Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-10-2007, 10:39
yoursi
Avatar van yoursi
yoursi is offline
Heey allemaal!

Ik heb voor zo'n wedstrijd een filmpje gemaakt, maar ik krijg eigenlijk geen goed commentaar... Het is voor een meidensite, dus schrik niet als je roze aantreft x"D

http://www.youtube.com/watch?v=tHaWLfESmZU

Zouden jullie een kijkje willen nemen, en commentaar willen geven? Ik hoop van wel

Groetjes,
Yoursi
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-10-2007, 11:27
Verwijderd
"zo'n wedstrijd" --> Wat voor wedstrijd? Want als dit het promotiefilmpje is van een nieuw America's Next Topmodel denk ik niet dat je veel kans maakt.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2007, 15:22
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
'montatie. ' ??

en idd, wat is de bedoeling? verder nogal crappy maar ach je moet ergens beginnen.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 18-10-2007, 15:25
Multilot
Avatar van Multilot
Multilot is offline
Die muziek hoort echt niet bij deze achterelkaarplakking van beelden. Verder blijf je er niet naar kijken, dus misschien moet je iets aan de lengte van het filmpje doen en het boeiender proberen te maken.

Verder vraag ik me idd af waar het precies voor is
__________________
Lief zijn!
Met citaat reageren
Oud 18-10-2007, 16:11
yoursi
Avatar van yoursi
yoursi is offline
Het doel van het filmpje is om iets te vertellen over GoSuperModel (de site waar ik het voor heb gemaakt) Want die hebben nu nieuwe 'poppetjes'. Het doel was om daar een filmpje over te maken, om te laten zien hoe die poppetjes eruit zien enzo, en dat ze leuk zijn blablabla. Er is iets veranderd, vandaar het achtergrond liedje. ('It makes no difference') maar jullie zijn zo te lezen niet zo te spreken over mijn filmpje...
Met citaat reageren
Oud 18-10-2007, 17:32
Verwijderd
Haha, 'De tijd der pixels ligt achter ons. Het is tijd voor vloeiende lijnen', met een enorm pixelig plaatje erbij

Nja, het stelt weinig voor idd.

- De montage is niet vlot en niet eens op het ritme van de muziek.
- De beeldverhouding verspringt soms, heel storend.
- "Montatie" --> Montage, dus.
- Er moet meer dynamiek in, meer beweging.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2007, 17:58
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Het is echt ontzettend traag.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2007, 18:31
Verwijderd
"Muf".
Met citaat reageren
Oud 19-10-2007, 09:39
Verwijderd
fuck it, ziet er prima uit
Met citaat reageren
Oud 19-10-2007, 13:21
Verwijderd
Veel artistieke waarde heeft het niet, maar goed, voor een of andere brakke modellensite voor veertienjarige meisjes voldoet het natuurlijk prima. Ik denk ook niet dat de andere inzendingen veel beter zijn, mensen die iets maken voor zo'n soort site zijn zelden goed bekend met techniek dus het valt allemaal reuzemee.

Dat de verhoudingen af en toe verspringen is wel erg knullig, kijk of je daar wat aan kan doen. "Montatie" moet inderdaad gewoon "montage" zijn, als je dat zo laat lacht iedereen je uit. En voor de rest, tja, ik vind het niks maar ik denk dat genoeg mensen uit 'de doelgroep' het leuk vinden en daar gaat het in dit geval om.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2007, 12:48
Verwijderd
De muziek past niet bij de beelden. De beelden en de muziek staan niet in verband met elkaar, en de beelden bewegen ook niet "op de muziek" als je ze toch iets gemeen wilt laten hebben. Het is erg langdradig en je moet je neus tegen het beeldscherm drukken wil je sommige letters kunnen lezen. Dat enorme pixelplaatje en de tekst erbij heeft mij ook aan een fijne lachbui geholpen. Maar ach, waarschijnlijk zullen mensen die dagenlang achter hun pc zitten om poppetjes aan te kleden het wel ok vinden.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2007, 07:24
Milootje
Avatar van Milootje
Milootje is offline
je heb er volgensmij wel veel moeite in gestoken. Best wel mooi in elkaar gezet. Alleen is het voor mij niet erg boeiend om naar meiden dingen te gaan kijken.
__________________
Ik ben net uit m'n biologische ei op dit forum. Ik heb niet zoveel te melden.
Tralalala
Met citaat reageren
Oud 25-10-2007, 18:24
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ja, ik dacht best wel wat de mensen boven mij al zeiden.
Niet erg vloeiend, de muziek past er niet bij, er zit weinig beweging in en het gaat erg langzaam, niet veel artistieke waarde.
En ik moest ook lachen bij dat plaatje met die tekst erbij
Met citaat reageren
Oud 26-10-2007, 16:30
MademoiselleX
Avatar van MademoiselleX
MademoiselleX is offline
Korter en bondiger!
Haal de highlights eruit en maar daar een spetterend filmpje van, van zeker korter dan 1 minuut!

Aangezien ik aanneem dat je niks aan het beeldmateriaal kan veranderen zal ik daar niks over zeggen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
ARTistiek Jongen/Meisje met passie voor film maken gezocht!
gewoonanders007
7 23-05-2015 16:00
Films, TV & Radio Jongen/Meisje met passie voor film maken gezocht!
gewoonanders007
1 18-05-2015 20:20
Films, TV & Radio Je eigen film maken!
Susan Doc
2 12-10-2006 09:31
Software & Hardware Film maken, maar..?
Chaos22
3 14-04-2006 18:35
Software & Hardware Filmpje maken voor site
Verwijderd
4 09-01-2002 11:49
Films, TV & Radio Wie heeft wel eens een 'eigen' film gemaakt???
niceman1984
15 29-11-2001 09:51


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:26.