Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-12-2012, 17:51
dietn
dietn is offline
Wat denken meisjes eigenlijk van een jongen die geil wordt van laarsjes? Is dat niet een beetje vreemd?
Met citaat reageren
Oud 09-12-2012, 19:04
Verwijderd
Het is wel vreemd hoe je lelijk schoeisel als opwindend kan ervaren ja. Afgezien daarvan zijn er genoeg dudes die hem alleen omhoog krijgen als het een dood iemand betreft of als ze de vrijheid krijgen om te ontlasten op het hoofd van hun partner dus wat dat betreft zit je nog in de safe zone.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2012, 10:44
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Ach je hebt -wellicht- gewoon een fetisj (en niet eens zo heel extreme, zoals Reverend al zei), dus ik denk niet dat er veel vrouwen/meiden zijn die het erg vinden. Geen zorgen om maken, gewoon genieten van wat je leuk/mooi/geil vindt.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2012, 12:21
kevin89
kevin89 is offline
dit heet een fetisj. je hebt zeer veel verschillende soorten fetishen. uit mijn eigen ervaring met mijn voeten fetisj weet ik dat het geen probleem hoeft te zijn als je er maar wel over praat met je partner.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2012, 17:06
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Jongens worden van de gekste dingen geil, meisjes ook trouwens. Dus nee, ik vind het niet vreemd.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2012, 23:24
Verwijderd
Niks vreemds aan, gewoon genieten van laarsjes
Met citaat reageren
Oud 12-12-2012, 12:20
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Wel vreemd, hoewel zoiets wel vaker voorkomt.
Ik zie zo'n knul niet graag staan fappen in een schoenenwinkel..
Met citaat reageren
Oud 12-12-2012, 20:24
dietn
dietn is offline
Citaat:
Jongens worden van de gekste dingen geil, meisjes ook trouwens. Dus nee, ik vind het niet vreemd.
thx voor je reactie. Tis ook niet zo dat ik geil word van "zwarte sm-toestanden laarsjes" of hoe je het ook moet zeggen. Maar gewoon mooie laarsjes vind ik wel iets hebben
Met citaat reageren
Oud 12-12-2012, 20:52
Verwijderd
Citaat:
Wel vreemd, hoewel zoiets wel vaker voorkomt.
Ik zie zo'n knul niet graag staan fappen in een schoenenwinkel..
Waarom zou 'ie? Jij gaat toch ook niet meteen fappen als je een willekeurig heet mokkeltje ziet.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2012, 20:55
Verwijderd
OT: Is een van de vaakst voorkomende fetisjen inderdaad, niks aan de hand. Maar je hoeft je verder ook niet te verantwoorden met 'het kan raarder', hoor. Want het kan inderdaad altijd raarder, dat is zeker waar, maar al wilde je in zwartleren lieslaarzen naaktworstelen met midgets in een bad vol honing, zolang je niemand kwaad doet moet je gewoon doen wat je leuk vindt.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2012, 16:42
Verwijderd
Laarsjesfetish, wtf
Met citaat reageren
Oud 13-12-2012, 16:47
Verwijderd
Schoenenfetisj.

Dat hij het 'laarsjes' noemt vind ik trouwens wel een beetje vies, net zoals ik een beetje 'haha brr' zou denken als iemand iets zou zeggen als 'ik houd van tietjes, is dat vreemd'. Maar hey, ieder z'n, eh, taalgebruik.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2012, 20:49
dietn
dietn is offline
Citaat:
Schoenenfetisj.

Dat hij het 'laarsjes' noemt vind ik trouwens wel een beetje vies, net zoals ik een beetje 'haha brr' zou denken als iemand iets zou zeggen als 'ik houd van tietjes, is dat vreemd'. Maar hey, ieder z'n, eh, taalgebruik.
ik zeg altijd botjes in plaats van laarsjes, ik dacht dat als ik botjes zou typen, sommigen dat niet zouden kennen.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2012, 21:26
Chawson
Avatar van Chawson
Chawson is offline
Citaat:
Het is wel vreemd hoe je lelijk schoeisel als opwindend kan ervaren ja. Afgezien daarvan zijn er genoeg dudes die hem alleen omhoog krijgen als het een dood iemand betreft of als ze de vrijheid krijgen om te ontlasten op het hoofd van hun partner dus wat dat betreft zit je nog in de safe zone.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2012, 13:24
KevinT
Avatar van KevinT
KevinT is offline
Toch geweldig?! ;-P
Een lekker wijf met niets aan, behalve lange, strakke laarzen met hoge hakken!!!
Mjammie, krijg nu al zin om te fappen!
Als 'Laarsjes' een fetisj is, ben ik er ook een van hoor!
Supergeil!!!
Met citaat reageren
Oud 16-12-2012, 13:30
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
Toch geweldig?! ;-P
Een lekker wijf met niets aan, behalve lange, strakke laarzen met hoge hakken!!!
Mjammie, krijg nu al zin om te fappen!
Als 'Laarsjes' een fetisj is, ben ik er ook een van hoor!
Supergeil!!!
Volgens mij gaat het bij een 'laarsjesfetisj' altijd nog om opgewonden worden van de laarzen alléén, zonder dat er een 'lekker naakt wijf' in zit.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 17-12-2012, 18:58
Verwijderd
Ik wordt ook opgewonden van laarsjes en helemaal in combinatie met witte glanspanty's van Wolford
Met citaat reageren
Oud 18-12-2012, 18:55
dietn
dietn is offline
Citaat:
Volgens mij gaat het bij een 'laarsjesfetisj' altijd nog om opgewonden worden van de laarzen alléén, zonder dat er een 'lekker naakt wijf' in zit.
Dan heb ik toch geen laarsjesfetisj, want als er geen meisje aan zit vind ik het maar niks
Met citaat reageren
Oud 18-12-2012, 19:28
Verwijderd
Em heeft niet helemaal gelijk, want de meeste fetisjisten gaat het om de combinatie 'fetisjobject + aantrekkelijke partner' (waarbij 't eerste 't tweede automatisch veel aantrekkelijker maakt). Voor iemand als dietn is een meisje met mooie laarsjes zoiets als een meisje met een mooi decolleté voor de meeste andere jongens, gok ik zo.

Maar goed, uiteindelijk is er een reusachtig grijs gebied. Niet te zwaar aan tillen
Met citaat reageren
Oud 18-12-2012, 19:42
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Oh. Ik maar denken dat mensen gewoon heel erg op schoenen vielen. Maar dat maakt het allemaal nog wat minder indrukwekkend als je dat dan leuk vindt.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 18-12-2012, 20:20
Verwijderd
Ja, 't valt allemaal nogal mee. Het zijn net mensen Hoewel wat jij zegt ook voorkomt, hoor.



Met citaat reageren
Oud 18-12-2012, 20:23
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ja, 't valt allemaal nogal mee. Het zijn net mensen Hoewel wat jij zegt ook voorkomt, hoor.

[afbeelding]


__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 19-12-2012, 22:37
Crocodi1e
Avatar van Crocodi1e
Crocodi1e is offline
Word je enkel en alleen opgewonden van laarsjes? Zo ja, dan heb je een laarsjesfetisj.
Als je ook van andere dingen opgewonden word is het geen fetisj maar gewoon nog iets om opgewonden van te worden
__________________
I saw every eye as I walked down the aisle. It looked like a thousand eyes were staring right at me saying, 'Who is this young punk?'
Met citaat reageren
Oud 20-12-2012, 08:30
Verwijderd
Citaat:
Word je enkel en alleen opgewonden van laarsjes? Zo ja, dan heb je een laarsjesfetisj.
Als je ook van andere dingen opgewonden word is het geen fetisj maar gewoon nog iets om opgewonden van te worden
misschien moet je even een paar posts teruglezen....
Met citaat reageren
Oud 03-01-2013, 23:18
Schattekuuhh
Avatar van Schattekuuhh
Schattekuuhh is offline
Ik zelf vind het ook altijd wel spannend als een jongen geil word, maakt me niet uit waarvan. En ik ben een meisje btw
Met citaat reageren
Oud 04-01-2013, 00:30
Verwijderd
Ik geloof dat iedereen wel zijn ding heeft waar die geil van wordt bij mij is dat vooral door vrouwen xd
Met citaat reageren
Oud 04-01-2013, 13:33
Kwaliteit
Avatar van Kwaliteit
Kwaliteit is offline
Dat is bij de meeste mannen zo ^^
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten drie kippen, drie laarzen en schone lakens
Daaaan
8 10-07-2005 12:03
Lifestyle Hoge laarzen
sperzieboon1
17 13-03-2005 08:37
Lifestyle Broek in je laarzen stoppen....
Kismo
87 31-12-2002 14:00
Lifestyle Doc. Martens laarzen
sinsere
1 26-11-2002 11:28
Lifestyle diesel, laarzen.
@kiss_nadia
78 21-08-2002 07:46
Verhalen & Gedichten gelaarsde kat
lovely_fox
1 05-09-2001 21:24


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:36.