Oud 20-01-2004, 11:10
svenleuk
svenleuk is offline
Beste mensen,

Ik moet volgende week een beschouwing of een betoog schrijven (is nog niet duidelijk, hoor je pas als je in de gymzaal zit) over nostagische rock of over real life soaps (ook het onderwerp hoor je pas als je in de gymzaal zit). Weten jullie nog leuke en handige informatiebronnen over deze 2 onderwerpen, dus voor en tegen argumenten voor de volgende stellingen:

Oude rockbands moeten blijven bestaan ookal gaat het steeds slechter.

Reallife soaps zijn leuk en moeten op de buis blijven.

mvg sven
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-01-2004, 11:18
.krz
Avatar van .krz
.krz is offline
Hmmm, dat zijn echt vervelende stellingen, om het maar even netjes te zeggen. Vooral die laatste, want hoe overtuig je iemand ervan dat reallife soaps leuk danwel niet leuk zijn. Tja, ik heb eigenlijk niet echt een idee. Heb je zelf al wat, dan heb ik misschien iets om op voort te borduren. Tjee, wat een een nutteloze reply weer, sorry.
__________________
'Tja, dan zit je in dubio. Neem je boterham met ham of met kaas?'
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 14:17
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Reallife soaps zijn leuk en moeten op de buis blijven.
Is dat serieus door een nederlands leraar verzonnen? Wat een ontzettend amateuristische stelling ..

En sorry, ik zou geen argumenten weten..
__________________
Keep on rockin'
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 17:26
Hoipiepeloi
Avatar van Hoipiepeloi
Hoipiepeloi is offline
Met de eerste stelling ben ik het niet eens en ik zou geen enkel argument voor kunnen bedenken.

Over de tweede stelling: het is leuk als mensen zich in een verhaal kunnen inleven, net zoals met boeken, om even niet aan hun eigen problemen enzo te hoeven denken. zoiets?
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 17:51
.krz
Avatar van .krz
.krz is offline
Citaat:
Hoipiepeloi schreef op 20-01-2004 @ 17:26:
Over de tweede stelling: het is leuk als mensen zich in een verhaal kunnen inleven, net zoals met boeken, om even niet aan hun eigen problemen enzo te hoeven denken. zoiets?
Idd, verder kom ik ook niet. Maar leuk blijft een mening en naar mijn idee kun je iemand er niet van overtuigen dat is leuk is. Maargoed, nederlands docenten worden idd steeds amateuristischer, helaas.
__________________
'Tja, dan zit je in dubio. Neem je boterham met ham of met kaas?'
Met citaat reageren
Oud 21-01-2004, 16:51
svenleuk
svenleuk is offline
Idd..zeer slechte stellingen..waren het niet dat deze als voorbeeld fungeren en ik zelf stellingen mag bedenken. Suggesties? hoor t wel alvast bedankt
Met citaat reageren
Oud 21-01-2004, 18:16
sdekivit
sdekivit is offline
idd, wij konden voor ons betoog en beschouwing een keuze maken uit 10 verschillende stellingen, waar goed over te schrijven viel, bijvoorbeeld of dopinggebruik in de sport strenger bestraft moet worden (betoog) en het downloaden van muziek op het internet (beschouwing). Had voor beide een voldoende (7,8 en 7,4) en wens je veel succes ik ben er vanaf gelukkig
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Muziek nostalgische bands moeten blijven?
svenleuk
14 20-01-2004 18:47


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:45.