Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-08-2003, 18:13
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 06-08-2003 @ 21:20:
Heb jij laatst het bericht over emigratie en immigratie gelezen? De emigratie stijgt, waar de immigratie daalt. Een resultaat van een asielbeleid dat al streng genoeg is.
denk nou eens na we zitten vol!
als er de ruimte was zouden we meer toe kunnen laten nou niet meer we zijn te dichtbevolkt,te weinig huizen en ruimte.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-08-2003, 20:41
Verwijderd
Citaat:
timbo85 schreef op 07-08-2003 @ 19:13:
denk nou eens na we zitten vol!
als er de ruimte was zouden we meer toe kunnen laten nou niet meer we zijn te dichtbevolkt,te weinig huizen en ruimte.
Moeilijk hè, m'n post doorlezen en ook nog eens begrijpen. Bij een negatieve balans is er toch geen probleem?
Met citaat reageren
Oud 08-08-2003, 00:29
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
timbo85 schreef op 07-08-2003 @ 19:13:
denk nou eens na we zitten vol!

Citaat:
als er de ruimte was zouden we meer toe kunnen laten nou niet meer we zijn te dichtbevolkt,te weinig huizen en ruimte.
Nee, te grote huizen voor te weinig personen op te veel ruimte, en ook nog eens ongelijkmatig gespreid.

Nederland is verre van vol, er wordt gewoon onhandig omgesprongen met de beschikbare ruimte.
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Met citaat reageren
Oud 08-08-2003, 11:34
Blitzkrieg Bop
Avatar van Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 06-08-2003 @ 21:20:
Heb jij laatst het bericht over emigratie en immigratie gelezen? De emigratie stijgt, waar de immigratie daalt. Een resultaat van een asielbeleid dat al streng genoeg is.
Dat is een goede ontwikkeling. Ik weet niet precies hoe het asielbeleid momenteel in elkaar zit, maar het lijkt me duidelijk dat de instroom verminderd moet worden.
__________________
vive la feast!!
Met citaat reageren
Oud 08-08-2003, 11:43
Blitzkrieg Bop
Avatar van Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 08-08-2003 @ 01:29:


Nee, te grote huizen voor te weinig personen op te veel ruimte, en ook nog eens ongelijkmatig gespreid.

Nederland is verre van vol, er wordt gewoon onhandig omgesprongen met de beschikbare ruimte.
Onhandig? Ronduit asociaal! Er is een enorm te kort aan goedkope huurwoningen of studentenhuisvestig maar het enige wat er gebeurd is bedrijfsruimte erbij bouwen of nog wat extra villa's in Wassenaer. Hier in Amsterdam gebeurd het regelmatig dat huurwoningen in bijv. Oost aan buitenlanders verhuurd worden, eerder dan aan mensen die al jaren ingeschreven staan, en dat deugd gewoonweg niet. Nederland moet eerst maar eens de problemen voor de eigen bevolking aanpakken voordat het buitenlandse gelukszoekers kan toelaten.
Ik ben niet iemand die zegt: NL is vol! Maar voorrang voor gelukszoekers omdat ze zo zielig en allochtoon zijn gaat me echt te ver.
__________________
vive la feast!!
Met citaat reageren
Oud 08-08-2003, 13:25
Verwijderd
Citaat:
naam onbekend schreef op 08-08-2003 @ 01:29:


Nee, te grote huizen voor te weinig personen op te veel ruimte, en ook nog eens ongelijkmatig gespreid.

Nederland is verre van vol, er wordt gewoon onhandig omgesprongen met de beschikbare ruimte.
Qua ruimte kan er inderdaad wel nog wat bij.
Maar je moet bij 'vol' misschien ook kijken naar het aantal banen. Of het aantal beschikbare huizen. En de problemen die er nu zijn met allochtonen. En de verkeersdrukte die dan alleen maar groter wordt. En het aantal beschikbare andere middelen, die mensen nodig hebben. (ik las daarnet op teletekst bijv. dat er in sommige plaatsen op dit moment een tekort aan water was 's avonds)
Met citaat reageren
Oud 08-08-2003, 15:48
Verwijderd
Citaat:
naam onbekend schreef op 08-08-2003 @ 01:29:


Nee, te grote huizen voor te weinig personen op te veel ruimte, en ook nog eens ongelijkmatig gespreid.

Nederland is verre van vol, er wordt gewoon onhandig omgesprongen met de beschikbare ruimte.

er is geen land ter wereld met een beter ruimtelijke ordenings beleid dan Nederland.....
Met citaat reageren
Oud 08-08-2003, 17:03
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
Citaat:
FEYENOORDvakX schreef op 08-08-2003 @ 16:48:

er is geen land ter wereld met een beter ruimtelijke ordenings beleid dan Nederland.....

WHAHAHAHAHAHAHAHA
Met citaat reageren
Oud 08-08-2003, 18:15
Verwijderd
Citaat:
duyvel schreef op 08-08-2003 @ 12:43:
Onhandig? Ronduit asociaal! Er is een enorm te kort aan goedkope huurwoningen of studentenhuisvestig maar het enige wat er gebeurd is bedrijfsruimte erbij bouwen of nog wat extra villa's in Wassenaer. Hier in Amsterdam gebeurd het regelmatig dat huurwoningen in bijv. Oost aan buitenlanders verhuurd worden, eerder dan aan mensen die al jaren ingeschreven staan, en dat deugd gewoonweg niet. Nederland moet eerst maar eens de problemen voor de eigen bevolking aanpakken voordat het buitenlandse gelukszoekers kan toelaten.
Ik ben niet iemand die zegt: NL is vol! Maar voorrang voor gelukszoekers omdat ze zo zielig en allochtoon zijn gaat me echt te ver.
Misschien zijn buitenlanders winstgevender dan studenten? Anderzijds: moet je een gezin op straat laten leven omdat er geen woonruimte is? Het aangescherpte asielbeleid heeft er overigens tevens voor gezorgd dat het aantal ''economische'' asielzoekers sterk gedaald is. Het zijn voornamelijk asielzoekers uit oorlogsgebieden die nu nog naar ons land komen.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2003, 20:31
*Burning water*
*Burning water* is offline
Citaat:
FEYENOORDvakX schreef op 08-08-2003 @ 16:48:

er is geen land ter wereld met een beter ruimtelijke ordenings beleid dan Nederland.....
Ja, vandaar natuurlijk ook dat er al 40 jaar een huisvestingsprobleem is voor studenten. Je maakt mij niet wijs dat dat overal slechter geregeld is dan hier.
__________________
Met beide benen op de grond kom je niet ver..
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 13:11
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 07-08-2003 @ 21:41:
Moeilijk hè, m'n post doorlezen en ook nog eens begrijpen. Bij een negatieve balans is er toch geen probleem?
en waardoor komt de negatieve balans precies door dit asielbeleid

als het aan jou parijtjes zoals groen links,SP,pvda ligt komt er weer een positieve balans, en begint alles weer van voren.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 13:39
Blitzkrieg Bop
Avatar van Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 08-08-2003 @ 19:15:
Misschien zijn buitenlanders winstgevender dan studenten? Anderzijds: moet je een gezin op straat laten leven omdat er geen woonruimte is? Het aangescherpte asielbeleid heeft er overigens tevens voor gezorgd dat het aantal ''economische'' asielzoekers sterk gedaald is. Het zijn voornamelijk asielzoekers uit oorlogsgebieden die nu nog naar ons land komen.
Winstgevender dan studenten zijn ze zeker. Maar ik betwijfel of ze ook winstgevender zijn dan gewone gezinnen die al jaren ingeschreven staan.
En politieke vluchtelingen zijn natuurlijk altijd welkom.
__________________
vive la feast!!
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 13:39
Blitzkrieg Bop
Avatar van Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 08-08-2003 @ 19:15:
Misschien zijn buitenlanders winstgevender dan studenten? Anderzijds: moet je een gezin op straat laten leven omdat er geen woonruimte is? Het aangescherpte asielbeleid heeft er overigens tevens voor gezorgd dat het aantal ''economische'' asielzoekers sterk gedaald is. Het zijn voornamelijk asielzoekers uit oorlogsgebieden die nu nog naar ons land komen.
Winstgevender dan studenten zijn ze zeker. Maar ik betwijfel of ze ook winstgevender zijn dan gewone gezinnen die al jaren ingeschreven staan.
En politieke vluchtelingen zijn natuurlijk altijd welkom.
__________________
vive la feast!!
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 13:54
Verwijderd
Citaat:
timbo85 schreef op 09-08-2003 @ 14:11:
en waardoor komt de negatieve balans precies door dit asielbeleid

als het aan jou parijtjes zoals groen links,SP,pvda ligt komt er weer een positieve balans, en begint alles weer van voren.
Nee hoor, het strenge asielbeleid is bedacht door Job Cohen. Een PvdA'er. Anyway, het is streng genoeg zo.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 13:55
Verwijderd
Citaat:
duyvel schreef op 09-08-2003 @ 14:39:
Winstgevender dan studenten zijn ze zeker. Maar ik betwijfel of ze ook winstgevender zijn dan gewone gezinnen die al jaren ingeschreven staan.
En politieke vluchtelingen zijn natuurlijk altijd welkom.
Dan ligt het dus niet aan de vluchtelingen, maar aan de verhuurders.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 14:01
NN
NN is offline
Citaat:
FEYENOORDvakX schreef op 08-08-2003 @ 16:48:

er is geen land ter wereld met een beter ruimtelijke ordenings beleid dan Nederland.....
Wie had nou nog eens gedacht dat ik jou gelijk zou geven......

Nederland is inderdaad best wel netjes ingericht. Niet alles kan hier zo maar. Waarschijnlijk door deze strenge regelgeving is er voor bepaalde bevolkingsgroepen in de samenleving onvoldoende woonruimte beschikbaar.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 16:10
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 09-08-2003 @ 14:54:
Nee hoor, het strenge asielbeleid is bedacht door Job Cohen. Een PvdA'er. Anyway, het is streng genoeg zo.
heeft de pvda eindelijk iets goed gedaan.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 16:23
Verwijderd
Citaat:
timbo85 schreef op 09-08-2003 @ 17:10:
heeft de pvda eindelijk iets goed gedaan.
Noem eens wat zaken op die de PvdA fout gedaan heeft?
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 19:02
sans plomb
Avatar van sans plomb
sans plomb is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 09-08-2003 @ 17:23:
Noem eens wat zaken op die de PvdA fout gedaan heeft?
dat het bijvoorbeeld een linkse partij is
__________________
Love is like a pictionary
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 19:04
Verwijderd
Citaat:
D!82 schreef op 09-08-2003 @ 20:02:
dat het bijvoorbeeld een linkse partij is
Daar ga jij in de fout.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 19:05
sans plomb
Avatar van sans plomb
sans plomb is offline
hoezo dat
__________________
Love is like a pictionary
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 19:07
Verwijderd
Omdat de PvdA op bepaalde punten behoorlijk rechts is (geworden). Denk maar aan asielbeleid, de privatiseringen onder Paars, integratiebeleid.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 19:12
sans plomb
Avatar van sans plomb
sans plomb is offline
maar nog steeds hoofdzakelijk links
__________________
Love is like a pictionary
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 19:19
Verwijderd
Citaat:
D!82 schreef op 09-08-2003 @ 20:12:
maar nog steeds hoofdzakelijk links
Behoorlijk gematigd links mag je wel zeggen. En soms behoorlijk (gematigd) rechts. Een middenpartij dus. Al lang niet meer de partij voor de werkende klasse iig.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 19:24
sans plomb
Avatar van sans plomb
sans plomb is offline
gelijk
__________________
Love is like a pictionary
Met citaat reageren
Oud 10-08-2003, 00:37
Roderoos.tk
Roderoos.tk is offline
Aan zowel linkse als rechtse mensen: nooit meer PvdA stemmen! Het is leugen en bedrog!
Met citaat reageren
Oud 10-08-2003, 01:08
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
duyvel schreef op 09-08-2003 @ 14:39:
Winstgevender dan studenten zijn ze zeker. Maar ik betwijfel of ze ook winstgevender zijn dan gewone gezinnen die al jaren ingeschreven staan.
En politieke vluchtelingen zijn natuurlijk altijd welkom.
Is dat zo? Ik ben zelf heel erg voor een quota-systeem. We laten gewoon uit iedere streek/cultuur een bepaalde hoeveelheid mensen binnen, ongeacht politiek vluchteling of economisch vluchteling. Dan voldoen we aan de demografische en economische noodzaak, en voorkomen we ellende met integratieproblemen etc.
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Oud 10-08-2003, 01:32
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
McCaine schreef op 10-08-2003 @ 02:08:
Is dat zo? Ik ben zelf heel erg voor een quota-systeem. We laten gewoon uit iedere streek/cultuur een bepaalde hoeveelheid mensen binnen, ongeacht politiek vluchteling of economisch vluchteling. Dan voldoen we aan de demografische en economische noodzaak, en voorkomen we ellende met integratieproblemen etc.
want? welke economische noodzaak?
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 10-08-2003, 02:15
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Joostje schreef op 10-08-2003 @ 02:32:
want? welke economische noodzaak?
Omdat we anders onze welvaartsstaat niet meer kunnen betalen natuurlijk.
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Oud 10-08-2003, 09:50
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
McCaine schreef op 10-08-2003 @ 03:15:
Omdat we anders onze welvaartsstaat niet meer kunnen betalen natuurlijk.
Daar zijn ook andere oplossingen voor, bijvoorbeeld de pensionegerechtigde leeftijd met een jaar of 2, 3 oprekken.
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 10-08-2003, 12:39
Blitzkrieg Bop
Avatar van Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
Citaat:
McCaine schreef op 10-08-2003 @ 02:08:
Is dat zo? Ik ben zelf heel erg voor een quota-systeem. We laten gewoon uit iedere streek/cultuur een bepaalde hoeveelheid mensen binnen, ongeacht politiek vluchteling of economisch vluchteling. Dan voldoen we aan de demografische en economische noodzaak, en voorkomen we ellende met integratieproblemen etc.
Ik vind dat politieke vluchtelingen die echt hulp nodig hebben niet geweigrd kunnen worden. Maakt niet uit hoe vol of hoe druk het hier is. Waarom voorkomen we dan problemen met integratie?
__________________
vive la feast!!
Met citaat reageren
Oud 10-08-2003, 12:43
Blitzkrieg Bop
Avatar van Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 09-08-2003 @ 14:55:
Dan ligt het dus niet aan de vluchtelingen, maar aan de verhuurders.
Duh... Maar dat heeft wel een wisselwerking, omdat we hier op allerlei manieren zo tolerant en vriendelijk zijn dat we buitenlanders voor de eigen bevolking laten gaan, komen er wel steeds meer buitenlanders.
__________________
vive la feast!!
Met citaat reageren
Oud 11-08-2003, 17:32
Verwijderd
Citaat:
*Burning water* schreef op 08-08-2003 @ 21:31:
Ja, vandaar natuurlijk ook dat er al 40 jaar een huisvestingsprobleem is voor studenten. Je maakt mij niet wijs dat dat overal slechter geregeld is dan hier.
uitzondering, bovendien komt dit voornamelijk door de privatisering van de wooncorperaties, de laatste 10 jaar, en het toegenomen aantal asielzoekers.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2003, 20:14
*Burning water*
*Burning water* is offline
Citaat:
FEYENOORDvakX schreef op 11-08-2003 @ 18:32:
uitzondering, bovendien komt dit voornamelijk door de privatisering van de wooncorperaties, de laatste 10 jaar, en het toegenomen aantal asielzoekers.
Helemaal geen uitzondering, ook starters op de huurhuizenmarkt hebben een probleem. Als het kwam door privatisering, zou studentenhuisvesting niet al zo lang een probleem zijn. De oorzaak doet niets af aan het matige beleid van de regering.
__________________
Met beide benen op de grond kom je niet ver..
Met citaat reageren
Oud 11-08-2003, 21:29
Verwijderd
Citaat:
duyvel schreef op 10-08-2003 @ 13:43:
Duh... Maar dat heeft wel een wisselwerking, omdat we hier op allerlei manieren zo tolerant en vriendelijk zijn dat we buitenlanders voor de eigen bevolking laten gaan, komen er wel steeds meer buitenlanders.
Dat is maar een idee, een onderbuikgevoel. Heb je cijfers die deze stelling kunnen onderbouwen?
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 23:00
Blitzkrieg Bop
Avatar van Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 11-08-2003 @ 22:29:
Dat is maar een idee, een onderbuikgevoel. Heb je cijfers die deze stelling kunnen onderbouwen?
Nee, maar ik merk het wel vaak tijdens het zoeken naar een woning in Amsterdam. En collega studenten zeggen het ook.

Maar geen cijfers inderdaad, daar heb je me...

De gemiddelde wachttijd voor een woning in bv. Oost is zo'n 4 a 5 jaar. Ik vraag me altijd af hoe immigranten zonder woning en zonder voorrang al die tijd gezeten hebben. In een asielzoekers centrum lijkt me sterk, zo lang. En in een (veel te dure) huurwoning lijkt me voor die mensen ook niet echt een optie.
__________________
vive la feast!!
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 23:59
the_republican
the_republican is offline
Het is hier gewoon een zootje in Nederland. En dat willen de mensen blijkbaar ook, anders was het wel anders gekomen in een democratie. Politie treed zwak op, en de straffen zijn veel te laag. Er wordt niet veel aan het probleem van allochtonen gedaan. Ze zijn veel crimineler, over het algemeen. Ja, dat is nu eenmaal zo, niemand kan zeggen dat het niet zo is. En dan beginnen er weer mensen te zeuren over cultuurshit...
Gewoon niet zo zwak zijn en hard aanpakken. In Nederland kunnen we er alleen maar raporten over schrijven, en misschien met z'n allen er over praten.

Maar in Amerika pakken ze criminelen aan! Of ze nou autochtoon zijn of allochtoon, criminelen moeten worden aangepakt.

En ja, het is een multiculturele samenleving.... Maar criminaliteit wordt tenminste hard aangepakt!
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 07:12
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
the_republican schreef op 19-08-2003 @ 00:59:
Gewoon niet zo zwak zijn en hard aanpakken.
Want dat levert op?

Oh ja, het roepen van willekeurige shit zonder inhoud of effect is ineens in de mode. Even vergeten.
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 09:49
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
Bekijk het van de zonnige kant, misschien hebben we dan wel échte ghetto's. En dan hoeven we niet alle kansloze Karl Kani dragers meer uit te lachen
__________________
Subtiel
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 10:04
Prea|K
Avatar van Prea|K
Prea|K is offline
Achja, het is slechts een kwestie van tijd tot de Nederlandse cultuur & ras volledig is uitgestorven..
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 10:06
Verwijderd
Dat lijkt me een geruststellende gedachte
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 11:27
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
McCaine schreef op 19-08-2003 @ 08:12:
Want dat levert op?

Oh ja, het roepen van willekeurige shit zonder inhoud of effect is ineens in de mode. Even vergeten.
Ik merk het.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 12:08
Verwijderd
ik zou zegge...er liggen genoeg bootjes daar..
en die bootjes kunnen over de hele wereld dingen AFZETTEN..

punt - weg met die handel
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 14:24
the_conquer
the_conquer is offline
Alleen dak bieden voor vluchtelingen en de rest wat van onze welvaart gebruikt maakt een enkele reis terug.
__________________
Better to reign in hell than to serve in heaven
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 19:05
NN
NN is offline
Citaat:
Prea|K schreef op 19-08-2003 @ 11:04:
Achja, het is slechts een kwestie van tijd tot de Nederlandse cultuur & ras volledig is uitgestorven..
Als jouw gedachtengoed deel uit maakt van de Nederlandse cultuur heb ik er geen problemen mee.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 20:46
Verwijderd
Citaat:
duyvel schreef op 19-08-2003 @ 00:00:
Nee, maar ik merk het wel vaak tijdens het zoeken naar een woning in Amsterdam. En collega studenten zeggen het ook.

Maar geen cijfers inderdaad, daar heb je me...

De gemiddelde wachttijd voor een woning in bv. Oost is zo'n 4 a 5 jaar. Ik vraag me altijd af hoe immigranten zonder woning en zonder voorrang al die tijd gezeten hebben. In een asielzoekers centrum lijkt me sterk, zo lang. En in een (veel te dure) huurwoning lijkt me voor die mensen ook niet echt een optie.
Probleem is dat veel immigranten op een gegeven moment uit zo'n azc moeten, en je kan ze moeilijk op straat zetten. Het is niet de schuld van de immigranten dat er zo weinig studentenwoningen zijn, ook al bezetten ze misschien mogelijke studentenwoningen.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 20:49
Verwijderd
Citaat:
DeltaOne schreef op 19-08-2003 @ 13:08:
ik zou zegge...er liggen genoeg bootjes daar..
en die bootjes kunnen over de hele wereld dingen AFZETTEN..

punt - weg met die handel
De CD pleit daarom voor het uitzetten met de drie v's zeker: vlot, vliegtuig en... viets. (copyright: Erik van Muiswinkel als Janmaat )
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 21:04
Verwijderd
Citaat:
Prea|K schreef op 19-08-2003 @ 11:04:
Achja, het is slechts een kwestie van tijd tot de Nederlandse cultuur & ras volledig is uitgestorven..
Landgenoten,

''(...) er werd getornd aan onze Germaanse normen en waarden. Dat begon al met met het fundament van onze blanke beschavingf telkens opnieuw hoorden wij pleiten dat buitenlanders onze taal moesten leren. Het is toch gewoon absurd, om zelfs maar te denken, dat dat hele conglomeraat van joodse nomaden en equatoriale hangmathobby-isten, dat die met z'n allen onze rijke taal zouden kunnen leren?''
(...)
En niet alleen onze Germaanse taal en cultuur worden berdeigd, ook volksvreemde flora en fauna rukken op. Zo erd eerder dit jaar onze blanke Hollandse boeren te verstaan gegeven, dat ze struisvogels moesten gaan fokken, omdat dat geld op zou leveren. Ja, u hoort het goed landgenoten, struisvogels! Die nuffige homofiele variété-artiesten van het dierenrijk! Wat is er mis met onze Hollandse kip, de haan, de gans en de slavink? De CD zou het wel van de daken willen schreeuwen, eigen vogels eerst!
(...)
Op de rand van het nieuwe jaar kijken wij om ons heen, landgenoten, en dan zien wij dat al die zogenaamde grote culturen niet eens fatsoenlijk op de kalender kunnen kijken! Alle mogelijke joden, Chinezen en andere Mohammedaanse kromzwaardacrobaten die denken dat ze zelf wel eventjes kunnen bepalen wanneer het nieuw jaar is?
(...)
Wij van de CD houden ons bij de oud-Hollandse appelflap en een eerlijke strijker door het haar, gewoon op 31 december. (...) En dan zullen wij terugkeren naar onze wortels, die oude Germaanse traditie, dat Pasen en Pinksteren op één dag vallen.

Copyright: Erik van Muiswinkel als Janmaat

(Eigenlijk jammer dat dit nog zo actueel is...)
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 21:11
Verwijderd
Als je bijgelovig zou zijn, zou je kunnen zeggen dat bepaalde uitspraken gewoon door God met de dood beloond worden. Pim en Hans liggen toch echt allebei onder de groene zoden
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 21:35
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 19-08-2003 @ 22:11:
Als je bijgelovig zou zijn, zou je kunnen zeggen dat bepaalde uitspraken gewoon door God met de dood beloond worden. Pim en Hans liggen toch echt allebei onder de groene zoden
Wie zegt dat de dood geen beloning is? Immers, na de dood begint het ware leven van de mens, in het hiernamaals. Althans, dat zou je kunnen verdedigen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Proces Geert Wilders
Verwijderd
213 12-02-2010 14:49
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' ‎
Promillage
499 12-11-2007 18:22
Algemene schoolzaken Geen LONSDALE!
E Che Guevara
73 14-12-2004 21:56
Lifestyle LoNsDaLe
Paulo Nuñez
180 17-11-2004 13:21
Lifestyle Karl Kani...
Upke
88 30-05-2004 22:37
Lifestyle White power, steelo indo, fubu niggah wear and so on.
Verwijderd
105 18-05-2004 17:43


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:39.