miles
Avatar van Miles
Miles is offline
ik heb veertien mensen van het forum op msn en ik heb ze geen van allen nog ontmoet, want ik mag niet alleen met de trein
__________________
Un electrodoméstico es una máquina que realiza algunas tareas domésticas rutinarias
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 14:31
Gary X
Avatar van Gary X
Gary X is offline
Ehm,...Badabing ken ik, die is in het echt veel leuker. Net als Born To Lose, beiden kende ik al voordat ik hier de boel kwam plunderen.

Horror Kitty heb ik in m'n msn en de twee bovengenoemden. Vanwege uitlopende lessen hebben we elkaar nog niet gemeet.

Oh, en Terror Koe heb ik bijna ontmoet.

En Rogue valt tegen in het echt want ze verkiest Super Mario boven SSFII. Nee, ik spreek miss Rogue niet zoveel, weet nooit wat ik moet zeggen.

FaceTheTruth is ook gezelliger in het echt, heb ik ook in m'n msn-lijst staan en we moeten nog steeds een Horace Pinker plaat ruilen. Ook FTT kon ik voor het gele gedoe.

Verder, volgens mij, als ik niemand oversla, heb ik nog nooit iemand gezien of gesproken. Ohja; Blenderhead heb ik volgens mij ooit eens gespot bij The Briefs, maar ik weet niet of ie ook in het lijfstijl gedeelte hangt.
__________________
"I can get more women than a passenger train can hold." - Jimmie Rodgers
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 14:46
Kkowboy
Avatar van Kkowboy
Kkowboy is offline
Citaat:
White Trash schreef op 06-11-2005 @ 12:56 :
ehm, ik forum nog niet zo heel lang maar ik 'ken' margottenenbaum via msn en ik wil een keertje haar crib zien.

verder chat ik wel eens met hermione over parijs en meer, i guess.
L2L
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-11-2005, 14:48
Tom Violence
Avatar van Tom Violence
Tom Violence is offline
Ik wil Kkowboy ontmoeten, maar hij mij niet.
__________________
sup birdie.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 14:50
Kkowboy
Avatar van Kkowboy
Kkowboy is offline
Meeten is voor jews en gays
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 14:57
justakid
Avatar van justakid
justakid is offline
kennen

merels <3, mortischa<3, roxane, lepra, emoboy,

gesproken

cut_off, pan am, bert bart, noe, britt, monolo, tex en ik vergeet er vast nog vele

verder nog een boel op lowlands en shows enzo gezien

en nog een aantal in mijn msn
__________________
I've got no rhythm and I can't sing
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 14:59
justakid
Avatar van justakid
justakid is offline
en ik heb eens een lowlands meeting gedaan ik gok in 2004
en ik was ontiegelijk afgeknapt op de vele die op hun geposte fotos ontzettend knap waren en in het echt erg tegenvielen..

eens en nooit meer
__________________
I've got no rhythm and I can't sing
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 15:08
Kaps
Avatar van Kaps
Kaps is offline
Citaat:
justakid schreef op 06-11-2005 @ 15:59 :
en ik heb eens een lowlands meeting gedaan ik gok in 2004
en ik was ontiegelijk afgeknapt op de vele die op hun geposte fotos ontzettend knap waren en in het echt erg tegenvielen..

eens en nooit meer
so true...
__________________
kzou zegge praat ni over dingen wer ge de botten van afweet
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 15:16
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
justakid schreef op 06-11-2005 @ 15:59 :
ik was ontiegelijk afgeknapt op de vele die op hun geposte fotos ontzettend knap waren en in het echt erg tegenvielen..

eens en nooit meer
dat = toch echt wel te verwachten.
fotos zijn toch moment opnames. van de 10 fotos die je hebt kies je de mooiste uit.

ik lijk ook niet echt op mn fotos maar mn fotos photoshoppen ofzo doe ik nou ook weer niet.. ik zie er gewoon altijd anders uit op fotos dan in het echt
__________________
a pill-popping jukebox
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 15:22
Kaps
Avatar van Kaps
Kaps is offline
Kijk, dit ben ik vòòr Lowlands

En dit ben ik òp Lowlands

Teh heetheid.

Maar het is geen Lowlandstopic. Kom nou.

Ik ging vroegâh altijd naar lifestylemeetings. De 20 oktober 2001 -orgiemeet meegerekend
__________________
kzou zegge praat ni over dingen wer ge de botten van afweet
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-11-2005, 15:26
Mindfields
Mindfields is offline
eh..
ik ken Experiment en Hyperspeed goed.
Mentu en Faery zie ik weleens tijdens het uitgaan, snoodaard ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel soms.
Noe zag ik weleens fietsen in Velp, Blenderhead zie ik elk jaar op bevrijdingsdag lopen of bij Bad Religion nare man ben ik weleens mee uitgeweest

verder weet ik het niet.
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 15:28
Mindfields
Mindfields is offline
oja Miles is een vriend van mn broertje
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 15:30
Kommando
Avatar van Kommando
Kommando is offline
Citaat:
Mindfields schreef op 06-11-2005 @ 16:26 :
eh..
ik ken Experiment en Hyperspeed goed.
Mentu en Faery zie ik weleens tijdens het uitgaan, snoodaard ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel soms.
Noe zag ik weleens fietsen in Velp, Blenderhead zie ik elk jaar op bevrijdingsdag lopen of bij Bad Religion nare man ben ik weleens mee uitgeweest

verder weet ik het niet.
En je kent mij goed.
__________________
Ja.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 15:30
justakid
Avatar van justakid
justakid is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef op 06-11-2005 @ 16:16 :
dat = toch echt wel te verwachten.
fotos zijn toch moment opnames. van de 10 fotos die je hebt kies je de mooiste uit.

ik lijk ook niet echt op mn fotos maar mn fotos photoshoppen ofzo doe ik nou ook weer niet.. ik zie er gewoon altijd anders uit op fotos dan in het echt
daar heb je helemaal gelijk in, ik doelde dus ook op sommige foto ik-maak-mezelf-geweldig-mooi-shoppende forummers
__________________
I've got no rhythm and I can't sing
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 15:32
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
Ik ben niet oldskool genoeg om mensen via het forum te ontmoeten. Ik zie wel freakjuh en Waltz af en toe, oh en SisterOfMercy en ik heb me wel eens aan de tango gewaagd met terror koe, maar daar weet ik verder niet zoveel meer vanaf. Ik spreek/zie/loop rondjes wel eens met een paar nooit postende forummers, jaja, interessant. Ik sms'te Tom Violence nog een keer toen ik door Amsterdam liep maar ze moest werken of chocomel drinken DUS DAN GAAT HET FEEST NIET DOOR HE
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 17:34
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Sommigen wel, sommigen minder.

Bij de meesten is het allemaal via via gegaan, een enkeling tijdens een echte meet en een enkeling kende ik al of had ik al zo lang contact mee dat het toch wel eens tijd werd om wat af te spreken.
Ik ga mensen vergeten maar een lijstje van wie ik IRL ken of ontmoet heb: Sovreze, Kinky, StijnSpoortNiet, Mennuz, Ereshkigal, ShadowLady, ExLibris, KleinSpookje, Cagliostro, Herby, SilentEnigma, Amma, Heikneuter, waaromniet?, PrimRose, skeleton (maar ik wist niet dat hij het was) en nog wel meer die ik me zo even niet kan bedenken en een hele zooi admins, oa: Kruimel, Ieke, Leonoor, Ekki, Loontjuh, Mitros, Ufke, Tofke_H, Mutant, Spekkie, Lucky Luciano, Simon, Jon, PV, *oma*, Boogie, Rollo Tomasi, McCaine, Alicia Silverstone, Miracle, Balance, murwari en volgens mij was dat het wel.

Aantal van bovengenoemde personen vond ik toch echt jammer, liefst wis ik ze uit m'n geheugen, maar dan gaat het om 1 of 2 mensen (en nee ik noem geen namen), een aantal zie/spreek ik regelmatig, een aantal ook eigenlijk nooit.

Wie wil ik nog ontmoeten... mwa, eigenlijk vind ik het wel best zo, maar ik weet dat ik er over anderhalve week weer een stel ga meeten: Mokkol Michael, Martin Dude, Adser, ws Knijtert! (ben ik minder blij mee). In m'n MSN lijst staan een aantal admins en enkele forummers die ik regelmatig zie/spreek.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 18:54
merels
Avatar van merels
merels is offline
Ik ken justakid als enige van dit forus
ja en bv artus of emoboy maar die posten hier nooit.
snanknu is een goede vriendin maar die post ook nooit.

Ik heb mortischa wel eens gesproken en verder wat forummers gezien op ll, oa noe, hermione, cutt off, phenil, exo, antevarta en ik vergeet er vast nog een paar. en ik heb roxane haar rug wel eens gezien.

en nog wat mensen in de msnlijst.

Citaat:
justakid schreef op 06-11-2005 @ 15:59 :
en ik heb eens een lowlands meeting gedaan ik gok in 2004
en ik was ontiegelijk afgeknapt op de vele die op hun geposte fotos ontzettend knap waren en in het echt erg tegenvielen..

eens en nooit meer
precies.

maar misschien geldt dat ook wel voor mij
__________________
lekker oppervlakkig maar weer

Laatst gewijzigd op 06-11-2005 om 18:59.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 18:56
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
In het verleden best wat lui gemeet. Ohnee, elke keer dezelfde lui haha.

Een aantal erg goede vrienden aan over gehouden.
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 19:03
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
BCR is mn beste vriendin. DaaF (die hier nauwelijks meer komt volgens mij) heb ik wel eens ontmoet tijdens het uitgaan. Hij is aardig Verder heb ik regelmatig wel wat mensen van t forum in mn msn lijst gehad, maar nu zijn het er 2 (Moonboy en Jon).
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 19:12
schimmel
Avatar van schimmel
schimmel is offline
zijn forummers in het echt ook zo leuk? wie ken je allemaal en wanneer besloot je dat het tijd was voor een meeting?
loos, phoxetis, sisterofmercy, nebuchadnezzar, terror koe, cha0s, eXo, nps. datr wil zeggen, meer dan één keer gezien.
ik ken dit forum via loos, van phoxetis kwam ik later pas te weten dat hij hier zat, sisterofmercy via nebuchadnezzar (msn en gelijk maar afgesproken), terror koe eh msn en sisterofmercy en nebuchadnezzar, cha0s heel veel msn en toen gemeet(hadden er gelijk maar een 3 dagen meeting van gemaakt), eXo eeeh, geen idee meer, nps was toendertijd het vriendinnetje van cha0s

wie vielen er tegen in de echte wereld welke forummers staan er op je ToDO list?
nebuchadnezzar, hij was een beetje klein

en hoeveel staan er in je msnlijst?!
9
__________________
my achy breaky heart (8)
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 19:39
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
sommige mensen zie ik regelmatig, al dan niet bij een concert, thuis, uit, in de stad, op vakantie, weet ik het.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-11-2005, 19:55
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
ik heb een hoop forummers in het echt gezien, voornamelijk op lowlands :
monolo, poorleno, hermione, otis, heroin chique, uuuf, mortischa, lepra, chaos, gosse, lookuptome, escapism, avelon, haligh, backdoo, antigone, funest, nexjes, muziekvlinder, roxane, scarlett, merels, rockaholic, fake, henk mul en nog een paar waar ik even niet op kom hoor

Ik ken een paar forummers goed en ik neuk een forummer en oh dat is best nerdy maar boeiend
__________________
Pardon my French
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 20:05
Hijo de Puta
Avatar van Hijo de Puta
Hijo de Puta is offline
Ik ben in het echt ook zo leuk ja, gelukkig maar.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 22:30
Verwijderd
Citaat:
Fake schreef op 06-11-2005 @ 11:55 :
"kennen":
EZBlade
G-Lo
Metal
Roxy
Back Door Man
Haligh
Malfunction
Ereshkigal
Full Grimm
Biep
Z0pje

Kennen:
Tiq
Kaptein Roodbaard

Wel eens gezien:
Zero
Lepra
Hermione
Avelon
Tom Violence
Matt Trakker
Whaxx
Cut_off
Gadje
Mortischa
Blenderhead

Verzamel ze allemaal \m/

verder ben ik vast best wel wat mensen vergeten
ja mij, break my day in Uden
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 22:42
qghp
qghp is offline
Ik ken geen 1 die-hard forummer, heb er wel es 1 in mn lijst maar verwijder ik vaak.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 22:46
Teun
Teun is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 06-11-2005 @ 20:03 :
BCR is mn beste vriendin. DaaF (die hier nauwelijks meer komt volgens mij) heb ik wel eens ontmoet tijdens het uitgaan. Hij is aardig Verder heb ik regelmatig wel wat mensen van t forum in mn msn lijst gehad, maar nu zijn het er 2 (Moonboy en Jon).
Je vergeet er bij te vermelden dat jij en ik 5 jaar geleden ICQden.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 22:55
Verwijderd
roxane,matt tracker,phenyl,vixen,655321,cut_off,haligh,back door man,escapism,noe,hermione,poppycock,sorry,thefragile,snuitermans,monol o
poorleno,misschien,konstantine,ruby soho,terror koe,biep,avelon,gadje,mortischa,muziekvlinder,scatterbrain

heb ik allen weleens gezien of meer
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 22:59
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
ik heb je gezien op lowlands en je keek heel erg verveeld !!

ohja en hoe kon ik fairuz vergeten
__________________
Pardon my French
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 23:06
Verwijderd
Citaat:
ZerO schreef op 06-11-2005 @ 23:59 :
ik heb je gezien op lowlands en je keek heel erg verveeld !!

ohja en hoe kon ik fairuz vergeten
verveeld kijken hoort immers bij mijn emo image

ik heb ou niet gezien,en ik kan me niet herinneren dat ik me op lowlands ook maar 1 moment verveeld gevoeld heb
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 23:07
Back Door Man
Avatar van Back Door Man
Back Door Man is offline
omdat haligh vrijdag zei dat jij het niet was zei ik niets, maar ik zag je bij brakes geloof ik
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 23:09
monolo
Avatar van monolo
monolo is offline
ik durf het aantal niet op te noemen
__________________
turn up the thermostat, i wanna see you sweat
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 23:11
Back Door Man
Avatar van Back Door Man
Back Door Man is offline
je hoeft je niet te schamen voor mij hoor
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 23:11
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Strychnine schreef op 07-11-2005 @ 00:06 :
verveeld kijken hoort immers bij mijn emo image

ik heb ou niet gezien,en ik kan me niet herinneren dat ik me op lowlands ook maar 1 moment verveeld gevoeld heb
hehe het was donderdag nacht in de 24/7 tent en je stond naja moeilijk te kijken en ik was onder invloed ik verbeeld me veel als ik onder invloed ben
__________________
Pardon my French
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 23:13
Verwijderd
Citaat:
ZerO schreef op 07-11-2005 @ 00:11 :
hehe het was donderdag nacht in de 24/7 tent en je stond naja moeilijk te kijken en ik was onder invloed ik verbeeld me veel als ik onder invloed ben
ik was volgens mij in dito toestand naar restanten van de meet aan het zoeken ofzo

@backdo: ik zag jullie inderdaad voorbijdenderen bij the brakes
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 23:15
monolo
Avatar van monolo
monolo is offline
Citaat:
Back Door Man schreef op 07-11-2005 @ 00:11 :
je hoeft je niet te schamen voor mij hoor
nee jij hoort bij mijn forumhotties die ik gespot heb!
en die lijst is lang hoor
__________________
turn up the thermostat, i wanna see you sweat
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:00.