Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-01-2012, 08:37
friendly ghost
friendly ghost is offline
hallo,

ik ben sinds september 2011 begonnen met de studie International Business and Management studies, nu was ik in het begin compleet niet gemotiveerd. ik heb daardoor veel vakken niet gehaald maar alle projecten wel. nu sta ik er niet heel erg slecht voor, want ik kan nog een aantal herkansingen doen. alleen afgelope weken toen ik me moest inschrijven voor de herkansingen is er veel gebeurt en heb ik me verkeerd in geschreven. hierdoor hab ik een aantal vakken helemaal niet kunnen afsluiten voor het eerste semester.
dat ik mij fout heb ingeschreven komt omdat er thuis wat vervelende gebeurtenissen waren en ik al op mijn top zat, omdat ik bang ben dat ik bindend negatief studie advies krijg..

nu heb ik gevraagd op de opleiding nadat ik had uitgelegd dat ik dom bezig ben geweest maar er wel achter ben gekomen dat IBMS toch echt wel dé studie voor mij is. ik had daarom gevraagd of ik opnieuw kon beginnen in februari. maar omdat school kijkt van de periode van september tot september, kan ik dan niet meer dan 30 studiepunten halen voor het eerste jaar.. wat ook weer leidt tot een negatief studie advies. dat zorgt er dan weer voor dat je nooit meer een economische studie mag dooen op de HVA..

nu is mijn vraag, als je gewoon het belangrijkste project gehaald hebt, kan ik dan nu stoppen met de opleiding en in september overnieuw beginnen? dit kost me wel een jaar stufie en kost het mij sowieso weer een jaar.

iedereen zecht altijd als ik het opnieuw zou kunnen doen had ik t beter gedaan, ik wil dit echt gaan doen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-01-2012, 11:19
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ik denk dat je snel aan het correcte antwoord komt als je informeert bij je opleiding.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware [WinXP] PC schakelt zichzelf niet uit, maar start opnieuw op
Orion16
6 13-05-2003 18:17


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:21.