Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-03-2002, 09:52
Verwijderd
vraagjuhhhhh
Dit lijkt misschien een beetje veel op een andere topic, maargoed.

Ik ga nog lang niet "het" doen met m'n vriendjuh, maar ik denk altijd een beetje ver vooruit dusss

Hij heeft 1 vriendin gehad, en toen heeft zij zich laten testen (of allebei dat weet ik niet). Maar alsnog, ondanks die test, hebben ze het steeds met een condoom gedaan.
Ik kreeg het idee dat dat vooral ZIJN keuze was.

Ik heb gevraagd waarom, en hij zei: ja, bij de pil kan je misschien toch nog zwanger raken, etc. Hij wilde dus gewoon 100% veiligheid. Op zich heel goed natuurlijk, maar......
We hadden het er laatst over en hij zei dat hij zich wel wou laten testen als we het ooit zouden gaan doen (ikke blij, want daar had ik al over nagedacht).

Maar t punt is, hij wou met z'n ex een condoom gebruiken........en ik wil m'n eerste keer liefst zonder!!!!
Als ik dan de pil slik, en er geen 1tje vergeet, en we laten ons ALLEBEI testen voor de veiligheid.......dan moet er toch geen probleem zijn?

Een paar vraagjes:

Zijn er hier meisjes die de pil slikken, en die verderz géén condoom gebruiken..? Zoja, ben jij of je vriend dan weleens bang dat jij zwanger wordt, of vertrouw je volledig op de pil?

En anders: wat vinden jullie hiervan, vinden jullie dat m'n vriend "gelijk heeft", alleen pil kan écht niet.......of dat het wel kan? Ik bedoel, er zijn toch zoveel vrouwen die alleen de pil als anticonceptie gebruiken, of niet...???

BTW, hier heb ik het dus nog niet met m'n vriendjuh over gehad, alleen over hem en z'n ex, maar niet over dat ik het zonder condoom wil doen....

(sorry dat ik altijd van die lange verhalen schrijf )

liefs,

Alicia
Met citaat reageren
Oud 08-03-2002, 11:51
Dark Enchantress
Dark Enchantress is offline
Zover ik weet moet het kunnen zonder condoom..
Volgens mij is de pil ongeveer 99, nogiets % betrouwbaar

Ik ben aan de pil maar ik gebruik toch ook een condoom..misschien ist overbodig maar ik doe t toch liever gewoon voor de zekerheid

Over dat testen..das natuurlijk mooi meegenomen maar gaat het er juist niet over dat je bang bent dat je zwanger wordt als je het zonder condoom doet??
Dan heb je toch niets aan een test of begrijp ik t verkeerd
__________________
Yearning for days of yore in elysian daydreams
Met citaat reageren
Oud 08-03-2002, 12:01
Verwijderd
Citaat:
Dark Enchantress schreef:
Over dat testen..das natuurlijk mooi meegenomen maar gaat het er juist niet over dat je bang bent dat je zwanger wordt als je het zonder condoom doet??
Dan heb je toch niets aan een test of begrijp ik t verkeerd
nou, sowieso de zekerheid dat we allebei geen soa's hebben......anders doe ik het natuurlijk al helemaal niet zonder condoom...

En dan gaat het er inderdaad om dat we (hij vooral denk ik) bang zijn voor zwangerschap.

Maar ik wil m'n eerste keer gewoon echt heel graag zonder condoom.....

kuzzies,

Alicia
Met citaat reageren
Oud 08-03-2002, 16:43
Dolphin 's Cry
Dolphin 's Cry is offline
Bij mij hetzelfde: hij heeft al een vriendin gehad (waar hij mee naar bed is geweest), maar ik ben nog maagd. We zijn intussen al zo ver gevorderd dat we heel dicht bij "de daad" zitten en laatst wou ik de grote stap wagen ( ) maar hij wou niet omdat we geen condoom hadden. -> Ik: "Ik neem toch de pil!?" -> Hij: "Ja, maar dat is niet genoeg."
Ik vind het heel lief dat hij zo verantwoordelijk is enzo, maar we hebben geen van beide een soa; dan is de pil toch wel genoeg!? Ik zou mijn eerste keer net zoals jij ook graag zonder condoom hebben; de eerste keer is iets speciaals en volgens bederft zo'n rubbertje het speciale gevoel alleen maar...
__________________
Is er een leven voor de dood?
Met citaat reageren
Oud 08-03-2002, 18:55
Verwijderd
Citaat:
Dolphin 's Cry schreef:
Bij mij hetzelfde: hij heeft al een vriendin gehad (waar hij mee naar bed is geweest), maar ik ben nog maagd. We zijn intussen al zo ver gevorderd dat we heel dicht bij "de daad" zitten en laatst wou ik de grote stap wagen ( ) maar hij wou niet omdat we geen condoom hadden. -> Ik: "Ik neem toch de pil!?" -> Hij: "Ja, maar dat is niet genoeg."
Ik vind het heel lief dat hij zo verantwoordelijk is enzo, maar we hebben geen van beide een soa; dan is de pil toch wel genoeg!? Ik zou mijn eerste keer net zoals jij ook graag zonder condoom hebben; de eerste keer is iets speciaals en volgens bederft zo'n rubbertje het speciale gevoel alleen maar...
hey geinig, we zitten in het zelfde schuitje dus

enige verschil is dat wij het nog lang niet gaan doen, maargoed.

waarom vindt jouw vriend de pil niet genoeg? hebben jullie je ook laten testen?

ik heb je ff toegevoegd op msn, misschien dat t nog ergens handig voor is, kweenie

kuzzies,

Alicia
Met citaat reageren
Oud 08-03-2002, 18:57
silla02
silla02 is offline
heey alicia!!

Nou uhhhhh ik heb het zelf nog nie gedaan maar ik wil het de eerste keer ook het liefst zonder doen hoor.
Vorige keer waren we het wel van plan maar zo'n condoom verpest wel een beetje de sfeer hoor haha.
Maar ik heb wel zoiets van shit dadelijk werkt de pil toch nog nie helemaal enzow. Want ik vergat hem eerst ook nog wel is maarja sonds 3 weken slik ik hem gewoob dus dan is er nix aan de hand.
En het is goed dat jullie je alletwee willen laten testen hoor!!!

nou in ieder geval veel plezier en heb het er gewoon met je vriend over.

xxxxxxxxx

silla
Met citaat reageren
Oud 08-03-2002, 19:23
Verwijderd
Citaat:
silla02 schreef:
heey alicia!!

Nou uhhhhh ik heb het zelf nog nie gedaan maar ik wil het de eerste keer ook het liefst zonder doen hoor.
Vorige keer waren we het wel van plan maar zo'n condoom verpest wel een beetje de sfeer hoor haha.
Maar ik heb wel zoiets van shit dadelijk werkt de pil toch nog nie helemaal enzow. Want ik vergat hem eerst ook nog wel is maarja sonds 3 weken slik ik hem gewoob dus dan is er nix aan de hand.
En het is goed dat jullie je alletwee willen laten testen hoor!!!

nou in ieder geval veel plezier en heb het er gewoon met je vriend over.

xxxxxxxxx

silla
thanx...
ja ik gaat t er nog wel met hem over hebben.
Maar ik ben bang dat het juist voor hém de sfeer gaat verpesten als we het zonder doen....
Dat hij dan helemaal aan zwangerschappen gaat denken enzow
Ik moet er ook niet aan denken om zwanger te zijn, maar zoveel vrouwen gebruiken alleen de pil en die is voor meer dan 99% veilig, dussss........
Ik bedoel, hij zal het toch niet voor de rest van z'n leven met condoom willen doen? (uitgezonderd dat tijd dattie kinderen wil)..

kuzzies,

Alicia

Met citaat reageren
Oud 08-03-2002, 21:30
Lindansje
Avatar van Lindansje
Lindansje is offline
mijn eeste keer was zonder condoom, niet bewust, had het liever met gehad, omdat er op een condoom vaak ook glijmiddel zit

veel plezier alvast
__________________
No sig today.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2002, 21:21
megas
megas is offline
hai,

kheb zoiets met me ex gehad. we waren alleen allebei maagd en deden het met condoom omdat ik nog niet aan de pil was. na een maand of 2 waren we blut, dus kwam het plan aan de pil te gaan. dat deed ik en we hebben geen condoom meer gebruikt. dat was niet al te snugger, want als je bv. in je pauzeweek sex hebt en je vergeet in week 1 je pil een keer, heb je al kans zwanger te raken. ik was em dus es vergeten en moest een morning-afterpil halen voor de zekerheid. dat is duur en eigenlijk onnodig, als ik beter had opgelet!
wat ik bedoel, is dat je er gewoon niet van uit kunt gaan dat je altijd overal veilig voor bent. wij deden het zonder condoom, met pil, maar toch kan het gewoon es fout gaan. zorg in ieder geval dat je een spaarpotje hebt voor onverwachte uitgaven en gebruik in je pauzeweek gewoon een condoom!
als je vragen hebt ofzow, meld je me maar aan bij msn of je mailt gewoon ofzow...

suc-7!
__________________
I didn't loose my mind... it was mine to give away
Met citaat reageren
Oud 09-03-2002, 22:38
Verwijderd
Citaat:
gekkewoos schreef:
hai,

kheb zoiets met me ex gehad. we waren alleen allebei maagd en deden het met condoom omdat ik nog niet aan de pil was. na een maand of 2 waren we blut, dus kwam het plan aan de pil te gaan. dat deed ik en we hebben geen condoom meer gebruikt. dat was niet al te snugger, want als je bv. in je pauzeweek sex hebt en je vergeet in week 1 je pil een keer, heb je al kans zwanger te raken. ik was em dus es vergeten en moest een morning-afterpil halen voor de zekerheid. dat is duur en eigenlijk onnodig, als ik beter had opgelet!
wat ik bedoel, is dat je er gewoon niet van uit kunt gaan dat je altijd overal veilig voor bent. wij deden het zonder condoom, met pil, maar toch kan het gewoon es fout gaan. zorg in ieder geval dat je een spaarpotje hebt voor onverwachte uitgaven en gebruik in je pauzeweek gewoon een condoom!
als je vragen hebt ofzow, meld je me maar aan bij msn of je mailt gewoon ofzow...

suc-7!
een keertje met condoom moet kunnen, maar dit ging vooral over m'n EERSTE keer.....
Of course ben ik niet van plan pillen te gaan vergeten, maarjah ik ken mezelf......ik heb 2,5 jaar de Diane-pil geslikt, maar niet voor anticonceptie. op een gegeven moment vergat ik er zo'n 5 per strip
Maar nu, tsja er staat toch altijd precies in de bijsluiter wat je moet doen als je er op welk moment 1 vergeet, en of je dan een condoom moet gebruiken en gedurende welke tijd.

Dus aangenomen dat dat allemaal goed gaat, schijnt er een kans van minder dan 1% te zijn dat je toch zwanger raakt......
Vinden jullie dit een reden om tijdens je EERSTE keer een condoom te gebruiken, terwijl je zó graag zonder wil??

thanx voor je reply trouwens
je bent al op msn toegevoegd voor further questions

kuzzies,

Alicia
Met citaat reageren
Oud 10-03-2002, 15:57
Verwijderd
Hm, het *kan* wel, maar de pil geeft niet 100 % zekerheid. Als gezegd, als je eens iets vergeet, kun je toch zwanger worden.

En bij de eerste keer... Uh... zonder condoom? Ik was al zo blij dat er glijmiddel op zat... *slik*
Met citaat reageren
Oud 10-03-2002, 19:10
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef:
Hm, het *kan* wel, maar de pil geeft niet 100 % zekerheid. Als gezegd, als je eens iets vergeet, kun je toch zwanger worden.

En bij de eerste keer... Uh... zonder condoom? Ik was al zo blij dat er glijmiddel op zat... *slik*
hoezow??? doet het zo pijn dan??
Ook als je nat genoeg bent??

en nogmaals: ik bedoelde als je GEEN enkele pil vergeet in te nemen....
Met citaat reageren
Oud 11-03-2002, 17:31
Droppie-temp
Droppie-temp is offline
ik ben door DE PIL heen geboren.....net zoals een heleboel andere jonge mensjes......duzz...maar even dat je het weet!
Met citaat reageren
Oud 11-03-2002, 17:42
Verwijderd
Citaat:
Droppie schreef:
ik ben door DE PIL heen geboren.....net zoals een heleboel andere jonge mensjes......duzz...maar even dat je het weet!
damn hey......zoveel kunnen dat er niet zijn....dat ding is voor meer dan 99% veilig!!
Is er dan niemand die me ff gerust kan stellen ofzow??
Er zijn toch zoveel vrouwen die de pil slikken en verderz geen condoom gebruiken????!!!!!!!!!
Strax ga ik zelf ook nog twijfelen, damn....
Net alsof iedereen het altijd met condoom doet....
Met citaat reageren
Oud 11-03-2002, 18:03
~ Iris ~
~ Iris ~ is offline
de pil is echt wel veilig hoor! dat komt niet echt veel voor! maar mijn eerste keer is pil + condoom

ik wil gewoon zeker zijn!
__________________
help! ______\o/______/\______
Met citaat reageren
Oud 11-03-2002, 18:05
Verwijderd
Citaat:
~ Iris ~ schreef:
de pil is echt wel veilig hoor! dat komt niet echt veel voor! maar mijn eerste keer is pil + condoom

ik wil gewoon zeker zijn!

en de andere keren?? ook condoom?
En zoniet, waarom dan die eerste keer wel? Ik bedoel....de eerste keer is kans op zwangerschap toch niet groter ofzow
Met citaat reageren
Oud 11-03-2002, 18:19
GUANO APES!!
GUANO APES!! is offline
ik ben ook heel vaak bang dat ik zwanger ben terwijl ik aan de pil ben maar hooe vaak genoeg dat die veilig genoeg is
__________________
SMOEL HOUWE!
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit hoe lang totdat de pil in werking treed?
relyt
2 31-03-2005 07:49
Lichaam & Gezondheid Is aan de pil gaan echt nodig?
G.T.C.
72 07-10-2004 23:08
Seksualiteit wel of geen condoom?
jan_jansen_13
59 19-03-2003 07:03
Seksualiteit condoom gaat niet om
priet
56 10-11-2002 10:27
Seksualiteit Welke voorbehoedsmiddelen?
miekmuis
38 28-10-2002 13:45
Seksualiteit Condoom topic
Kirk22
47 11-08-2002 05:05


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:37.