Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-08-2012, 10:02
Verwijderd
tuutututtu
Advertentie
Oud 16-08-2012, 10:08
Verwijderd
Ik kan trouwens niet alleen geen gezichten herkennen, emoties herkennen kan ik ook niet zo goed. Dus misschien had iemand me dat kunnen vertellen voordat ik begon aan het maken van een strip over een man die emoties heeft.
Oud 16-08-2012, 10:09
Verwijderd
Goeie titel.

Ik heb alles, afgezien van 3 liter bier die nog in de vriezer staat om 'm drinkbaar te hebben in de rij straks
Oud 16-08-2012, 10:13
Verwijderd
Ik kan ook geen gezichten herkennen. Soms loop ik klasgenoten gewoon voorbij zonder ze te herkennen.
Oud 16-08-2012, 10:25
Jasmijn.
Avatar van Jasmijn.
Jasmijn. is offline
*kusje achterlaat voor de leuke mensen die me nog kennen*
Oud 16-08-2012, 10:26
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Nu snap ik het! Ik kreeg gisteren een felicitatie van een Spanjaard en ik snapte het niet, maar het was natuurlijk mijn naamdag
Oud 16-08-2012, 10:30
Verwijderd
Mijn recept voor vanavond, lamsstoofpot met appel, past niet zo bij het weer.
Ze adviseren om er aardappels en snijbonen bij te doen, maar ik denk dat ik er een couscoussalade bij maak. Iemand nog leuke ideeën voor ingredienten van een couscoussalade?
Oud 16-08-2012, 10:31
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
paprika, rozijntjes, citroensap, fèta en uhmmm verder weet ik het even niet meer!
Oud 16-08-2012, 10:32
Verwijderd
En Sann, reken wel op 5 liter water per dag plus een glas extra voor elk biertje! Gewoon zorgen dat je continu een beker water hebt.
Oud 16-08-2012, 10:33
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
oja, een fijngesnipperde ui, of lente-ui en verse munt en koriander en peterselie enzo
Oud 16-08-2012, 10:34
Verwijderd
Abrikozen en kikkererwten!
Oud 16-08-2012, 10:34
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
En Sann, reken wel op 5 liter water per dag plus een glas extra voor elk biertje! Gewoon zorgen dat je continu een beker water hebt.
5 liter?
Oud 16-08-2012, 10:34
Verwijderd
Citaat:
paprika, rozijntjes, citroensap, fèta en uhmmm verder weet ik het even niet meer!
Ohja feta, goed idee. Ik heb 300 gram lamsvlees en er eet een grote eter met ons mee, dus wat extra eiwitten komen wel van pas
Oud 16-08-2012, 10:34
Verwijderd
Courgette in kleine blokjes! Pijnboompitten!
Oud 16-08-2012, 10:36
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
En Sann, reken wel op 5 liter water per dag plus een glas extra voor elk biertje! Gewoon zorgen dat je continu een beker water hebt.
Dat wordt dan een non-stop urineerfeest!
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 16-08-2012, 10:37
Verwijderd
Citaat:
5 liter?
Ja, als je de hele dag met dertig graden in de volle zon staat en ook nog wat mee danst en springt en in een tent in de zon slaapt, zweet je dat er echt wel doorheen.
Oud 16-08-2012, 10:38
Verwijderd
Citaat:
Nu snap ik het! Ik kreeg gisteren een felicitatie van een Spanjaard en ik snapte het niet, maar het was natuurlijk mijn naamdag
Mijn naamdag is vandaag!
Oud 16-08-2012, 10:38
Verwijderd
Citaat:
Dat wordt dan een non-stop urineerfeest!
Voor 'ons' geen probleem Arme, arme vrouwen.
Ads door Google
Oud 16-08-2012, 10:39
Verwijderd
Citaat:
Dat wordt dan een non-stop urineerfeest!
Nee, dat zweet je dus uit. Toen ik met iets minder warm weer op fietsvakantie was dronk ik makkelijk zes liter op een dag en ben ik geen enkele keer tussen tien uur s ochtends en zes uur s avonds naar de wc geweest.
Oud 16-08-2012, 10:42
Verwijderd
Oke, mn tas is duizend kilo
Oud 16-08-2012, 10:42
Verwijderd
Citaat:
En Sann, reken wel op 5 liter water per dag plus een glas extra voor elk biertje! Gewoon zorgen dat je continu een beker water hebt.
Ja, ik blijf gewoon de hele dag water drinken, komt goed, thanks voor de tip!
Oud 16-08-2012, 10:45
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Veel plezier
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 16-08-2012, 10:46
Verwijderd
Goed, ik ga maar eens afsluiten, fijn weekend jongens!
Oud 16-08-2012, 10:46
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Nee, dat zweet je dus uit. Toen ik met iets minder warm weer op fietsvakantie was dronk ik makkelijk zes liter op een dag en ben ik geen enkele keer tussen tien uur s ochtends en zes uur s avonds naar de wc geweest.
Nee hoor, als Sann voor elk biertje wat ze drinkt ook een glas water gaat drinken dan stroomt ze denk ik over.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 16-08-2012, 10:46
Verwijderd
Veel plezier op LL, aan eenieder die gaat!
Advertentie
Oud 16-08-2012, 10:46
Verwijderd
Veel plezier
Oud 16-08-2012, 10:50
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Pff, mijn studiejaar begint alweer bijna en de eerste twee weken staan de volgende onderwerpen op het programma: Ethiek, Methodologie, Neurobiologie, Wiskunde, Statistiek, Matlab, Natuurkunde en Neuroanatomie.


Ik voel me nu toch wel behoorlijk nerderig... en bang
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 16-08-2012, 10:53
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
een collega van me is gewoon naast zn werk begonnen aan een studie Wiskunde; like a boss.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 16-08-2012, 10:55
Verwijderd
Citaat:
Pff, mijn studiejaar begint alweer bijna en de eerste twee weken staan de volgende onderwerpen op het programma: Ethiek, Methodologie, Neurobiologie, Wiskunde, Statistiek, Matlab, Natuurkunde en Neuroanatomie.


Ik voel me nu toch wel behoorlijk nerderig... en bang
Ik ben ook bang.
Oud 16-08-2012, 10:57
Verwijderd
Ik heb wel zin in het nieuwe jaar.
Oud 16-08-2012, 10:58
Verwijderd
Ik ben heel de tijd bang dat ik de verkeerde keuze heb gemaakt. En ik ben bang voor het rekenen.
Oud 16-08-2012, 11:00
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Ik kan trouwens niet alleen geen gezichten herkennen, emoties herkennen kan ik ook niet zo goed. Dus misschien had iemand me dat kunnen vertellen voordat ik begon aan het maken van een strip over een man die emoties heeft.
Daarom houd ik ook zoveel van je. Zullen we naar Pluk de Nacht gaan? Edit: heb je vrijdag al plannen? Ja zekerrrrr
__________________
Satan wanna put me in a bow tie
Oud 16-08-2012, 11:01
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Ik ben heel de tijd bang dat ik de verkeerde keuze heb gemaakt. En ik ben bang voor het rekenen.
Waar heb je het over?
__________________
Satan wanna put me in a bow tie
Oud 16-08-2012, 11:01
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Pff, mijn studiejaar begint alweer bijna en de eerste twee weken staan de volgende onderwerpen op het programma: Ethiek, Methodologie, Neurobiologie, Wiskunde, Statistiek, Matlab, Natuurkunde en Neuroanatomie.


Ik voel me nu toch wel behoorlijk nerderig... en bang
Wat studeer je?
__________________
Satan wanna put me in a bow tie
Oud 16-08-2012, 11:07
Verwijderd
Citaat:
Daarom houd ik ook zoveel van je.
Ik heb vannacht de volgende mensen getekend: diverse jongetjes, oude vrouwtjes, verraste Turken, sippe Joden, verwarde wetenschappers en één Salvador Dali zonder snor. Al die mensen moesten van mij een specifieke man van middelbare leeftijd worden, maar ze willen niet. De volgende keer maak ik een strip over een weekdier. Of een leuke steen ofzo.

Citaat:
Zullen we naar Pluk de Nacht gaan?
Is goed!

Zie ik nou goed dat ze dit jaar geen workshops hebben, trouwens?
Oud 16-08-2012, 11:12
Verwijderd
Of nouja, de volgende keer heb ik gewoon meer tijd besteed aan verhoudingen binnen gezichten oefenen en ben ik beter dan nu. Maar tot die tijd - uitsluitend weekdieren.
Ads door Google
Oud 16-08-2012, 11:13
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Ik heb vannacht de volgende mensen getekend: diverse jongetjes, oude vrouwtjes, verraste Turken, sippe Joden, verwarde wetenschappers en één Salvador Dali zonder snor. Al die mensen moesten van mij een specifieke man van middelbare leeftijd worden, maar ze willen niet. De volgende keer maak ik een strip over een weekdier. Of een leuke steen ofzo.

Is goed!

Zie ik nou goed dat ze dit jaar geen workshops hebben, trouwens?
Klinkt goed. Als je nog inspiratie voor een weekdier nodig hebt mag je wel langskomen om mijn weekdieren te bekijken

Wanneer zullen we gaan? Turk, ga je ook mee? Net als in de Goede Oude Tijd?

Re workshops, geen idee, wist niet dat ze dat vroegah wel hadden
__________________
Satan wanna put me in a bow tie
Oud 16-08-2012, 11:23
Verwijderd
Citaat:
Ik ben heel de tijd bang dat ik de verkeerde keuze heb gemaakt. En ik ben bang voor het rekenen.
joh, rekenen moet je juist niet bang voor zijn. Je moet niet denken van 'oeioeioei rekenen wat heb ik dat al lang niet gedaan' want dan ga je het veel groter maken dan het is. Je moet gewoon denken 'dit kon ik in de brugklas, dus pft, natuurlijk kan ik dat nu ook, ik moet gewoon even kijken hoe het ook al weer moest'
Oud 16-08-2012, 11:26
Verwijderd
In Theodoors deeltijdklas haalde 90% de rekentoets de eerste keer, en de rest haalde hem de tweede keer. In de gewone voltijdklas haalde 25% hem de eerste keer en 50% de tweede keer ofzo. Terwijl je zou verwachten dat voor de overwegend 17/18 jarigen in de voltijdklas het rekenen lang niet zo ver weg is gezakt als voor de 25-40jarigen in de deeltijdklas, maar in de deeltijdklas had iedereen zich gewoon voorbereid door de toets te oefenen en hadden meer zelfvertrouwen, terwijl de voltijdklas alleen zaten te gillen over dat ze niet konden rekenen 'omdat ze wiskunde moeilijk vonden' (terwijl wiskunde wat anders is dan rekenen) zonder daadwerkelijk de toets te oefenen.
Oud 16-08-2012, 12:00
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik was vanochtend bij de psych en we hadden het over slaapmedicatie. En bij het Vermoeidheidcentrum heb ik het daar ook al over gehad, dat ging om een anti-depressivum met als bijwerking goed slapen. Maar dat vond ik nogal een onprettig idee, omdat ik dat volgens mij helemaal niet nodig heb. Zei psych dat ik onderschat hoe ernstig mijn problemen zijn en anti-depressiva misschien wel een groot verschil kunnen maken. En daar ben ik best even erg van geschrokken
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 16-08-2012, 12:04
Verwijderd
Citaat:
I have a friend who is full-on gluten intolerant. However, he's SO CHEAP, that he'll go to ANY LENGTHS to avoid paying for food (or anything else!)...
When he found out he could dumpster unlimited bread in San Francisco, that became the staple- nay, the entirety- of his diet. He spends his days moaning in agony as his insides churn and roil, suffering from constant fiery diarrhea... yet he continues to eat his glutinous meals merely because they're free!
Citaat:
My mom had a boyfriend that would pull the stems off of cherries before purchasing them from the grocery store because he felt they'd weigh less without the stems and he'd get more for the money.
Citaat:
In my department where I work, I always have a small basket of candy (jolly ranchers, tootsie rolls, life savers) out for my customers. Most are most appreciative and ask "are these free?" and take one, maybe two and thank me for the candy. Once I had an older man dump the entire thing into his man purse, look straight at me and walk out.
Citaat:
Lots of family was going up to visit grandma again, and my aunt (who lives in Georgia) asked my dad to buy butter (in Virginia) and bring it up to New Jersey where my grandma lives, because apparently butter is cheaper in Virginia.
Citaat:
My girlfriend invited me to her mothers birthday dinner and tonight she revealed to me we would be dining on left overs from her brothers rehearsal dinner a year ago.
Citaat:
Last night this happened at a fair. The man at the front of the line for ice cream offered to pay for all the kids in the family behind him because he was taking awhile. He gave the booth $40 bucks and said what was ever left over should go to the charity (the church was running the ice cream booth). The people with the kids ice cream totaled $21 and they insisted for the change back. It wasn't even their money!! When the lady refused she asked for the manager
Citaat:
At Ikea coffee is bottomless but a cup was like $2. My girlfriends friend, and her family, would go in and buy one cup and it would be passed along to each member to get their turn.
They would apparently be there for hours socializing over a single coffee.
Citaat:
A group of folks went out for dinner at a convention, and several people had leftovers. When we returned, one of the people who had not been able to get out to dinner was bummed, so one of the diners said, "Well, I have some leftovers, if you'd like them."
"Sure!"
"Okay, my meal was $10, and there's about half of it left, so you owe me..."
Citaat:
I knew a farmer who only had one lightbulb, he would carry it around with him all the time. Taking it from one room to another if he needed to.
Citaat:
Work dinner party, about 25 us coming, potluck. Co-worker says "I'll bring the wine!" She brings four open bottles, each between 1/3 and 2/3 full.

Laatst gewijzigd op 16-08-2012 om 12:11.
Oud 16-08-2012, 12:05
Verwijderd
Citaat:
Ik was vanochtend bij de psych en we hadden het over slaapmedicatie. En bij het Vermoeidheidcentrum heb ik het daar ook al over gehad, dat ging om een anti-depressivum met als bijwerking goed slapen. Maar dat vond ik nogal een onprettig idee, omdat ik dat volgens mij helemaal niet nodig heb. Zei psych dat ik onderschat hoe ernstig mijn problemen zijn en anti-depressiva misschien wel een groot verschil kunnen maken. En daar ben ik best even erg van geschrokken
Aww :knuffel:
Maar je krijgt het als slaapmedicatie wel in een lagere dosis dan als antidepressivum, meestal.
Oud 16-08-2012, 12:06
Verwijderd
Deze doet me aan Kazet denken:
Citaat:
My dad is a physics professor at a university, which if you know of this breed of humans, none of this might surprise you.

He, I swear to all that is sacred, goes to the cafeteria on campus and makes a meal out of the free condiments (Mexican style chip salsa, chopped onion packets, crackers, etc.).
He found a store that sells expired food for a ridiculously low price. He said he spent $20 and now has microwaveable popcorn for life.
When he feels like splurging, he will buy a pork shoulder which is a lot of meat for about $7-$10. He cuts off all of the meat and grinds it along with free condiments from a cafeteria into a cylinder shape that he wraps with shopping bags from a store. Then, he freezes it. When he wants some, he slices some pieces off like patties and sautés them...in its own oil of course. This will last him months.
Oud 16-08-2012, 12:10
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Aww :knuffel:
Maar je krijgt het als slaapmedicatie wel in een lagere dosis dan als antidepressivum, meestal.
Dankje, dat stelt me al enigszins gerust Hoewel ik vooral schrok van het woordje 'ernstig'.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 16-08-2012, 12:11
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Ik was vanochtend bij de psych en we hadden het over slaapmedicatie. En bij het Vermoeidheidcentrum heb ik het daar ook al over gehad, dat ging om een anti-depressivum met als bijwerking goed slapen. Maar dat vond ik nogal een onprettig idee, omdat ik dat volgens mij helemaal niet nodig heb. Zei psych dat ik onderschat hoe ernstig mijn problemen zijn en anti-depressiva misschien wel een groot verschil kunnen maken. En daar ben ik best even erg van geschrokken
Als je maar niet aan de efexor gaat. Verder wens ik je het beste
__________________
Satan wanna put me in a bow tie
Oud 16-08-2012, 12:12
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Als je maar niet aan de efexor gaat. Verder wens ik je het beste
Ik ga nog nergens aan voorlopig! Maar hoezo, slechte ervaring mee?
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 16-08-2012, 12:12
Verwijderd
Citaat:
joh, rekenen moet je juist niet bang voor zijn. Je moet niet denken van 'oeioeioei rekenen wat heb ik dat al lang niet gedaan' want dan ga je het veel groter maken dan het is. Je moet gewoon denken 'dit kon ik in de brugklas, dus pft, natuurlijk kan ik dat nu ook, ik moet gewoon even kijken hoe het ook al weer moest'
In de brugklas kon ik het ook niet, dat is een beetje het probleem

Nee, gisteren kreeg ik een brochure met wat voorbeeldsommen die je zou kunnen krijgen. Eigenlijk vond ik de meerderheid daarvan erg moeilijk.

Bijvoorbeeld dit, moet je uit je hoofd doen: (7,4x15,8) + (15,8 x 12,6)

Nou, nu kan het natuurlijk zijn dat ik een methode over het hoofd zie, maar ik heb nu in ieder geval geen flauw idee hoe ik dit moet doen.

Tuurlijk kan ik wel rekenen op groep 5 niveau, maar er wordt 8+ niveau van je verwacht omdat je, begrijpelijkerwijs, boven de stof moet staan.

Ik zal het best kunnen leren allemaal, maar het dan ook nog overbrengen op kinderen, dat is weer een verhaal apart.
Oud 16-08-2012, 12:13
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
In de brugklas kon ik het ook niet, dat is een beetje het probleem

Nee, gisteren kreeg ik een brochure met wat voorbeeldsommen die je zou kunnen krijgen. Eigenlijk vond ik de meerderheid daarvan erg moeilijk.

Bijvoorbeeld dit, moet je uit je hoofd doen: (7,4x15,8) + (15,8 x 12,6)

Nou, nu kan het natuurlijk zijn dat ik een methode over het hoofd zie, maar ik heb nu in ieder geval geen flauw idee hoe ik dit moet doen.

Tuurlijk kan ik wel rekenen op groep 5 niveau, maar er wordt 8+ niveau van je verwacht omdat je, begrijpelijkerwijs, boven de stof moet staan.
Moet het echt uit je hoofd of mag je er papier bij gebruiken?
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 16-08-2012, 12:14
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Ik ga nog nergens aan voorlopig! Maar hoezo, slechte ervaring mee?
Ja, hele, hele slechte ervaring. Als je meer wilt weten PM je me maar.
__________________
Satan wanna put me in a bow tie
Oud 16-08-2012, 12:15
Verwijderd
Citaat:
Moet het echt uit je hoofd of mag je er papier bij gebruiken?
Nee, 15 hoofdrekenopdrachten zonder kladpapier. De rest van de toets is meetkunde en andere dingen met kladpapier.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:57.