Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-08-2002, 21:17
Athlon
Athlon is offline
Wat vinden jullie?

Of vind je gewoon droog fijner?
Wat vind je vriend(in) ervan.

En als hij/zij het niet prettig vind dat je nat zoent, wat doe je er dan aan om het te voorkomen ??
__________________
eXPerience a new world... Together with /\ 'I' I-I L ( ) I\I... Copyright 2002
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 21:33
Verwijderd
Citaat:
Athlon schreef:
Wat vinden jullie?

Of vind je gewoon droog fijner?
Wat vind je vriend(in) ervan.

En als hij/zij het niet prettig vind dat je nat zoent, wat doe je er dan aan om het te voorkomen ??
Een droge tongzoen
Eerst je tong onder de föhn houden ofzo?
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 21:34
Athlon
Athlon is offline
sorry, misschien verkeerd gezegd, maar ik bedoel er eigenlijk mee of mensen het fijn vinden of niet fijn vinden om er enorm veel speeksel bij te (laten) gebruiken.

En wat doe je eraan als je vriend(in) tegen je zegt dat je teveel kwijlt ???
__________________
eXPerience a new world... Together with /\ 'I' I-I L ( ) I\I... Copyright 2002
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 21:36
*Legolas*
Avatar van *Legolas*
*Legolas* is offline
Citaat:
Athlon schreef:
sorry, misschien verkeerd gezegd, maar ik bedoel er eigenlijk mee of mensen het fijn vinden of niet fijn vinden om er enorm veel speeksel bij te (laten) gebruiken.

En wat doe je eraan als je vriend(in) tegen je zegt dat je teveel kwijlt ???
Hmm wat een vraag.. Ligt eraan.. Als ik in lieve bui ben en mn best wil doen om de ander mn liefde te laten voelen is het handiger droog te zoenen..
Heb je iemand heel erg gemist of verlang je veel naar iemand dan boeit het denk ik niet.. Tenzij het er met bakken uit komt lopen..
__________________
* Ik kan het niet hebben als iemand me zegt dat ik niet tegen kritiek kan *
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 21:48
Athlon
Athlon is offline
Citaat:
*Legolas* schreef:


Hmm wat een vraag.. Ligt eraan.. Als ik in lieve bui ben en mn best wil doen om de ander mn liefde te laten voelen is het handiger droog te zoenen..
Heb je iemand heel erg gemist of verlang je veel naar iemand dan boeit het denk ik niet.. Tenzij het er met bakken uit komt lopen..
Jup, ik heb er wel eens last van dat het er wel eens te veel uit komt lopen. Ik heb daar wel eens een reactie op gehad in negatieve zin. Is maar een keer voorgekomen hoor, van de tientallen keren maar toch.

Wat kan ik er aan doen om het te blijven voorkomen?? Wat moet je niet, en wat juist wel doen???
__________________
eXPerience a new world... Together with /\ 'I' I-I L ( ) I\I... Copyright 2002
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 21:51
Mystique
Avatar van Mystique
Mystique is offline
Ik houd er absoluut niet van om onder het speeksel te zitten na een zoen. Echt een enorme afknapper. Mijn vriend vind het wel leuk om eens te doen en ik lik zijn lippen ook wel eens om te geinen maar dan niet met 10 liter speeksel. dat vind ik gewoon goor!
__________________
Girls wanna have fun! :) (Y)
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 22:31
Verwijderd
Sja, hangt ervanaf. Over het algemeen vind ik 'droog' (voor zover je daarvan kan spreken bij tongzoenen) iets beschaafder, maar er zijn van die momenten dat je zo geil bent dat het je echt niet boeit wat voor sap er allemaal vloeit en je gewoon zo ranzig mogelijk wil lebberen
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 01:23
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Ik ben toch iets meer voor het natte....
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 05:40
Verwijderd
*toen iknog een vriend had*

Mjah.. niet dat het er met bakken uit komt druipen. maar als je een tijdje aan het zoenen bent en het wordt 'geiler' en men gaat aan elkaar zitten wordt het meestal toch wat wilder, heftiger en komt je mond en er omheen toch wel behoorlijk onder het speeksel... *vind die zoenen wel erg lekker trouwens*
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 08:35
Thutshui
Avatar van Thutshui
Thutshui is offline
Citaat:
'I'he Prophet schreef:
Ik ben toch iets meer voor het natte....
Viespeuk

Nee, wat mij betreft houden we het droog
__________________
[ http://www.cu2.nl/Thutshui ] - [*Having A Major Crush On Hukkie*]
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 09:04
verbal-violence
Avatar van verbal-violence
verbal-violence is offline
Sommige meisjes kunnen ABSOLUUT niet zoenen , heb welles iemand gehad die zoende als mijn oma gewoon zo een dikke kunstgebbit vergeten SMAK! , maarja voor een kusje valt dat best mee. Maar zijd acht dat zoenen veel van di SMAKK!ken achter elkaar waren
__________________
You could have been anybody, You could have been anyone, All i needed was anybody all i needed was anyone...
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 09:05
Verwijderd
Mijn vriend en ik zoenen eigenlijk heel smerig
Eigenlijk altijd enorm nat, maar wel errug lekker
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 10:08
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
sweetsterretje schreef:
Mjah.. niet dat het er met bakken uit komt druipen. maar als je een tijdje aan het zoenen bent en het wordt 'geiler' en men gaat aan elkaar zitten wordt het meestal toch wat wilder, heftiger en komt je mond en er omheen toch wel behoorlijk onder het speeksel... *vind die zoenen wel erg lekker trouwens*
Herkenning.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 11:04
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ik vind een kletsnatte tongzoen niet lekker nee. En een 'droge' (what the hell dat dan ook is.. ) zal ook wel niet lekker zijn. Gewoon, een beetje nattig maar niet té.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 11:10
french kiss
Avatar van french kiss
french kiss is offline
als je geil bent wtf maakt het dan nog uit,dan is het net lekkere
om een beetje ''droger'' te zoenen moet je je mond minder ver open doen haddik gehoord
__________________
xxX Kusje hier Kusje daar Kusje overal Xxx || Hybrid is mijn neefjuh X ||
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 11:24
owlbeer
Avatar van owlbeer
owlbeer is offline
Citaat:
sweetsterretje schreef:


Mjah.. niet dat het er met bakken uit komt druipen. maar als je een tijdje aan het zoenen bent en het wordt 'geiler' en men gaat aan elkaar zitten wordt het meestal toch wat wilder, heftiger en komt je mond en er omheen toch wel behoorlijk onder het speeksel... *vind die zoenen wel erg lekker trouwens*
yes, yes indeed!!
__________________
People have always been more impressed by the power of the example than by the example of power.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 11:50
Diana's~Acolyte
Diana's~Acolyte is offline
Aparte vraag... ik geloof dat het me eigenlijk niks uitmaakt ...op een of andere manier val ik altijd op jochjes met dikkere lipjes en dan kan je geloof ik niet helemaal droog blijven *grinnik*
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 12:29
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Hangt er uiteraard van af met wie...van m'n Sof kan ik wel wat speeksel verdragen ja (hij heeft ook zoeloe-lippen gheh).
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 12:30
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef:
Mijn vriend en ik zoenen eigenlijk heel smerig
Eigenlijk altijd enorm nat, maar wel errug lekker
Behalve wanneer je zoiets in de trein naast je ziet gebeuren...dat vind ik toch wel zo ontzettend kansloos, een beetje liggen vozen waar andere mensen het zien...(spreekt uit ervaring - kwam gisteravond superbrak terug, zie je twee van die ranzige figuren kleffen, en ze waren ook nog ZO lelijk...the horror, the horror!)
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 12:33
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:


Behalve wanneer je zoiets in de trein naast je ziet gebeuren...dat vind ik toch wel zo ontzettend kansloos, een beetje liggen vozen waar andere mensen het zien...(spreekt uit ervaring - kwam gisteravond superbrak terug, zie je twee van die ranzige figuren kleffen, en ze waren ook nog ZO lelijk...the horror, the horror!)
Ik zoen nooit zo smerig waar mensen bij zijn, alleen thuis oid. Als gewoon heel.. netjes.. Ik was het dus niet
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 12:35
Diana's~Acolyte
Diana's~Acolyte is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef:
hij heeft ook zoeloe-lippen gheh).
sexiiej
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 13:25
LM
LM is offline
Uhhmm is ''gewoon'' ook een optie?
Wat = veel namelijk?
__________________
Why?
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 18:35
Verwijderd
Ik vind het volgens mij niet fijn als het te nat wordt.. kweenie, ik heb van mezelf ook bijvoorbeeld nooit natte lippen en nooit veel speeksel in mijn mond dus dan hoeft niet opeens mijn hele mond vol te zitten met (zijn) speeksel en het hele gebied rond mijn mond hoeft ook niet zeiknat..

Dat is volgens mij ook nog nie gebeurt.. Naja alleen tijdens seks wel, maar dat boeit me dan weinig
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 18:43
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
Sja, hangt ervanaf. Over het algemeen vind ik 'droog' (voor zover je daarvan kan spreken bij tongzoenen) iets beschaafder, maar er zijn van die momenten dat je zo geil bent dat het je echt niet boeit wat voor sap er allemaal vloeit en je gewoon zo ranzig mogelijk wil lebberen
...Ik ben het hier geloof ik maar mee eens XD
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 18:59
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
nare man schreef:
Behalve wanneer je zoiets in de trein naast je ziet gebeuren...dat vind ik toch wel zo ontzettend kansloos, een beetje liggen vozen waar andere mensen het zien
Soms kan ik er echt heel geboeid naar kijken. Ik leef dan mee.. en fantaseer.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 21:52
whizzer
whizzer is offline
Citaat:
Signy schreef:
Soms kan ik er echt heel geboeid naar kijken. Ik leef dan mee.. en fantaseer.
Viespeuk

Ik zoen zelf nogal nat geloof ik, maar aan mn vriendin te horen vond ze dat wel beetje vervelend, maar over het algemeen was ze wel te spreken over mijn zoenen, duz ik vind et niet zo erg.

Persoonlijk vind ik een beetje meer nattigheid wel wat hebben, dat gaat wat soepeler vinnik......
__________________
Ik hou van Jehova's. Gewoon domme mensen zijn vervelend. Maar domheid, gepaard met religieuze bezetenheid, is fascinerend. (Bomans)
Met citaat reageren
Oud 23-08-2002, 18:20
cerys
Avatar van cerys
cerys is offline
neee ik vind het vaak echt niet fijn, doet mn vriendje wel vaak voor de sex en dan ligt ie meestal op me dus krijg ik ook echt al zn speeksel in mijn mond.. blueh, en om mn mond heen, nee, doe mij maar "droog" en met iets minder tong, maar eventjes nat is okee
__________________
I'm in the forest
Met citaat reageren
Oud 23-08-2002, 19:37
Cerberus Rvo
Avatar van Cerberus Rvo
Cerberus Rvo is offline
Nat... Nat. Wat is nat? Wij gingen uit noodzaak maar in de badkuip zitten. Na lekker zoenen iedere keer de grond dweilen gaat snel vervelen hoor.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2002, 21:23
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
mja.. wat is nat.. zolang je maar niet hoeft te dwijlen idd dan is het allemaal wel ok, en sja.. over fosen in het openbaar, beperking wat dat betreft is heel sosiaal ten opzichte van je medemens die geen relatie heeft (of jullie te lelijke kop niet kan uitstaan zoals nare het tactiesch bracht ).
__________________
Subtiel
Met citaat reageren
Oud 27-08-2002, 17:14
Cerberus
Cerberus is offline
Citaat:
nare man schreef:
Sja, hangt ervanaf. Over het algemeen vind ik 'droog' (voor zover je daarvan kan spreken bij tongzoenen) iets beschaafder, maar er zijn van die momenten dat je zo geil bent dat het je echt niet boeit wat voor sap er allemaal vloeit en je gewoon zo ranzig mogelijk wil lebberen
uhj! precies mijn woorden!
__________________
~pas op voor grootspraak: er kan iemand in de buurt zijn die je als kind gekend heeft~
Met citaat reageren
Oud 27-08-2002, 17:18
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
ligt er idd aan in wat voor stemming je verkeert op dat moment

maar over het algemeen liever niet al te lebberig
__________________
Terug in NL!
Met citaat reageren
Oud 10-11-2002, 11:31
Athlon
Athlon is offline
Maar hoe kun je nu voorkomen dat er al te veel speeksel wordt gebruikt of dat je bijna gaat kwijlen dan?

Ik heb er heel af en toe last van dat ik een kwijl-neiging krijg en ik gewoon teveel speeksel heb...



p.s. sorry voor de late post, maar ben enorm vaak weg geweest deze maanden...
__________________
eXPerience a new world... Together with /\ 'I' I-I L ( ) I\I... Copyright 2002
Met citaat reageren
Oud 10-11-2002, 11:41
xCoyotex
Avatar van xCoyotex
xCoyotex is offline
voorkomen...geen idee eigenlijk
maar ik heb liever een iets drogere, vind ut ook niet uizien als je met je mouw langs je gezicht moet vegen na de zoen
Met citaat reageren
Oud 10-11-2002, 12:39
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
Athlon schreef:
Maar hoe kun je nu voorkomen dat er al te veel speeksel wordt gebruikt of dat je bijna gaat kwijlen dan?

Ik heb er heel af en toe last van dat ik een kwijl-neiging krijg en ik gewoon teveel speeksel heb...
Minder tong gebruiken en meer lip, of niet zo heel lang achter elkaar zoenen maar af en toe ff stoppen.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 10-11-2002, 18:21
Verwijderd
Citaat:
Diana's~Acolyte schreef:
Aparte vraag... ik geloof dat het me eigenlijk niks uitmaakt ...op een of andere manier val ik altijd op jochjes met dikkere lipjes en dan kan je geloof ik niet helemaal droog blijven *grinnik*
*herken*
Met citaat reageren
Oud 10-11-2002, 19:46
~*InDo SHorTy*~
Avatar van ~*InDo SHorTy*~
~*InDo SHorTy*~ is offline
hmm ja nat is tog fijner
__________________
Wanneer je de grootste fout ooit maakt, komt er toch weer iets goeds uit..
Met citaat reageren
Oud 10-11-2002, 19:53
marlies
Avatar van marlies
marlies is offline
Citaat:
Andijvie schreef:
Mijn vriend en ik zoenen eigenlijk heel smerig
Eigenlijk altijd enorm nat, maar wel errug lekker
Inderdaad. Maar we genieten er allebei van..dus wat maakt het uit?
__________________
Als ik later groot ben, trouw ik met kermit de kikker :p | Tel wat je hebt, niet wat je mist
Met citaat reageren
Oud 10-11-2002, 20:05
Kleine Tulp
Avatar van Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
als je erna maar niet om je mond heen helemaal nat en rood bent omdat diegene 'ernaast' heeft gezoend met zen tong..
__________________
ik was dus roos de doos.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2002, 21:51
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Liever een beetje droger, want als t kwijl bij wijze van spreken naar beneden loopt vind ik t errug ranzig...
Maar we tongzoenen eigenlijk niet zo heel vaak, meer van die lieve kusjes op de mond, die zijn eigenlijk ook veel leuker...
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2002, 22:47
a new noise
a new noise is offline
lekker smerig nat is af en toe best

(maar niet het wasmachine effect)
__________________
The best thing since canned vegetables.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2002, 01:47
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
Citaat:
Signy schreef:
Soms kan ik er echt heel geboeid naar kijken. Ik leef dan mee.. en fantaseer.
echt weer iets voor jou ja
Met citaat reageren
Oud 11-11-2002, 08:44
20marianne12
20marianne12 is offline
Citaat:
nare man schreef:
Sja, hangt ervanaf. Over het algemeen vind ik 'droog' (voor zover je daarvan kan spreken bij tongzoenen) iets beschaafder, maar er zijn van die momenten dat je zo geil bent dat het je echt niet boeit wat voor sap er allemaal vloeit en je gewoon zo ranzig mogelijk wil lebberen
Hihi idd
__________________
Als geduld een schone zaak is, heb je voor msn smetvrees nodig
Met citaat reageren
Oud 11-11-2002, 09:45
italianboy
Avatar van italianboy
italianboy is offline
niet teveel kauwgom eten; sommige frisdranken krijg je ook meer speeksel door..
Met citaat reageren
Oud 11-11-2002, 11:28
)Vampje(
)Vampje( is offline
Nee, ik hou niet van natte zoenen en dus probeer ik zelf ook niet teveel te kwijlen.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2002, 13:00
Verwijderd
ik hou zelf liefst van een iets nattere tongzoen ... maar o-wee als het zo erg wordt dat er kwijl op m'n truitje zit ofzo grrr

Volgens mij kun je tegen veel kwijlen maar 1 ding doen: vaker slikken tijdens het zoenen. Dat doe je normaal ook als je te veel speeksel/slijm in je mond hebt, dus why not tijdens het zoenen?
Met citaat reageren
Oud 11-11-2002, 14:18
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
italianboy schreef:
niet teveel kauwgom eten; sommige frisdranken krijg je ook meer speeksel door..
Ugh...van.dat.smerige.Fanta-speeksel..
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 11-11-2002, 15:29
Eaglewing
Avatar van Eaglewing
Eaglewing is offline
Liever droog, meer lippen dan tong
Met citaat reageren
Oud 11-11-2002, 17:12
Kleine Tulp
Avatar van Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
Citaat:
Eaglewing schreef:
Liever droog, meer lippen dan tong
wil je met mij zoenen???
__________________
ik was dus roos de doos.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2002, 17:23
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
missNMGN schreef:
wil je met mij zoenen???
Als hij et nie wil, doe ik et wel
__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Weten jullie nog...
Vlooienband
146 02-12-2004 13:50
De Kantine de beste mopjes: hier!
fruitvliegje
144 21-03-2003 20:50


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:41.