Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-09-2007, 19:39
annamaria93
Avatar van annamaria93
annamaria93 is offline

Hallo allemaal! Ik heb deze topic gestart zodat iedereen zijn schilderijen en tekeningen erop kan zetten, ik ook.
Aangezien dat niet mocht in mijn fotoboek....

Hier zijn twee schilderijen van mij, gemaakt met olieverf...
Het paard is in het echte schilderij wat donkerder, er is meer contrast, maar dat lukte niet zo geweldig op de foto.

Laatst gewijzigd op 25-09-2007 om 19:40. Reden: spelling
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-09-2007, 20:26
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Wow. Ik vind je schilderijen heel erg mooi! Die met het paard zou ik echt zo ophangen.
(Oh, en je kan, als je je tekeningen en schilderijen alleen even wil laten zien en geen kritiek of dat soort dingen wil, dan kan je ze beter in het simple art topic zetten. Daar komen de meeste tekeningen/schilderijen terecht.)
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 25-09-2007, 21:00
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Dit soort dingen hebben eigenlijk gewoon recht op eigen topics. Dat maakt Art ook een stuk levendiger. Als iedereen het in hetzelfde topic gaat posten is art verder erg saai en kunnen we het net zo goed weer samenvoegen met andere fora als je toch maar 1 topic nodig hebt.
Dus, @ TS: Dit is gewoon voor jou dingen en als je wat simpels hebt kan je naar het simple art en hier dus dingen van verschillende mensen is niet de bedoeling.

OT: Ik zou zeker dat paard zo aan de muur hangen. Maar goed, heb ook meer met paarden dan met stieren (en helemaal als die dan ook nog van die dingen in hun rug hebben hangen)
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.

Laatst gewijzigd op 25-09-2007 om 21:37.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2007, 21:35
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Heb je die tweede foto met flitser gemaakt of lijkt dat maar zo.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 00:09
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
mooi gebruik van licht!
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 00:12
Verwijderd
Ik vind de tweede erg gaaf, de kleuren <3
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 00:18
Verwijderd
Citaat:
Wow. Ik vind je schilderijen heel erg mooi! Die met het paard zou ik echt zo ophangen.
(Oh, en je kan, als je je tekeningen en schilderijen alleen even wil laten zien en geen kritiek of dat soort dingen wil, dan kan je ze beter in het simple art topic zetten. Daar komen de meeste tekeningen/schilderijen terecht.)
Dit is toch alles behalve simple art? We zitten hier op Artistiek hoor, niet op 'Simple Art en verder nog een soort aanhangsel waar je eventueel dingen op kwijt kan maar alleen als eh nee weet je wat, post maar gewoon op Simple Art'. De hele bedoeling van dit subforum is dingen 'even laten zien', kritiek is optioneel.

Simple Art was ooit bedoeld om losse schetsen en aanklooidingen in te posten, waar toen veel topics voor werden gemaakt. Dat was terecht, want drie filtertjes over een gejatte foto, da's geen kunst. Maar inmiddels wordt alles daar gedumpt, ook de dingen die af zijn, er tof uitzien en absoluut recht hebben op een eigen topic. Jammer.

Als je echt geen kritiek wil dan kun je beter nooit ergens wat posten of laten zien. Gewoon in het geheim ergens gaan tekenen en het misschien bij wijze van hoge uitzondering aan je moeder laten zien, die 't toch wel prachtig vindt. Als er iets is wat kritiek verdient dan komt die kritiek er toch wel.

Trouwens, de TS hoeft niet eens bang te zijn voor kritiek, want kwast en verf schijnt ze prima onder de knie te hebben. Dan is 'even laten zien' al helemaal beter in een eigen topic, anders wordt er toch alleen maar overheen gekeken.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 00:19
Verwijderd
oh en je mag wel dit soort mooie dingen in je fotoboek, maar in je fotoboek moet minimaal één foto waar je zelf herkenbaar opstaat

echt prachtige schilderijen, vooral die tweede vind ik fantastisch.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 09:07
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
erg mooi, gave kleuren

effe mierenneuken, de hals van het paard mag best meer bepakking. ik neem aan dat je de bedoeling had een lippizaner te schilderen en je bent heel goed geslaagd in de middenhand en de rastypische borststructuur komt ook heel goed over, maar de hals mag imo best forser. de aanzet bij de hals klopt wel heel goed, maar naar de borst toe mag je best meer volume aanbrengen. maar dit is natuurlijk allemaal gezegd door een paardengeek en niet-paardenmensen hebben volgens mij nauwelijks een idee waar ik het nu over heb

heb je nog meer werk om te laten zien? want dit is erg gaaf die linkse zou ik wel van je willen kopen hahaha
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 09:14
Verwijderd
Goede techniek idd Maar eh, wel nogal kitsch.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 15:48
Verwijderd
Mooi is het wel, maar idd, beetje kitscherig.

Goed kleurgebruik overigens.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 19:24
annamaria93
Avatar van annamaria93
annamaria93 is offline
Hallo allemaal, ik weet nog niet zo goed hoe scholieren.nl in elkaar zit, dus als jullie weten waar ik moet reageren op de reacties die ik krijg ....
Maar goed, bedankt voor jullie reacties en kritiek, ik zal er zeker aan denken!! Oh en het schilderij van de stier is bedoeld tegen de stierengevechten! Want daar ben ik ook tegen hoor.
Mijn fototoestel heeft automatische flits helaas...
Ik heb nu even geen schilderijen en tekeningen meer die mooi genoeg zijn (volgens mij) maar zodra ik er tijd voor heb maak ik een nieuwe (heb het nl. erg druk met school).


Doeidoei

Anna

Laatst gewijzigd op 26-09-2007 om 19:44. Reden: zinsbouw
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 21:39
Verwijderd
fuck, ben jij echt 13?!
Ik vind je schilderijen echt heel erg tof.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 23:45
Verwijderd
Citaat:
Mooi is het wel, maar idd, beetje kitscherig.
tot je 16 ben je in mijn ogen toch alleen nog maar bezig met je skills, echte stijl en gevoel voor vormen komen pas echt in ontwikkeling later.

en ik zie hier zeker een enorme portie skill voor die leeftijd, veel potentie
Met citaat reageren
Oud 27-09-2007, 08:30
Verwijderd
Omg ik had nog niet eens gezien dat ze 13 is. Fuck, wat goed.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2007, 10:01
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Ik vind ze lelijk, maar als je echt 13 bent is het natuurlijk enorm knap.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2007, 12:29
Fayette
Citaat:
Ik vind ze lelijk, maar als je echt 13 bent is het natuurlijk enorm knap.
What the fuck heeft dat in hemeltjesnaam met haar leeftijd te maken. Niet zo kortzichtig Juul. Dat het niet jouw smaak is à la. Ik zou ze ook niet ophangen, maar qua techniek, kleurgebruik en benadering van de realiteit vind ik ze mooi.

Bovendien mocht je willen dat jij dit kon schilderen.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2007, 13:18
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Citaat:
What the fuck heeft dat in hemeltjesnaam met haar leeftijd te maken. Niet zo kortzichtig Juul. Dat het niet jouw smaak is à la. Ik zou ze ook niet ophangen, maar qua techniek, kleurgebruik en benadering van de realiteit vind ik ze mooi.

Bovendien mocht je willen dat jij dit kon schilderen.
Als een kind van 2 z'n naam kan schrijven is dat toch ook knap? En als je 16 bent niet meer.
Waarom zou dat voor tekenen en schilderen opeens niet meer van toepassing zijn.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 27-09-2007, 13:29
Snitzel
Avatar van Snitzel
Snitzel is offline
Citaat:
erg mooi, gave kleuren

effe mierenneuken, de hals van het paard mag best meer bepakking. ik neem aan dat je de bedoeling had een lippizaner te schilderen en je bent heel goed geslaagd in de middenhand en de rastypische borststructuur komt ook heel goed over, maar de hals mag imo best forser. de aanzet bij de hals klopt wel heel goed, maar naar de borst toe mag je best meer volume aanbrengen. maar dit is natuurlijk allemaal gezegd door een paardengeek en niet-paardenmensen hebben volgens mij nauwelijks een idee waar ik het nu over heb

heb je nog meer werk om te laten zien? want dit is erg gaaf die linkse zou ik wel van je willen kopen hahaha

Waar heb je het serieus over..?

OT: Is best mooi die schilderijen..
Met citaat reageren
Oud 27-09-2007, 14:43
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Waar heb je het serieus over..?

OT: Is best mooi die schilderijen..

over een klein detail wat zeer typisch is voor het ras wat zij hier geschilderd heeft. niks voor n00bs iig.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 27-09-2007, 16:48
Snitzel
Avatar van Snitzel
Snitzel is offline
Citaat:
over een klein detail wat zeer typisch is voor het ras wat zij hier geschilderd heeft. niks voor n00bs iig.
Lol, paarden interesseren me helemaal niets.. Ik vind die beesten maar eng al die verhalen die je er over hoort..

"Kind getrapt door (kut) paard omdat hij erachter stond.."
"Christopher Reeve van (kut) paard gevallen, verlamd voor het leven..!"
"Vrouw pijpt (kut) paard.."

Et cetera, dus ik blijf liever een noob wat paarden betreft..

Maar dat IMO, is dat iets van alleen dit forum ofzo..? Want ik ben een full time forummer geweest (op leuke forums) en ik heb op de 6 forums waar zit dat nog nooit gehoort..
Met citaat reageren
Oud 27-09-2007, 16:50
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
dude.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 27-09-2007, 17:07
Verwijderd
Citaat:
Want ik ben een full time forummer geweest

Met citaat reageren
Oud 27-09-2007, 17:09
Verwijderd
Citaat:
Lol, paarden interesseren me helemaal niets.. Ik vind die beesten maar eng al die verhalen die je er over hoort..

"Kind getrapt door (kut) paard omdat hij erachter stond.."
"Christopher Reeve van (kut) paard gevallen, verlamd voor het leven..!"
"Vrouw pijpt (kut) paard.."

Et cetera, dus ik blijf liever een noob wat paarden betreft..

Maar dat IMO, is dat iets van alleen dit forum ofzo..? Want ik ben een full time forummer geweest (op leuke forums) en ik heb op de 6 forums waar zit dat nog nooit gehoort..
In My Opinion. Engelse internetuitdrukkingen

En ik betwijfel eerlijk gezegd dat ze 13 is. Verdomd moeilijk om in die korte tijd zo'n beheersing en techniek op te bouwen. Als het wél zo is, is het wel heel knap.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2007, 20:07
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ze komt 13-achtig over.
Allemachtig, jij bent goed. Nou kan ik me voorstellen dat he gefrustreerd raakt als mensen je leeftijd er zo bij betrekken (dat vond ik wel, maar mijn tekeningen waren best slecht.) maar ik vind je wel extreem goed, technisch gezien, al was je 20 ofzo.
Hoe lang schilder je al?
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-09-2007, 22:00
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
What the fuck heeft dat in hemeltjesnaam met haar leeftijd te maken. Niet zo kortzichtig Juul. Dat het niet jouw smaak is à la. Ik zou ze ook niet ophangen, maar qua techniek, kleurgebruik en benadering van de realiteit vind ik ze mooi.

Bovendien mocht je willen dat jij dit kon schilderen.
Dat zeg ik toch ook? Ik zeg dat het heel knap is. En dat heeft met haar leeftijd te maken, dat ik het niet zo indrukwekkend zou vinden als ze bijvoorbeeld 25 was. Mensen van 13 kunnen nu eenmaal meestal niet zo knap schilderen als dit.

Verder vind ik het lelijk, maar dat is een kwestie van smaak.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2007, 22:03
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Lol, paarden interesseren me helemaal niets.. Ik vind die beesten maar eng al die verhalen die je er over hoort..

"Kind getrapt door (kut) paard omdat hij erachter stond.."
"Christopher Reeve van (kut) paard gevallen, verlamd voor het leven..!"
"Vrouw pijpt (kut) paard.."
Lol, alsof dat paard daar wat aan kan doen. Ik word ook wel eens gepijpt door een vrouw, ben ik nu ook eng?
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2007, 22:24
maxwell
Avatar van maxwell
maxwell is offline
Citaat:
Lol, alsof dat paard daar wat aan kan doen. Ik word ook wel eens gepijpt door een vrouw, ben ik nu ook eng?
ik word al bang als ik het lees!
__________________
Abc.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2007, 14:49
Stoetel
Avatar van Stoetel
Stoetel is offline
Ook mij is het iets 'te' kitch om aan mn muur te gaan hangen, maar qua techniek werkelijk helemaal niets op aan te merken. Mooie lichteffecten, geweldige kleurovergangen, niets dan lof!
__________________
~Wie zijn gat verbrandt mag blij zijn dat hij niet andersom stond~
Met citaat reageren
Oud 28-09-2007, 15:36
annamaria93
Avatar van annamaria93
annamaria93 is offline
Heej allemaal wat grappig om al jullie racties te lezen...en om te lezen dat sommigen niet geloven dat ik 13 ben waha... heb ik wel eens vaker gehoord. Het zijn mijn eerste 2 schilderijen met olieverf. Ik schilderde NOOIT, alleen tekenen deed ik graag...

doeidoei...

Anna Maria
Met citaat reageren
Oud 29-09-2007, 00:30
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Heej allemaal wat grappig om al jullie racties te lezen...en om te lezen dat sommigen niet geloven dat ik 13 ben waha... heb ik wel eens vaker gehoord. Het zijn mijn eerste 2 schilderijen met olieverf. Ik schilderde NOOIT
Dat is moeilijk te geloven.

Wat ik trouwens wel heerlijk vind, zijn die dikke strepen en klodders verf bij dat paard. Dat tilt het schilderij wel naar een hoger niveau. Het licht ook trouwens, het lijkt alsof je bij het paard meer 'durfde' dan bij de stier.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2007, 02:30
Verwijderd
Citaat:
Dat zeg ik toch ook? Ik zeg dat het heel knap is. En dat heeft met haar leeftijd te maken, dat ik het niet zo indrukwekkend zou vinden als ze bijvoorbeeld 25 was.
Zelfs als ze 25 zou zijn, zou het paard nog knap gemaakt zijn, omdat het schildertechnisch gewoon goed in elkaar zit.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2007, 10:07
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Zelfs als ze 25 zou zijn, zou het paard nog knap gemaakt zijn, omdat het schildertechnisch gewoon goed in elkaar zit.
Jawel, maar niet zo indrukwekkend als nu.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2007, 10:43
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:

Wat ik trouwens wel heerlijk vind, zijn die dikke strepen en klodders verf bij dat paard. Dat tilt het schilderij wel naar een hoger niveau. Het licht ook trouwens, het lijkt alsof je bij het paard meer 'durfde' dan bij de stier.

qft, geeft het paard veel dynamiek en geeft het karakter van het ras goed weer. veel mensen proberen paarden perfect te schilderen, haartje voor haartje, maar dat werkt zelden zo mooi als dit

die manen bij het hoofd vind ik misschien wel het vetste van het hele schilderij.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 29-09-2007, 13:34
Verwijderd
Sorry hoor, maar ik geloof er niets van dat 13 bent en zó kunt schilderen. Weet je zeker dat je moeder ze niet heeft gemaakt?
Met citaat reageren
Oud 29-09-2007, 15:33
Sinqi
Avatar van Sinqi
Sinqi is offline
Ik krijg wel een beetje een MegaN flashback.
__________________
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you wanna be tough, grow a vagina. Those things can take a pounding
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 29-09-2007, 15:41
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Citaat:
Ik krijg wel een beetje een MegaN flashback.

Ik dacht, ik zeg het maar niet
Met citaat reageren
Oud 29-09-2007, 16:02
annamaria93
Avatar van annamaria93
annamaria93 is offline
Ik vind het niet zo leuk dat er mensen zijn die mij niet geloven, waarom zou ik een schilderij op internet zetten die ik zelf niet heb gemaakt?
Met citaat reageren
Oud 29-09-2007, 16:38
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Omdat dat hier vaker gebeurd is.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 29-09-2007, 17:39
Verwijderd
Het is wél echt een schilderijthema voor een 13-jarige (paarden!). Dus ik geloof wederom de topicstartster. Ik geloofde MegaN destijds ook, maar ditmaal heeft mijn instinct wel gelijk
Met citaat reageren
Oud 29-09-2007, 17:42
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Tijd voor een grote speurtocht naar waar ze de schilderijen vandaan zou kunnen hebben. Let's just get it over with, then.

Hoewel ik best geloof dat ze ze zelf heeft gemaakt, hoor.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 29-09-2007, 17:52
Verwijderd
Lal, bij zo'n speurtocht hebben we de hulp van Captain N nodig, die kent heel Elfwood en Deviantart uit z'n hoofd.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2007, 19:00
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Ik vind het niet zo leuk dat er mensen zijn die mij niet geloven, waarom zou ik een schilderij op internet zetten die ik zelf niet heb gemaakt?
Dat is hier meer dan 1 keer gebeurt. Erg vervelend die fakers en het maakt mensen wantrouwent.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2007, 20:59
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het niet zo leuk dat er mensen zijn die mij niet geloven, waarom zou ik een schilderij op internet zetten die ik zelf niet heb gemaakt?
Er zijn voor mij een aantal tekens:
-je heet annamaria93; kan ik hieruit concluderen dat je in 1993 geboren bent?
Zo ja; dan ben je geen 13 maar 15[of 14].
Toen ik zo oud was als jij ''schaamde'' ik me erg voor m'n leeftijd, ik wilde liever niet dat mensen wisten dat ik zo jong was, zeker niet als ik op een forum/chatdinges zat waar de mensen ouder waren. Ik vind het daarom raar dat je 93 in je naam zet en 13V als leeftijd.
- Oudere mannetjes die op chats zitten hebben vaak om kleine kids aan te trekken ook ''Nicky_90'' namen, zodat ze ''in contact'' komen met kleine ''PrincessSuziejj'' meisjes.

Ik vermoed dus dat je óf de boel keihard loopt te neppen maar wel 13-14-15 bent.
Of dat je een ouder iemand bent die aandacht nodig heeft.



Ik kan er natuurlijk ook helemaal naast zitten, en dan heb je gewoon een erg goeie schilderstijl voor je leeftijd, erg uitzonderlijk.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2007, 22:25
iidar.orp
Avatar van iidar.orp
iidar.orp is offline
Kan iemand mij uitleggen waarom de techniek en het kleurgebruik zo uitzonderlijk zijn?
Met citaat reageren
Oud 30-09-2007, 01:54
Verwijderd
Citaat:
Kan iemand mij uitleggen waarom de techniek en het kleurgebruik zo uitzonderlijk zijn?
Ze zijn niet uitzonderlijk en het zijn ook geen uitzonderlijke schilderijen, maar de techniek is gewoon goed. Op een 'klassieke' manier goed, zeg maar. Als iemand een portret maakt dat als 2 druppels water lijkt op de foto/de persoon, dan is dat ook niet uitzonderlijk, maar technisch gezien wel knap.

In dit geval is het dus ook zo dat het 'dertien in een dozijn' schilderijtjes zijn, maar je kan wel zien dat degene die ze gemaakt heeft schilder-skills heeft.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2007, 08:32
Verwijderd
Citaat:
Kan iemand mij uitleggen waarom de techniek en het kleurgebruik zo uitzonderlijk zijn?
Het paard is gelijkend en anatomisch redelijk correct (voor zover ik weet); het is niet zomaar wat klodders verf, maar er zijn mooie kleurovergangen; er is gebruik gemaakt van meerdere kleuren wat het realisme verhoogt; veel detail; er zit structuur in het paard door het goed toepassen van lichtval en schaduwen.

Ik vind trouwens dat men heel wel héél erg wantrouwig wordt. Kunnen we niet iemand het voordeel van de twijfel gunnen totdat het tegendeel bewezen is? Mocht je echt zonodig willen weten of zij zelf het schilderij gemaakt heeft, kun je vragen of ze wat meer foto's wilt nemen van het schilderij vanuit een bepaalde hoek ofzo.

Citaat:
Toen ik zo oud was als jij ''schaamde'' ik me erg voor m'n leeftijd, ik wilde liever niet dat mensen wisten dat ik zo jong was, zeker niet als ik op een forum/chatdinges zat waar de mensen ouder waren. Ik vind het daarom raar dat je 93 in je naam zet en 13V als leeftijd.
- Oudere mannetjes die op chats zitten hebben vaak om kleine kids aan te trekken ook ''Nicky_90'' namen, zodat ze ''in contact'' komen met kleine ''PrincessSuziejj'' meisjes.
Zoveel mensen zetten hun geboortejaar in hun nickname. Dat is geen 'aanwijzing'.
Oudere mannetjes? Waar heb je het over? Dit is geen chat maar een forum. Ik vind dat je hier echt te ver doorschiet.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2007, 09:05
annamaria93
Avatar van annamaria93
annamaria93 is offline
Het kan me niks schelen dat heel veel mensen me wantrouwen ik weet dat ik de schilderijen zelf heb geschilderd, en als jullie dat niet geloven pech dan!

Als je kunt rekenen weet je trouwens dat als je in 1993 bent geboren je dit jaar 14 moet worden. Het jaar is nog niet afgelopen hoor!

Laatst gewijzigd op 30-09-2007 om 17:13.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2007, 18:36
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ach ik heb wel meer zeer goede 13jarige schilders gezien dus tot het tegendeel bewezen is ga ik er gewoon van uit dat jij ze hebt geschilderd. ik houd het maar op jaloezie van de anderen.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 30-09-2007, 19:17
Oezem
Avatar van Oezem
Oezem is offline
Ik kan mij trouwens ook herinneren dat er eens een berichtje met tekening in de krant heeft gestaan van een kindje van 5 ofzo (ik weet het niet meer, het kan ook 10 zijn geweest) en die tekening was ook prachtig. Ik geloof dus best dat jij ze gemaakt hebt/kan hebben.
Ik vind ze erg mooi gemaakt, maar het is niet helemaal mijn steil.
__________________
pin·gu·ïn (de ~ (m.), ~s) 1 familie van niet-vliegende, rechtop lopende zeevogels op het zuidelijk halfrond||Lieti in de orde van de Pinguin||Quantes
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
ARTistiek [schilderij] gitaar voor vriendje
Evolution
16 29-07-2005 14:37
ARTistiek tekening/schilderij. idee
Fearless
32 16-03-2005 20:03
ARTistiek waarde van tekeningen
Xanatos
14 03-11-2003 21:40
ARTistiek Wat is jullie favoriete schilderij? En waarom?
summer1986
47 07-03-2003 22:39
ARTistiek ff hulp nodig: combinatie schilderij-lijst?
Juliah
12 04-09-2001 20:38


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:53.