Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-12-2002, 23:38
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Afgelopen weekend waren het weer 2 leuke wedstrijdjes veldrijden. Zaterdag in Koksijde (Belgie) , Zondag in Gieten (Nederland). De hele wereldtop was er (lees: alle Belgen en Groenendaal) waren aanwezig. Zoals al tijden waren de Belgen top. Nouja, Vlamingen ( ).

De stand in de superprestige na 4 van de 8 wedstrijden.

1. Sven Nys 108 punten
2. Bart Wellens 91
3. Richard Groenendaal 80
4. Erwin Vervecken 68
5. Tom Vannoppen 67
6. Peter Van Santvliet 59
7. Sven Vanthourenhout 55
8. Mario De Clercq 54
9. Ben Berden 54


Citaat:
30/11 Ben Berden wint de Duinencross in Koksijde
Ben Berden (Vlaanderen-T Interim) heeft zaterdag de Duinencross in Koksijde, een klassieker, gewonnen. Berden haalde het met 28 seconden voorsprong op Sven Nijs. Erwin Vervecken was derde op 44 seconden.
Leuke wedstrijd als ik zo de beelden zag, en misschien wel het begin van Ben Berden. Een nieuwe topper, laat me hopen.

Citaat:
01/12 Superprestige Gieten: Nijs voor Wellens
Sven Nijs (Rabobank) heeft zondag net als vorig jaar de Superprestige veldrit in het Nederlandse Gieten gewonnen. Hij had in de vierde manche van dit seizoen ruim twintig seconden voorsprong op Bart Wellens. Tom Vannoppen werd derde, Ben Berden vierde en Mario De Clercq vijfde.
Dankzij zijn derde overwinning in de Superprestige 2002-2003 verstevigt de Brabander zijn leidersplaats in de stand van de Superprestige.
Jammer van de bandbreuken van de man in vorm, Bart Wellens, anders had het spannend gebleven tot op het laatste. Maar op deze manier kon Sven Nijs eindelijk een rit opdragen aan zijn pasgeboren zoontje.




Gaat Sven Nys, zoals vorig jaar, kunnen standhouden en zichzelf kunnen opvolgen als eindwinnaar?
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-12-2002, 08:06
Verwijderd
Laten we het maar houden op Belgische kampioenschappen veldrijden.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2002, 09:26
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
Hopelijk voor hem is hij niet wéér te vroeg in vorm, zodat hij wéér geen wereldkampioen wordt.
Maar ik hoop dat Wellens (en Vervecken) het ook goed blijven doen, want dan komt er wat spanning in het klassement.
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2002, 11:02
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
Boogie schreef:
Hopelijk voor hem is hij niet wéér te vroeg in vorm, zodat hij wéér geen wereldkampioen wordt.
Maar ik hoop dat Wellens (en Vervecken) het ook goed blijven doen, want dan komt er wat spanning in het klassement.
Hij wordt weer geen wereldkampioen
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2002, 13:36
B@RTOLI
Avatar van B@RTOLI
B@RTOLI is offline
Citaat:
Tofke_H schreef:
Hij wordt weer geen wereldkampioen
Zeg nooit nooit dat Nijs geen wereldkampioen word.
De Clerq maakt het voorals ook nog niet, Nijs is ook nog niet in beste doen. Kan best spannend Wk worden.
Nijs wint overigens wel weer zoals vorig jaar de Wereldbeker en Superprestige. Zijn naaste concurrent zal Wellens zijn.

De Ollanders zoals de belgen zeggen zullen meer op ereplaatsen moeten mikken denk ik in de wb en sp stand al hoop ik wel dat groenendaal nog een wb of sp wint.

Veel plezier met veldrijden kijken toegewenst!!!!!!!!!!!!!!!
__________________
http://www.cyclingfx.nl/MarcoPinotti en http://www.wop2008.nl, http://www.cyclingfx.nl check it out
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:56.