Oud 23-04-2010, 16:02
DoYouRemember?
DoYouRemember? is offline
Ik werk sinds woensdag bij de AH.
Ging echt super snel. Zaterdag via internet aangemeld, werd dinsdag gebeld (niet opgenomen), woensdag terug gebeld, gelijk gekomen voor sollicitatiegesprek en die avond en die avond daarna gelijk gewerkt.
Ben btw 15 jaar en vul dus vakken. Ik heb wel gelijk overuren gemaakt.
Heb wel een vraag. Je overuren worden "automatisch" betaald toch? Ik bedoel dat je er niet zelf voor achteraan moet (natuurlijk controleer ik voor de zekerheid mijn rekening).
En qua overuren, telt het wanneer je echt stopt met vakkenvullen, of telt het tot je de winkel uit bent? Want je doet natuurlijk ook even over omkleden en wachten tot de deur opengaat.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-04-2010, 20:26
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
hallo,

ik had even een vraag ik werk in een franchise onderneming van albert heijn en zie dat tot de functie (D) schaal teamleider 1 hoort, en tot de functie van schaal (E) hoort teamleider 2,winkelassistent maakt albert heijn gebruik van de E schaal kan iemand me hier meer uitleg over geven desnoods even een email sturen.

alvast bedankt.
Franchise is zowiezo anders he

Hoe het bij de winkelwerkmaatschappij (WWM) zit is als volgt:
A Schaal: Caiseire A, Medewerker Verkoopklaar, Kwalitietsmedewerker, Junior Verkoper
B Schaal: Caiseire B, Senior Verkoper
C Schaal: Medewerker postagentschap, Commecieel Medewerker
D Schaal: Teamleider Verkoopklaar, Teamleider Verkoopafhandeling

Er is maar 1 Schaal voor teamleiders en dat is de D-Schaal.
De SM en ASM vallen onder een andere CAO namelijk de CAO "Winkelmangement Albert Heijn" deze is ook bereikbaar via AH Plaza.
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Met citaat reageren
Oud 24-04-2010, 20:29
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Ik werk sinds woensdag bij de AH.
Ging echt super snel. Zaterdag via internet aangemeld, werd dinsdag gebeld (niet opgenomen), woensdag terug gebeld, gelijk gekomen voor sollicitatiegesprek en die avond en die avond daarna gelijk gewerkt.
Ben btw 15 jaar en vul dus vakken. Ik heb wel gelijk overuren gemaakt.
Heb wel een vraag. Je overuren worden "automatisch" betaald toch? Ik bedoel dat je er niet zelf voor achteraan moet (natuurlijk controleer ik voor de zekerheid mijn rekening).
En qua overuren, telt het wanneer je echt stopt met vakkenvullen, of telt het tot je de winkel uit bent? Want je doet natuurlijk ook even over omkleden en wachten tot de deur opengaat.
Ga er vanuit dat het tot "einde vullen" is omkleden is eigen tijd. Maar als jij praat over "wachten tot de deur opengaat" ga ik er vanuit dat je tot later hebt gewerkt dan 19:00. Per wetgeving is vastgelegd dat het voor jongeren tot en met 15 jaar niet is toegestaan om na 19:00 te werken. Hou altijd!! je uren bij bewust of onbewust kan er altijd wat fout gaan.

Of ik het hier mee eens ben is een tweede, want ik zie ze liever werken tot 21:00 dan rondhangen op straat en overlast veroorzaken nadat ze klaar zijn met werken. Maar wij respecteren de wetgeving daarin.
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Met citaat reageren
Oud 25-04-2010, 20:34
DoYouRemember?
DoYouRemember? is offline
Citaat:
Ga er vanuit dat het tot "einde vullen" is omkleden is eigen tijd. Maar als jij praat over "wachten tot de deur opengaat" ga ik er vanuit dat je tot later hebt gewerkt dan 19:00. Per wetgeving is vastgelegd dat het voor jongeren tot en met 15 jaar niet is toegestaan om na 19:00 te werken. Hou altijd!! je uren bij bewust of onbewust kan er altijd wat fout gaan.

Of ik het hier mee eens ben is een tweede, want ik zie ze liever werken tot 21:00 dan rondhangen op straat en overlast veroorzaken nadat ze klaar zijn met werken. Maar wij respecteren de wetgeving daarin.
Ja, ik heb tot later gewerkt dan 7 uur. Want als je voor 8 uur klaar ben kan je naar buiten wanneer je wilt natuurlijk. Na 8 uur moet je met zijn allen tegelijk. Tot 7 uur werken lukt bijna nooit bij de AH waar ik werk.. Ja.. Ze zeggen dat de producten die je moet vullen, je precies in die 2 uur kan redden. Anders ben je langzamer, maar echt 10% van de vakkenvullers redt het ook in die 2 uur.
Ik heb gelijk mijn uren opgeschreven. (:

Haha, dat kan ik begrijpen. Maar het is wel vervelend dat je verwacht dat je om 7 uur klaar bent (en dus nog tijd heb voor huiswerk), terwijl je nog tot 8 a 9 uur aan het werken ben.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2010, 18:52
Gepelde Banaan
Avatar van Gepelde Banaan
Gepelde Banaan is offline
Hallo, ik had een vraagje over AH namelijk; Wat verdiend een (beginnend) ASM en SM?
Met citaat reageren
Oud 13-05-2010, 00:03
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ze zeggen dat de producten die je moet vullen, je precies in die 2 uur kan redden. Anders ben je langzamer, maar echt 10% van de vakkenvullers redt het ook in die 2 uur.
Ik heb gelijk mijn uren opgeschreven. (:

Haha, dat kan ik begrijpen. Maar het is wel vervelend dat je verwacht dat je om 7 uur klaar bent (en dus nog tijd heb voor huiswerk), terwijl je nog tot 8 a 9 uur aan het werken ben.
Mwoah, die vulplanningen zijn wel haalbaar, ik ben in het algemeen niet heel erg onder de indruk van houdbaar vulploegers. Maar als jij net begonnen bent is het heel erg lullig dat ze je langer laten blijven omdat je je vulling nog niet helemaal af hebt, en bovendien is het nog heel erg verboden ook om je zolang te houden op die leeftijd. Ze riskeren hier behoorlijke problemen mee, ondanks dat het (helaas) nog veel gebeurt.

Mijn oude AH heeft op een gegeven moment de vulploeg om 4 uur laten beginnen in plaats van 5, is een redelijk goede oplossing.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 09-06-2010, 16:14
CondeBoer
CondeBoer is offline
Citaat:
Mijn oude AH heeft op een gegeven moment de vulploeg om 4 uur laten beginnen in plaats van 5, is een redelijk goede oplossing.
Wat lekker voor jullie dat jullie vrachtwagen(s) zo vroeg al komen. Wij zijn meestal om 5 uur net klaar met lossen.

Ik had trouwens een vraag:

Ik ben 17, en werk in september 3 jaar bij de Albert Heijn. Hoeveel hoor ik dan per uur te verdienen?
En ik geloof dat er een loonsverhoging is op 1 augustus?? Bovendien wordt ik 29 augustus 18, hoeveel ga ik dan verdienen?
Ik weet overigens niet of het Vakkenvuller A en vakkenvuller B systeem bij ons wordt gehanteerd, want ik heb nooit gehoord dat ik B ben geworden

Trouwens, een ASM bij ons zei dat ik Teamleider zou kunnen worden. Stel dat dit doorgaat, hoe lang moet ik dan cursussen volgen etc.? en hoeveel uur per week moet ik dan minimaal werken?
Met citaat reageren
Oud 11-06-2010, 13:42
Skater13
Skater13 is offline
De teamleidercursus is uit me hoofd vier dag(del)en. Verder nog wat voorbereidingen zelf en wat dingen in je winkel. Er is dacht ik geen minimum aantal uren, ga maar wel uit dat ze je een uur of 15/20 willen laten werken, je bent niet voor niks teamleider uiteraard!

Voor je loon, kan je kijken in de VGL-CAO: http://www.werkenindesupermarkt.nl/
Met citaat reageren
Oud 18-06-2010, 17:52
alleenbijah
alleenbijah is offline
Een vraagje als dat even mag.

Ik mag in opleiding gaan voor TLVK (morgen begint het )
maar ik vroeg me af, of deze functie eigenlijk meer betaald krijgt of niet?
En zo ja, hoeveel dan?

Uiteraard doe ik het niet voor het geld, unlike sommige collegas van me die geen enkel leidend vermogen hebben.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2010, 12:32
Skater13
Skater13 is offline
Volgens mij als je deze opleiding afgerond heb kom je in schaal D terecht. In mijn vorige post staat een link naar de cao, dan kan je zelf het bedrag behorende bij deze schaal & leeftijd + werkervaring opzoeken.

Ik ga in september beginnen met de opleiding, als je het leuk vind kan je er nog wat over vertellen na je opleidingsdagen, in ieder geval succes!
Met citaat reageren
Oud 23-06-2010, 11:35
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Kijk even op plaza onder persoonlijk, Dan weet je hoeveel het is.
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Met citaat reageren
Oud 27-06-2010, 21:12
EDB
EDB is offline
Hoi,

Ik werk nu ongeveer 4 maanden bij de Albert Heijn achter de kassa en ik ben 16. Dit gaat allemaal heel goed, maar nou heben we een nieuwe teamleidster gekregen. Ze is echt heel aardig, maar nu kwam ze zaterdag werken om de parttimers te leren kennen. Dat vind ik heel goed van haar. Op een gegeven moment moest ze iets bespreken met de parttime teamleidster die er normaal gesproken op zaterdag is. Er was dus niemand op de counter. Toen zei ze tegen mij dat ik er maar achter moest gaan staan. Ik vroeg me af waarom, want er waren best veel mensen achter de kassa die er al langer werken dan ik. Toen zei ze dat ze mij het meest geschikt vond. Best een eer dacht ik, maar ik ik had er dus geen ervaring mee. Nou was sigaretten verkopen, informatie geven, ruilen en vergoeden niet zo'n probleem, maar er waren wel een aantal dingen die ik gewoon nog niet kon. Ik wist dus niet hoe ik de telefoon moest aannemen(doorverbinden was een probleem) en hoe ik staatsloten moest generen(wij hebben zo'n touchscreen generator) en scannen. Ik belde dus naar het kantoor waar mijn teamleidsters zaten om te vragen hoe ik een staatslot moest verkopen. Zij kwam het dus doen voor mij, maar het ging zo snel dat ik het niet kon volgen. Ik vroeg dus of ze het een keer wat langzamer kon uitleggen. Dat zou ze nog wel een keer doen zei ze. Een paar minuten later gaat de telefoon, maar ik moest doorverbinden. Wist dus niet hoe dat moest. Ze vertelde me dat ze me vaker achter de counter zou zetten, maar ik wil wel graag een beetje weten hoe alles werkt en als ik wat vraag dan zegt ze dat komt nog wel.

Zou iemand van jullie mij wat meer informatie kunnen geven mbt counterwerk(telfoon, staatsloten enz). Misshien dat ik er dan al wat van opsteek.

Mvg,

EDB

ps. Sorry dat ik zoveel schrijf
Met citaat reageren
Oud 28-06-2010, 16:56
Skater13
Skater13 is offline
Telefoon doorverbinden en staatsloten scannen zal je toch echt ter plekke moeten leren mijn inziens..
Verder zou je even in Plaza bij ELM kunnen kijken of je wat kan vinden binnen de categorie Verkoopafhandeling in de opleidingen.. Wie weet kan je daar wat E-learnings doen m.b.t. de counter maar daar durf ik geen zekerheid over te geven..

Mvg,

Michael
Met citaat reageren
Oud 28-06-2010, 20:52
EDB
EDB is offline
Bedankt voor je informatie. Ik zal er eens rond gaan kijken. Ik zal mijn teamleidster ook nog eens een keer vragen of ze eht dan toch binnenkort wil uitleggen.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2010, 23:39
MiBe
Avatar van MiBe
MiBe is offline
Mijn teamleider heeft me vandaag wel zo'n belachelijk brutale vraag gesteld: "Zou je een uur langer onbetaald door kunnen werken?"

Ben het de laatste tijd sowieso niet eens met de gang van zaken in mijn filiaal, overwerken wordt meer regel dan uitzondering en ik kan zo nooit fatsoenlijk afspraken plannen. Ben blij dat mijn contract komende maand afloopt.
__________________
Godzijdank ben ik atheïst.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2010, 00:04
VonBlood
VonBlood is offline
Citaat:
Mijn teamleider heeft me vandaag wel zo'n belachelijk brutale vraag gesteld: "Zou je een uur langer onbetaald door kunnen werken?"

Ben het de laatste tijd sowieso niet eens met de gang van zaken in mijn filiaal, overwerken wordt meer regel dan uitzondering en ik kan zo nooit fatsoenlijk afspraken plannen. Ben blij dat mijn contract komende maand afloopt.
Hahaha, tja, dat antwoord lijkt me logisch. Over onbetaald doorwerken gesproken; vaak als je tot 21:00 werkt (vooral op zaterdag) is het nog wel eens zo dat je een stuk later pas weg kan, doordat alles gewoon nog niet klaar is. Geregeld is het later dan 10 uur voor we wegkunnen, wordt dit dan ook bijgeschreven of niet?

Daarbij heb ik nog een vraag over m'n loonstrook, ik heb nu al 2 maanden op rij het idee dat ik te weinig uitbetaald krijg, maar doordat de loonstrook voor mij onduidelijk is kan ik dit niet controleren. Er staat bijvoorbeeld dat ik 25 tvt uren heb gekweekt, die ook alle 25 heb opgenomen, maar ik krijg er maar 10 uitbetaald. Heeft iemand enig idee hoe dit precies in z'n werk gaat of hierover verder uitleg kan geven? Thanks alvast. x]
Met citaat reageren
Oud 04-07-2010, 02:16
Mindcrackin'
Mindcrackin' is offline
Ik ben 18 jaar en werk sinds kort bij de AH als cassière. Als het goed is hoort een 18-jarige €6.02 te krijgen, maar op mijn loonstrookje staat er bij uurloon €4,53.

Heeft iemand een idee hoe dit kan???
__________________
every rose has its thorn..

Laatst gewijzigd op 04-07-2010 om 02:26.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2010, 10:44
Lotte^^
Avatar van Lotte^^
Lotte^^ is offline
De AH adverteert met dat salaris, maar dat is inclusief reserveringen en vakantiegeld enzo. Dit staat ook wel op je loonstrook, maar dan er los bijgeteld. Er staat zeg maar ergens het aantal gewerkte uren, en hoeveel je daarmee verdient, en dan daaronder staat ergens vakantiegeld en dan daar weer een bedrag..
Met citaat reageren
Oud 04-07-2010, 15:12
EDB
EDB is offline
zijn er leeftijdsregels voor het sluiten en openen van de winkel.
mag je bijvoorbeeld als je 16 bent de winkel sluiten en openen(ik bedoel dan dat ik degene ben met het kluisnummer en dan samen met iemand die dat niet heeft). Dus in feite leiding geven aan het kassateam en daarna samen met iemand sluiten.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2010, 17:34
alleenbijah
alleenbijah is offline
daarom zie ik mezelf zo vrij om mijn eigen tijden zelf bij te schrijven als ik zomaar over moet werken. Dat veranderd mijn TL (wat ik nu overigens zelf ook ben dus) in de R&R wel.
Maar een vraag of je onbetaald wil overwerken is ronduit schandalig. Je filiaal moet maar proberen vanzelf op uren te bezuinigen en hun planningen beter in te delen!

En wat doorverbinden betreft, als het goed is moet je gewoon "1-2" intoetsen tijdens het bellen (dus twaalf) en dan even wachten, en dan kun je via *0 omroepen, waarbij je vermeld dat er telefoon is voor meneer of mevrouw wiedanook op toestel 12, en dan het toestel nummer (bijvoorbeeld 12404).

Zo werkt het bij ons in ieder geval. ("Er is telefoon voor de heer X op toestel 12404")

Als je 16 bent mag je volgens mij tot sluitingstijd werken ja. Alleen mag je niet alleen zijn uiteraard, er moet een TL of ASM/SM bij zijn.

Het is wel een grote verantwoordelijkheid voor een 16 jarige hoor! als alles volgens de regels is verlopen werk je er pas een jaartje..?

Ik ben nu 3 jaar in dienst en heb nog nooit geopend of gesloten!
Met citaat reageren
Oud 04-07-2010, 18:23
EDB
EDB is offline
ik werk er dus nog maar 4 maanden ofzo...maar heb al wel eens afgesloten, maar dan met een TL of iets dergelijks(bij ons heb je ook kassahoofden, ik weet niet of dat overal zo is, maar dit zijn geen teamleiders, maar mensen die counter doen en kunnen openen en sluiten met eigen kluisnummer enzo). krijg nu binnenkort mn eigen kluisnummer, om zelf te openen en te sluiten met iemand die geen kluisnummer heeft(ik dus als kassahoofd). maar vroeg me af of dit wel mag op je zestiende. want bij onze AH zitten ze nogal krap, maar ze nemen niet meer mensen aan. maar ik wil geen problemen krijgen snap je....er is bij ons nog een jong iemand(17 jaar) die dit ook krijgt, maar op je zeventiende lijkt het me een stuk logischer dan op je zestiende.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2010, 19:52
Gambokkur
Gambokkur is offline
Wat een hongeruurloontjes zijn me dat zoek ander werk.
__________________
Lees dit 1 7 : De ver3tige bran2rman en Kris10, hem zeer ge9, verw8ten niet dat zijn verkr8er g1 z11moord pleegde, maar zijn suc6 4de.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2010, 22:24
Megan Cleo
Avatar van Megan Cleo
Megan Cleo is offline
voor een 18 jarige 5 euro per uur.
zeker weten andere job zoeken!
Met citaat reageren
Oud 05-07-2010, 00:55
Mindcrackin'
Mindcrackin' is offline
Ik had een contract ondertekent waarin stond dat ik €6.02 per uur zou krijgen. Toen ik mn loonstrookje zag, bleek het opeens €4.53 te zijn. Toen ik teamleider ernaar vroeg, zei ze dat ze het fout had ingevoerd en dat het volgens de bedrijfsleider €4.53 moest zijn ... en anders zou ik ontslagen worden. Dus stelde ze een nieuw contract op.. maar die heb ik nog niet ondertekent. In principe is mn 'oude' contract rechtsgeldig (het is door beide partijen ondertekent!) en hoor ik gewoon €6.02 uitbetaalt te krijgen. Of zie ik dat nou verkeerd???

In ieder geval het is lastig om werk te vinden als 18-jarige (vooral als je weinig werkervaring hebt). Ik weet dat je bij een call-center veel verdient, maar daar heb ik geen zin in...
__________________
every rose has its thorn..

Laatst gewijzigd op 05-07-2010 om 01:06.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2010, 00:58
Mindcrackin'
Mindcrackin' is offline
Citaat:
voor een 18 jarige 5 euro per uur.
zeker weten andere job zoeken!
Enig idee waar ik dan €5+ krijg? want volgens mij betalen de meesten toch rond de €4+...
__________________
every rose has its thorn..
Met citaat reageren
Oud 05-07-2010, 08:39
Verwijderd
Je huidige, ondertekende contract kan dan wel rechtsgeldig zijn, en ze moeten je dan ook dienovereenkomstig betalen, maar dat betekend dus inderdaad wel dat je na je proeftijd op straat staat.
Je minimum uurloon is 4,22 inclusief 8% vakantiegeld. Dus met 4,53 zit de appie er nog boven.
Bron: http://financieel.infonu.nl/geld/110...0-uurloon.html

Dus je moet dan voor jezelf uitmaken wat belangrijker is: in elk geval het minimum uurloon verdienen, of nu wat meer verdienen en straks niks verdienen. Ik denk dat IK weet wat winstgevender is.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2010, 09:51
Dionie
Dionie is offline
Louis heeft gelijk, al is dit natuurlijk wel erg on proffessioneel
Met citaat reageren
Oud 05-07-2010, 10:38
alleenbijah
alleenbijah is offline
zowiezo ben JIJ niet de gene die de problemen zult krijgen als je inspectie of wat dan ook krijgt.
Bij problemen of complicaties is je leidinggevende verantwoordelijk.
Ik zou er wel voor zorgen dat er altijd iemand bij is met meer ervaring dan jij.
Want 4 maanden is nogal weinig, je zult niet weten hoe je in elke situatie moet handelen en dan is iemand met ervaring erg handig.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2010, 21:20
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Je mag best de kassa afsluiten. Er met echter wel altijd iemand met een FHV-Curses in de winkel zijn die ook sluit. Ik maak niet op dat je het filiaal ook met afsluiten doormiddel van het alarm in te schakelen.

Groet,
Ivo
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Met citaat reageren
Oud 07-07-2010, 00:35
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Dat krijg je met dat all-inn loon want het all-inn loon is 6,02. Dus denk dat deze Teamleider zelf niet eens weet waar over ze praat.
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Met citaat reageren
Oud 07-07-2010, 02:23
Mindcrackin'
Mindcrackin' is offline
Citaat:
Dat krijg je met dat all-inn loon want het all-inn loon is 6,02. Dus denk dat deze Teamleider zelf niet eens weet waar over ze praat.
Hmm... dus uurloon €4.53 klopt dus?.. Haha wou dat het €6.02 bleef.. zou wel lekker zijn.
__________________
every rose has its thorn..
Met citaat reageren
Oud 07-07-2010, 21:20
EDB
EDB is offline
nee, ik bedoel alleen de kassa's in de kluis doen,deuren op slot en hekken dicht.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2010, 00:52
aapkes
aapkes is offline
ik heb een vraagje: mijn huidige contracturen zijn 40 per maand, echter bij het ontvangen van m'n loonstrookje staat er nooit bij gewerkt 40 uren(en ja die heb ik wel gewerkt!!!)
Volgens mijn teamleider moet ik de tvt-uren en gewerkte uren bij elkaar optellen.
Bijvoorbeeld deze maand ik heb 72 uren gewerkt: bij gewerkt staat er 24 uren en bij tvt-uren staat er 46 uren. Mag dit ?? En heeft nadelige gevolgen voor mijn salaris??
Met citaat reageren
Oud 27-07-2010, 16:22
alleenbijah
alleenbijah is offline
Citaat:
ik heb een vraagje: mijn huidige contracturen zijn 40 per maand, echter bij het ontvangen van m'n loonstrookje staat er nooit bij gewerkt 40 uren(en ja die heb ik wel gewerkt!!!)
Volgens mijn teamleider moet ik de tvt-uren en gewerkte uren bij elkaar optellen.
Bijvoorbeeld deze maand ik heb 72 uren gewerkt: bij gewerkt staat er 24 uren en bij tvt-uren staat er 46 uren. Mag dit ?? En heeft nadelige gevolgen voor mijn salaris??
als het goed is heeft dit geen gevolgen nee.
Zijn je contract uren 40 uur per maand of werk je gewoon 40 uur per maand?
Als je een contract van 40 uur per maand hebt dan moeten ze dit ook gewoon zo noteren. TVT zijn de uren die je buiten je contract om werkt.

Heb zelf ook een vraagje! Ik werk nu "full-time" bij AP omdat ik gestopt ben met mijn school, een tussenjaartje. Ik ben 18 jaar. Ik zie dat ik een salaris van 1392 euro heb ontvangen deze maand na het werken van ongeveer 130 uur. Gezien mijn functie als Team Leider en het salaris wat daarbij komt kan dit kloppen. Alleen betaal ik volgens mij geen belasting? Want ik zie ook nergens loonheffing staan! Dat is natuurlijk uitermate vervelend omdat ik daar nu achter kom en straks vast en zeker de belasting bij me aan de deur staat! Hoe zit dit nou eigenlijk?
Met citaat reageren
Oud 28-07-2010, 19:03
naam ingebruik
Avatar van naam ingebruik
naam ingebruik is offline
zo!! dan krijg je als team leider toch flink meer betaald

staat er helemaal geen loonheffing of staan er geen getallen bij en wat voor contract heb je?


aapkes:

rechts bovenin staan je norm uren dit zijn je contracturen per maand deel deze door 4 en je weet hoeveel contract uren je per week hebt.

dan links onder omschrijving staan je gewerkte uren

suc6
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2010, 01:38
Mindcrackin'
Mindcrackin' is offline
Blauwe voordeel kaart

Krijg je het bedrag aan het einde van het kwartaal alsnog uitgekeerd als je binnen kwartaal ontslag hebt genomen?
__________________
every rose has its thorn..
Met citaat reageren
Oud 01-08-2010, 19:16
alleenbijah
alleenbijah is offline
Citaat:
zo!! dan krijg je als team leider toch flink meer betaald

staat er helemaal geen loonheffing of staan er geen getallen bij en wat voor contract heb je?
als je maar weet dat dat aanzienlijk meer betaald!
Anyway mijn loonstrook is binnen,

er staat dat mijn brutoloon iets van de 1300 is.
daaronder staat voor de afwisseling een kopje met loonheffing (Wat er nooit staat)
alleen is dit slechts 75 euro over iets van 750 euro (afgeronde bedragen).

dus ik betaal denk ik wel belasting?
Alleen niet heel veel en genoeg..?
Ik twijfel haha
Met citaat reageren
Oud 03-08-2010, 08:15
wila42
wila42 is offline
Drama dat uurloon, gewoon slavernij
Met citaat reageren
Oud 03-08-2010, 16:55
Verwijderd
Citaat:
Drama dat uurloon, gewoon slavernij
Jaja. Zoek de definitie van slavernij is op.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2010, 20:04
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Hmm.... dus uurloon €4.53 klopt dus?.. Haha wou dat het €6.02 bleef.. zou wel lekker zijn.
Ja het uurloon van 4,53 klopt, 6,02 is het all-innloon, vanaf deze periode komt er 1% bij op het vaste uurloon.

Nieuwe loonschalen
13,14 en 15 jaar 3,07
16 jaar 3,54
17 jaar 4,04
18 jaar 4,57
19 jaar 5,34
20 jaar 6,22
21 jaar 7,24
22 jaar 8,40
23 jaar en ouder 9,80

All-inn is dat het volgende salaris
13,14 en 15 jaar 4,08
16 jaar 4,70
17 jaar 5,37
18 jaar 6,08
19 jaar 7,10
20 jaar 8,27
21 jaar 9,62
22 jaar 11,17
23 jaar en ouder 13,03
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Met citaat reageren
Oud 04-08-2010, 18:52
Verwijderd
Pff kreeg in de horeca op mijn 16de al 6 euro per uur.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2010, 21:59
Adore
Avatar van Adore
Adore is offline
--> grote AH-topic.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2010, 00:21
Mindcrackin'
Mindcrackin' is offline
Blauwe voordeel kaart

Krijg je het bedrag aan het einde van het kwartaal alsnog uitgekeerd als je binnen kwartaal ontslag hebt genomen?
__________________
every rose has its thorn..
Met citaat reageren
Oud 08-08-2010, 18:07
Skater13
Skater13 is offline
Het opgebouwde bedrag tot de laatste datum dat je werkt wordt lijkt me gewoon nog uitbetaald.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2010, 01:19
macrylinda
macrylinda is offline
Citaat:
Welke maloot bedenkt nu weer dat caisseires niet meer mogen lachen , wil die klanten weg hebben?
Of bedoeld hij met lachen "luidruchtig lachen" dan kan ik het nog wel begrijpen, maar caisseires moeten vind ik altijd een glimlach op hun gezicht hebben, verigens iedereen Want dat winkelt voor de klanten en werkt voor jou en je collega's veel prettiger.

Overigens die sappen gaan bij ons al jaren goed
over luidruchtige cassières: bij onze Ah hebben ze nu "alleen pinnen" kassa's ingevoerd. en elke keer (!) dat er iemand in de rij aansluit, gilt die cassière: "mevrouw/meneer, u weet dat u hier alleen kunt pinnen hè?!!!!" heel leuk als je daar staat te wachten.

maja, onze Ah is toch al een achtergestelde rotwinkel
Met citaat reageren
Oud 09-08-2010, 04:03
Mindcrackin'
Mindcrackin' is offline
Citaat:
Het opgebouwde bedrag tot de laatste datum dat je werkt wordt lijkt me gewoon nog uitbetaald.
Dankjewel
__________________
every rose has its thorn..
Met citaat reageren
Oud 19-08-2010, 16:43
eef3421
eef3421 is offline
Hoi,

Ik heb een probleem met AH plaza. Als ik probeer in te loggen komt er te staan dat mijn acount geblokkeerd is, omdat ik te vaak een fout wacht woord heb ingevoerd. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik weer kan inloggen?

Mvg,
Met citaat reageren
Oud 20-08-2010, 14:41
Skater13
Skater13 is offline
Zal je even door de SM/ASM of evt Ondernemer moeten laten doen. Volgens mij kunnen die alleen je wachtwoord resetten.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2010, 17:38
alleenbijah
alleenbijah is offline
is niet nodig!

Je account wordt geblokkeerd als je te vaak je wachtwoord foutief ingevoegd hebt.
Er staat als het goed is in een van de schermpjes voor of tijdens het mislukt inloggen een link waar je je wachtwoord kunt resetten!

Good Luck!
Met citaat reageren
Oud 01-12-2010, 23:03
girly538
girly538 is offline
Hoe doe ik dat dan dat resetten?

Ik zie nergens een link waar moet dat staan en wat staat er dan??

PLEASE HELP??
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Het grote Albert Heijn Topic (deel 5)
ikbenschipper1
500 04-02-2009 17:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:06.