Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-10-2002, 19:18
steentje
Avatar van steentje
steentje is offline
kep nu 15 maanden een vriend en het eerste half jaar hadden we seks wanneer we er ook maar kans voor hadden.(we zien elkaar alleen int weekend)

Daarna werd het steeds minder en nu hebben we meestal maar 1x seks en verder ook helemaal niets. Dat ligt aan mij want ik heb er gewoon geen behoefte aan. Ik duw hem iedereen keer weg als hij iets probeert. Hij heeft daar erg veel moeite mee en dat snap ik wel. Maar ik kan er toch nix aan doen dat ik niet vaker wil???

Heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand hoe ik er iets aan kan doen?
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 19:22
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Kun je wat meer vertellen?
Is je gevoel voor hem veranderd? Voel je je zelf anders? Ligt het aan de seks? Welk gevoel mis je? Etc.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 19:28
steentje
Avatar van steentje
steentje is offline
mijn gevoel is wel iets verandert ja. Mijn verliefdheid is iets minder en ik knuffel gewoon veel liever met hem. Ik hou wel heel erg veel van hem, maar ga liever gezellige, leuke dingen met hem doen.
Ik weet eigenlijk niet welk gevoel ik mis, misschien de spanning. Ik weet het echt niet. Ik zit er al zolang mee en we hebben samen naar een oplossing proberen te vinden maar ik wil gewoon helemaal niets proberen.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 19:36
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Citaat:
steentje schreef:
mijn gevoel is wel iets verandert ja. Mijn verliefdheid is iets minder en ik knuffel gewoon veel liever met hem. Ik hou wel heel erg veel van hem, maar ga liever gezellige, leuke dingen met hem doen.
Ik weet eigenlijk niet welk gevoel ik mis, misschien de spanning. Ik weet het echt niet. Ik zit er al zolang mee en we hebben samen naar een oplossing proberen te vinden maar ik wil gewoon helemaal niets proberen.
Misschien kun je de sex routine wat veranderen? Het een keer buiten doen,
onder de douche gaan samen,
zodat er weer wat spanning terugkomt?

Maar het is wel logisch dat de verliefdheid afneemt,
het is ook wel logisch dat de sex afneemt;
ben je nooit opgewonden? het kan zijn dat hij vaker spontaan opgewonden wordt dan jij, dat hij daarom wat vaker wil
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 19:41
Miss*Pain
Avatar van Miss*Pain
Miss*Pain is offline
Haay steentje ik en mijn vriend hebben het zelfde probleem!
Erg lastig, alleen bij ons is het andersom.!
Hij wil minder vaak en als het aan mij ligt wil ik wel elke dag..
Wij zien elkaar ook alleen maar in het weekend.. duszz
Maarja moet er maar mee leren leven..

Liefs.. Miss*Pain..
__________________
Jeeeej..!!:d
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 19:45
steentje
Avatar van steentje
steentje is offline
mijn vriend wil dus heel erg vaak en ik heb hem ook verteld dat hij niet meer zo moet opdringen. En dat doet hij ook nie meer. Maar als hij t nooit zou proberen zouden we volgens mij nog maar zelden seks hebben. En das toch nie goed!

Maar alvast bedankt voor de reacties!

Greetz, Steentje
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 19:45
DiSiLLUSiON
Avatar van DiSiLLUSiON
DiSiLLUSiON is offline
Wat is er erg aan het geen zin hebben in sex? :?

Gebruik je sex als een maatstaf voor of de relatie nog wel werkt of niet? Vind ik IMO een beetje vreemd.. Alsof sex alles is in een relatie zeg.
__________________
Alles heeft bewustzijn. Behalve wanneer je het eruit schopt...
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 19:53
OriginalMisfit
Avatar van OriginalMisfit
OriginalMisfit is offline
wacht een paar weken tot je het niet meer uithoudt en neuk em dan ECHT HELEMAAL DOOD ofzo
__________________
010101000110100001101001011100110010000001101001011100110010000001001110011011110111010001101000011010010110111001100111
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 20:06
Friendly Friend
Avatar van Friendly Friend
Friendly Friend is offline
Er moet wel iets aan de hand zijn als je geen zin meer hebt in sex.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2002, 09:54
Schatje2000
Avatar van Schatje2000
Schatje2000 is offline
Citaat:
steentje schreef:
mijn gevoel is wel iets verandert ja. Mijn verliefdheid is iets minder en ik knuffel gewoon veel liever met hem. Ik hou wel heel erg veel van hem, maar ga liever gezellige, leuke dingen met hem doen.
Ik weet eigenlijk niet welk gevoel ik mis, misschien de spanning. Ik weet het echt niet. Ik zit er al zolang mee en we hebben samen naar een oplossing proberen te vinden maar ik wil gewoon helemaal niets proberen.


Klinkt alsof je lieer Vrienden met hem wilt zijn, Gewoon gezellig met zijn 2en stappen enzo.
ik heb dit ook een keer gehad, werkte inderdaad beter toen we vrienden waren.

Succes ermee!
__________________
Ik ben gek op iemand en dat zal ik altijd blijven!!!!
Met citaat reageren
Oud 29-10-2002, 10:40
Raven
Avatar van Raven
Raven is offline
eeh steentje ... kijk eens in mijn nieuwe topic... misschien is dat wat...
Staat momenteel boven deze... "spannende vraag"
Met citaat reageren
Oud 29-10-2002, 10:43
Vinzz
Avatar van Vinzz
Vinzz is offline
dat hoeft echt nog niet te betekenen dat ze alleen vrienden wil zijn hoor denk ik.. want das toch wel weer even wat anders..

er zijn veel meisjes die geen behoefte aan seks hebben of waar het afneemt .. hoeft niks met de relatie opzich te maken te hebben

ikzelf blijf het na +/- 12 maanden nog steeds beren interessant vinden
Met citaat reageren
Oud 29-10-2002, 23:17
$tef
Avatar van $tef
$tef is offline
Misschien kan ik je helpen je behoeft terug te krijgen!
Met citaat reageren
Oud 30-10-2002, 03:28
Boer_kameeL
Avatar van Boer_kameeL
Boer_kameeL is offline
-> serieuze antwoorden plz....

Heb het ook een tijd gehad, ik had wel zin maar op een of andere manier niet in haar, wel in sex maar... Ik zag haar anders graag dan op een sex-manier, ze wond me niet zo op. Denk niet dat ze dat ooit nog zou kunnen trouwens, ben dat manier van voelen kwijt geraakt.

Waarschijnlijk door afnemen van gevoelens, en omdat ze ook niet zo goed was in bed -voor mij-, ze deed wel wat standaard dingen die elke meid doet, maar ze was niet echt speciaal op dat gebied.

Eens ze zou kunnen veranderen, zou ik het wel terug leuk vinden denk ik... Misschien heb je iets soortgelijk, dat hij wel iets speciaal voor je doet maar dat de sex zelf niet meer zo speciaal is?

Kan een combinatie van fysieke en mentale oorzaken zijn..
Met citaat reageren
Oud 31-10-2002, 14:53
Beyoned
Beyoned is offline
wat kunnen sommige mensen toch bullshit posten:


sex is cker wel belangrijk in een relatie is het grootste verschil tussen vrienden en DE vriend.

ten 2e: die sex als je geen zin meer hebt is niet erg. het gaat er niet om hoevaak het gaat erom HOE je je voelt ALS je het doet.

3e probeers eens spannende dingen ga bv als je vriendin f fnahd e wc is snel naakt op bed liggen probeer mekaar een beetje te sjokeren

4e als het echt niet werk en de gevoels zijn weg
wees dan eerlijk tegen mekaar en KAP er mee
Met citaat reageren
Oud 31-10-2002, 14:56
Jouw_Duiveltje
Avatar van Jouw_Duiveltje
Jouw_Duiveltje is offline
Citaat:
tupac.netmenu.nl schreef:
wat kunnen sommige mensen toch bullshit posten:


sex is cker wel belangrijk in een relatie is het grootste verschil tussen vrienden en DE vriend.

ten 2e: die sex als je geen zin meer hebt is niet erg. het gaat er niet om hoevaak het gaat erom HOE je je voelt ALS je het doet.

3e probeers eens spannende dingen ga bv als je vriendin f fnahd e wc is snel naakt op bed liggen probeer mekaar een beetje te sjokeren

4e als het echt niet werk en de gevoels zijn weg
wees dan eerlijk tegen mekaar en KAP er mee
sex is niet het allerbelangrijkste hoor... (vind ik...) het van elkaar houden is het belagrijkste.. sex is niet het enige tussen vrienden en een vriend
__________________
Earth could be a wonderful place... But it almost never is...
Met citaat reageren
Oud 31-10-2002, 15:01
Beyoned
Beyoned is offline
Citaat:
Jouw_Duiveltje schreef:
sex is niet het allerbelangrijkste hoor... (vind ik...) het van elkaar houden is het belagrijkste.. sex is niet het enige tussen vrienden en een vriend
wel het grootste verschil
+ het verschil is het gevoel als je knuffelf, tegen mekaar aan ligt etc.

mah sex maakt cker wel deel uit van je relatie

wees ff eerlijk he?
a;lsd je vriendin nu zegt voor een jaar stoppen we met sex we zoenen alleen verder blijft kleding aan we slapen appart douchen appart niet zoenen in nek
niet aan borsten zitten over kleding etc

zal jij volhouden?

ik in ieder geval niet
Met citaat reageren
Oud 31-10-2002, 15:17
Jouw_Duiveltje
Avatar van Jouw_Duiveltje
Jouw_Duiveltje is offline
Citaat:
tupac.netmenu.nl schreef:
wel het grootste verschil
+ het verschil is het gevoel als je knuffelf, tegen mekaar aan ligt etc.

mah sex maakt cker wel deel uit van je relatie

wees ff eerlijk he?
a;lsd je vriendin nu zegt voor een jaar stoppen we met sex we zoenen alleen verder blijft kleding aan we slapen appart douchen appart niet zoenen in nek
niet aan borsten zitten over kleding etc

zal jij volhouden?

ik in ieder geval niet
nee ik ook niet nee...
__________________
Earth could be a wonderful place... But it almost never is...
Met citaat reageren
Oud 01-11-2002, 09:26
Beyoned
Beyoned is offline
Citaat:
Jouw_Duiveltje schreef:
nee ik ook niet nee...
2e topic dak gelijk heb

kword er jah arrogant van haha

neej mah ff serieus ik vind het dus wel belkangrijkste verschil ben je dat nu met mij eens?
Met citaat reageren
Oud 01-11-2002, 09:56
Jouw_Duiveltje
Avatar van Jouw_Duiveltje
Jouw_Duiveltje is offline
Citaat:
tupac.netmenu.nl schreef:
2e topic dak gelijk heb

kword er jah arrogant van haha

neej mah ff serieus ik vind het dus wel belkangrijkste verschil ben je dat nu met mij eens?
jah zoals je het daar beschrijft wel.. maar dus niet alleen de sex ook het knuffelen en elkaar zien zoals je beschrijft
__________________
Earth could be a wonderful place... But it almost never is...
Met citaat reageren
Oud 01-11-2002, 10:08
Whuzz
Avatar van Whuzz
Whuzz is offline
Citaat:
tupac.netmenu.nl schreef:
wees ff eerlijk he?
a;lsd je vriendin nu zegt voor een jaar stoppen we met sex we zoenen alleen verder blijft kleding aan we slapen appart douchen appart niet zoenen in nek
niet aan borsten zitten over kleding etc

zal jij volhouden?
Hier ga je natuurlijk wel even wat verder dan alleen seks. Niet eens meer in de nek zoenen? Dat valt bij mij niet onder seks hoor. Wat jij hier beschrijft is de hele intimiteit in een relatie, niet slechts de seks. Er zijn zat intieme dingen die je kunt doen zonder daar seks bij te hebben. De topicstarter geeft zelf al aan dat ze wel graag met hem knuffelt, dus ze heeft wel degelijk behoefte aan intimiteit.

Natuurlijk is seks belangrijk in een relatie. En ik denk dan ook dat er in dit geval wel iets aan gedaan zal moeten worden. Als de een veel vaker wil dan de ander, dan is dat echt een probleem en moet je je misschien wel afvragen of jullie wel geschikt zijn voor elkaar.
Je zegt dat je veel liever "leuke gezellige dingen" met hem gaat doen. Valt seks daar niet onder dan? Het een sluit het ander toch niet uit? Kijk, als hij nou de HELE dag seks zou willen hebben, maar als jullie een weekend vrij hebben is er tijd zat om ergens heen te gaan samen en daarna nog seks te hebben.
Ik denk niet dat wij dit voor je op kunnen lossen. Jullie moeten er samen over praten en kijken wat je er aan kunt doen lijkt me.
__________________
Check mijn wietplantjes! :D [ http://www.growyourownshit.com/users/Whuzz ]
Met citaat reageren
Oud 01-11-2002, 10:37
Jouw_Duiveltje
Avatar van Jouw_Duiveltje
Jouw_Duiveltje is offline
Citaat:
Whuzz schreef:
Hier ga je natuurlijk wel even wat verder dan alleen seks. Niet eens meer in de nek zoenen? Dat valt bij mij niet onder seks hoor. Wat jij hier beschrijft is de hele intimiteit in een relatie, niet slechts de seks. Er zijn zat intieme dingen die je kunt doen zonder daar seks bij te hebben. De topicstarter geeft zelf al aan dat ze wel graag met hem knuffelt, dus ze heeft wel degelijk behoefte aan intimiteit.

Natuurlijk is seks belangrijk in een relatie. En ik denk dan ook dat er in dit geval wel iets aan gedaan zal moeten worden. Als de een veel vaker wil dan de ander, dan is dat echt een probleem en moet je je misschien wel afvragen of jullie wel geschikt zijn voor elkaar.
Je zegt dat je veel liever "leuke gezellige dingen" met hem gaat doen. Valt seks daar niet onder dan? Het een sluit het ander toch niet uit? Kijk, als hij nou de HELE dag seks zou willen hebben, maar als jullie een weekend vrij hebben is er tijd zat om ergens heen te gaan samen en daarna nog seks te hebben.
Ik denk niet dat wij dit voor je op kunnen lossen. Jullie moeten er samen over praten en kijken wat je er aan kunt doen lijkt me.
zonder intimiteit geen relatie ...mee eens?
__________________
Earth could be a wonderful place... But it almost never is...
Met citaat reageren
Oud 01-11-2002, 18:46
steentje
Avatar van steentje
steentje is offline
ik ga proberen me meer open te stellen voor seks en hem niet ieder keer af te wimpelen als hij iets probeert. Dat is toch al een begin?

En buiten de problemen met seks zijn er bijna geen problemen tussen mijn vriend en mij. Dus de rest zit wel goed. En ik moet er niet aan denken dat ik hem niet meer zou mogen knuffelen en zoenen dus ik wil zeker meer dan alleen een vriendschap.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2002, 18:51
Jouw_Duiveltje
Avatar van Jouw_Duiveltje
Jouw_Duiveltje is offline
Citaat:
steentje schreef:
ik ga proberen me meer open te stellen voor seks en hem niet ieder keer af te wimpelen als hij iets probeert. Dat is toch al een begin?

En buiten de problemen met seks zijn er bijna geen problemen tussen mijn vriend en mij. Dus de rest zit wel goed. En ik moet er niet aan denken dat ik hem niet meer zou mogen knuffelen en zoenen dus ik wil zeker meer dan alleen een vriendschap.
Gelukkig dus je bent toch geholpen heel veel succes en plezier met je vriend
__________________
Earth could be a wonderful place... But it almost never is...
Met citaat reageren
Oud 04-11-2002, 13:40
nijntje-het-konijntj
nijntje-het-konijntj is offline
Citaat:
tupac.netmenu.nl schreef:


kword er jah arrogant van haha

Op nogal irritante manier ja
Met citaat reageren
Oud 04-11-2002, 14:40
emperor crono
Avatar van emperor crono
emperor crono is offline
Citaat:
tupac.netmenu.nl schreef:
als je vriendin f fnahd e wc is
Offtopic: doe me een lol en VERBETER die zooi alsjeblieft. Het kost zo veel tijd om te verzinnen wat je hier in ****naam mee bedoelt!
__________________
Beter een blauwtje lopen dan een groentje blijven...
Met citaat reageren
Oud 04-11-2002, 16:14
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
emperor crono schreef:
Offtopic: doe me een lol en VERBETER die zooi alsjeblieft. Het kost zo veel tijd om te verzinnen wat je hier in ****naam mee bedoelt!
Stel jij je nie aan je kan toch wel zo'n beetje achterhalen wat er moet staan? (offtopic)
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2002, 16:17
Jouw_Duiveltje
Avatar van Jouw_Duiveltje
Jouw_Duiveltje is offline
Citaat:
emperor crono schreef:
Offtopic: doe me een lol en VERBETER die zooi alsjeblieft. Het kost zo veel tijd om te verzinnen wat je hier in ****naam mee bedoelt!
ogen open doen -red.
__________________
Earth could be a wonderful place... But it almost never is...
Met citaat reageren
Oud 04-11-2002, 22:24
Mystique
Avatar van Mystique
Mystique is offline
Ik las hier laatst een interessant artikel over in de sante van september. Dat zei dat vrouwen snel zeggen dat ze geen zin meer hebben in seks terwijl ze dat wel hebben alleen een aantal dingen van de seks zoals je die nu hebt niet bevalt en dat jet het daarom maar helemaal laat. Dus je wilt best seks maar op een andere manier.
Ga bij jezelf na of je wel tevreden bent over je manier van vrijen en zijn manier van vrijen. Ook kun je denken aan pijn bij het vrijen, dat bevordert de sekslust ook niet. Het lijkt me ook verstandig als je je vriend er nauw bij betrekt zodat hij weet wat jij voelt en denkt en je beter begrijpt en zelf minder frustraties heeft. Want hij denkt misschien dat het wel aan hem ligt. Ook gaan er vaak dingen rollen als je er met je vriend over praat en komen er dingen los die diep zitten en die je normaal over het hoofd ziet.
Kom je er zelf niet uit dan kun je altijd naar een seksuloog gaan of een consult via internet nemen met een professionele seksuloog. (www.seksualiteit.nl)
Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Een onbevredigend seksleven kan veel negatieve gevolgen hebben voor een relatie terwijl dat vaak niet nodig is. Als je maar weet wat de bron is en hoe je die moet aanpakken en soms heb je daar hulp bij nodig. Succes iig!
__________________
Girls wanna have fun! :) (Y)

Laatst gewijzigd op 04-11-2002 om 22:26.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2002, 23:51
David
Avatar van David
David is offline
Citaat:
steentje schreef:
kep nu 15 maanden een vriend en het eerste half jaar hadden we seks wanneer we er ook maar kans voor hadden.(we zien elkaar alleen int weekend)

Daarna werd het steeds minder en nu hebben we meestal maar 1x seks en verder ook helemaal niets. Dat ligt aan mij want ik heb er gewoon geen behoefte aan. Ik duw hem iedereen keer weg als hij iets probeert. Hij heeft daar erg veel moeite mee en dat snap ik wel. Maar ik kan er toch nix aan doen dat ik niet vaker wil???

Heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand hoe ik er iets aan kan doen?

im not alone !

fjiew .. of moet ik nou juist medelijden hebben met m,n mede lotgenoten

ik ben zo,n vriendje net zoals jou vriend .

mijn vriendin zou dit verhaal getypen kunnen hebben !

bij ons is het dus ook een heel stuk minder .. tja .. het is jammer maar aan de andere kant moet je je er niet te druk om maken , en hij ook niet .

het gaat toch niet alleen om de sex . als jij geen zin hebt dan moet je vriend dat maar accepteren .. en als je het tegen je zin in doet is het ook niet leuk .. en dat merkt je vriend ook .. dus je kunt het er beter over hebben zodat ie weet waar ie staat . en dan kan ie zich verheugen op de keer dat het wel gebeurd en er extra van genieten !


( * snik .. * )
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 08:34
Beyoned
Beyoned is offline
accepteren lijkt me heeeeeeeeeel moeilijk
hij is namelijk het 1e hal;f jaar al gewend he....

kweet ook geen oplossingg enigste wak kan zeggen is

veel succes
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 18:57
steentje
Avatar van steentje
steentje is offline
kep mezelf er het afgelopen weekend maar aan toe gegeven maar meer dan 1x werd het nog niet. Maar t scheelde ook dat we nie zo lang alleen waren en dat hij er niet om vraagde. Dus misschien benk wel op de goede weg!
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 20:37
David
Avatar van David
David is offline
maak jezelf er ook niet zo druk om .

hoe meer je dit doet . hoe minder prettig de sex word
Met citaat reageren
Oud 06-11-2002, 09:19
Beyoned
Beyoned is offline
Citaat:
David schreef:
maak jezelf er ook niet zo druk om .

hoe meer je dit doet . hoe minder prettig de sex word

juist

neem je tijd en als je zin in sex hebt doe je het klaar
tis geen verplichting!
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 19:15
Fleur
Avatar van Fleur
Fleur is offline
Ik heb dus precies hetzelfde als jij steentje.
Alhoewel, misschien nog wel erger, zelfs zoenen hoeft van mij niet zo vaak meer...ik weet ook echt niet wat ik er aan kan doen.
Mijn vriend pusht me niet, maar hij zit er wel erg mee dat we nu al een heeeeeeeeele tijd geen sex meer hebben en dat het ipv vooruit alleen maar achteruit gaat qua intimiteit..

Hoop dat hier nog een of andere gouden tip komt te staan, al vrees ik dat die er niet eens is
Met citaat reageren
Oud 09-11-2002, 18:01
Verwijderd
de lust (wat is dit nou weer voor een woord) neemt gewoon iets af Krijg je meestal nadat je wat langer verkering hebt. en jongens hebben over het algemeen gewoon vaker zin.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Ik heb zin in seks
GuitarMan69
16 04-08-2015 00:08
Seksualiteit Geen zin en pijn na seks
Maura
19 04-07-2007 15:28
Seksualiteit Geen zin in seks
Roodkopje
42 16-05-2006 22:57
Seksualiteit Geen zin in seks door onzekerheid?
Blondt
23 15-06-2005 17:20
Seksualiteit Geen zin in seks
Pequeña
21 09-08-2003 21:07
Seksualiteit Geen zin in seks...
Verwijderd
13 04-01-2002 11:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:08.