Oud 20-04-2002, 23:01
Verwijderd
Wat vind je beter, althans wat vinden vrouwen beter: Heel gespierd of helemaal niet gespierd. Of een klein beetje gespierd?
Ik vind gespierde vrouwen niet echt aantrekkelijk ofzo.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 00:23
Verwijderd
een beetje gespierd is nooit mis
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 21:45
Verwijderd
bedankt voor je reactie, je ben de eerste! het gaat goed met deze topic!
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 08:57
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
kingofhill schreef:
het gaat niet om het uiterlijk maar het innerlijk
Ja, maar een gespierde vent die heel lief is zou ik niet hoeven.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 09:10
Verwijderd
Citaat:
Mr. Chaos schreef:
Ik vind gespierde vrouwen niet echt aantrekkelijk ofzo.
komt doordat overmaat aan spieren samengaat met mannelijke hormonen..
is dus logisch..
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 12:22
halve gare
halve gare is offline
Citaat:
McLaren schreef:


komt doordat overmaat aan spieren samengaat met mannelijke hormonen..
is dus logisch..
is dat echt waar? moet ik maar zorgen dat als ik beter ben niet te veel ga sporten!
__________________
f*ck them all....
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 13:29
lakyie
lakyie is offline
Citaat:
McLaren schreef:


komt doordat overmaat aan spieren samengaat met mannelijke hormonen..
is dus logisch..
Dit is niet waar. Vrouwen kunnen best gespierd zijn zonder een overvloed aan mannelijke hormaonen te hebben. Door de bouw van vrouwen kunnen ze alleen minder gespierd worden dan mannen. Tot deze grens is er geen probleem. Wanneer een vrouw nog gespierder wilt worden dan haar natuurlijke grens begint het problematisch te worden. Om dit te krijgen gebruiken ze namelijk mannelijke hormonen (die dus kunstmatig aan het lichaam worden gegeven) met alle gevolgen van dien...
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 19:04
Het Prutje
Het Prutje is offline
Ik vind een beetje gespierd wel mooi, maar teveel.. hmmmm dat is zo van kijk mij es. En zo geforceerd, alsof ze er echt veel moeite voor doen enzo, dat vind ik minder. Van die semi-stoere mannen die eigenlijk stiekem heel ijdel zijn dus... ghighi, en dan denken ze dat ze aantrekkelijker zijn Ik heb nog nooit iemand gehoord die 'behoorlijk heel erg gespierd' wel mooi vond. Maar helemaal niet gespierd vind ik niet erg hoor, trouwens. (naja, 'niets' is ook weer relatief )
Moraal: van niets tot een beetje vind ik okee . Oh ja, maar 'een beetje' wel in de ruime zin vh woord )
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 21:04
@pie
@pie is offline
ik hou van volleybalsters
__________________
If you don't like me, ignore me (I know I will :))
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 00:59
DrFreeman
DrFreeman is offline
en blokjes?
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 08:38
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
DrFreeman schreef:
en blokjes?
Geef mij maar gewoon een lekker buikje, en dan bedoel ik een beetje vet, mét haar!! Geen oerwoud, maar wél haar!! Ik hou niet van enge spieren, blokjes, vakjes, 'sixpacks' of hoe je dat dan ook noemt. Je bent in mijn ogen pas een vent als je een lekker buikje hebt.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 18:32
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Citaat:
ikke-eva schreef:
een beetje gespierd is nooit mis
Exactly.. maar tis geen eis natuurlijk
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 18:52
Verwijderd
Citaat:
Vampiria schreef:
Ik hou niet van enge spieren, blokjes, vakjes, 'sixpacks' of hoe je dat dan ook noemt.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 20:04
~sweetgirl~
~sweetgirl~ is offline
heel klein beetje mag wel, niet te veel, is niet echt mooi vind ik. Een jongen met normaal figuur, dus niet mager maar ook niet dik vind ik mooier
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 20:05
Snufje
Avatar van Snufje
Snufje is offline
Beetje gespierd mag wel.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 21:13
Verwijderd
dank iedereen wel voor de reacties. Ik wou het ff weten omdat ik tegenwoordig fitness instructeur ben, en dan weet ik wat ik meer moet doen in de fitnesszaal: lullen of trainen. Ik ga denk ik nog maar ff trainen...
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 21:33
heldin
heldin is offline
beetje gespierd vind ik mooi, maar niet zo erg dat ie 8 keer zo breed is als ik
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 21:30
*InANna*
*InANna* is offline
Nou van mij hoeft ie niet gespierd te zijn. Echt niet, beetje mag wel op zich maar hoeft ook niet, en echt heel erg gespierd vink nie meer mooi hoor. Maar ook geen buikje. Maar uiteindelijk gaat het me idd toch om innerlijk.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 11:00
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
*InANna* schreef:
Maar ook geen buikje.
Nee? Tsja, denk dak één van de enigen hier ben die een lekkere dikke buik wel geil vindt...
Met citaat reageren
Oud 01-05-2002, 22:28
Gangsta B*tch
Gangsta B*tch is offline
Ik vind overdreven gespierde mannen echt LELIJK!!! Oke, een beetje spieren mag wel, maar het moet niet zo'n spierbundel zijn. Dat vind ik zo nep en tegennatuurlijk!
Met citaat reageren
Oud 01-05-2002, 23:36
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Voordat iets er nep uitziet moet je wel aanleg hebben om veel spieren te kweken, veel trainen, nog meer trainen, goed eten, veel eten, bla, bla.

Dus uiteindelijk is minder dan 1% voorbestemd echt gespierd te zijn, zoals bodybuilders. Dus goed nieuws voor de jongens, we kunnen gewoon blijven trainen.
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 16:20
Sirra
Sirra is offline
Ik kick op spieren...

Niet te veel, maar wel genoeg...

HET LIEFST ONGETRAIND

Hmmm...

Spijkers roeleren
__________________
It's something unpredictable.. It can be something fun.. It can be horrible and beautiful at the same time.. Life is immense..
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 16:25
Verwijderd
van die bodybuilders vink dus echt superlelijk...
maar een beetje spieren vink wel mooi, maar is geen eis, zoals al wel eerder gezegt hier
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 17:45
***DKNY'ke***
Avatar van ***DKNY'ke***
***DKNY'ke*** is offline
mij maakt het echt niet uit, me vriendje is vrij groot en heeft een beetje n buikje, maar dat staat hem echt wel liefjuhs! en het valt ook niet op, omdat ie groot is.
kuzzjuh,
xxELZZxx (die oorspronkelijk op zn innerlijk gevallen is!)
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 01:01
Eva*
Avatar van Eva*
Eva* is offline
Dat interesseert mij niet zo, eigenlijk.
Al vind ik de hoeveelheid zichtbare spieren bij bodybuilders er wel erg ongezond uitzien.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 16:21
Verwijderd
overgespierd, nee. eigenlijk hoe dan ook gespierd niet denk ik.. kijk, dik is lelijk, maar zo'n zacht aaibaar I-want-to-prick-that-with-my-finger-buikje is superlief
Met citaat reageren
Oud 09-05-2002, 20:55
wipneusje
wipneusje is offline
maakt niet uit...ik vind iets dikkere jongens meestal leuk haha vreemd he maja thats me
Met citaat reageren
Oud 09-05-2002, 21:13
Verwijderd
Citaat:
Vampiria schreef:
Geef mij maar gewoon een lekker buikje, en dan bedoel ik een beetje vet, mét haar!! Geen oerwoud, maar wél haar!! Ik hou niet van enge spieren, blokjes, vakjes, 'sixpacks' of hoe je dat dan ook noemt. Je bent in mijn ogen pas een vent als je een lekker buikje hebt.
jaaaaaaaah!!!!
Met citaat reageren
Oud 09-05-2002, 21:33
nouk16
nouk16 is offline
een beetje gespierde jongen is nooit weg natuurlijk . Maakt mij eigenlijk niet zoveel uit. Heb gespierde jongens gehad en magere jongens.
Bij vrouwen vindt ik het mooi als ze gespierd zijn maar wel tot een bepaalde hoogte.Sportsters vindt ik vaak mooi gespierd. Zoals schaatsers en voornamelijk vrouwelijke wielrenners(Leontien van Moorsel! bv). Zij hebben vaak mooie gespierde benen.(heb ik zelf ook
Met citaat reageren
Oud 09-05-2002, 23:17
me-myself&anne
me-myself&anne is offline
Van die 2m brede ventjes met zo'n patserige kop erboven vind ik echt gruwelijk... helemaal ielie-mannetjes vind ik daarentegen ook nix.... gewoon lekker de middenweg duzz... van 'gewoon' tot matig gespierd vinnik ok.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 09:38
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
gespierd is niet erg. Maar je kunt het ook overdrijven. Beetje strak is wel mooi ja
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie 'droom'meisje of jongen
stoelpooten
2 25-07-2014 14:01
Lichaam & Gezondheid Spiertje gescheurd
Verwijderd
4 18-11-2010 14:26
Vrije tijd gaan boksen of niet?
Carova
13 14-01-2010 22:28
Lichaam & Gezondheid Fitness foto's
Bottler
47 25-01-2004 18:12
Lichaam & Gezondheid Trillende spieren (*heeft zichzelf op stang gejaagd*)
SuperSanne
10 11-07-2003 18:33
Seksualiteit Spieren hebben in of out?
Verwijderd
187 04-07-2003 21:52


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:59.