Oud 21-02-2018, 16:36
Master Of LOLz
Master Of LOLz is offline
Hallo, ik ben een jongen van 13 jaar en ik heb eigenlijk altijd wallen onder mijn ogen, hoeveel ik ook slaap. Ik ben niet moe maar ik zie er wel zo uit en daardoor ben ik best wel lelijk. Het is kennelijk heel makkelijk om ze weg te werken met make-up maar is dat acceptabel voor een jongen? Zo ja, wat moet ik dan gebruiken en hoe moet ik het doen zodat mensen het niet opmerken? Zo nee, andere tips?

Bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-02-2018, 08:43
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Dit past beter op Lifestyle
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2018, 20:36
TresCoolxx
TresCoolxx is offline
Citaat:
Hallo, ik ben een jongen van 13 jaar en ik heb eigenlijk altijd wallen onder mijn ogen, hoeveel ik ook slaap. Ik ben niet moe maar ik zie er wel zo uit en daardoor ben ik best wel lelijk. Het is kennelijk heel makkelijk om ze weg te werken met make-up maar is dat acceptabel voor een jongen? Zo ja, wat moet ik dan gebruiken en hoe moet ik het doen zodat mensen het niet opmerken? Zo nee, andere tips?

Bedankt
Ik vind make-up voor jongens gewoon acceptabel hoor. Waarom zou een jongen het niet mogen, maar meisjes wel?
Ik weet niet hoe het moet zonder make-up maar ik kan wel een paar tips geven voor met make-up.

1. Als je wallen heel erg zijn kun je een corrector kopen. Correctors hebben vaak een groene, paarse of oranje kleur. Groen is voor roodheden, paars voor grauwe huid en oranje/geel/perzik tegen blauw, paars en groen. Als je een donkerdere huis hebt kun je beter voor oranje gaan en als je een lichte huid hebt dan kun je het beste kiezen voor geel of perzik.

2. Koop een concealer voor onder de ogen. Koop een concealer die niet heel erg droog is. (Ik raad Maybelline Age Rewind aan) die net iets lichter is, maar niet super licht, of dezelfde kleur is als je gezicht. Hier kun je op internet veel over vinden.

3. Gebruik primer en poeder. Door deze producten blijft de concealer beter zitten en door de poeder blijft het ook nog eens mat. Een fijne primer vind ik van catrice (witte tube, geen idee hoe hij heet) en essence heeft altijd hele fijne poeders. Deze zijn ook altijd heel goedkoop.


Ik las net trouwens op internet dat door te weinig drinken de bloedvaten onder je ogen groter kunnen worden waardoor je wallen krijgt. Genoeg drinken dus!
__________________
Without music, life would be a mistake
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Hoe wallen camoufleren?
muisjep
16 21-10-2015 17:44
Lichaam & Gezondheid Waarom make-up
Volk
90 03-08-2008 01:02
Lifestyle make up
Verwijderd
128 28-12-2005 20:39
Lifestyle Het Grote Make-up Topic
Red Lion
42 06-04-2005 20:59
Lifestyle Zuigzoenen
rodina
94 17-05-2003 17:18


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:10.