Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-11-2002, 12:36
RJ
RJ is offline
van jongens is bekent dat ze vrij regelamtig masturberen. Hoe zit dat bij de dames. En hoe vaak en op wleke manier. Ik bedoel bij jongens beprekt het zich tot zichzelf aftrekken, maar bij de dames kunnen ze nog andere objecten gebruiken. En welke voorwerpen dan??

th anx RJ
Met citaat reageren
Oud 03-11-2002, 12:41
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Citaat:
RJ schreef:
van jongens is bekent dat ze vrij regelamtig masturberen.
Is dat zo, is dat bekend? Kunt u dat ondersteunen met getallen nobele heer J?
Met citaat reageren
Oud 03-11-2002, 12:47
RJ
RJ is offline
Citaat:
Evito schreef:
Is dat zo, is dat bekend? Kunt u dat ondersteunen met getallen nobele heer J?
jij bent gewoon een stakker! en als jij er opgewonden van raakt ja hoor, een keer of vier per week........
Met citaat reageren
Oud 03-11-2002, 12:54
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Citaat:
RJ schreef:
jij bent gewoon een stakker! en als jij er opgewonden van raakt ja hoor, een keer of vier per week........
Dat is niets. Ik trek mij minstens twaalf keer per week af.

Maar ik heb het over officiële onderzoeken.
Is het wel zo dat jongens zich sufrukken volgens de getallen en dat meisjes nooit met hun hand over hun heuvel strijken? Dat brengt mij bij het volgende probleem. Is er even aan trekken of er even over heen gaan ook al masturberen? Of telt het alleen als je klaarkomt? Ik denk dat meisjes minder vaak klaarkomen dan jongens. En nee, dat kan ik niet staven met officiële getallen.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2002, 13:59
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Hmm ik denk dat jongens het idd minstens elke dag 1x doen, meisjes echt nie! Heb weleens periodes gehad dat ik een maand niks deed omdat ik gewoon geen behoefte aan had...
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2002, 14:00
RJ
RJ is offline
Citaat:
kimmetjeluvsya schreef:
Hmm ik denk dat jongens het idd minstens elke dag 1x doen, meisjes echt nie! Heb weleens periodes gehad dat ik een maand niks deed omdat ik gewoon geen behoefte aan had...
oke, maar gemiddled? hoe vaak??
Met citaat reageren
Oud 03-11-2002, 14:02
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Hmz ik denk 2 a 3 keer per week, hooguit.
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2002, 14:28
billbabe
billbabe is offline
tsjah,
ik doe da ook nie zow vaak want ik doe da alleen als ik in een geile bui ben...
liefs
Met citaat reageren
Oud 03-11-2002, 14:43
italianboy
Avatar van italianboy
italianboy is offline
dit is puur natte vinger werk
Met citaat reageren
Oud 03-11-2002, 15:15
Verwijderd
Citaat:
kimmetjeluvsya schreef:
Hmm ik denk dat jongens het idd minstens elke dag 1x doen, meisjes echt nie! Heb weleens periodes gehad dat ik een maand niks deed omdat ik gewoon geen behoefte aan had...
ik zal wel uitzondering zijn omdat ik 't elke avond/nacht wel doe....
Met citaat reageren
Oud 03-11-2002, 15:20
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Evito schreef:
Dat is niets. Ik trek mij minstens twaalf keer per week af.

Maar ik heb het over officiële onderzoeken.
Is het wel zo dat jongens zich sufrukken volgens de getallen en dat meisjes nooit met hun hand over hun heuvel strijken? Dat brengt mij bij het volgende probleem. Is er even aan trekken of er even over heen gaan ook al masturberen? Of telt het alleen als je klaarkomt? Ik denk dat meisjes minder vaak klaarkomen dan jongens. En nee, dat kan ik niet staven met officiële getallen.
Hier zijn de resultaten van een onderzoek zoals dat wordt vermeld in Seksualiteit, huwelijk en gezin in Nederland van G.A. Kooy uit 1978. Kooy geeft de volgende getallen:
- vrijwel elke dag: jongens 5 %, meisjes 4 %
- 1-2 keer per week: jongens 37 %, meisjes 10 %
- 1-2 keer per maand: jongens 24 %, meisjes 27 %
- 1 keer per maand: jongens 9 %, meisjes 19 %
- alleen vroeger: jongens 25 %, meisjes 41 %.
Het ging hier om een onderzoek waarbij 289 jongens en 113 meisjes zijn ondervraagd.
Wat de definitie van masturberen betreft: onder masturberen verstaan we het met de hand stimuleren van je geslachtsorganen door jezelf of door iemand anders. Dit kan worden volgehouden tot het hoogtepunt, maar dat is niet noodzakelijk. Of meisjes minder vaak klaarkomen dan jongens durf ik niet te beweren. Dat is voor ieder meisje namelijk verschillend.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 03-11-2002, 16:09
Wolfpac101
Avatar van Wolfpac101
Wolfpac101 is offline
Citaat:
kimmetjeluvsya schreef:
Hmm ik denk dat jongens het idd minstens elke dag 1x doen, meisjes echt nie! Heb weleens periodes gehad dat ik een maand niks deed omdat ik gewoon geen behoefte aan had...
denken mag je dat ma of het waar is .volgens mij ligt het echt aan leeftijd dus als je zo tussen 12 en 15 bent doet ge dat meer volgens mij.en in mijn geval sinds ik vaste relatie heb doe ik het zelf eens in de 2 weken.heb er gewoon geen zin meer in.maar als mijn meisje dan bij me in de buurt is dan ben ik direct zooooooooo opgewonden dat ik direct wil da ze me rukt.(en daarmee bedoel ik niet dat ik haar dwing ofzo )als ze geen zin heeft om dat te doen dan is da ok voor mij.ma kbedoel gewoon dat ik het gevoel heb om te willen klaarkome.
__________________
Rap,Punk...You have to agree these are the greatest inventions ever!
Met citaat reageren
Oud 03-11-2002, 16:29
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
Wolfpac101 schreef:
maar als mijn meisje dan bij me in de buurt is dan ben ik direct zooooooooo opgewonden dat ik direct wil da ze me rukt.(en daarmee bedoel ik niet dat ik haar dwing ofzo )als ze geen zin heeft om dat te doen dan is da ok voor mij.ma kbedoel gewoon dat ik het gevoel heb om te willen klaarkome.
Waren alle jongens maar zo
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2002, 16:33
Whuzz
Avatar van Whuzz
Whuzz is offline
Citaat:
mathfreak schreef:
Hier zijn de resultaten van een onderzoek zoals dat wordt vermeld in Seksualiteit, huwelijk en gezin in Nederland van G.A. Kooy uit 1978.
1978. Toen was ik 0.
Tijden veranderen, meningen veranderen, taboes verdwijnen. Ik durf de stelling wel aan dat zowel meisjes als jongens nu meer masturberen dan toen. Ik denk niet dat een onderzoek van bijna 25 jaar oud nog erg nuttig is in dit topic.
__________________
Check mijn wietplantjes! :D [ http://www.growyourownshit.com/users/Whuzz ]
Met citaat reageren
Oud 03-11-2002, 16:35
Wolfpac101
Avatar van Wolfpac101
Wolfpac101 is offline
Citaat:
kimmetjeluvsya schreef:
Waren alle jongens maar zo
zo zijn er mischien meer dan ge denkt alleen durven ze het mischien nie zo te zegge.meeste jongens denken zo over hun lief.maar ze tonen het nie.hoewel dat juist superfijn is om te laten merken aan u lief da ge echt opgewonden word van bevoorbeeld haar nog maar te zien.
__________________
Rap,Punk...You have to agree these are the greatest inventions ever!
Met citaat reageren
Oud 03-11-2002, 17:01
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Whuzz schreef:
1978. Toen was ik 0.
Tijden veranderen, meningen veranderen, taboes verdwijnen. Ik durf de stelling wel aan dat zowel meisjes als jongens nu meer masturberen dan toen. Ik denk niet dat een onderzoek van bijna 25 jaar oud nog erg nuttig is in dit topic.
Ik denk wel dat je daar gelijk in hebt, maar als je behoefte hebt aan een meer recent onderzoek stel ik voor dat je daarvoor maar eens op Internet moet gaan zoeken.
*Per slot van rekening hoef ik hier niet alles alleen te doen... *
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 03-11-2002, 17:42
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
Wolfpac101 schreef:
zo zijn er mischien meer dan ge denkt alleen durven ze het mischien nie zo te zegge.meeste jongens denken zo over hun lief.maar ze tonen het nie.hoewel dat juist superfijn is om te laten merken aan u lief da ge echt opgewonden word van bevoorbeeld haar nog maar te zien.
Ik bedoel dat als ie geil wordt (want dat weet ik, das bijna altijd) dat ie dan nie meteen sex wil, want hij wil dat vaak wel!
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2002, 18:49
Verwijderd
1-2 keer in de maand ofzo? Heel weinig, en ik doe het lekker gewoon met mezelf. Maar als je bedoelt gemasturbeerd worden door je partner schiet dat getal toch een stukje omhoog..
Met citaat reageren
Oud 03-11-2002, 18:50
Verwijderd
Citaat:
kimmetjeluvsya schreef:
[B]Hmm ik denk dat jongens het idd minstens elke dag 1x doen, [\B]
fout!!

zat al paar dagen droog...
Met citaat reageren
Oud 03-11-2002, 19:07
DarkCat
DarkCat is offline
Kword niet erg opgewonden van mezelf ofzo.. dus heb liever vriendje, die kan er tenminste met zn tong bij.. maar ach, ligt aan de stemming.. slaap de laatste tijd steeds vaker alleen..
__________________
Kijk op teletekst pagina 666 voor meer opties.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2002, 20:09
lake bodom
lake bodom is offline
mja doe t eigelijk niet zo vaak.. kom nooit echt klaar...
heb wel genoeg aan me vriendje, niet dak dan wel klaar kom, maar tis wel veel fijner met hem
Met citaat reageren
Oud 03-11-2002, 20:18
Vinzz
Avatar van Vinzz
Vinzz is offline
Citaat:
! am mE schreef:
Maar als je bedoelt gemasturbeerd worden door je partner
dat kan niet he mastuberen is bij jezelf doen
Met citaat reageren
Oud 03-11-2002, 22:07
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
lake bodom schreef:
mja doe t eigelijk niet zo vaak.. kom nooit echt klaar...
heb wel genoeg aan me vriendje, niet dak dan wel klaar kom, maar tis wel veel fijner met hem
Hoe komt dat dan..? Geef je snel op als je (of je vriend) het probeert? Ik deed dat ook vaak.. inmiddels neem ik wel de moeite om er meer tijd aan te besteden (=ik laat mn vriend ook langer zn gang gaan)..
__________________
Kijk op teletekst pagina 666 voor meer opties.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2002, 05:51
Boer_kameeL
Avatar van Boer_kameeL
Boer_kameeL is offline
Citaat:
DarkCat schreef:
Hoe komt dat dan..? Geef je snel op als je (of je vriend) het probeert? Ik deed dat ook vaak.. inmiddels neem ik wel de moeite om er meer tijd aan te besteden (=ik laat mn vriend ook langer zn gang gaan)..
K ben redelijk kort gelden tot de conclusie gekomen dat veel vrouwen dit doen, ze denken dat ze niet kunnen klaarkomen doordat het zo lang duurt.

Weet je hoe dit verholpen kan worden?
Kennis van eigen lichaam.
Hoe verkrijg je dit?

Makkelijkst : masturberen.
Leukst, maar minst haalbaar : erg veel en lang seksen, bij voorkeur 1 keer per 2 dagen minstens.

Best : masturberen om jezelf te kennen, zo vaak je er behoefte aan hebt, en dan in praktijk brengen en bijleren met partner

Nee echt, meisjes die redelijk vaak masturberen (ong 1 - 3x per week) kunnen veel makkelijker klaarkomen, en weten ook sneller wat te doen en hoe hun vriendje bij te sturen... Dan worden alle truks, zoals op het randje fietsen en uitstellen enzo, veel makkelijker....
Met citaat reageren
Oud 04-11-2002, 18:16
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Alkahol!K schreef:
dat kan niet he mastuberen is bij jezelf doen
Kijk in dat geval nog maar eens naar de definitie van masturberen die ik in mijn eerste reply gaf, dan zie je dat het wel degelijk kan. Je kunt zelf masturberen, maar je kunt ook door iemand anders gemasturbeerd worden. Het gaat er in beide gevallen om dat je geslachtsdelen met de hand worden gestimuleerd, maar of dat nu jouw hand is of die van je partner speelt voor de definitie die ik gaf verder geen rol.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 09:31
Beyoned
Beyoned is offline
Citaat:
mathfreak schreef:
Kijk in dat geval nog maar eens naar de definitie van masturberen die ik in mijn eerste reply gaf, dan zie je dat het wel degelijk kan. Je kunt zelf masturberen, maar je kunt ook door iemand anders gemasturbeerd worden. Het gaat er in beide gevallen om dat je geslachtsdelen met de hand worden gestimuleerd, maar of dat nu jouw hand is of die van je partner speelt voor de definitie die ik gaf verder geen rol.
das wel de definitie mah gewoon in de menselijke spreekzin is het BIJ JEZELF DOEN.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 09:37
Jouw_Duiveltje
Avatar van Jouw_Duiveltje
Jouw_Duiveltje is offline
Citaat:
tupac.netmenu.nl schreef:
das wel de definitie mah gewoon in de menselijke spreekzin is het BIJ JEZELF DOEN.
agree
__________________
Earth could be a wonderful place... But it almost never is...
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 09:40
Beyoned
Beyoned is offline
Citaat:
Jouw_Duiveltje schreef:
agree

definities


Kussen= oma kusjes
zoenen-tongzoenen
Mastruberen=sex met jezelf hebben
trekken=aftrekken, het strelen/trekken van een mannelijk geslachtsdeeld
vingeren-het strelen/vingeren van een vrouwlijk geslachtsdeel
pijpen: het met de mond strelen van een mannelijk geslachtsdeel
beffen het met de mond strelen van het vrouwelijke geslachtsdeel

neuken=penetreren
vaginaal neuken= penetratie via de vagina
anaal Neuken= Penetratie via de anus


mee eens?
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 09:52
Jouw_Duiveltje
Avatar van Jouw_Duiveltje
Jouw_Duiveltje is offline
Citaat:
tupac.netmenu.nl schreef:
definities


Kussen= oma kusjes
zoenen-tongzoenen
Mastruberen=sex met jezelf hebben
trekken=aftrekken, het strelen/trekken van een mannelijk geslachtsdeeld
vingeren-het strelen/vingeren van een vrouwlijk geslachtsdeel
pijpen: het met de mond strelen van een mannelijk geslachtsdeel
beffen het met de mond strelen van het vrouwelijke geslachtsdeel

neuken=penetreren
vaginaal neuken= penetratie via de vagina
anaal Neuken= Penetratie via de anus


mee eens?
jep
__________________
Earth could be a wonderful place... But it almost never is...
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 09:59
lake bodom
lake bodom is offline
Citaat:
DarkCat schreef:
Hoe komt dat dan..? Geef je snel op als je (of je vriend) het probeert? Ik deed dat ook vaak.. inmiddels neem ik wel de moeite om er meer tijd aan te besteden (=ik laat mn vriend ook langer zn gang gaan)..
kweetniet hoe t komt?
kheb t zelfs een keer een half uur geprobeert, maaar t lukt echt gewoon niet, ookal probeerk t zovaak
alsk te lang doorga, voelk helemaal niks meer ofzo
ksnap t ook niet.... me vriend d8 al dat t aan hem lag.. datie me niet klaar kon laten komen ofzo... hmmzz....
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 10:00
Beyoned
Beyoned is offline
Citaat:
lake bodom schreef:
kweetniet hoe t komt?
kheb t zelfs een keer een half uur geprobeert, maaar t lukt echt gewoon niet, ookal probeerk t zovaak
alsk te lang doorga, voelk helemaal niks meer ofzo
ksnap t ook niet.... me vriend d8 al dat t aan hem lag.. datie me niet klaar kon laten komen ofzo... hmmzz....

vaag is dat
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 10:40
rock gek
Avatar van rock gek
rock gek is offline
Citaat:
lake bodom schreef:
kweetniet hoe t komt?
kheb t zelfs een keer een half uur geprobeert, maaar t lukt echt gewoon niet, ookal probeerk t zovaak
alsk te lang doorga, voelk helemaal niks meer ofzo
ksnap t ook niet.... me vriend d8 al dat t aan hem lag.. datie me niet klaar kon laten komen ofzo... hmmzz....

Ik wil het wel een x proberen bij je mischien dat het mij wel lukt
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 10:47
Jouw_Duiveltje
Avatar van Jouw_Duiveltje
Jouw_Duiveltje is offline
Citaat:
lake bodom schreef:
kweetniet hoe t komt?
kheb t zelfs een keer een half uur geprobeert, maaar t lukt echt gewoon niet, ookal probeerk t zovaak
alsk te lang doorga, voelk helemaal niks meer ofzo
ksnap t ook niet.... me vriend d8 al dat t aan hem lag.. datie me niet klaar kon laten komen ofzo... hmmzz....
besteed er meer tijd aan... al duurt het een uur..als je het 3x hebt gedaan mischien nog maar een half uur.. en mischien na 6x nog maar een kwartier.. neem er gewoon de tijd voor dan lukt het vanzelf

niet opgeven
__________________
Earth could be a wonderful place... But it almost never is...
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 12:11
lake bodom
lake bodom is offline
hehe uur is wel heel lang he.... hek helemaal geen gedult voor...
maar alsk t zolang doe, hek helemaal geen gevoel er meer in ofzo..
dus denk niet dat t zoveel zin heeft

maar meisjes komen sowieso toch minder snel klaar?
naja kvind iig nog lekkerder als we gewoon 'het' doen door g plek ofzo he...
naja kga wel is naar dokter ofzo
hehe: 'dokter ik kan niet klaarkomen'

nah kvint t niet onfijn ofzo hoor, naja nix aan te doen he
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 12:15
Beyoned
Beyoned is offline
Citaat:
lake bodom schreef:
hehe uur is wel heel lang he.... hek helemaal geen gedult voor...
maar alsk t zolang doe, hek helemaal geen gevoel er meer in ofzo..
dus denk niet dat t zoveel zin heeft

maar meisjes komen sowieso toch minder snel klaar?
naja kvind iig nog lekkerder als we gewoon 'het' doen door g plek ofzo he...
naja kga wel is naar dokter ofzo
hehe: 'dokter ik kan niet klaarkomen'

nah kvint t niet onfijn ofzo hoor, naja nix aan te doen he
je hebt mzzl dat je niet klaatr hoeft te komen om kinderen te krijgen,
je zla mah een man wezen.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 12:15
mayolovestupac
mayolovestupac is offline
Citaat:
kimmetjeluvsya schreef:
Hmz ik denk 2 a 3 keer per week, hooguit.
het zal wel aan mij liggen maar ik doe het nooit nie echt behoefte aan volgens mij
__________________
:eek:
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 12:16
Beyoned
Beyoned is offline
Citaat:
mayolovestupac schreef:
het zal wel aan mij liggen maar ik doe het nooit nie echt behoefte aan volgens mij

wrom niet dan... je weet niet wat je mist...
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 18:09
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
tupac.netmenu.nl schreef:
das wel de definitie mah gewoon in de menselijke spreekzin is het BIJ JEZELF DOEN.
Dat is inderdaad de indruk die je krijgt als je bijvoorbeeld diverse voorlichtingsboeken bekijkt, maar masturberen hoeft niet beperkt te blijven tot het zelf met de hand stimuleren van je geslachtsdelen. Het is dus in dat verband beter om een onderscheid te maken tussen zelf masturberen of door iemand anders gemasturbeerd worden. In beide gevallen gaat het om het stimuleren van je geslachtsdelen met de hand. Het enige verschil is dat het in het eerste geval om je eigen hand gaat en in het tweede geval om die van iemand anders.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 18:29
Verwijderd
Citaat:
Alkahol!K schreef:
dat kan niet he mastuberen is bij jezelf doen
Ja sorry, bij die definities van mathfreak stond 'onder masturberen verstaan we het met de hand stimuleren van je geslachtsorganen door jezelf of door iemand anders.' Ik dacht ook al: masturberen is toch gewoon met jezelf. Maar goed, aangezien mathfreak veel dingen weet dacht ik: laat ik me maar aan zijn definitie houden.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 19:41
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
! am mE schreef:
Ja sorry, bij die definities van mathfreak stond 'onder masturberen verstaan we het met de hand stimuleren van je geslachtsorganen door jezelf of door iemand anders.' Ik dacht ook al: masturberen is toch gewoon met jezelf. Maar goed, aangezien mathfreak veel dingen weet dacht ik: laat ik me maar aan zijn definitie houden.
Ga er maar van uit dat de meeste sexuologen deze definitie ook zullen hanteren. Het is dus niet zo zeer "mijn" definitie.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 21:03
Verwijderd
Citaat:
mathfreak schreef:
Ga er maar van uit dat de meeste sexuologen deze definitie ook zullen hanteren. Het is dus niet zo zeer "mijn" definitie.
Ow sorry, maar goed, het was jouw definitie omdat jij hem plaatste, klopt het nu eindelijk wat ik zeg?
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 21:24
Verwijderd
Citaat:
kimmetjeluvsya schreef:
Hmm ik denk dat jongens het idd minstens elke dag 1x doen, meisjes echt nie! Heb weleens periodes gehad dat ik een maand niks deed omdat ik gewoon geen behoefte aan had...
Spreek voor jezelf, ja

Uhm... ontopic... ligt eraan. Soms elke dag, soms twee weken niet... vraag maar aan m'n hormoontjes
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 22:39
emperor crono
Avatar van emperor crono
emperor crono is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Spreek voor jezelf, ja

Uhm... ontopic... ligt eraan. Soms elke dag, soms twee weken niet... vraag maar aan m'n hormoontjes
Dat komt niet door je hormonen maar omdat je hersens groeien. Wetenschappelijk bewezen!
__________________
Beter een blauwtje lopen dan een groentje blijven...
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 22:53
Jouw_Duiveltje
Avatar van Jouw_Duiveltje
Jouw_Duiveltje is offline
Citaat:
emperor crono schreef:
Dat komt niet door je hormonen maar omdat je hersens groeien. Wetenschappelijk bewezen!
jah mijn hersenen groeien straks mijn kop uit nahgoed
het heeft wel degelijk iets met je hormonen te maken waarom dacht je anders dat meisjes "geiler" zijn in hunn ovulatie periode?? (ong 2weken na de menstruatie?)
dat komt zeker omdat de hersenen kleiner worden ofzo
__________________
Earth could be a wonderful place... But it almost never is...
Met citaat reageren
Oud 06-11-2002, 06:29
anonieme_teddybeer
Avatar van anonieme_teddybeer
anonieme_teddybeer is offline
vrouwen doen het net zo vaak ze durven het alleen niet toe te geven
__________________
Fuck you! and you, and you and everybody else
Met citaat reageren
Oud 06-11-2002, 08:12
Drizzt
Drizzt is offline
Van Dale:

mas·tur·´be·ren (onov.ww.)

1 zichzelf seksueel bevredigen => onaneren


Sexwoordenboek:

"Masturberen is jezelf bevredigen."



Naar mijn mening spreek je gewoon over 'vingeren' of 'aftrekken' als een ander het bij je doet. Masturberen is toch echt iets wat je bij jezelf doet. Vraag me ook af hoe je aan een andere definitie komt.

Maar goed, dit is niet helemaal on-topic meer.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2002, 08:45
Beyoned
Beyoned is offline
Citaat:
anonieme_teddybeer schreef:
vrouwen doen het net zo vaak ze durven het alleen niet toe te geven
neej vrouwen doen minder vaak ben van overtuigt

of mijn beste vriendinnen liegen zelf nog tegen mij
Met citaat reageren
Oud 06-11-2002, 10:28
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
hmm... nou, ik doe het zeker gemiddeld niet elke dag. Soms doe ik het wel een week lang elke dag, maar daarna weer een week niet. Snappie? Gemiddeld 2 keer per week, denk ik... (heb een tijd gehad, dat ik (bijna) niet kon slapen, als ik niet gemasturbeerd had! )
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 06-11-2002, 10:34
Beyoned
Beyoned is offline
Citaat:
snoopy/mamo schreef:
hmm... nou, ik doe het zeker gemiddeld niet elke dag. Soms doe ik het wel een week lang elke dag, maar daarna weer een week niet. Snappie? Gemiddeld 2 keer per week, denk ik... (heb een tijd gehad, dat ik (bijna) niet kon slapen, als ik niet gemasturbeerd had! )
hehe had ik ook wel; eens

al moek wel zeggen dat je er wel lekkerder door gaat slapen..
Met citaat reageren
Oud 06-11-2002, 14:31
Raven
Avatar van Raven
Raven is offline
Ja .. kunst... als je klaaar gekomen bent dan ontspand je lichaam sich om bij te komen .. dus dan val je ook makkelijker in slaap !!!

Slaap pillen zijn dus eigenlijk overbodig
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Bal op vinger gekregen
Zizou06
20 02-03-2007 13:03
Lichaam & Gezondheid witte vingers
:) L. :)
7 29-01-2004 17:53
Seksualiteit vingeren - Zwanger??
lolala
20 07-10-2003 10:15
Seksualiteit pijn bij vingeren
timvdalen
12 21-09-2003 20:03
Lichaam & Gezondheid Handen / vingers
Somebody Special
34 19-05-2002 19:53
Seksualiteit víngeren?!
metalgirl
6 06-03-2002 22:48


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:12.