Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-09-2006, 17:01
Schaduwmeisje
Schaduwmeisje is offline
Ik heb een parttime baan met een contract voor een vaste aanstelling, maar ik wil nog wat extra werken, erbij.

Een krantenwijk lijkt mij wel wat, maar wie weet wat je ongeveer verdiend?

Ik weet natuurlijk wel dat het verschil maakt of je een ochtend- of middagkrant hebt, en hoeveel adressen je hebt, maar heeft iemand enige indicatie voor mij?

Groetjes, Merel
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-09-2006, 17:14
Mr.Hypert€xt
Avatar van Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Je zal rond de 100 kranten hebben ofzo. Reken maar op zo'n 200 euri per maand bij een middagkrant.

Meer exclusieve kranten zoals het NRC zullen vast wel meer verdienen. En ochtendbladen zeker weten meer.

Als ik jou was ging ik liever één dag in de week, bij voorbaat zaterdag werken. Elke dag is niet handig, want je moet zelf een vervanger zoeken als je ziek ben bij een krantenwijk. En zometeen met dat koude weer...brr.

/me denkt terug.... mn poten vroren er bijna af zo koud was t in de winter die krantjes bezorgen. En zadelpijn kon ik het niet noemen, maar ik kreeg wel last van dat op en af stappen, al je snapt wat ik bedoel... sigh*
Met citaat reageren
Oud 04-09-2006, 17:17
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik heb een poosje een weekblad (krantje van de gemeente) rondgebracht (dus 1x in de week). Intussen heeft mijn zusje de wijk overgenomen. Ze verdient een halve eurocent per reclamefolder die ze erbij rond moet brengen en nog 1 cent per krantje. Met een wijk van 400 adressen komt ze gemiddeld op 10 euro per keer (3 uur werk). Geen vetpot dus.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2006, 17:21
Mr.Hypert€xt
Avatar van Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Als je meisje kan je ook gaan oppassen. Of in een winkel werken (geen supermarkt natuurlijk)

of ga gewoon sloeberen bij je ouders indien mogelijk
Met citaat reageren
Oud 04-09-2006, 17:37
Schaduwmeisje
Schaduwmeisje is offline
Zoals ik al zei, ik werk al, maar iets zelf doen lijkt me ook al wat.
Werk bij mijn huidige werkgever al twee dagen in de week, al zo'n vier jaar, dus qua dat weet ik wat ik doe.

Bedankt voor de reacties en voorbeelden...

Nog meer?
Met citaat reageren
Oud 04-09-2006, 17:46
Verwijderd
je kan ook proberen een zondag wijk te nemen. vaak zijn dat grotere wijken, maar je hebt tohc nog de hele dag vrij. Levert je ongeveer 80 euro in de maand op.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2006, 18:42
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 04-09-2006 @ 17:14 :
Je zal rond de 100 kranten hebben ofzo. Reken maar op zo'n 200 euri per maand bij een middagkrant.

Meer exclusieve kranten zoals het NRC zullen vast wel meer verdienen. En ochtendbladen zeker weten meer.

Als ik jou was ging ik liever één dag in de week, bij voorbaat zaterdag werken. Elke dag is niet handig, want je moet zelf een vervanger zoeken als je ziek ben bij een krantenwijk. En zometeen met dat koude weer...brr.

/me denkt terug.... mn poten vroren er bijna af zo koud was t in de winter die krantjes bezorgen. En zadelpijn kon ik het niet noemen, maar ik kreeg wel last van dat op en af stappen, al je snapt wat ik bedoel... sigh*
dat aantal kranten verschilt wel enorm per regio. met 100 kranten zit je ws idd op 200 euro, maar volgens mij zijn de meeste wijken kleiner.

een huis-aan-huis-krant is overigens ook nog een optie.

maar oppassen is leuker, denk ik.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 04-09-2006, 20:49
Verwijderd
Kijk hier maar eens als je interesse hebt om middagkrant (NRC) of ochtendkrant (AD, Trouw, Volkskrant) te bezorgen. Het kost je een uur per dag, wijken zijn meestal tussen de 60-90 kranten en je verdient tussen de 220 en 260 euro.

Edit: Dit loon geldt voor de ochtendkrant, middagkrant aanzienlijk minder.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2006, 21:00
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Ik zat 4 jaar geleden bij de PZC, een wijk van zo'n 126 kranten, wat neerkwam op ongeveer een uurtje per dag werken ('s ochtends vroeg).
Ik had ongeveer 130 euro per maand.
Zal nu wel iéts meer zijn, maar zal niet veel schelen
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2006, 21:01
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
MCH schreef op 04-09-2006 @ 20:49 :
Het kost je een uur per dag, wijken zijn meestal tussen de 60-90 kranten en je verdient tussen de 220 en 260 euro.
Zoveel
Ik voel me nu genaaid
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2006, 13:06
Schaduwmeisje
Schaduwmeisje is offline
Bedankt voor jullie reacties!

Ik moet zeggen, het loopt nogal uiteen.

En, ik werk dus al vast, en heb veel dagen vrij, dus oppassen ed kan altijd nog.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2006, 15:19
naam ingebruik
Avatar van naam ingebruik
naam ingebruik is offline
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 04-09-2006 @ 17:21 :
Als je meisje kan je ook gaan oppassen. Of in een winkel werken (geen supermarkt natuurlijk)

of ga gewoon sloeberen bij je ouders indien mogelijk
kan dat als jongen niet dan?
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2006, 15:44
Go
Avatar van Go
Go is offline
Je moet een beetje geluk hebben. Ik bezorgde de Zondags Telegraaf altijd, en dat leverde voor zegmaar 2 uurtjes werk 37 euro op. Niet slecht dus. Waarom geluk een belangrijke factor speelt? De rayonmanager vond het dorp waar ik woon nogal uitgestrekt en heeft het dorp in twee wijken verdeeld. In vergelijkbare situaties werd dat namelijk niet altijd gedaan. Dat leverde een dubbele vergoeding op, wat je zo op die 37 euro bracht.

Je moet het er dus wel voor over hebben om zondags een uurtje of half acht uit bed te gaan en zaterdagnacht wordt het dus niet zoveel (9 uur moet de krant in de bus liggen, maar die lijn moet je langzaam maar zeker naar boven verschuiven. En over klachten heb ik de Telegraaf ook nog nooit gehoord.)
Met citaat reageren
Oud 05-09-2006, 19:08
Schaduwmeisje
Schaduwmeisje is offline
Citaat:
9 uur moet de krant in de bus liggen, maar die lijn moet je langzaam maar zeker naar boven verschuiven


Misschien is een krantenwijk op zondag wel wat.
Ik weet het niet, ik werk nu op vrijdag en zaterdag [gaat ws naar doordeweekse dag, dinsdag ofzo].
Vrijdag is standaard laat, dan werk ik altijd tot kwart over één zo'n beetje... Eer je dan thuis bent...

Maar jij hebt wel echt mazzel gehad!

Misschien wel een goed idee...
Met citaat reageren
Oud 05-09-2006, 19:22
Go
Avatar van Go
Go is offline
Citaat:
Schaduwmeisje schreef op 05-09-2006 @ 19:08 :


Misschien is een krantenwijk op zondag wel wat.
Ik weet het niet, ik werk nu op vrijdag en zaterdag [gaat ws naar doordeweekse dag, dinsdag ofzo].
Vrijdag is standaard laat, dan werk ik altijd tot kwart over één zo'n beetje... Eer je dan thuis bent...

Maar jij hebt wel echt mazzel gehad!

Misschien wel een goed idee...
Tien uur is op een gegeven moment voor vrijwel iedereen acceptabel, op zondag dan
Met citaat reageren
Oud 05-09-2006, 21:30
Gilbert
Avatar van Gilbert
Gilbert is offline
Ik bezorg al ongeveer twee jaar een regionale krant (huis aan huis), +/- 250 adressen.
Dit is één keer in de week, 's middags.

Hiervoor krijg ik 7 euro, dat lijkt weinig, maar dat valt wel mee. Ik doe er namelijk ruim een uur over, en met oud & nieuw natuurlijk een flinke bonus (zo'n 250 euro).
Met de andere bonusjes en extraatjes verdien ik 10 euro per uur...

Als je een krantenwijk neemt natuurlijk wel in november (iig voor oud&nieuw) beginnen!
Met citaat reageren
Oud 07-09-2006, 11:57
Schaduwmeisje
Schaduwmeisje is offline
Ik ben gedachten veranderd, geloof ik.

Ik ga binnenkort eens bellen voor info/vacatures als Spits-uitdeler.

Gemiddeld zo'n 15 uurtjes...
Met citaat reageren
Oud 07-09-2006, 13:52
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb een tijdje zo'n huis-aan-huis krantje (de woongids) rondgebracht, dat is op vrijdagmiddag of op zaterdagochtend. Het kostte mij zo'n 2,5 uur werk per week (half uur vouwen, twee uur rondbrengen) voor zo'n 350 huizen dacht ik. Ik verdiende er tien GULDEN mee per week. Geen idee wat het nu is.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 07-09-2006, 16:09
Sandersss
Sandersss is offline
Bij ochtendbladen ligt het bedrag dat je verdient aan niet alleen aan de hoeveelheid kranten, maar meer aan de grootte van je wijk. Ik had een wijk van 60 kranten (AD, Trouw, Volkskrant en ND), moest ongeveer 8km per dag fietsen en verdiende tussen de 140 en 160 euro. Andere wijken die ik wel eens voor een paar weken heb overgenomen hadden minder kranten maar verdienden beter.

Huis aan huis krantjes en folders is idd geen vetpot, dat verdient gemiddeld denk ik zon 10 euro per week.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2006, 19:54
Luki
Avatar van Luki
Luki is offline
Werkte voor PCM, dat is Trouw Volkskrant en Algemeen / Nederlands dagblad. Ik had in mijn wijk zo'n totaal van 90 kranten en ik verdiende zo'n E160 per maand. Best netjes vind ik zelf voor elke ochtend drie kwartiertjes werk. En het werk zelf is niet erg om te doen, naar mijn mening.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2006, 20:41
bananafishbones
Avatar van bananafishbones
bananafishbones is offline
Ik bezorg de Stentor. Het zijn ongeveer tachtig kranten, de wijk is dichtbij en ik doe er elke morgen zo'n half uur/drie kwartier over. Daar verdien ik €150,- tot €170,- per maand mee.
__________________
May you rock in peace.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2006, 20:53
Schaduwmeisje
Schaduwmeisje is offline
Citaat:
Ik bezorg de Stentor. Het zijn ongeveer tachtig kranten, de wijk is dichtbij en ik doe er elke morgen zo'n half uur/drie kwartier over. Daar verdien ik €150,- tot €170,- per maand mee.
Dat klinkt toch niet rot, zeker niet als je rekent per uur.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2006, 13:22
bananafishbones
Avatar van bananafishbones
bananafishbones is offline
Citaat:
Schaduwmeisje schreef op 07-09-2006 @ 20:53 :
Dat klinkt toch niet rot, zeker niet als je rekent per uur.
Nee, ik vind het dan ook niet zo erg. Natuurlijk zijn er wel eens dagen waarop ik liever iets langer in bed blijf liggen, maar over het algemeen ben ik er wel tevreden mee...
__________________
May you rock in peace.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2006, 14:02
Strever
Strever is offline
Citaat:
Schaduwmeisje schreef op 04-09-2006 @ 17:01 :
Ik heb een parttime baan met een contract voor een vaste aanstelling, maar ik wil nog wat extra werken, erbij.

Een krantenwijk lijkt mij wel wat, maar wie weet wat je ongeveer verdiend?

Ik weet natuurlijk wel dat het verschil maakt of je een ochtend- of middagkrant hebt, en hoeveel adressen je hebt, maar heeft iemand enige indicatie voor mij?

Groetjes, Merel
Ik heb 70 adressen. Ochtendwijk, 50 minuten, €250 per maand
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!
Met citaat reageren
Oud 08-09-2006, 14:07
Strever
Strever is offline
Citaat:
MCH schreef op 04-09-2006 @ 20:49 :
Kijk hier maar eens als je interesse hebt om middagkrant (NRC) of ochtendkrant (AD, Trouw, Volkskrant) te bezorgen. Het kost je een uur per dag, wijken zijn meestal tussen de 60-90 kranten en je verdient tussen de 220 en 260 euro.

Edit: Dit loon geldt voor de ochtendkrant, middagkrant aanzienlijk minder.
Haha, nee hoor.. Mijn broer heeft bij PCM de AD, Volkskrant, Trouw, Algemeen dagblad en Nederlands dagblad bezorgd en kreeg 110 euro per maand. Hij had 50 abonnees.. Ik vind dat PCM zeeeer slecht betaalt vergeleken met mijn krant, Dagblad van het Noorden
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-09-2006, 14:33
Verwijderd
Citaat:
Strever schreef op 08-09-2006 @ 14:07 :
Haha, nee hoor.. Mijn broer heeft bij PCM de AD, Volkskrant, Trouw, Algemeen dagblad en Nederlands dagblad bezorgd en kreeg 110 euro per maand. Hij had 50 abonnees.. Ik vind dat PCM zeeeer slecht betaalt vergeleken met mijn krant, Dagblad van het Noorden
Nouja, dit verdien ik dus wel bij PCM. Bovendien, DVHN
Met citaat reageren
Oud 08-09-2006, 17:05
Strever
Strever is offline
Citaat:
MCH schreef op 08-09-2006 @ 14:33 :
Nouja, dit verdien ik dus wel bij PCM. Bovendien, DVHN
hahahaha, het is idd eeen k*tkrant, maar het verdient goed
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!
Met citaat reageren
Oud 09-09-2006, 16:35
Verwijderd
Citaat:
HaWaHaai schreef op 04-09-2006 @ 17:17 :
Ik heb een poosje een weekblad (krantje van de gemeente) rondgebracht (dus 1x in de week). Intussen heeft mijn zusje de wijk overgenomen. Ze verdient een halve eurocent per reclamefolder die ze erbij rond moet brengen en nog 1 cent per krantje. Met een wijk van 400 adressen komt ze gemiddeld op 10 euro per keer (3 uur werk). Geen vetpot dus.
Ja idd als je een weekblad rond brengt verdien je ong 10 euro ligt eraan hoeveel je hebt. ik breng 1 x p/w rond (2.5 uur mee bezig) heb 333 adressen en verdien 8.32 per keer, ( als er 1 folder bij zit verdien ik 1.60 meer) Als je kranten rondbrengt elke ochtend zoals volkskrant, telegraaf etc. zal je rond 200 euro p/m uitkomen ..
Met citaat reageren
Oud 10-09-2006, 20:22
Sanctus
Avatar van Sanctus
Sanctus is offline
Ik breng des middags de NRC rond. (Ook nog twee Parools en een Reformatorisch dagblad) Het verdient niet zo hard als een ochtendkrant (zoals STREVER), maar voor €80 à €90 per maand, en per dag 30 à 45 minuten werk, levert dat alsnog ca. 6 euro per uur op.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2006, 12:26
Strever
Strever is offline
Citaat:
Sanctus schreef op 10-09-2006 @ 20:22 :
Ik breng des middags de NRC rond. (Ook nog twee Parools en een Reformatorisch dagblad) Het verdient niet zo hard als een ochtendkrant (zoals STREVER), maar voor €80 à €90 per maand, en per dag 30 à 45 minuten werk, levert dat alsnog ca. 6 euro per uur op.
Helaas heb ik moeten constateren dat Sanctus er geen 30 à 45 minuten over doet. Nee, hij doet er maar liefts 60 minuten over. Niet liegen Sanctus!
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!
Met citaat reageren
Oud 11-09-2006, 12:35
Sanctus
Avatar van Sanctus
Sanctus is offline
Dit trek ik echt slecht. Doordat jij laatst meeging (waarbij jij de genoemde 60 minuten constateerde) liep ik een aanzienlijke vertraging van maar liefst 20 à 30 minuten op.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2006, 17:35
Verwijderd
Ik heb een tijdje de zondagochtend telegraaf bezorgd. Dat is natuurlijk maar 1 dag in de week en dat verdiende dan ongeveer 50 euro in de maand. Ik had wel een wijk die aan de rand van de stad lag. Van het vroeg opstaan had ik echt geen last, om 7/8 uur even kranten doen, je bent een uurtje weg en slaapt daarna tot 11/12/weetikveelwatjewil uur.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2006, 10:13
Keith
Avatar van Keith
Keith is offline
Citaat:
Strever schreef op 08-09-2006 @ 14:02 :
Ik heb 70 adressen. Ochtendwijk, 50 minuten, €250 per maand
Ik verdiende vroeger met het Eindhovens Dagblad, 100 abo's, 60 min. net onder de €200, dat doe je dus wel goed.
__________________
"It is, in fact, nothing short of a miracle that the modern methods of instruction have not entirely strangled the holy curiosity of inquiry." - AE
Met citaat reageren
Oud 16-09-2006, 19:34
Strever
Strever is offline
Citaat:
Keith schreef op 14-09-2006 @ 10:13 :
Ik verdiende vroeger met het Eindhovens Dagblad, 100 abo's, 60 min. net onder de €200, dat doe je dus wel goed.
Ja, ik kijk ook op van het bedrag wat ik verdien. Mijn broer heeft 120 adressen en krijgt 200 à 210 euro per maand. Op èèn of andere manier krijg ik meer geld. Maar wat ik er niet bij gezegd heb, is dat ik ook nog winkels heb, oftewel losse verkoop. Ik heb 70 abonnees, en moet elke dag 30 kranten bij een winkel neerleggen. Dat heb ik er niet bij verteld omdat het toch maar 10 seconden kost Ik krijg ook een fietsvergoeding van 17 euro per maand, voor de kranten bij de winkel 20 à 25 euro per maand, een bezorgers beloning van 20 euro per maand. En daar bovenop het geld dat ik verdien met die 70 abonnees, wat meestal 180 à 190 is.
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!
Met citaat reageren
Oud 17-09-2006, 19:37
Sanctus
Avatar van Sanctus
Sanctus is offline
Vieze hase strever !
Met citaat reageren
Oud 18-09-2006, 13:16
Verwijderd
Citaat:
Luki schreef op 07-09-2006 @ 19:54 :
Werkte voor PCM, dat is Trouw Volkskrant en Algemeen / Nederlands dagblad. Ik had in mijn wijk zo'n totaal van 90 kranten en ik verdiende zo'n E160 per maand. Best netjes vind ik zelf voor elke ochtend drie kwartiertjes werk. En het werk zelf is niet erg om te doen, naar mijn mening.
Ik ben distributeur bij PCM.

Bij ons is de gemiddelde wijk 50 a 60 kranten en daar word 160 a 175 euro mee verdient.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 18-09-2006, 16:44
Strever
Strever is offline
Citaat:
Sanctus schreef op 17-09-2006 @ 19:37 :
Vieze hase strever !
Die is toch niet normaal, hij scheldT mij gewoon uit?
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!
Met citaat reageren
Oud 19-09-2006, 19:34
Confus1oN
Confus1oN is offline
beter ga je niet ge'seal'de folders doen, kheb daarmee +€250 in de maand, 1 keer per week 220 huizen
Met citaat reageren
Oud 19-09-2006, 21:22
Strever
Strever is offline
Citaat:
Confus1oN schreef op 19-09-2006 @ 19:34 :
beter ga je niet ge'seal'de folders doen, kheb daarmee +€250 in de maand, 1 keer per week 220 huizen
LOL, dat wil ik ook wel. Wie geeft die folders uit?
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!
Met citaat reageren
Oud 25-09-2006, 20:07
An0ukk #
An0ukk # is offline
Ik ben ook op z0ek naar een krantenwijk !
Ben 13 jaar, weet iemand misschien waar ik me kan aanmelden ofz0 ?
voeg me dan t0e op msn ; an0ukxChiCkaa__@hotmail.com

Thnxxx ! ^ ^
____


Met citaat reageren
Oud 27-09-2006, 21:01
Tim
Avatar van Tim
Tim is offline
Ik vind het best wel ##@#$@#%. Ik ben 12 jaar. Maar ik moet nog een jaartje wachten... Distriq lijkt me dan een goede optie
Met citaat reageren
Oud 03-10-2006, 21:35
Anna
Avatar van Anna
Anna is offline
Citaat:
Strever schreef op 19-09-2006 @ 21:22 :
LOL, dat wil ik ook wel. Wie geeft die folders uit?
Netwerk VSP. En 250 euro is veel. En dat kan echt niet. Het gemiddelde is ongeveer 5 euro voor 400 huizen. Tenzij je een buitenwijk hebt waarvoor je 10 kilometer moet fietsen.
__________________
Gevoelens zijn nooit hypocriet. | Bazz.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2006, 22:12
Strever
Strever is offline
Citaat:
Anna schreef op 03-10-2006 @ 21:35 :
Netwerk VSP. En 250 euro is veel. En dat kan echt niet. Het gemiddelde is ongeveer 5 euro voor 400 huizen. Tenzij je een buitenwijk hebt waarvoor je 10 kilometer moet fietsen.
5 euro voor 400 huizen? Dat is zooo weinig??
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!
Met citaat reageren
Oud 04-10-2006, 18:47
Anna
Avatar van Anna
Anna is offline
Citaat:
Strever schreef op 03-10-2006 @ 22:12 :
5 euro voor 400 huizen? Dat is zooo weinig??
Ik heb het ook niet bedacht. Maar er is goed naar gekeken. Ze kijken hoelang je erover doet en hanteren het minimum jeugdloon. Het ligt ook aan de wijk natuurlijk. Heb je een flatgebouw met 100 brievenbussen dan ben je natuurlijk veel sneller klaar dan als je een uitgestrekte wijk hebt.
__________________
Gevoelens zijn nooit hypocriet. | Bazz.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2006, 19:13
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Anna schreef op 04-10-2006 @ 18:47 :
Ik heb het ook niet bedacht. Maar er is goed naar gekeken. Ze kijken hoelang je erover doet en hanteren het minimum jeugdloon. Het ligt ook aan de wijk natuurlijk. Heb je een flatgebouw met 100 brievenbussen dan ben je natuurlijk veel sneller klaar dan als je een uitgestrekte wijk hebt.
Ik geloof er niets van. Mijn zusje verdiende dat voor 200 huizen. (1 keer per week, folders)
Met citaat reageren
Oud 04-10-2006, 22:07
Fingon
Avatar van Fingon
Fingon is offline
1 ding: Folders verdienen echt zo (tenminste toen ik liep)
Ik heb nu krantenwijk, NRC, 120-130 euri per maand als ik het goed heb, ik ben pas weer begonnnen, 5 maanden gebroken been gehad
Ik heb 55 kranten door de week, 70-80 in het weekend.
Verdiend wel lekker voor 1 uur per dag 's middags
__________________
Semper vigilans
Atheist tot in de kist

Laatst gewijzigd op 04-10-2006 om 22:11.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2006, 22:25
Go
Avatar van Go
Go is offline
Citaat:
Anna schreef op 03-10-2006 @ 21:35 :
Netwerk VSP. En 250 euro is veel. En dat kan echt niet. Het gemiddelde is ongeveer 5 euro voor 400 huizen. Tenzij je een buitenwijk hebt waarvoor je 10 kilometer moet fietsen.
In de meeste wijken (geen flats) is de vergoeding bij Netwerk VSP als volgt opgebouwd (uitgaande van het zelf insteken van de folders): loopvergoeding van € 0.01685 per folder (dus heb je 254 folders, dan is je loopvergoeding 4,28). Vervolgens een insteekvergoeding van € 0.002283 per folder en voor de achste folder krijg je € 0.016336. Je dient te rekeken met het aantal brievenbussen in je wijk, ook met de nee/nee en ja/nee-stickers. Gedetaileerder kan het bijna niet.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2006, 12:28
Anna
Avatar van Anna
Anna is offline
Citaat:
gerwin schreef op 04-10-2006 @ 22:25 :
In de meeste wijken (geen flats) is de vergoeding bij Netwerk VSP als volgt opgebouwd (uitgaande van het zelf insteken van de folders): loopvergoeding van € 0.01685 per folder (dus heb je 254 folders, dan is je loopvergoeding 4,28). Vervolgens een insteekvergoeding van € 0.002283 per folder en voor de achste folder krijg je € 0.016336. Je dient te rekeken met het aantal brievenbussen in je wijk, ook met de nee/nee en ja/nee-stickers. Gedetaileerder kan het bijna niet.
Bij insteken is het inderdaad heel anders. Seal is anders berekend.
__________________
Gevoelens zijn nooit hypocriet. | Bazz.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2006, 12:29
Anna
Avatar van Anna
Anna is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 04-10-2006 @ 19:13 :
Ik geloof er niets van. Mijn zusje verdiende dat voor 200 huizen. (1 keer per week, folders)
Ik werk bij Netwerk VSP en heb honderden wijken dichtgebelt. En dan moet je de basisvergoeding doorgeven. Maar er zijn altijd uitzonderingen.
__________________
Gevoelens zijn nooit hypocriet. | Bazz.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 02:26
Verwijderd
Ik bezorg kranten (donderdag) en folders (maandag of dinsdag) bij Netwerk/VSP, 207 huizen, en verdien daarmee ongeveer 23 euro per twee weken, oftewel ongeveer 45 euro per maand. Daar moet wel bij worden gezegd dat het vooral om flats gaat. Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen hoe iemand 250 euro per maand zou kunnen verdienen bij Netwerk/VSP.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht krantenwijkje: loon aan eind van het jaar
rinzyyy
19 22-12-2007 17:32
Werk, Geld & Recht Krantenwijk
Doornr_00sje
5 20-10-2006 12:24
Werk, Geld & Recht Krantenwijk
Thuglife
19 28-09-2006 09:26
Werk, Geld & Recht krantenwijk
masterboarder
1 10-05-2003 13:37
Werk, Geld & Recht Krantenwijk of folders??? Is het leuk, verdient het veel enz!!!
TeSs@1986
35 05-03-2003 16:10
Werk, Geld & Recht Krantenwijk
Vlooienband
35 11-01-2003 19:01


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:59.