Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-08-2002, 10:12
verbal-violence
Avatar van verbal-violence
verbal-violence is offline
Oke ehm dit is voor mij een beste vernedering maar toch post ik het hier. Niet denken dat ik een slet ben ofsow dit kan iedereen overkomen.

Het was net 2 weken uit tussen mij en mijn vriendin. Ik werd een keer wakker en ging naar de wc en merkte da tik wel heel erg pijn had bij het urineren maar eoke dacht gewoon dat ik iets verkeerd gedronken/gegeten had dus niks aan de hand. 2 dagen hier last van gehad toen werd het zo erg dat ik niet eens meer overeind kon staan. Dus ik meteen op internet zoeken naar wat het kon zijn. ( gelukkig had ik in de 4e klas ooit een spreekbeurt gehad over Soa's en voorbehoeds middelen )

Al gauw vond ik dit http://forum.fok.nl/showtopic.php/178422/1/25 , hiermee kon ik iig bevestigen dat het een soa was dus ik meteen Me Ex-vriendin gebeld, haar alles uitgelegd. Toen even GGD gebeld en afspraak gemaakt, dat ging snel makkelijk en dames daar zijn errug behulpzaam.

Oke eenmaal op afspraak (1 week later, en ik sterf nogsteeds van de pijn ) Zaten we met zn 3en in een kantoortje waar we een gesprek voerde met een dame van de GGD. Zij kwam zelf tot de conclusie dat het een soa was dat ongemerkt bij een meisje kan zitten ( denk aan bijv. Chlamydia ) Een meisje kan onvruchtbaar worden zonder dat ze het weet! Bij een jongen leid het ook tot extreem pijnlijke gevoelens in de plasbuis, wel zo erg dat je na het plassen neit meer overeind kan staan ook kan een man er onvruchtbaar door raken maar dit kost wel wat tijd.

Oke na het (door haar) invlullen van extreem veel briefjes belde zij ff het zieken huis voor een afspraak voor mij en me Ex. 1 week later konden we terecht int Ziekenhuis van Leeuwarden waar een Dermetholoog ons zou onderzoeken. Oke Eenmaal daar zijnde ginen we alle 2 zelfde hokje in en praatte ff met die Dermetholoog, ik mocht blijven en zij naar een andere ruimte ( met Gynycaloog stoel ) Oke toen hij terug was moest ik mijn broek en ondergoed laten zakken en op onderzoek tafel/bed gaan liggen. Hij kwam aanzetten met 2 watten staafjes, eerste was 1mm dunner dan de 2e die ging zo een 5cm in de plasbuis ERRUG PIJNLIJK! de 2e ging wel 7cm DIT WIL JE NIET MEEMAKEN!. Dit gebeurde allemaal met een slappe Penis.

Toen dat klaar was mocht ik ff wat vragen beantwoorden en werd ook gevraagd als ik aids test wou , naja ben er toch dus beetje bloed prikken kan ook geen kwaad. Dus ik naar beneden waa rik me Ex-ook weer terug kreeg En eventjes bloed prikken, maar toen we in wachtruimte zaten kreeg zij in 1x ontzettend last van dr buik, ze begon zowat te huilen. Niet goed dus, ze zei dat die arts haar pijn gedaan heeft. Een soa test is bij meisjes als volgt: Ze halen met een watten staafje iets bij het mons van je baarmoeder , dus je vagina in met kurk droge watten staafje en vlak tegen je baarmoeder schrapen ze letterlijk wat weg. Bij haar prikte hij perongeluk tegen haar baarmoeder aan. Dit was klote ik moest bloed prikken me het meisje waa rik nogsteeds zielsveel om geef ligt gewoon te huilen in stoel naast me ( gedeeltelijk in mijn armen) Ik wist echt neit wat ik moest doen . Naja ff bloed geprikt en toen konden we weg ging moeilijk vanwege me Ex, maar ik heb dr wel geholpen zover ik kon, ik haar pijn natuurlijk neit wegtoveren ofsow, dus deed maar wat ik kon. Elke keer als ik haar knuffelde begon zij gewoon te huilen, als zij huilt doe ik dat ook automatisch....


5 Werkdagen later werd ik gebeld met resultaten , wij hebben allebei een Soa.... Chlamydia. Chlamydia is gelukkig makkelijk weg te kuren dmv 1 malig kuurtje in nemen , je word er wel misselijk van en je darmen slaan op hol. Het gaat om 1GRAM Zithromax! Mocht meteen volgende dag een Kuurtje ophalen en meteen nog een afspraak maken voor hele onderzoek opnieuw dus word weer pijnlijk.....



Kindjes van S.com, ik wil geen moeder eend zijn ofsow maar dit wil je echt nooit meemaken. Wees voorzichtig met wie of wat je neukt, in mijn geval kon niet ik of zij er wat aan doen

Nu 1 week geleden dat ik kuurtje heb ingenomen en gaat al wat beter, maar dat maakt niet goed voor wat ik mee heb moeten maken ..

Wil alleen mijn ervaringen delen. Met de hoop dat er iemand anders is die ook zoiets heeft megemaakt.
__________________
You could have been anybody, You could have been anyone, All i needed was anybody all i needed was anyone...

Laatst gewijzigd op 17-08-2002 om 11:43.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 10:19
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Hmm dit is dus het gevolg van ons MSN-gesprek net

Pijnlijk zeg. O wacht effe de impuls posten waartoe deze topic werd gemaakt.

Wij dachten er zo voor te zorgen dat de jeugd van tegenwoordig meer stilstaat bij het gebruik van condooms.
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 11:29
Tom
Avatar van Tom
Tom is offline
wow funky.. wel kut.. wel goed dat je t hier gepost hebt...
__________________
:)
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 11:45
verbal-violence
Avatar van verbal-violence
verbal-violence is offline
Citaat:
Scorpion3000 schreef:

die van ons
kanje zelf ookw el toch ? De mijne zijn weg dez egaat ook zo weg
__________________
You could have been anybody, You could have been anyone, All i needed was anybody all i needed was anyone...
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 12:44
MissKiss1985
Avatar van MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Pijnlijk verhaal. Maar wel goed dat je het hier neerzet. Ik vind ook dat er meer gedacht moet worden aan zulk soort dingen.

Ik hoop dat het wat beter met je gaat en met je ex.!!
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 12:50
the Comebackkid
the Comebackkid is offline
wie had het opgelopen. Zij of jij? Of weet je het niet omdat je beide al eerder onveilige sex hebt gehad? Dan zou je toch ook die exen moeten inlichten ofnie?
__________________
detach_yourself@hotmail.com
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 12:55
verbal-violence
Avatar van verbal-violence
verbal-violence is offline
Citaat:
MissKiss1985 schreef:
Pijnlijk verhaal. Maar wel goed dat je het hier neerzet. Ik vind ook dat er meer gedacht moet worden aan zulk soort dingen.

Ik hoop dat het wat beter met je gaat en met je ex.!!
Het zal nooit meer goed gaan tussne mij en me ex, we zijn nu enkel collegas en vreinden

Ik heb hiervoor nog nooit onveilige sex gehad dus het komt zekers van haar kant , en dat werd haar echt teveel. Z eheeft welles eerder een test gehad en had niks , daarna 1 vriend ( zei ze ) dus komt van hem en hij is een ware slet eiglijk , neukt alles wat los en vast zit

tis allemaal wel klote en heeft echt veel kapot gemaakt. Ik denk niet dat ik ooit weer sex wil, blijf maar lekker eenzaam. Voor een of ander reden heb ik steeds 1 nummer in me hoofd RHCP - Dosed

Wedden dat iederene hier mij nou een freak vind omdat ik een soa heb
__________________
You could have been anybody, You could have been anyone, All i needed was anybody all i needed was anyone...
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 13:55
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
Citaat:
verbal-violence schreef:


Wedden dat iederene hier mij nou een freak vind omdat ik een soa heb
tuurlijk niet!!!
zoals je zelf al zegt iedereen kan dit gebeuren... als iemand je vaste vriend(in) en je/ze gebruikt de pil... nou hoeveel mensen gebruiken er dan ook nog een condoom? bijna niemand denk ik... dit kan iedereen gebeuren, het is klote en vervelend maar soa's bestaan nou eenmaal en iedereen kan het krijgen... je bent daardoor echt geen freak...
__________________
Everyone wants to be found.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 14:02
verbal-violence
Avatar van verbal-violence
verbal-violence is offline
Citaat:
Roxy schreef:

tuurlijk niet!!!
zoals je zelf al zegt iedereen kan dit gebeuren... als iemand je vaste vriend(in) en je/ze gebruikt de pil... nou hoeveel mensen gebruiken er dan ook nog een condoom? bijna niemand denk ik... dit kan iedereen gebeuren, het is klote en vervelend maar soa's bestaan nou eenmaal en iedereen kan het krijgen... je bent daardoor echt geen freak...
Tis mischien wel makkelijk voor jouw ja , jij hebt er waarschijnlijk nog nooit een gehad. Ik weet echt wel dat sommige mensen hier zelfs mij nu anders ziet, vooral de wat jongere generatie....
__________________
You could have been anybody, You could have been anyone, All i needed was anybody all i needed was anyone...
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 14:04
MissKiss1985
Avatar van MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Citaat:
verbal-violence schreef:


Het zal nooit meer goed gaan tussne mij en me ex, we zijn nu enkel collegas en vreinden

Ik heb hiervoor nog nooit onveilige sex gehad dus het komt zekers van haar kant , en dat werd haar echt teveel. Z eheeft welles eerder een test gehad en had niks , daarna 1 vriend ( zei ze ) dus komt van hem en hij is een ware slet eiglijk , neukt alles wat los en vast zit

tis allemaal wel klote en heeft echt veel kapot gemaakt. Ik denk niet dat ik ooit weer sex wil, blijf maar lekker eenzaam. Voor een of ander reden heb ik steeds 1 nummer in me hoofd RHCP - Dosed

Wedden dat iederene hier mij nou een freak vind omdat ik een soa heb
Waarom zou ik jou een freak vinden omdat jij een soa heb. Wie dat vind zijn gewoon eikels en daar moet jij je niets van aantrekken.
Jij kan er zelfs nix aan doen en je bent er de duppe van.
Ik vind je geen freak hoor! Vind het eigenlijk heel goed dat je het hier verteld!! mijn waardering daarvoor!

Ik bedoelde trouwens hoe het met de pijn ging bij je ex en bij jou!!
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 14:09
verbal-violence
Avatar van verbal-violence
verbal-violence is offline
Citaat:
MissKiss1985 schreef:


Waarom zou ik jou een freak vinden omdat jij een soa heb. Wie dat vind zijn gewoon eikels en daar moet jij je niets van aantrekken.
Jij kan er zelfs nix aan doen en je bent er de duppe van.
Ik vind je geen freak hoor! Vind het eigenlijk heel goed dat je het hier verteld!! mijn waardering daarvoor!

Ik bedoelde trouwens hoe het met de pijn ging bij je ex en bij jou!!
Pijn is nu bij mij zegmaar de helft minder ofsw, valt nu wel mee maar doet nogsteeds errug ppijn , zij had na die middag al geen pijn meer...
__________________
You could have been anybody, You could have been anyone, All i needed was anybody all i needed was anyone...
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 14:10
MissKiss1985
Avatar van MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Ik weet inderdaad zelf niet hoe het is om een soa te hebben maar kan me er wel wat bij indenken. Ik zou mezelf ook vies en dergelijke voelen denk ik. Ken wel mensen die het gehad hebben en die vonden het ook echt kut.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 14:16
verbal-violence
Avatar van verbal-violence
verbal-violence is offline
Citaat:
MissKiss1985 schreef:
Ik weet inderdaad zelf niet hoe het is om een soa te hebben maar kan me er wel wat bij indenken. Ik zou mezelf ook vies en dergelijke voelen denk ik. Ken wel mensen die het gehad hebben en die vonden het ook echt kut.
Maak niet uit watje zegt mensen om je heen zullen altijd achter je rug over je lullen
__________________
You could have been anybody, You could have been anyone, All i needed was anybody all i needed was anyone...
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 14:26
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
Citaat:
verbal-violence schreef:


Maak niet uit watje zegt mensen om je heen zullen altijd achter je rug over je lullen
mensen lullen altijd als je anders bent of iets aparts hebt ofzow en het is helemaal nie gek dat je je dat aantrekt dat doet iedereen, ookal zeggen ze nog zo stoer dat het niks uitmaakt... wat belangrijk is of dat je jezelf en je leven erdoor laat veranderen... want dat moet je dus niet doen, dat zijn ze nie waard... en yep dat is moeilijk i know...
__________________
Everyone wants to be found.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 14:33
MissKiss1985
Avatar van MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Citaat:
verbal-violence schreef:


Maak niet uit watje zegt mensen om je heen zullen altijd achter je rug over je lullen
Ik heb zelf nooit gedacht dat ze vies of dergelijke waren hoor. Ik heb gewoon zoveel mogelijk naar ze geluisterd als ze wouden praten. En als ik ze kon helpen ook.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 14:56
verbal-violence
Avatar van verbal-violence
verbal-violence is offline
Citaat:
MissKiss1985 schreef:


Ik heb zelf nooit gedacht dat ze vies of dergelijke waren hoor. Ik heb gewoon zoveel mogelijk naar ze geluisterd als ze wouden praten. En als ik ze kon helpen ook.
zulke mensen als jouw kan echt veel beteknen voor iemand met zo een probleem. Maar wat Roxy zegt is echt 100% waar , je beste vriendien zijn zo achterbaks als wat
__________________
You could have been anybody, You could have been anyone, All i needed was anybody all i needed was anyone...
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 15:05
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
Citaat:
verbal-violence schreef:


zulke mensen als jouw kan echt veel beteknen voor iemand met zo een probleem. Maar wat Roxy zegt is echt 100% waar , je beste vriendien zijn zo achterbaks als wat
ho ho zo extreem zei ik het niet... niks tegen beste vrienden hoor... als je tenminste een paar echte vrienden hebt die snappen het, proberen te helpen en die lullen nie achter je rug om, het gaat juist om al die mensen die daar omheen hangen 'gewone vrienden' of 'kennissen' dat zijn de mensen die wel zo zijn...
__________________
Everyone wants to be found.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 15:26
SpiritX
Avatar van SpiritX
SpiritX is offline
Je kijkt iemand toch ook niet beschuldigend aan als hij de ziekte van Pfeiffer heeft? Of een doornormaal griepje?
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 15:40
verbal-violence
Avatar van verbal-violence
verbal-violence is offline
Citaat:
Roxy schreef:

ho ho zo extreem zei ik het niet... niks tegen beste vrienden hoor... als je tenminste een paar echte vrienden hebt die snappen het, proberen te helpen en die lullen nie achter je rug om, het gaat juist om al die mensen die daar omheen hangen 'gewone vrienden' of 'kennissen' dat zijn de mensen die wel zo zijn...
naja ik heb slechts 2 echte vrienden , ik weet zeker dat ze rest achter me rug lullen hebben ze al eerder gedaan
__________________
You could have been anybody, You could have been anyone, All i needed was anybody all i needed was anyone...
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 16:57
Verwijderd
'k vind dit echt erg voor je... maar als 't goed is weet jij dus best veel van zulke ziektes af inmiddels...

als 'n meisje nog nooit met iemand sex heeft gehad, en de jongen heeft ook nog nooit sex met iemand gehad.... kun je dan een soa hebben? (als je zonder condoom vrijt voor de eerste keer...)
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 17:16
verbal-violence
Avatar van verbal-violence
verbal-violence is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef:
'k vind dit echt erg voor je... maar als 't goed is weet jij dus best veel van zulke ziektes af inmiddels...

als 'n meisje nog nooit met iemand sex heeft gehad, en de jongen heeft ook nog nooit sex met iemand gehad.... kun je dan een soa hebben? (als je zonder condoom vrijt voor de eerste keer...)
tis eiglijk niet mogelijk ( theoretisch ) Maar stel dat hij zichzelf nooit wast he , gewoon na het rukken meteen weer kleren aan en zich onde de douche neit wast dan kan ik me pest wel voorstellen dat er ergens een ziekte kan ontstaan. www.soa.nl kijk daar es daar staat precies wat de oorzaken zijn en waar het vandaan komt. via www.ggd.nl kanje je gratis laten testen
__________________
You could have been anybody, You could have been anyone, All i needed was anybody all i needed was anyone...
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 17:31
CryptapiX
Avatar van CryptapiX
CryptapiX is offline
ik heb niet veel zinnigs te melden, te meer omdat ik niet weet wat ik zou meoten zeggen..
maar wou wel ff kwijt dat ik de moeite heb genomen om het hele verhaal te lezen

success nog verder
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 17:40
Verwijderd
Citaat:
verbal-violence schreef:


tis eiglijk niet mogelijk ( theoretisch ) Maar stel dat hij zichzelf nooit wast he , gewoon na het rukken meteen weer kleren aan en zich onde de douche neit wast dan kan ik me pest wel voorstellen dat er ergens een ziekte kan ontstaan. www.soa.nl kijk daar es daar staat precies wat de oorzaken zijn en waar het vandaan komt. via www.ggd.nl kanje je gratis laten testen
owkee dankjewel
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 18:24
verbal-violence
Avatar van verbal-violence
verbal-violence is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef:

owkee dankjewel
Geen dank , daar is een forum voor , mensjes helpen
__________________
You could have been anybody, You could have been anyone, All i needed was anybody all i needed was anyone...
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 18:44
Bor
Avatar van Bor
Bor is offline
ik d8 altijd dat de dokter er even naar keek en meteen medicijnen voorschreef..



als ik dit zo allemaal lees dan denk ik;

ben ik blij dat ik er nog nooit 1 gehad heb en dit is weer een motivatie om veilig te blijven vrijen..

Maar dan nog kan je altijd een SOA oplopen
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 19:51
verbal-violence
Avatar van verbal-violence
verbal-violence is offline
Citaat:
Bor schreef:
ik d8 altijd dat de dokter er even naar keek en meteen medicijnen voorschreef..



als ik dit zo allemaal lees dan denk ik;

ben ik blij dat ik er nog nooit 1 gehad heb en dit is weer een motivatie om veilig te blijven vrijen..

Maar dan nog kan je altijd een SOA oplopen
Iedereen denkt dit :X Hij bekijkt hem wel heel even , dus al sjevan die Genietale wratten hebt kan hij ze zien , maar zit er dik in dat hij alsnog een een monster afneemt ...
__________________
You could have been anybody, You could have been anyone, All i needed was anybody all i needed was anyone...
Met citaat reageren
Oud 18-08-2002, 10:23
verbal-violence
Avatar van verbal-violence
verbal-violence is offline
Citaat:
CryptapiX schreef:
ik heb niet veel zinnigs te melden, te meer omdat ik niet weet wat ik zou meoten zeggen..
maar wou wel ff kwijt dat ik de moeite heb genomen om het hele verhaal te lezen

success nog verder
Bedankt voor het lezen , hoop dat het je ietsje wijzer gemaakt heeft wat betreft Soa onderzoekkies
__________________
You could have been anybody, You could have been anyone, All i needed was anybody all i needed was anyone...
Met citaat reageren
Oud 18-08-2002, 13:32
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Wow man je bent echt een freak

Wel klote dat de pijn nog niet weg is.
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2002, 14:09
verbal-violence
Avatar van verbal-violence
verbal-violence is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:
Wow man je bent echt een freak

Wel klote dat de pijn nog niet weg is.
Nu dan ?
__________________
You could have been anybody, You could have been anyone, All i needed was anybody all i needed was anyone...
Met citaat reageren
Oud 18-08-2002, 20:15
lady_x
Avatar van lady_x
lady_x is offline
Hey verbal, ik hoop echt dat het gauw beter gaat want ik kan me voorstellen dat het best kut is ja
__________________
www.devizu.com
Met citaat reageren
Oud 18-08-2002, 20:24
helenaatjuh
helenaatjuh is offline
echt fucked up....dat meen ik
sterkte he!!
__________________
Ik ben een op een paaldans-paal, paaldansende paaldanser
Met citaat reageren
Oud 18-08-2002, 20:59
magic feelings
Avatar van magic feelings
magic feelings is offline
sterkte ermee
__________________
I just life for love
Met citaat reageren
Oud 18-08-2002, 21:07
verbal-violence
Avatar van verbal-violence
verbal-violence is offline
Citaat:
lady_x schreef:
Hey verbal, ik hoop echt dat het gauw beter gaat want ik kan me voorstellen dat het best kut is ja
het gaat al de goeie kant op hoor , ik heb zo wel het idee dat ik me naam vet kut maak hiero
__________________
You could have been anybody, You could have been anyone, All i needed was anybody all i needed was anyone...
Met citaat reageren
Oud 18-08-2002, 21:11
Rioto
wow gast dat moet een true hell geweest zijn

respect
Met citaat reageren
Oud 18-08-2002, 23:44
MissKiss1985
Avatar van MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Citaat:
verbal-violence schreef:


het gaat al de goeie kant op hoor , ik heb zo wel het idee dat ik me naam vet kut maak hiero
Wat is dat voor een onzin, en als mensen raar over je denken dan zijn ze gewoon stom bezig.

Ik weet in ieder geval dat je geen freak bent!
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 00:39
verbal-violence
Avatar van verbal-violence
verbal-violence is offline
Citaat:
MissKiss1985 schreef:


Wat is dat voor een onzin, en als mensen raar over je denken dan zijn ze gewoon stom bezig.

Ik weet in ieder geval dat je geen freak bent!
Je weet wel dat er altijd zulke mensen zijn .... ;S
__________________
You could have been anybody, You could have been anyone, All i needed was anybody all i needed was anyone...
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 06:53
Verwijderd
Dit is pas een manier om mensen duidelijk te maken dat je veilige sex moet hebben. ALs ik dit zo allemaal hoor he... damn best wel een beetje heel erg kut om mee temaken.
Nee voor mij voortaan sex met condoom (wel zwaar klote maja).
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 11:51
verbal-violence
Avatar van verbal-violence
verbal-violence is offline
Citaat:
3307 schreef:
Dit is pas een manier om mensen duidelijk te maken dat je veilige sex moet hebben. ALs ik dit zo allemaal hoor he... damn best wel een beetje heel erg kut om mee temaken.
Nee voor mij voortaan sex met condoom (wel zwaar klote maja).
Ik hoop dat sommigen hier wat van kunnen leren , ik iig wel
__________________
You could have been anybody, You could have been anyone, All i needed was anybody all i needed was anyone...
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 12:28
Nietzman
Avatar van Nietzman
Nietzman is offline
Euhm.... like.... euhm....... like..... like..... euhm.....

Wha?!

Ik kan ff niet op woordjes komen, maar sterkte :/
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 12:49
Mystique
Avatar van Mystique
Mystique is offline
Ik heb ook een keer zo'n soa-onderzoek gedaan. Gelukkig ging mijn vriend mee want vond het doodeng. Ik vond het echt vernederend zo op die stoel met gesperde benen te zitten en zo'n staafje in je plasbuis is idd ontzettend pijnlijk. Gelukkig hadden ze geen normale eendenbekken meer en kreeg ik een kleinere. Achteraf ben ik wel blij dat ik het gedaan had. Ik had het vermoeden dat het een schimmel was (was ook zo) maar was ook bang voor een soa. Nu weet dat ik dat ik 100% clean ben van soa's en dat voelt goed!

Succes er iig mee en tja van RHCP - Dosed wordt je ook niet vrolijker...
__________________
Girls wanna have fun! :) (Y)
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 12:50
verbal-violence
Avatar van verbal-violence
verbal-violence is offline
Citaat:
nietzman schreef:
Euhm.... like.... euhm....... like..... like..... euhm.....

Wha?!

Ik kan ff niet op woordjes komen, maar sterkte :/
Kut , didn't regard the fact that you might come upon this and read it ehmz , kanje dit voor jezelf houden /?
__________________
You could have been anybody, You could have been anyone, All i needed was anybody all i needed was anyone...
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 12:51
verbal-violence
Avatar van verbal-violence
verbal-violence is offline
Citaat:
Mystique schreef:
Ik heb ook een keer zo'n soa-onderzoek gedaan. Gelukkig ging mijn vriend mee want vond het doodeng. Ik vond het echt vernederend zo op die stoel met gesperde benen te zitten en zo'n staafje in je plasbuis is idd ontzettend pijnlijk. Gelukkig hadden ze geen normale eendenbekken meer en kreeg ik een kleinere. Achteraf ben ik wel blij dat ik het gedaan had. Ik had het vermoeden dat het een schimmel was (was ook zo) maar was ook bang voor een soa. Nu weet dat ik dat ik 100% clean ben van soa's en dat voelt goed!

Succes er iig mee en tja van RHCP - Dosed wordt je ook niet vrolijker...
Dosed is gewoon een mooie nummer , neemt me mee naar een andere wereld Ik ben blij dat er iemand is dit dit ook meegemaakt heeft. Ik heb nu Donderdag weer een onderzoek om te kijken al sik er al vanaf ben....
__________________
You could have been anybody, You could have been anyone, All i needed was anybody all i needed was anyone...
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 14:17
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
verbal-violence schreef:
Wil alleen mijn ervaringen delen. Met de hoop dat er iemand anders is die ook zoiets heeft megemaakt.
Dus wel. Ik heb ook ooit seks gehad waar ik zelf niet achter stond (verkrachting), en dan moet je je dus ook laten testen.. in ieder geval, dat vond ik.. gelukkig had ik niks maar leuk is anders :/
En meer van dergelijke dingen.. maar die kan ik niet posten omdat er anders iemand boos op me word
__________________
Kijk op teletekst pagina 666 voor meer opties.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 14:25
verbal-violence
Avatar van verbal-violence
verbal-violence is offline
Citaat:
DarkCat schreef:
Dus wel. Ik heb ook ooit seks gehad waar ik zelf niet achter stond (verkrachting), en dan moet je je dus ook laten testen.. in ieder geval, dat vond ik.. gelukkig had ik niks maar leuk is anders :/
En meer van dergelijke dingen.. maar die kan ik niet posten omdat er anders iemand boos op me word
Volgen smij heb jij net zo een kutverleden als ik, indien niet erger! Naja youre not alone. En ik vind het hartstikke goe dvan je dat je je zelf ging testen , meeste mensen denken dat als ze niks zien dat er ook niks is. Dit klinkt stom maar ik kan spontaan depri worden als ik zoiets hoor , meisjes die zoiets meegemaakt hebben
__________________
You could have been anybody, You could have been anyone, All i needed was anybody all i needed was anyone...

Laatst gewijzigd op 19-08-2002 om 14:27.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 15:46
Verwijderd
Ghe, weet je wat ook 'leuk' is? Een prostaatonderzoek, aldus mijn vader .. grijpen ze gewoon in je aars om bij de prostaat te voelen.

Dat doet pas pijn

Ik heb er verder gelukkig geen ervaringen mee. Maarjah, shit happens. Zoals je al schreef: bij een meisje kan het onopgemerkt zitten. Dus zelfs als jij nog zo braaf bent, kan het nog fout gaan en dan blijft er niets anders over dan naar de dokter te gaan.

Sterkte iig.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 17:03
Nietzman
Avatar van Nietzman
Nietzman is offline
Citaat:
verbal-violence schreef:


Kut , didn't regard the fact that you might come upon this and read it ehmz , kanje dit voor jezelf houden /?
Tja...

Maar.... euhm.... 'dude'... ik ben niet de enigste bekende van je die hier langskomt, aight? :/ Wie weet wie meeleest :/ misschien volgende keer een kloontje gebruiken? ik heb der nog wel een stuk of 5 voor je liggen... :/
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 18:18
Nietzman
Avatar van Nietzman
Nietzman is offline
Citaat:
verbal-violence schreef:

Ik heb hiervoor nog nooit onveilige sex gehad dus het komt zekers van haar kant
:X
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 21:53
verbal-violence
Avatar van verbal-violence
verbal-violence is offline
Citaat:
nietzman schreef:


:X
zij had het ook nie tkunnen weten
__________________
You could have been anybody, You could have been anyone, All i needed was anybody all i needed was anyone...
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 22:15
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
verbal-violence schreef:


het gaat al de goeie kant op hoor , ik heb zo wel het idee dat ik me naam vet kut maak hiero
neehoor doe je niet, ken het gevoel, en dat is niet leuk

Ik heb last van een soort chronisch schimmel iets.

ik heb het nu al voor de 3e maal in 2 jaar, en de 1e maal was het zo weg met DIFLUCON (éénmaalinge innemen) en de 2e maal ook, maar deze 3e maal lijkt het alsof ik soort van imuum ben geworden (DUFLUCON werkte nu voor geen meter), dus ik had een ander middel gekregen PEVARYL wat dus niet éénmaaling innemen is maar een soort zalf achtige substantie welke ik 10 dagen achtereenvolgens plaatselijk moet toedienen, maar die heeft ook niet helemaal gewerkt, tis nu soortvan inactief, maar soms is het ineens 1 dag actief, andere afscheiding, e.d. je kent het wel...

Dus het wordt voor mij ook weer terug naar de huisarts, en meteen ook voor mijn vriendin vragen, meestal doen huisarten niet moeilijk over dat soort dingen van verstrekken van medicijnen voor 2en, alleen ga ik wéér een preek van hem krijgen waarom ik het niet veilig doe najaw moet maar, was trouwens blij dat ie de 1e keer alleen met dat staafje te werk ging, liep idd eerste paar uurtjes heel voorzichtig rond

greetz en sterkte
__________________
'Ode aan Scatterheart' - 'Rotzooien deed je in 2000 op de achterste rij.'
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 10:00
Thutshui
Avatar van Thutshui
Thutshui is offline
Wat ik me nu al tijden afvraag: Gaat dit alles nou geheel anoniem??

Wie neemt de kosten van die kuur en onderzoeken op zich??
__________________
[ http://www.cu2.nl/Thutshui ] - [*Having A Major Crush On Hukkie*]
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Bijbalontsteking
RoanB
3 11-04-2012 23:24
Lichaam & Gezondheid Lage lichaamstemperatuur, waarom?
Armoed
6 30-05-2010 23:29
Verhalen & Gedichten Christelijk hoogtepunt.
Ruby Blue
5 30-04-2006 12:29
Lichaam & Gezondheid Soa>... hellup!!
M*Licious
5 22-08-2003 08:02
Liefde & Relatie LONGPOSTS: Mijn ideeën over liefde.
Rerisen Phoenix
58 13-06-2003 07:23
Seksualiteit Mijn SOA onderzoek.
Oen
8 25-04-2002 14:29


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:48.