Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-03-2007, 19:33
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
ik vond dat ik t weer mocht doen
de ouwe

*knuffels uitdeel*
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Advertentie
Oud 28-03-2007, 19:35
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Haha goed zo, al helemaal op je verjaardag. Gefeliciteerd meis, dat dit maar een beter jaar moge worden dan het vorige. ^^
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 28-03-2007, 19:35
Verwijderd
ik vond dat je gewoon mensen het topic serieus vol mocht laten maken eigenlijk...
Oud 28-03-2007, 19:55
Verwijderd
Gefeliciteerd..

on topic Ik ben bang dat ik verliefd ben!
Oud 28-03-2007, 19:56
Verwijderd
Gefeliciteerd rare kwast!

Ik hou van zon en vrolijk zijn en van geacepteerd worden en van vrienden enenenenenen.<3
Oud 28-03-2007, 20:17
Verwijderd
ik had vanmiddag moed verzameld en de winkel ingestapt waar ik graag zou willen werken. ze zoeken iemand voor 20-25 uur maar zoveel tijd heb ik niet dus gevraagd of ze ook iemand voor 1 dag nodig hadden. en toen vroeg ze hoe oud ik was e.d. (ik: bijna 18) en toen was ze helemaal enthousiast en dat ze misschien de uren gingen splitsen in 1x 5u en 1x20u dus of ik dan een cv langs wilde brengen e.d.
ik hoop het zo dat lijkt me tenminste nog leuk en niet zo eng
Oud 28-03-2007, 20:26
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Het voelt rustiger nu ik heb besloten dat ik b2 mag verpesten. Ik vind het zonde als ik het moet laten vallen, maar ik moet keuzes maken. Oke, ik had beter kunnen plannen. Maar dat heb ik niet gedaan (en ik ben niet de enige, want heel veel komen in de knoop met bio) en ik vind bio belangrijker.
Het voelt nu beter. Ik snap b1, en kan morgen gewoon daar extra lang over doen. Ik ga b2 wel proberen, maar als ik niet verder kom dan mijn naam is het niet erg. Jammer van het jaar, maar ik kan het na een jaar nog niet en ik kan mijn tijd nu beter aan iets anders besteden.
De rede dat ik er nog zoveel woorden aan vuil maken is dat ik toch twijfel. Mijn leraar zei de vorige periode dat hij niet wil dat ik laat vallen. Maar het is mijn leven. Punt. Nu niet meer zeuren, ik kan het nu toch niet meer leren.

Morgen nog vier van de zeven biohoofdstukken leren. Ik hoop dat ik het red. Dan maar geen tv kijken morgen. En nu slapen en niet nog een hoofdstuk bio gaan leren

Bedankt voor degene die op mij gereageerd hebben in het vorige topic
Ave: goed dat je naar de winkel gegaan bent Wat voor winkel is het?
*knuffels gooit* o en slaapzand zodat ik snel in slaap val
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 28-03-2007, 20:42
moon
Avatar van moon
moon is offline
Ik heb er even met haar over gepraat omdat het me dwars bleef zitten. Ze zei dat het altijd een discussie zal blijven en dat mensen die het niet begrijpen dom zijn en je niet naar ze moet luisteren. De discussie opzich is begrijpelijk maar veel mensen zijn te kortzichtig om met goede argumenten hun mening te onderbouwen. Hoe dan ook, ik voel me gesteund en voel me beter zo. Wat ze zegt is waar, waarom zou ik me dan door zo'n discussie onderste boven laten gooien, nergens voor nodig. Er zijn mensen die het wel begrijpen en van die mensen moet ik het hebben. Niet van de oppervlakkige/kortzichtige medemens, laten die zich eerst maar eens wat verder gaan verdiepen in het onderwerp. Zo! En nu sta ik weer een stuk sterker in mijn schoenen!
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 28-03-2007, 20:44
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Ik voel me fijn!
Oud 28-03-2007, 20:48
Verwijderd
Chocola. <3

Ik heb net een emailtje gestuurd naar het kerkelijk bureau om mij uit te laten schrijven, want het voelt toch wel een beetje hypocriet om als atheist officieel lid te zijn van de PKN. Niet dat ik ooit iets van ze hoorde (of vice versa), maar het gaat om het idee.

En vandaag stapte ik on a whim die boekhandel binnen waar ik nooit kom, en daar lag zowaar Holly Lisle's Talyn. Die wil ik stiekem al maanden hebben, maar ja, ik koop teveel boeken dus daar had ik een tijdelijk verbod op gezet. Maar ik heb hem lekker toch gekocht.

En verder ben ik eenzaam en daar moet ik iets aan gaan doen. Ik weet alleen niet wat, want ik durf niets. Hmm.
Oud 28-03-2007, 20:49
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Gefeliciteerd rare kwast!!
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 28-03-2007, 20:51
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Yeyeye mijn proefwerk Biologie morgen komt wel goed want ik ken al veertien hormonen uit mijn hoofd. Ik weet alleen niet waar ze gevormd worden. ;x
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 28-03-2007, 20:56
Ann
Avatar van Ann
Ann is offline
Citaat:
Roosje schreef op 28-03-2007 @ 21:51 :
Yeyeye mijn proefwerk Biologie morgen komt wel goed want ik ken al veertien hormonen uit mijn hoofd. Ik weet alleen niet waar ze gevormd worden. ;x
Mag je er geen Binas of Biodata bij houden?
__________________
It's not always rainbows and butterflies
Oud 28-03-2007, 21:15
Verwijderd
@ Heksjuh: De Miss Etam. ik hou van kleding, maar niet van de domme irritante huppeldoosjes (vooroordeel) die er meestal rondlopen en ik vind de mensen bij de Miss etam altijd zo fijn
Oud 28-03-2007, 21:16
Faerie
Avatar van Faerie
Faerie is offline
Citaat:
Op de universiteit kun je heel veel talen studeren zonder dat het een lerarenopleiding is? (En met je hbo propedeuse kun je over het algemeen naar de universiteit toe...misschien een optie?)
even een reactie op Leonoor:

Dat zou zeker een optie zijn! Maar zoals het er nu uitziet ga ik mijn propedeuse denk ik niet halen.. Het is heel vreemd geregeld op mijn opleiding, maar alles hangt aan het eind van het jaar af, dan hebben wij een competentie assessment. Dan wordt er naar gekeken of je alle competenties hebt en of je genoeg en goede reflecties e.d. in je portfolio hebt. En dat heb ik nu niet. En ik geloof er ook niet zo in dat ik dat in 2 á 3 maanden allemaal kan halen.

Het probleem is dat ik me het hele jaar niet goed kon motiveren en heel erg moest wennen aan dat zelfstandige onderwijs. Die fout heb ik helaas gemaakt, en ik zou willen dat ik heel het jaar opnieuw zou kunnen doen. Ik weet nu dus écht totaal niet hoe het verder moet, het enige wat ik weet is dat een talenstudie op de universiteit me erg leuk lijkt. Maar dan kom ik dus bij het probleem van m'n propedeuse.. ik weet ook helemaal niet met wie ik er over zou kunnen praten.. Ik heb wel een studieloopbaanbegeleider, maar die weet niet veel en ik denk ook niet dat zij me goed zou kunnen adviseren en informeren.
Oud 28-03-2007, 21:22
Verwijderd
O trouwens, vandaag was tenminste de ochtend nog tof: de docent hield maar niet op met praten en de hele collegezaal viel zowat in slaap.. na 70 minuten bla bla hield ik het echt niet uit en heb ik heel groot ''pauze'' op mn collegeblok geklad en omhoog gehouden. Hij gaf er nog gehoor aan ook.
Ik heb nu al een halve fles cola op en ik hoop dat het helpt.
Morgen moet ik een presentatie geven en dat is an sich geen probleem, ware het niet dat het over een onzinnig, saai arrest moet gaan, waar ik dus niks interessants over te vertellen heb.
En hmmmm, ik ga naar Parijs, wauw, eindelijk, eindelijk.

wauw, wat een onsamenhangende post is dit weer.
Oud 28-03-2007, 21:27
Verwijderd
Ik ben best wel een beetje trots op mezelf, ondanks dat ik niet zoveel gedaan heb. Want ik ben vandaag bij mijn hulpvragende geweest waar ik vanaf 11 april elke twee weken iets leuks mee ga doen, echt een super leuke vrouw. Verder heb ik vandaag gezond gegeten. Dus
Oud 28-03-2007, 21:30
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
MiniTokje schreef op 28-03-2007 @ 21:56 :
Mag je er geen Binas of Biodata bij houden?
Naaah, 4V hè?
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Ads door Google
Oud 28-03-2007, 21:38
Verwijderd
boehoehoe
ik kan als een kat in het nauw aan de muren gaan krabben, maar ze worden er heus niet minder door.
zúcht
ik raak de dagtelling kwijt..ik weet niet meer wat ik al die uren doe/heb gedaan als ik thuis ben..ik wil dat het me wat kan schelen, dat wil ik echt, maar zo voelt het niet.
gefeliciteerd, je bent helemaal alleen.

Laatst gewijzigd op 28-03-2007 om 21:41.
Oud 28-03-2007, 21:44
Verwijderd
@sterrenmeisje: Ja, het gaat veel beter. Dankzij de medicatie en het mooie weer denk ik. Ik ben ook bezig te proberen weer een vast dag-nachtritme te pakken te krijgen. Alleen ben ik gisteravond wel weer iets later op bed gegaan. Dat merkte ik vandaag meteen.

Morgen weer een drukke dag. Veel dingen voor de vereniging.
Oud 28-03-2007, 22:01
Verwijderd
Citaat:
DarkSide schreef op 28-03-2007 @ 22:44 :
@sterrenmeisje: Ja, het gaat veel beter. Dankzij de medicatie en het mooie weer denk ik. Ik ben ook bezig te proberen weer een vast dag-nachtritme te pakken te krijgen. Alleen ben ik gisteravond wel weer iets later op bed gegaan. Dat merkte ik vandaag meteen.
dat heb ik ook idd, maar soms ben ik gewoon eigenwijs laat je ook niet meteen uit het veld slaan als het een keer minder gaat hè, dat hebben "normale" mensen ook namelijk wel eens
Oud 28-03-2007, 22:09
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 28-03-2007 @ 20:35 :
ik vond dat je gewoon mensen het topic serieus vol mocht laten maken eigenlijk...
ja ik eigenlijk ook maar t moest gewoon vanmezelf..
sorry zal t proberen niet meer te doen


---------

nogmaals bedankt iedereen voor de felicitaties, ik heb iedereen de deur uit gewerkt en ga eens slapen ofzo..
vermoeiend zo een verjaardag
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 28-03-2007, 22:12
Verwijderd
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 28-03-2007 @ 23:01 :
dat heb ik ook idd, maar soms ben ik gewoon eigenwijs laat je ook niet meteen uit het veld slaan als het een keer minder gaat hè, dat hebben "normale" mensen ook namelijk wel eens
Doe ik ook niet. Alleen de angst voor een terugval is redelijk groot.
Oud 28-03-2007, 22:47
Verwijderd
Moe. Moe van mezelf. Christus wanneer leer ik eens normaal/goed genoeg/perfect te zijn? Ik moet gewoon gaan slapen, want 's morgens als ik uitgeslapen ben, ziet alles er veel rooskleuriger uit. Maar verstandige beslissingen nemen is geen sterk punt van mezelf op dit moment.

Ik kan blijven volhouden dat het goed gaat, maar ergens is er toch iets mis. Ik weet niet wat. Kutgedoe. Too much time with just my thoughts for company, maybe. En ik kan er met niemand over praten, want ik kan nooit de woorden vinden en ik heb sowieso niemand buiten mijn familie om te vertrouwen. En mijn mama&papa hebben hun eigen problemen en ik wil hen niet ongelukkig maken en ik weet ook niet waar ik zou moeten beginnen. Zoveel dat ik nooit heb verteld. Ik haat het dat ik zo gesloten ben.

En nu ben ik godverdomme weer aan het huilen.
Oud 28-03-2007, 22:56
Verwijderd
@ rare kwast: gefeliciflapstaart! (nog even op de valreep

Nog even wat reacties op het vorige topic:
@ minitokje: de jumbo in maastricht, bij de mediamarkt

@ LiefsvanHier: Ik had inderdaad een maandban en het heeft me geen kwaad gedaan! In het begin was ik zelfs helemaal hyper allemaal dingen aan het doen, daarna begon ik me wat slechter te voelen maar dat heeft niks met het forum te maken neem ik aan. Gewoon te veel stress en de hele mikmak die daarbij komt kijken. Voordeel is wel dat ik het nu weer van me af kan schrijven (hoewel ik in de tussentijd veel in mijn dagboek heb gekalkt).

ontopic:
Net heerlijk opgepast, wat was dat leuk zeg! Het was een nieuw oppasadresje bij hele aardige mensen met een babytje van 10 maanden. Het was de eerste keer dat ze met z'n tweeen weggingen dus voor hen was het ook spannend, maar het liep allemaal heel goed. Het babytje was een beetje ziek en lag daarom al te slapen toen ik er kwam. Maar hij werd wakker en toen heb ik hem op schoot genomen in de schommelstoel en toen begon ie hele verhalen tegen me te brabbelen in het baby's. En maar in mijn neus knijpen en lachen, haha! echt tof! Na een half uurtje werd ie wat rustiger en toen heb ik hem weer in zijn bedje gelegd en de rest van de avond heeft ie geslapen en heb ik mijn huiswerk kunnen maken en nog een paar naalden kunnen breien. Heerlijk ontspannen na veel te vele stress.
Advertentie
Oud 29-03-2007, 03:38
Cesar
Avatar van Cesar
Cesar is offline
Gisteren: Mooiste dag van mijn leven.

Even kijken of vandaag nog mooier wordt.
Oud 29-03-2007, 05:00
Verwijderd
Kut! Nu slaap ik toch weer te weinig, want nachtmerrie. Ik ga het zo toch maar weer proberen. Ben nog moe genoeg iig.

En ik heb een VIP-plaats voor een hot Freefight/muay thai-toernooi.

Laatst gewijzigd op 29-03-2007 om 05:07.
Oud 29-03-2007, 06:28
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
Dat was geen nachtmerrie. Dat was gewoon exact wat er gebeurd is
Oud 29-03-2007, 06:52
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
@ Roosje: ik mocht in 4V ook een Binas erbij houden hoor..
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 29-03-2007, 07:28
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
Veel succes he Roosje

Het gaat nog steeds goed met het verhaal
Ik denk dat ik deze morgen nog wel over de 12000 woorden heenga, dus dat zit wel goed

Het lucht ook nog steeds op en het weer zorgt ook voor een goed humeur, hoewel hier net even wat regen is gevallen
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Oud 29-03-2007, 08:14
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Waar is de zon nu gebleven?

Vandaag wordt saai. Ik heb wel verbazingwekkend goed geslapen en ik ben verliefd, maar ook een beetje gestrest door de tentamens, maar ik leer eigenlijk nauwelijks En ik ken alle woordjes alleen op volgorde en dat is stom, tenzij hij zo vriendelijk is om bij elk woordje erbij te schrijven welke ervoor kwam
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 29-03-2007, 08:21
Verwijderd
Ik heb geen zin in vandaag
Oud 29-03-2007, 08:26
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Ik heb slikpijn. Hoe heet dat? Iig doet het zeer.

Voor de rest... 't heeft regent, maar ik voel me nog niet echt beter. Opzich moet het wel een leuk dagje worden vandaag, als het lichamelijk maar goed gaat. Weinig verplichte uren op de uni, wel wat taken waar ik aan moet werken. En vanavond wordt leuk.
__________________
Oud 29-03-2007, 08:34
BeertjeColargol
Avatar van BeertjeColargol
BeertjeColargol is offline
Blugh, ik ben ziek en zou het liefst heel de dag in bed blijven liggen. Maar ja, ik heb een spaans luistertoets straks dus ik moet hoe dan ook naar school. Ook echt weer iets voor mij om vlak voor mijn toetsweek ziek te worden
__________________
afrika! | meer liefde op het forum!
Oud 29-03-2007, 08:40
Verwijderd
Citaat:
Miracle schreef op 29-03-2007 @ 09:26 :
Ik heb slikpijn. Hoe heet dat?
Keelpijn? (Bij mij begint keelpijn iig vaak met 'slikpijn' en komt het ook vaak in combinatie met elkaar voor.)

OT: Ik wil super snel kunnen lezen, veel sneller dan dat ik het nu kan (zal ik een cursus speedreading, of hoe dat ook heten mag, gaan volgen? ). En dan vooral ook in het Engels. Gister heb ik min of meer de hele inleiding van onze bachelorthesis herschreven...en nu ga ik hem weer aanvullen (wel met andere informatie ). Daarvoor moet ik dus veel lezen en ik moet ook nog veel andere dingen lezen en vanavond nog naar de universiteit voor voorlichting over de master...en ik wil naar Ikea, maar ik heb vandaag geen vervoer, dus kan dat morgen pas.
Oud 29-03-2007, 08:41
Verwijderd
Net mijn laatste boekverslag uitgetypt . En weet je, ik heb er vrede mee als scheikunde practicumtoets niet zo'n hoog punt wordt. Ik ga de lat niet onnodig hoog leggen. Het gaat erom dat ik slaag en dat gaat lukken ook, als ik maar een beetje relaxt blijf
Ads door Google
Oud 29-03-2007, 08:43
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 29-03-2007 @ 09:40 :
Keelpijn? (Bij mij begint keelpijn iig vaak met 'slikpijn' en komt het ook vaak in combinatie met elkaar voor.)

OT: Ik wil super snel kunnen lezen, veel sneller dan dat ik het nu kan (zal ik een cursus speedreading, of hoe dat ook heten mag, gaan volgen? ). En dan vooral ook in het Engels. Gister heb ik min of meer de hele inleiding van onze bachelorthesis herschreven...en nu ga ik hem weer aanvullen (wel met andere informatie ). Daarvoor moet ik dus veel lezen en ik moet ook nog veel andere dingen lezen en vanavond nog naar de universiteit voor voorlichting over de master...en ik wil naar Ikea, maar ik heb vandaag geen vervoer, dus kan dat morgen pas.
Je kunt proberen jezelf te dwingen sneller te lezen en woorden over te slaan. Ik las altijd op voorlees tempo maar heb de afgelopen weken moeten leren om sneller te lezen en het gaat echt goed! Misschien beginnen met makkelijke teksten snel te lezen en daarna moeilijke?
Veel succes!
Oud 29-03-2007, 09:01
Verwijderd
Citaat:
lentekriebel schreef op 29-03-2007 @ 09:43 :
Je kunt proberen jezelf te dwingen sneller te lezen en woorden over te slaan. Ik las altijd op voorlees tempo maar heb de afgelopen weken moeten leren om sneller te lezen en het gaat echt goed! Misschien beginnen met makkelijke teksten snel te lezen en daarna moeilijke?
Veel succes!
In verhouding met andere mensen lees ik - in het Nederlands - volgens mij al enorm snel (dat krijg ik iig vaak te horen), maar in het Engels vind ik dat nog wel eens lastig (al sla ik daar ook veel woorden over - en mis daardoor soms belangrijke dingen ).
Oud 29-03-2007, 09:16
Verwijderd
ik heb net heel fijn met mijn zusje zitten praten aan de telefoon. echt een half uur ofzo. misschien komt het wel weer goed tussen ons! ik hoop het
Oud 29-03-2007, 10:16
Verwijderd
ohja, ik heb korte haren nu! het is wel even wennen en ik weet nog niet zeker of ik het wel leuk vind, maar ik kan er nu toch weinig meer aan doen
Oud 29-03-2007, 10:28
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Oh leuk Ava! Naar de kapper gaan is altijd leuk

Gisterenavond op Youtube filmpjes gekeken over de gevaren van eetstoornissen. Ik was ineens zo geschokt en bang voor mijzelf, dat ik 's avonds om 11 uur nog een droog broodje heb gegeten.

Vandaag vind ik dat natuurlijk allemaal weer onzin, gaat het mij nooit overkomen en begin ik weer van voor af aan.
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 29-03-2007, 10:38
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Miracle schreef op 29-03-2007 @ 09:26 :
Ik heb slikpijn. Hoe heet dat? Iig doet het zeer.
lekker meteen beginnen met strepcils
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 29-03-2007, 10:50
Ann
Avatar van Ann
Ann is offline
Proefwerken gingen goed! Verbazend hoeveel er over de schoolwet van 1806 is het proefwerk zat. Ik zat steeds met dingen in mijn hoofd van die van 1874. Maarja, ik denk wel dat het goed is gegaan. En Engels brief schrijven waar we aantekeningen bij mochten houden. Ziek eigenlijk
__________________
It's not always rainbows and butterflies
Oud 29-03-2007, 10:50
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 29-03-2007 @ 09:40 :
Keelpijn? (Bij mij begint keelpijn iig vaak met 'slikpijn' en komt het ook vaak in combinatie met elkaar voor.)

OT: Ik wil super snel kunnen lezen, veel sneller dan dat ik het nu kan (zal ik een cursus speedreading, of hoe dat ook heten mag, gaan volgen? ). En dan vooral ook in het Engels. Gister heb ik min of meer de hele inleiding van onze bachelorthesis herschreven...en nu ga ik hem weer aanvullen (wel met andere informatie ). Daarvoor moet ik dus veel lezen en ik moet ook nog veel andere dingen lezen en vanavond nog naar de universiteit voor voorlichting over de master...en ik wil naar Ikea, maar ik heb vandaag geen vervoer, dus kan dat morgen pas.
Volgens mij is het geen keelpijn, want het zit verder naar voren dan keelpijn. Het voelt als opgezette klieren ofzoiets, maar dat is meer m'n gevoel dan m'n verstand, dus ik weet het niet zeker.

En ik kom net van het winkelcentrum... dus iets kopen is een beetje te laat.

Bijna weekend.
__________________
Oud 29-03-2007, 10:54
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Pfff..net gebeld voor een kennismakingsgesprek met de begeleider van die startgroep.

Eng eng eng
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 29-03-2007, 10:57
Verwijderd
*danst rondje*
Nog steeds mooi weer

En ik heb zin om ondergoed bij de Hema te gaan kopen. Ook al heb ik geen geld. Ik verwacht ieder moment m'n no-claim van de verzekering terug, en vind dat ik dat alvast een beetje mag gebruiken

En vandaag ben ik weer de hele dag alleen *zucht*. Vanavond begint het filmfestival hier, en Rogier (= mijn man ) gaat vanavond een paar films zien. Ik had ook kunnen gaan, natuurlijk, maar ik heb er voor gekozen alleen vrijdag en zondag te gaan. Dus ja, helemaal alleen.... Ik vind wel iets vermakelijks Sowieso kan ik m'n zwarte lapje afhaken, dat moet wel lukken.
Verder ga ik braaf verder met Japans. Ik merk dat het steeds beter gaat, ik kan teksten steeds beter begrijpen, ook al kan ik niet alles goed uitspreken, de betekenis valt vaak wel te bedenken Over 5 maanden wil ik alle 1954 karakters kennen. Is dat overdreven? Ik ken er nu iets van 700 (500+ actief, en de rest alleen passief...)

Ik heb nog steeds buikpijn, diarree en ben bij vlagen zeer misselijk, wat heerlijk dat ik dan toch gewoon heel vrolijk ben
Oud 29-03-2007, 10:59
Verwijderd
wat een inzicht heb ik gekregen in het gedag van mensen.
Wat zijn die mensen die zich als iemand anders voor doen zielig en onzeker.
Zogenaamde stoere jongen, maar ik zie eerder een stuk verdriet in die patser.
Figuren die mensen niet in hun waarde laten omdat ze zelf zo onzeker zijn, maar mij krijg je niet klein, want daar ben ik te sterk voor , Vroeger was dat wel anders. Erg triest dat je op zo een leeftijd nog zulke mensen ziet. Vroeger dacht ik altijd dat zulke dingen vanzelf overgingen, maar goed ik kan er mee omgaan, want het doet me niks en mensen kunnen me niet zo snel meer raken .
Wat een sjap trouwens, Hij die zich helemaal aanpast aan de maatschappij om zoveel mogelijk zogenaamde stoere vrienden te hebben en zo hopen op een vrouwtje. Echt een walgelijk figuur, maar gelukkig heeft hij alleen zichzelf ermee en ik ben trots op mezelf dat ik dat inzicht wel heb. Ik ruik zijn onzekerheid.
Diegene die zich groot voordoen zijn vaak het meest onzeker.

Voor de rest ben ik weer aan rijles begonnen en dat ging prima. Daarvoor was ik te angstig en te snel afgeleid. Ik heb nog veel te leren maar dat accepteer ik.

Ook ben ik verslaafd aan vrouwelijk aandacht op een positieve manier en een vrouw die naar me lacht geeft mijn weer energie. Ik ben superspontaan en flirt subtiel en er word hier en daar wel gehapt .


Medicijnen doen het goed op de bijwerking na, het veroorzaakt wat ance, maar ik heb daarvoor iets van de huisarts voor gekregen en de ance is minder aanwezig en ik hoop over 1 maand verdwenen, zo niet ga ik weer terug .

Laatst gewijzigd op 29-03-2007 om 11:05.
Oud 29-03-2007, 11:13
Verwijderd
Al die naampjes en die cijfertjes... Maar ik ben er geloof ik wel uit. Nu maar hopen dat de andere twee het ook goed vinden, maar wat ik gister had gedaan vonden ze ook goed, dus heel erg slecht zullen ze dit vast ook niet vinden. De inleiding is nu alleen (weer) negen pagina's... Maar goed, schrappen kan altijd nog, dat is makkelijker dan aanvullen.
Oud 29-03-2007, 11:23
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
eeeigenlijk ben ik best wel weer heel vrolijk. Zaterdag avond naar boudewijn de groot. edit: o ja ik was op de weegschaal geweest en ik was veel lichter dan ik dacht en eigenlijk is dat niet goed want ik was al best licht. Maar stiekem is het leuk want eerder toen ik nog overdreven klein en dun was tilde iedereen mij de hele dagen op en gingen ze jonassen met mij,en mocht ik bij iedereen op de rug/nek. . Maar nee ik ga meer eten, dat is beter.

Laatst gewijzigd op 29-03-2007 om 11:29.
Oud 29-03-2007, 11:30
Verwijderd
Citaat:
IcedEarth schreef op 29-03-2007 @ 12:23 :
eeeigenlijk ben ik best wel weer heel vrolijk. Zaterdagavond naar boudewijn de groot.
Want ik geloof, ik geloof, ik geloof in jou en mij *mooiliedje*

Het is donderdag en ik heb geen zin om naar school te gaan. Het gesprek gister met mijn studiebegeleidster was klote en de colleges van vandaag zijn niet boeiend, maartoch. Ik twijfel Maar morgen heb ik weer strafrecht en dat is te gaaf en daar heb ik alles al van klaar, alleen al omdat het zo leuk is En morgen is het weer vrijdag dusss
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:49.