Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-03-2011, 12:51
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Morgen is het weer 1 april en worden er volgens de traditie weer pogingen gedaan om ons voor de gek te houden.

Welke 1 april grappen heb je zelf wel eens uitgehaald? Welke grappen in de media vind je het leukst? Heb je ook wel eens een 1 april grap meegemaakt die je echt veel te ver vond gaan? En welke grappen zie je al van mijlenver aankomen? En vind je het een leuke traditie of heb je er een hekel aan?
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-03-2011, 12:54
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Ik heb een keertje (toen ik 14 was en een vast vriendje had) 'per ongeluk' het doosje van een zwangerschapstest in de wc laten liggen. Helaas in mijn moeder niet erg hysterisch (volgens mij had ze het zelfs wel leuk gevonden )

Sindsdien niets meer aan gedaan en ga het dit jaar ook niet doen denk ik.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 31-03-2011, 12:59
Verwijderd
Leuk gevonden?! Op je 14e?!

Ik heb één keer, in groep 8, voor de meester nepdropjes gemaakt. Hij had de dag ervoor een weddenschap met iemand, waar hij dropjes mee gewonnen had. En die hebben we toen gekleid en zwart geverfd. Ze waren zelfs nog een beetje nat, maar hij stopte ze toch in zijn mond
Met citaat reageren
Oud 31-03-2011, 13:31
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
hmm, nee zelf nooit iets mee gedaan. Vind het wel altijd leuk om de april fools van de grotere tijdschriften/tech/filmwebsites te volgen en kijken of mensen er in trappen ;o
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 31-03-2011, 13:32
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik doe niet aan 1 april.

Maar mijn baas kwam vertellen dat er morgen heeeeeel veel aangetekende post komt en iedereen zoveel mogelijk mee moet nemen. Tuurlijk joh.
Dat heeft voor mij dus geen effect, want ik loop geen post. Had hij beter kunnen zeggen dat huis aan huis vanavond pas werd bezorgd en iedereen eerder moest beginnen om dat allemaal weg te werken ofzo.

Ik stelde ook nog voor om ons massaal ziek te melden en alsnog te komen met: "Hoezo, ziek? Ik ben er toch?" maar niemand wilde meedoen. Spelbrekers.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2011, 14:01
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Nooit echt veel mee gedaan, ik vond het wel altijd heel leuk om het jeugdjournaal/klokhuis te kijken rond 1 april
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 31-03-2011, 14:23
Verwijderd
Zoals een eckte zwartgallige doemdenker betaamt doe ik niet aan dat soort strapatsen.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2011, 14:26
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Ben jij een zwartgallige doemdenker?

edit: of roep je morgen: '1 april, ik ben de vrolijkheid zelve!'
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 31-03-2011, 14:28
Verwijderd
Citaat:
Ben jij een zwartgallige doemdenker?

edit: of roep je morgen: '1 april, ik ben de vrolijkheid zelve!'
Dat krijg ik soms wel eens te horen, ja
Met citaat reageren
Oud 31-03-2011, 14:28
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ben jij een zwartgallige doemdenker?

edit: of roep je morgen: '1 april, ik ben de vrolijkheid zelve!'
Eh nee, Dobermann is inderdaad een zwartgallige doemdenker..

Edit: oh, spuit 11
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 31-03-2011, 14:29
Verwijderd
Een vriendin van mijn zus had een keer een grap uitgehaald toen ze 14 was oid; ze had zichzelf met meel héél bleek gemaakt (haar gezicht dus) en was in de gang onder aan de trap op de grond gaan liggen toen haar moeder thuis kwam. Die schrok zich echt een ongeluk en belde direct 112 Verhaal wordt nog regelmatig aangehaald op verjaardagen als die vriendin er bij is

Verder vind ik die obvious grappen in de media altijd wel leuk, helemaal als mensen er dan oprecht verbaasd op reageren
Met citaat reageren
Oud 31-03-2011, 14:29
Verwijderd
Citaat:
Eh nee, Dobermann is inderdaad een zwartgallige doemdenker..

Edit: oh, spuit 11
Nou hállo. Lang niet altijd HAAUUWWWRRR.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2011, 14:44
Verwijderd
Ik vind het leuk om te zien hoe anderen grappen uithalen, maar zelf ben ik te lui om er eentje te bedenken en uit te voeren.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2011, 14:56
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik heb weleens een 1-aprilgrap bij mezelf uitgehaald: tegen eind Maart heb ik een screenshot van mijn bureaublad gemaakt, dat als bureaubladachtergrond ingesteld, en toen mijn dock en al mijn icoontjes verborgen. Toen ik op 1 april mijn computer opstartte dacht ik eerst heel lang dat hij frozen was.

Dit jaar bespaar ik mezelf wat. Of misschien bedenk ik nog iets anders leuks. Dat ik allemaal afspraken in mijn agenda schrijf waar ik dan tevergeefs op verschijn. Ik denk dat ik ook paaseieren voor mezelf ga verstoppen.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2011, 15:19
Verwijderd
Citaat:
Ik heb weleens een 1-aprilgrap bij mezelf uitgehaald: tegen eind Maart heb ik een screenshot van mijn bureaublad gemaakt, dat als bureaubladachtergrond ingesteld, en toen mijn dock en al mijn icoontjes verborgen. Toen ik op 1 april mijn computer opstartte dacht ik eerst heel lang dat hij frozen was.
haha
Met citaat reageren
Oud 31-03-2011, 15:38
Verwijderd
Ik was helemaal vergeten dat 1 april (morgen dus), 1 april was. :')
Met citaat reageren
Oud 31-03-2011, 15:40
Verwijderd
Ik heb een keer een screenshotje van een error-melding gebruikt als achtergrond. Mijn arme vader was helemaal in paniek omdat hij die error maar niet weg kreeg Er stond ook een suffe melding, iets als dat de computer meteen opnieuw moest worden opgestart omdat hij anders kapot ging, en dan dus een OK-button. Hihihi
Met citaat reageren
Oud 31-03-2011, 15:40
Verwijderd
hihihi, mss bij mn vriend doen
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 31-03-2011, 15:47
Verwijderd
Oh ja. Ik herrinner me ineens iets geniaals.

Toen ik nog in klas 3 zat, hadden we met heel de klas ook een één aprilgrap afgesproken. Bij les 4 gingen we met heel de klas met onze rug op de grond liggen en met de benen op het zitvlak van de stoel. Toen de leraar de klas binnenkwam lachte niemand en die arme man wist niet wat hij zag.

na de tijd hebben we ons rot gelachen haha.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2011, 16:03
Verwijderd
Citaat:
Ik heb weleens een 1-aprilgrap bij mezelf uitgehaald: tegen eind Maart heb ik een screenshot van mijn bureaublad gemaakt, dat als bureaubladachtergrond ingesteld, en toen mijn dock en al mijn icoontjes verborgen. Toen ik op 1 april mijn computer opstartte dacht ik eerst heel lang dat hij frozen was.

Dit jaar bespaar ik mezelf wat. Of misschien bedenk ik nog iets anders leuks. Dat ik allemaal afspraken in mijn agenda schrijf waar ik dan tevergeefs op verschijn. Ik denk dat ik ook paaseieren voor mezelf ga verstoppen.
Ah nice, dat ga ik morgen even bij de macbook van m'n huisgenoot doen Oh wat een pret wordt dat, ze raakt vast helemaal in paniek
Met citaat reageren
Oud 31-03-2011, 16:05
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ah nice, dat ga ik morgen even bij de macbook van m'n huisgenoot doen Oh wat een pret wordt dat, ze raakt vast helemaal in paniek
wel vertellen hoe het is gegaan!
Met citaat reageren
Oud 31-03-2011, 16:21
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ga ook eens kijken of er niet iets te prakiseren valt met de pc van mijn ouders
Met citaat reageren
Oud 31-03-2011, 16:21
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Met citaat reageren
Oud 31-03-2011, 16:25
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Vorig jaar vertelde ik mijn moeder dat Para zwanger was.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2011, 16:28
Verwijderd
Ik twijfel nog of ik morgenochtend tegen mijn ouders zal zeggen dat ik toch eigenlijk wel stiekem heel erg graag in Nederland blijf. Ergens lijkt me dat best grappig.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-03-2011, 16:29
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik denk dat ik mijn huisgenootjes ga vertellen dat ik weer wegga omdat ik een betere kamer heb gevonden en ik woon hier toch pas een week dus dan is het nog makkelijk weggaan.

Then again, ik ben een heel slechte leugenaar. hm.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2011, 17:04
Malino
Malino is offline
http://www.youtube.com/watch?v=SnY7DXGl_A4
Met citaat reageren
Oud 31-03-2011, 17:10
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Oh wat kut.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2011, 17:58
Verwijderd
Citaat:
Een vriendin van mijn zus had een keer een grap uitgehaald toen ze 14 was oid; ze had zichzelf met meel héél bleek gemaakt (haar gezicht dus) en was in de gang onder aan de trap op de grond gaan liggen toen haar moeder thuis kwam. Die schrok zich echt een ongeluk en belde direct 112 Verhaal wordt nog regelmatig aangehaald op verjaardagen als die vriendin er bij is
Hoewel ik vind dat dit soort grappen niet kunnen, is het wel hilarisch.

Citaat:
Ik denk dat ik mijn huisgenootjes ga vertellen dat ik weer wegga omdat ik een betere kamer heb gevonden en ik woon hier toch pas een week dus dan is het nog makkelijk weggaan.

Then again, ik ben een heel slechte leugenaar. hm.
Is dat niet vroeg?


Mijn basisschool gaf ooit ene brief mee aan alle leerlingen. Op 1 april kon je je kapotte bureaustoel meenemen en die werd dan gerepareerd. Wij thuis hadden het meteen door. Maar dr kwamen toch een paar bimbo's met hun veel te grote roze bureuustoel naar school.

Paar jaar terug had ik met Biertank 52 een paar weken een relatie op soija.nl.
Niet iedereen vond de grap even geslaagd.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2011, 18:00
Verwijderd
Reclame.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2011, 18:02
Verwijderd
Citaat:
Hoewel ik vind dat dit soort grappen niet kunnen, is het wel hilarisch.

[...]
Oh nee, die vriendin zelf wist achteraf ook niet waarom ze ook alweer dacht dat het een hilarische grap zou zijn
Met citaat reageren
Oud 31-03-2011, 20:44
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
DK en onzin samen!
__________________
Zeg maar Jan.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2011, 20:55
Verwijderd
Zout ipv suiker in mijn vaders koffie gedaan /flauw.
Meer niet eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2011, 20:55
Verwijderd
Citaat:
DK en onzin samen!
Met citaat reageren
Oud 31-03-2011, 21:25
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2011, 21:43
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb morgen een heel nutteloos extra gepland verplicht bronnen-zoek-college dat zó slecht uitkomt. Ik hoop nog steeds op een 1-aprilgrap.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 31-03-2011, 21:46
Verwijderd
Mijn school heeft posters door de school gehangen met "Draag morgen allemaal witte kleren en kom naar het meldpunt, de gene met de witste kleren krijgt een witte iPad2!"
Heeeeel veel mensen doen daar aan mee
Met citaat reageren
Oud 31-03-2011, 22:01
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Mijn school heeft posters door de school gehangen met "Draag morgen allemaal witte kleren en kom naar het meldpunt, de gene met de witste kleren krijgt een witte iPad2!"
Heeeeel veel mensen doen daar aan mee
Een neger heeft al geen kans, racisme!
__________________
Yoloswag 420
Met citaat reageren
Oud 31-03-2011, 22:15
Verwijderd
Ik heb in groep zeven mijn arm ingegipst. Het gips was alleen niet droog en brokkelde af en ik had een lelijke groene sjaal van mijn moeder als mitella. Ik dacht dat iedereen meteen door had dat het een grap was, dus na een uur haalde ik het eraf. Je had de leraar moeten zien kijken! (like )... Hij had het dus niet door!
Met citaat reageren
Oud 31-03-2011, 22:30
Verwijderd
Citaat:
DK en onzin samen!
Citaat:
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1379938
Met citaat reageren
Oud 31-03-2011, 22:46
Verwijderd
Ik wilde ook al zeggen; dat is allang een keer gedaan
Met citaat reageren
Oud 31-03-2011, 23:01
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Het is zover! Het is 1 april!
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2011, 23:03
Verwijderd
Grapje zeker?
Met citaat reageren
Oud 01-04-2011, 00:05
Verwijderd
Citaat:
Een neger heeft al geen kans, racisme!
negers, in schijndel?
Met citaat reageren
Oud 01-04-2011, 00:49
Verwijderd
Citaat:
Een neger heeft al geen kans, racisme!
of juist wel, door het contrast lijken zijn kleren veel witter.

Cheats, I say.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2011, 10:30
Verwijderd
Mijn 1 april grapje is geslaagd vandaag; vanmorgen lagen we in bed, ik zeg;'Pff, ik sta op, het is al super laat ' Hij;'Hoe laat?' Ik: '12 uur ' Ik heb 'm nog nooit zo snel uit bed zien vliegen (Het was 9 uur )
Met citaat reageren
Oud 01-04-2011, 10:58
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Mijn 1 april grapje is geslaagd vandaag; vanmorgen lagen we in bed, ik zeg;'Pff, ik sta op, het is al super laat ' Hij;'Hoe laat?' Ik: '12 uur ' Ik heb 'm nog nooit zo snel uit bed zien vliegen (Het was 9 uur )
Oh, dat hebben mijn vader en ik ook eens gedaan bij mn moeder. Alle klokken vooruit gezet en 's ochtends de slaapkamer instormen dat ze al op haar werk moest zijn.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 01-04-2011, 11:40
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Citaat:
Mijn 1 april grapje is geslaagd vandaag; vanmorgen lagen we in bed, ik zeg;'Pff, ik sta op, het is al super laat ' Hij;'Hoe laat?' Ik: '12 uur ' Ik heb 'm nog nooit zo snel uit bed zien vliegen (Het was 9 uur )
Nice
Met citaat reageren
Oud 01-04-2011, 11:44
Verwijderd
Citaat:
Mijn 1 april grapje is geslaagd vandaag; vanmorgen lagen we in bed, ik zeg;'Pff, ik sta op, het is al super laat ' Hij;'Hoe laat?' Ik: '12 uur ' Ik heb 'm nog nooit zo snel uit bed zien vliegen (Het was 9 uur )
Gaaf
Met citaat reageren
Oud 01-04-2011, 11:46
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Mijn 1 april grapje is geslaagd vandaag; vanmorgen lagen we in bed, ik zeg;'Pff, ik sta op, het is al super laat ' Hij;'Hoe laat?' Ik: '12 uur ' Ik heb 'm nog nooit zo snel uit bed zien vliegen (Het was 9 uur )
Dat zijn wel leuke grapjes ja.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine 1 april
Verwijderd
7 01-04-2016 10:58
De Kantine 1 April, kikker in je bil!
Missy
120 12-05-2008 01:15
Verhalen & Gedichten [Vrije verhalenwedstrijd] 1 april
Verwijderd
55 14-04-2007 15:34
Beleidszaken De 1 april grap
Verwijderd
23 03-04-2003 17:50
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Weet iemand een goeie 1 April Grap?
Ouwe Lul
3 29-03-2002 20:42


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:50.