Oud 24-11-2018, 06:33
Pieter2002
Pieter2002 is offline
Hallo allemaal,

Ik ben nu 16 jaar oud. Ik wil heel graag kranten gaan lopen in de ochtend. Niet omdat ik het geld zo hard nodig heb, maar omdat mijn ouders geen krant abbonoment hebben. Ik ben in dat opzicht heel ouderwets en houd er van om de papieren krant te lezen. Nou heb ik gehoord van mijn ouders, dat wanneer je een krantenwijk in de ochtend loopt je ook een gratis krant krijgt. Is dit echt waar? Want nou koop ik vaak een krant in de winkel (Volkskrant, AD, Trouw en vaak zelfs meerdere). Ik heb zelfs gehoord dat je soms meerdere kranten overhoudt. Ik koop vaak twee papieren kranten omdat ik gewoon heel erg houd van het nieuws lezen op de "oude" manier. Een vraag voor de mensen met ervaring is hoeveel verschillende kranten houd je over in de ochtend? Als het er meer dan 1 is meestal is het voor mij al totaly worth it. Vooral op zaterdag, wanneer de kranten extra dik zijn is het super interessant. Als het "alleen" maar 1 krant is altijd is het nog steeds heel interessant voor mij. Thanks voor alle antwoorden!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-11-2018, 11:07
Tochjo
Avatar van Tochjo
Tochjo is offline
Citaat:
Nou heb ik gehoord van mijn ouders, dat wanneer je een krantenwijk in de ochtend loopt je ook een gratis krant krijgt. Is dit echt waar?
Dat is waar. Zie www.krantenbezorgen.nl.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2018, 23:17
Pieter2002
Pieter2002 is offline
Tochjo bedankt voor je reactie. Doe je het zelf ook toevallig? Graag wil ik weten hoe het zit met kranten overhouden. Mag je zelf kiezen welke je leest na afloop en houd je er soms meerdere over? En is het de papier of elektronische krant die je gratis mag lezen?
Met citaat reageren
Oud 25-11-2018, 10:10
Tochjo
Avatar van Tochjo
Tochjo is offline
Ik doe het niet zelf. Voor meer informatie kun je via de genoemde website een contactformulier invullen en opsturen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Welk werk is het leukste en verdient het beste op je 15e
Doetdatertoe?
9 28-12-2009 16:09
Werk, Geld & Recht Arbeidswet voor jongeren
Verwijderd
5 14-05-2004 11:50
Werk, Geld & Recht wat is het meest vervelende baantje wat je ooit heb gehad?
het dappere meisje
54 18-02-2003 13:52
Werk, Geld & Recht Krantenwijk
Vlooienband
35 11-01-2003 19:01
Films, TV & Radio buffy!!!
Prince_AT
94 08-01-2002 16:28


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:30.