Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-03-2003, 14:26
scala
scala is offline
Ik kijk best wel vaak naar trailers van films (op internet, dat moge duidelijk zijn) geweldig om alvast een voorproefje te zien Ook in de bios vind ik het altijd leuk die voorfilmpjes te zien, de enige reclame die ik echt leuk vind hoewel er soms ook slechte tussen zitten...Ik kijk zelf ook hoe ze gemaakt zijn(muziek, scenes, voice over) en dan bedenk ik altijd hoe 't beter zou kunnen maar dat komt ook door m'n studie

Hier is een hele lijst te vinden: http://www.apple.com/trailers/
ook voor de wat mindere grotere films

Nadeel van trailers vind ik wel weer dat ze soms een verkeerde indruk kunnen geven, omdat ze bv de grappigste momenten er al uit hebben gehaald, zoals bij bv 'My big fat greek wedding" die film viel mij tegen, gewoon door de trailer

Wat vinden jullie van trailers? Irritant, juist leuk of handig? Kijk je ze wel eens of denk je daar niet echt aan... En hebben jullie nog sites waar trailers te vinden zijn?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-03-2003, 14:50
Sithan
Sithan is offline
Ik zie door mn werk heel veel trailers en ik vind dat eigenlijk best wel leuk...k verheug me altijd als het donderdag is want dan komen er weer nieuwe binnen, maar meestal kijk ik eerst even op die site die je al hebt aangegeven of er leuke nieuwe zijn en dan weet ik welke ik voor de film kan monteren en welke lekker in het doosje mogen blijven zitten, omdat ze saai zijn
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 14:50
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
Trailers vind ik over het algemeen wel leuk om te zien
Ligt natuurlijk wel een beetje aan de film..
De voice over bij bepaalde films vind ik echt
Zo'n zware stem, je weet wel wat ik bedoel denk ik
(bv trailer van The Rock, Con Air, enz)
Laatst nog de trailer van The Hulk gezien..

Er is alleen 1 groot nadeel aan het bekijken van een trailer... en dat is als er bij staat: Premiere summer 2004...
En dat is dan pas in amerika.. kan je nagaan hoe lang nederland dan moet wachten
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 14:53
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Talon schreef:
Con Air,
Ja das echt een coole stem van dat: Garland Greene a.k.a the marietta mangler...en dat ie dan zo al die criminelen opnoemt
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 14:54
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Talon schreef:
Er is alleen 1 groot nadeel aan het bekijken van een trailer... en dat is als er bij staat: Premiere summer 2004...
En dat is dan pas in amerika.. kan je nagaan hoe lang nederland dan moet wachten
Welke film
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 15:06
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Meestal als ik een trailer heb gezien valt de film nogal tegen, omdat alle leuke stukjes al voor de trailer werden gebruikt en ik de indruk kreeg dat heel die film zo leuk zou zijn (wat uiteraard ook de bedoeling van die trailer was).

Ook verklappen ze soms al dingen die ik eigenlijk nog niet wilde weten. Daarom kijk ik er niet vaak naar.

In de bios vind ik het al helemaal irritant, want dan kom ik voor die éne film. Niet voor 5 andere kleine stukjes film die eerst nog langs moeten komen...
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 15:28
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
Citaat:
Sithan schreef:
Ja das echt een coole stem van dat: Garland Greene a.k.a the marietta mangler...en dat ie dan zo al die criminelen opnoemt
inderdaad, dat maakt een film zelfs nog mooier

Citaat:
Sithan schreef:
Welke film
uh weet ik niet precies meer
maar is ook vaak bij previews van spellen
(daar zijn ook trailers van )
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 19:50
scala
scala is offline
Citaat:
Sithan schreef:
Ik zie door mn werk heel veel trailers en ik vind dat eigenlijk best wel leuk...k verheug me altijd als het donderdag is want dan komen er weer nieuwe binnen, maar meestal kijk ik eerst even op die site die je al hebt aangegeven of er leuke nieuwe zijn en dan weet ik welke ik voor de film kan monteren en welke lekker in het doosje mogen blijven zitten, omdat ze saai zijn
ow wat voor werk doe je? leuk iig alleen, heb je soms dan niet es een verkeerde indruk van een film gekregen? dat ie achteraf toch wel erg goed/leuk bleek te zijn?
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 19:53
scala
scala is offline
Citaat:
Talon schreef:
Trailers vind ik over het algemeen wel leuk om te zien
Ligt natuurlijk wel een beetje aan de film..
De voice over bij bepaalde films vind ik echt
Zo'n zware stem, je weet wel wat ik bedoel denk ik
(bv trailer van The Rock, Con Air, enz)
Laatst nog de trailer van The Hulk gezien..

Er is alleen 1 groot nadeel aan het bekijken van een trailer... en dat is als er bij staat: Premiere summer 2004...
En dat is dan pas in amerika.. kan je nagaan hoe lang nederland dan moet wachten
haha ja zeker, zo'n voice over is best wel belangrijk
die trailer van de hulk vond ik op zich wel koel btw...alleen een beetje te...kaal/leeg?(weet niet echt hoe te omschrijven)

en met dat laatste...ja inderdaad dat had ik met Ice Age, ik dacht geweldig!! moest ik nog een jaar wachten niet fijn maar achteraf was 't w88 wel waard
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 21:12
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
Citaat:
scala schreef:
haha ja zeker, zo'n voice over is best wel belangrijk
die trailer van de hulk vond ik op zich wel koel btw...alleen een beetje te...kaal/leeg?(weet niet echt hoe te omschrijven)

en met dat laatste...ja inderdaad dat had ik met Ice Age, ik dacht geweldig!! moest ik nog een jaar wachten niet fijn maar achteraf was 't w88 wel waard
mjah.. je zou meer verwachten van de hulk trailer he..
maaruh er zijn er meer dan 1 trouwens..
ik weet niet welke jij gezien hebt?

ice age heb ik nog niet eens gezien.. wel een aanrader dus?

gisteren voor het eerst good will hunting gezien, n.a.v. de scenes in jay and silent bob strike back..
was wel oke
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 21:26
scala
scala is offline
Citaat:
Talon schreef:
mjah.. je zou meer verwachten van de hulk trailer he..
maaruh er zijn er meer dan 1 trouwens..
ik weet niet welke jij gezien hebt?

ice age heb ik nog niet eens gezien.. wel een aanrader dus?

gisteren voor het eerst good will hunting gezien, n.a.v. de scenes in jay and silent bob strike back..
was wel oke
owja? kijk dat wist ik weer niet ik heb die gezien dat hij in de badkamer staat, voice over, inzoomen op het oog wat plotseling groen wordt en vervolgens ramt ie een huis uit elkaar

Ice Age! oew, moet je zien tenminste, die trailer was geweldig met het prehistorische eekhoorntje je ligt gewoon dubbel tegenvaller was alleen dat de film dus niet om hem draait, maar om een heel andere verhaallijn, de eekhoorn komt er sporadisch in voor...maar goed, het is wel erg mooi gedaan en de humor is
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 21:35
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
Citaat:
scala schreef:
owja? kijk dat wist ik weer niet ik heb die gezien dat hij in de badkamer staat, voice over, inzoomen op het oog wat plotseling groen wordt en vervolgens ramt ie een huis uit elkaar

Ice Age! oew, moet je zien tenminste, die trailer was geweldig met het prehistorische eekhoorntje je ligt gewoon dubbel tegenvaller was alleen dat de film dus niet om hem draait, maar om een heel andere verhaallijn, de eekhoorn komt er sporadisch in voor...maar goed, het is wel erg mooi gedaan en de humor is
hm, er is ook nog een wat langere hulk trailer..
op de hulk site www.thehulk.com zijn er een aantal te zien.
ook een wat langere

hm, is die film al te huur?
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 21:37
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
http://www.apple.com/trailers/universal/the_hulk/

http://www.apple.com/trailers/univer...ulk/superbowl/
is een langere
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 21:39
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
scala schreef:
ow wat voor werk doe je? leuk iig alleen, heb je soms dan niet es een verkeerde indruk van een film gekregen? dat ie achteraf toch wel erg goed/leuk bleek te zijn?
Ik werk in de bioscoop...moet filmpies draaien en monteren

Maar ja ik krijg heel vaak een verkeerde indruk

bijv. bij Chicago had ik zoiets van bah en toen was ie vet leuk...
Final Destination 2, leuke trailer...vreselijke film.
Jeepers Creepers, leuke trailer...vreselijke film.
Unbreakable, saaie trailer...leuke film.

En zo kan ik nog wel ff verder gaan...

En Pearl harbor en Armageddon vink toch wel twee van de beste trailers...

Welke jullie?
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -

Laatst gewijzigd op 03-03-2003 om 21:42.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 21:42
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
unbreakable vond ik niet echt leuk..
ik zag het hoesje in de videotheek, en las iets over krachten enzo van bruce
zag hem staan in een outfit met een kapuchon, zag er nogal duister uit../
dus had zoiets van: darth maul joins with bruce 'die-hard' willis
maar helaas
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 21:45
scala
scala is offline
Citaat:
Talon schreef:
hm, er is ook nog een wat langere hulk trailer..
op de hulk site www.thehulk.com zijn er een aantal te zien.
ook een wat langere

hm, is die film al te huur?
thanx, ik ga ze wel even kijken..ben benieuwd..eerlijk gezegd lijkt me het nix, maar wie weet kan een trailer mij overtuigen

en jah ice age is al te huur/koop kheb al thuis liggen hier de site: http://www.apple.com/trailers/fox/ice_age/*kijken!*
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 21:48
scala
scala is offline
Citaat:
Sithan schreef:
Ik werk in de bioscoop...moet filmpies draaien en monteren

Maar ja ik krijg heel vaak een verkeerde indruk

bijv. bij Chicago had ik zoiets van bah en toen was ie vet leuk...
Final Destination 2, leuke trailer...vreselijke film.
Jeepers Creepers, leuke trailer...vreselijke film.
Unbreakable, saaie trailer...leuke film.

En zo kan ik nog wel ff verder gaan...

En Pearl harbor en Armageddon vink toch wel twee van de beste trailers...

Welke jullie?
vet lijkt me een leuk baantje...

maar dus toch verkeerde indrukken ja volgens mij is montage erg belangrijk altijd of course, maar voor een trailer, wat in feite natuurlijk reclame alias promotiefilmpje is, helemaal (chicago leuk? gelukkig en final destanation vond ik idd ook een spannende trailer, valt dus tegen?;0)

ik weet zo even geen beste trailer hoewel ice age wel in de buurt komt
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 21:50
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
Citaat:
scala schreef:
thanx, ik ga ze wel even kijken..ben benieuwd..eerlijk gezegd lijkt me het nix, maar wie weet kan een trailer mij overtuigen

en jah ice age is al te huur/koop kheb al thuis liggen hier de site: http://www.apple.com/trailers/fox/ice_age/*kijken!*
hehe die eekhoorn is inderdaad
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-03-2003, 21:59
scala
scala is offline
Citaat:
Talon schreef:
hehe die eekhoorn is inderdaad
hehe joehoe nog een fan d'r bij

hmz en de hulk, hoewel de langere trailer idd wel beter is, heeft ie me overtuigd in die zin, dat ik zeker niet ga lijkt me vooral kijkmijeenssterkzijn-film en laat dat nou nét niet m'n favo genre zijn

btw over beste trailers...dat zijn iig trailers die je helemaal overtuigen en waarvan de films ook nog geweldig blijken te zijn. Zo had ik die van Ghost World gezien, en probeerde ik die film al een jaar lang te kijken en uiteindelijk bleek de film echt geweldig trailer gaf gewoon de juiste indruk
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 06:07
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
Citaat:
scala schreef:
hehe joehoe nog een fan d'r bij

hmz en de hulk, hoewel de langere trailer idd wel beter is, heeft ie me overtuigd in die zin, dat ik zeker niet ga lijkt me vooral kijkmijeenssterkzijn-film en laat dat nou nét niet m'n favo genre zijn

btw over beste trailers...dat zijn iig trailers die je helemaal overtuigen en waarvan de films ook nog geweldig blijken te zijn. Zo had ik die van Ghost World gezien, en probeerde ik die film al een jaar lang te kijken en uiteindelijk bleek de film echt geweldig trailer gaf gewoon de juiste indruk


ik ga de hulk ook zeker niet kijken hoor, bestel hem wel meteen op dvd hehe
wat is jouw favo genre dan wel?

Ghost World.. is dat niet dat van michael jackson?
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 10:36
scala
scala is offline
Citaat:
Talon schreef:


ik ga de hulk ook zeker niet kijken hoor, bestel hem wel meteen op dvd hehe
wat is jouw favo genre dan wel?

Ghost World.. is dat niet dat van michael jackson?


owkeej dat kan natuurlijk ook
mijn favo genre...komt meer in de buurt van bv American Beauty en Ghost World nee dat is niet van Wacko het een verfilming van een strip, droge humor Hiers de trailer, moet je maar ff kijken, kan het niet uitleggen
http://www.apple.com/trailers/mgm/ghost_world.html
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 17:11
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
Citaat:
scala schreef:


owkeej dat kan natuurlijk ook
mijn favo genre...komt meer in de buurt van bv American Beauty en Ghost World nee dat is niet van Wacko het een verfilming van een strip, droge humor Hiers de trailer, moet je maar ff kijken, kan het niet uitleggen
http://www.apple.com/trailers/mgm/ghost_world.html


american beauty heb ik niet gezien, en ghost world dus ook al niet
ik zal de trailer eens bekijken...
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 17:15
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
heb de trailer gezien...
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 17:28
scala
scala is offline
Citaat:
Talon schreef:


american beauty heb ik niet gezien, en ghost world dus ook al niet
ik zal de trailer eens bekijken...


wak! dat kan niet hoor sjeesm american beauty moet je sowieso kijken is gewoon een hele goede en mooie film..maar dat heb je vast wel es gehoord.

en wat is er > ?
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 17:37
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
Citaat:
scala schreef:


wak! dat kan niet hoor sjeesm american beauty moet je sowieso kijken is gewoon een hele goede en mooie film..maar dat heb je vast wel es gehoord.

en wat is er > ?


uhm, ik heb weleens van de titel gehoord.. meer ook niet
ik zal hem wel eens huren..

uhm.. gaat ghost world wel ergens over? of is het zo'n jay en silent bob achtige film?
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-03-2003, 18:08
scala
scala is offline
Citaat:
Talon schreef:


uhm, ik heb weleens van de titel gehoord.. meer ook niet
ik zal hem wel eens huren..

uhm.. gaat ghost world wel ergens over? of is het zo'n jay en silent bob achtige film?


alleen van de titel gehoord? wtf waar heb je gezeten je moet 'm echt es huren...alleen de muziek is al kevin spacey is geweldig en de hele sfeer is koel...ow en het verhaal is ook nog aangenaam

euh kheb jay nogwat niet gezien dus daarmee kan ik je niet helpen maar tuurlijk gaat het ergens over ghost world is dus een verfilming van Daniel Clowes en gaat over Enid die zich dodelijk verveeld en met haar cynische humor is dat ze heeft d'r diploma gehaald maar weet niet wat ze ermee moet....en dan ontmoet ze Steve Buscemi, die is ook erg koel in deze film. Nouja je merkt nog de invloed vd strip en verder is et gewoon een droge film..
AB is wel beter i guess
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 09:58
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
Citaat:
scala schreef:


alleen van de titel gehoord? wtf waar heb je gezeten je moet 'm echt es huren...alleen de muziek is al kevin spacey is geweldig en de hele sfeer is koel...ow en het verhaal is ook nog aangenaam

euh kheb jay nogwat niet gezien dus daarmee kan ik je niet helpen maar tuurlijk gaat het ergens over ghost world is dus een verfilming van Daniel Clowes en gaat over Enid die zich dodelijk verveeld en met haar cynische humor is dat ze heeft d'r diploma gehaald maar weet niet wat ze ermee moet....en dan ontmoet ze Steve Buscemi, die is ook erg koel in deze film. Nouja je merkt nog de invloed vd strip en verder is et gewoon een droge film..
AB is wel beter i guess
uh, ik heb in een hutje op de hei gezeten, afgesloten van de buitenwereld
kevin spacey is toch die ene uit negotiator?
ik zal hem spoedig huren hoor
zodra ik the ring, ghost ship, en harry potter 2, enz heb gekeken, want ik ga natuurlijk niets huren als ik nog films heb liggen
das zonde

jay and silent bob is wel lachen.. als je tenminste van rare humor houd. Ken je de clip van uh "I am high" ofzo
daar hoort die film bij

ghost world heb ik mijn twijfels nog over
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 16:48
scala
scala is offline
Citaat:
Talon schreef:
uh, ik heb in een hutje op de hei gezeten, afgesloten van de buitenwereld
kevin spacey is toch die ene uit negotiator?
ik zal hem spoedig huren hoor
zodra ik the ring, ghost ship, en harry potter 2, enz heb gekeken, want ik ga natuurlijk niets huren als ik nog films heb liggen
das zonde

jay and silent bob is wel lachen.. als je tenminste van rare humor houd. Ken je de clip van uh "I am high" ofzo
daar hoort die film bij

ghost world heb ik mijn twijfels nog over
oeh hoe was et daar in 't hutje?

ja kevin spacey is van de negotiater ja en van seven, usual suspects etc en nu van the life of david gale overigens..

(spoedig, wat een gweldig woord^_^) ow dat begrijp ik volkomen, heb ik ook last van laat me weten wat je d'r uiteindelijk van vindt, ook al is et maanden later

ow jak dat vind ik echt de vreselijkste clip ever en liedje dus ik denk dat ik die film maar oversla....
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 17:17
Daangerous
Avatar van Daangerous
Daangerous is offline
soms ist kut, dan blijkt de trailer alle grappen van de hele film te bevatten, das echt zooo kut, verder kun je 'serieuze' films meestal erg goed beoordelen op hun trailer, dus das meestal mooi meegenomen
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 20:18
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
Citaat:
scala schreef:
oeh hoe was et daar in 't hutje?

ja kevin spacey is van de negotiater ja en van seven, usual suspects etc en nu van the life of david gale overigens..

(spoedig, wat een gweldig woord^_^) ow dat begrijp ik volkomen, heb ik ook last van laat me weten wat je d'r uiteindelijk van vindt, ook al is et maanden later

ow jak dat vind ik echt de vreselijkste clip ever en liedje dus ik denk dat ik die film maar oversla....
hm, het was koud en eenzaam in het hutje.. maarja het is ook winter.. koud en onguur weer..
wat ik wel mooi vond is toen het sneeuwde, ik werd op een gegeven moment wakker, en zo ver ik kon zien lag er een dik wit pak, met hier en daar van die kleine pootafdrukjes van een konijntje enz
Ik ga er graag nog eens naar terug..

Ik zal het je zeker laten horen hoor, zal geen maanden duren denk ik.. bij mij moet altijd iets eigenlijk meteen

hm.. die film.. ja ik heb hem ook al eens uitgezet na een kwartier.. zo leuk was ie
maar later heb ik mezelf toch aan weten te sporen om hem af te kijken, en later werd hij best leuk
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 21:07
scala
scala is offline
Citaat:
Talon schreef:
hm, het was koud en eenzaam in het hutje.. maarja het is ook winter.. koud en onguur weer..
wat ik wel mooi vond is toen het sneeuwde, ik werd op een gegeven moment wakker, en zo ver ik kon zien lag er een dik wit pak, met hier en daar van die kleine pootafdrukjes van een konijntje enz
Ik ga er graag nog eens naar terug..

Ik zal het je zeker laten horen hoor, zal geen maanden duren denk ik.. bij mij moet altijd iets eigenlijk meteen

hm.. die film.. ja ik heb hem ook al eens uitgezet na een kwartier.. zo leuk was ie
maar later heb ik mezelf toch aan weten te sporen om hem af te kijken, en later werd hij best leuk
woah vet klinkt mooi maar koud

ow gelukkig maar dan wacht ik nog wel even ben erg benieuwd wat je d'r van vindt...

aha oke dus ik heb wel de juiste verwachting zo ongeveer misschien als ie toevallig voorbij komt op tv, zal ik es een poging wagen nog andere tips? (maar niet dat genre;D)
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 21:15
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
Citaat:
scala schreef:
woah vet klinkt mooi maar koud

ow gelukkig maar dan wacht ik nog wel even ben erg benieuwd wat je d'r van vindt...

aha oke dus ik heb wel de juiste verwachting zo ongeveer misschien als ie toevallig voorbij komt op tv, zal ik es een poging wagen nog andere tips? (maar niet dat genre;D)
er is toch niks mis met kou?
in het hutje is het niet koud, daar brand een vuur

misschien dat ik hem dit weekend huur ofzo.

hm tips van films.. geen idee.. misschien deze, zijn wel aardig:
- gangs of new york
- mask of zorro
- braveheart
- bad company

maar die zul je wel al allemaal gezien hebben..
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 21:25
scala
scala is offline
Citaat:
Talon schreef:
er is toch niks mis met kou?
in het hutje is het niet koud, daar brand een vuur

misschien dat ik hem dit weekend huur ofzo.

hm tips van films.. geen idee.. misschien deze, zijn wel aardig:
- gangs of new york
- mask of zorro
- braveheart
- bad company

maar die zul je wel al allemaal gezien hebben..
nou mijn winter duurt al vanaf juni dus ben wel toe aan zon maar over dat vuur heb je gelijk hm

idee

Gangs of new york, heb ik gezien! vond het wel een harde film(lekkere zooi was het in die tijd zeg maar) maar wel goed, dicaprio weer terug en daniel day-lewis erg koel!Trailer

Mask of Zorro, blijft een koele film...anthony hopkins ben ik fan van en zeta jones is mooi! verder leuke film
Braveheart en bad company nooit gezien, maar lijkt me ook niet echt geweldig

Een trailer die ik zag was van The Hours, lijkt me wel een interessante film, maar waarom ik dit zeg, nicole kidman speelt erin, maar ik herken haar dus echt totaal NIET! serieus, moet je maar even kijken, je ziet Meryl Streep en Julianne Moore en die andere vrouw is dus Kidman...ik vraag me af wat ze heeft gedaan is dit dé nicole zonder make up ofzo...te raar
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 21:32
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
Citaat:
scala schreef:
nou mijn winter duurt al vanaf juni dus ben wel toe aan zon maar over dat vuur heb je gelijk hm

idee

Gangs of new york, heb ik gezien! vond het wel een harde film(lekkere zooi was het in die tijd zeg maar) maar wel goed, dicaprio weer terug en daniel day-lewis erg koel!Trailer

Mask of Zorro, blijft een koele film...anthony hopkins ben ik fan van en zeta jones is mooi! verder leuke film
Braveheart en bad company nooit gezien, maar lijkt me ook niet echt geweldig

Een trailer die ik zag was van The Hours, lijkt me wel een interessante film, maar waarom ik dit zeg, nicole kidman speelt erin, maar ik herken haar dus echt totaal NIET! serieus, moet je maar even kijken, je ziet Meryl Streep en Julianne Moore en die andere vrouw is dus Kidman...ik vraag me af wat ze heeft gedaan is dit dé nicole zonder make up ofzo...te raar
erg lange winter heb je dan, hoe komt dat?

zeker een idee, maar waar vindt je tegenwoordig nog ongerepte natuur waar je kan zijn zonder gestoord te worden?

gangs of new york vond ik maar een vage film, wel goed gemaakt enzo, maar ik weet niet of realistisch bedoeld is, of juist niet..

braveheart is echt een aanrader
een van de betere films vind ik dat..
en bad company.. is wel oke, niet echt super, maar ook nog redelijk recent.

ik herken nicole kidman ook niet eens.. volgens mij draagt ze inderdaad andere makeup en zie je nu de tekenen van de ouderdom ofzo, misschien heeft ze wel een facelift gehad?
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 21:41
scala
scala is offline
Citaat:
Talon schreef:
erg lange winter heb je dan, hoe komt dat?

zeker een idee, maar waar vindt je tegenwoordig nog ongerepte natuur waar je kan zijn zonder gestoord te worden?

gangs of new york vond ik maar een vage film, wel goed gemaakt enzo, maar ik weet niet of realistisch bedoeld is, of juist niet..

braveheart is echt een aanrader
een van de betere films vind ik dat..
en bad company.. is wel oke, niet echt super, maar ook nog redelijk recent.

ik herken nicole kidman ook niet eens.. volgens mij draagt ze inderdaad andere makeup en zie je nu de tekenen van de ouderdom ofzo, misschien heeft ze wel een facelift gehad?
ow ik moest zonodig naar het zuidelijk halfrond(australie)in de zomer, maarrja dan is het winter daar(was ik éven vergeten

Ik denk wel dat het realistisch bedoeld ja, juist om de sfeer(grimmigheid etc) weer te geven, duidelijk te maken wat de echte geschiedenis is van NY...(u2: the hands that build america..)hoewel je je kunt afvragen hoe waarheidsgetrouw het is maar goed dat is niet aan mij besteed

owkeej ik ga braveheart dan wel es kijkenhoewel hij volgens mij laatst op tv was

oeh nieuwe trend facelift to the future, rimpels worden in! maar raar he...tis dat het erbij stond anders had ik het echt niet gezien...moet je nagaan hoeveel ze kunnen doen met make up
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 21:43
Rioto
haha check die anger management trailer geniaaaal! die film wil ik dus echt zien
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-03-2003, 06:57
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
Citaat:
scala schreef:
ow ik moest zonodig naar het zuidelijk halfrond(australie)in de zomer, maarrja dan is het winter daar(was ik éven vergeten

Ik denk wel dat het realistisch bedoeld ja, juist om de sfeer(grimmigheid etc) weer te geven, duidelijk te maken wat de echte geschiedenis is van NY...(u2: the hands that build america..)hoewel je je kunt afvragen hoe waarheidsgetrouw het is maar goed dat is niet aan mij besteed

owkeej ik ga braveheart dan wel es kijkenhoewel hij volgens mij laatst op tv was

oeh nieuwe trend facelift to the future, rimpels worden in! maar raar he...tis dat het erbij stond anders had ik het echt niet gezien...moet je nagaan hoeveel ze kunnen doen met make up
hèhè, das slim ja
informeer jij niet van te voren naar waar je precies naar toe gaat, en hoe het daar is?

ja het zal vast wel wat waarheid met zich meedragen ofzo..
maar het lijkt me zo vreemd dat ze allemaal op een rijtje gaan staan en op elkaar afrennen.. kan je toch beter sneaky een paar mensen omleggen?

ja zeker braveheart gaan kijken
en het maakt niks uit of ie op tv geweest is, hij blijft goed hoor

rimpels worden misschien wel in ja
maar ik heb geen idee hoeveel ze precies met makeup kunnen doen.. gebruik dat spul niet echt
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 13:33
scala
scala is offline
Citaat:
Talon schreef:
hèhè, das slim ja
informeer jij niet van te voren naar waar je precies naar toe gaat, en hoe het daar is?

ja het zal vast wel wat waarheid met zich meedragen ofzo..
maar het lijkt me zo vreemd dat ze allemaal op een rijtje gaan staan en op elkaar afrennen.. kan je toch beter sneaky een paar mensen omleggen?

ja zeker braveheart gaan kijken
en het maakt niks uit of ie op tv geweest is, hij blijft goed hoor

rimpels worden misschien wel in ja
maar ik heb geen idee hoeveel ze precies met makeup kunnen doen.. gebruik dat spul niet echt
jah natuurlijk..maar ik dacht dat het zou meevallen maar toevallig was het een vd koudste winters in 15 jaar heeel fijn nouja ben ook nog in Queensland gweest en daar was het wel mooi weer(maar goed dat waren 3 dagen)

het zal vast en zeker op enige waarheid berrusten idd...en ik kan het niet meer met je eens zijn bij het eerste gevecht d8 echt: nou dat is dus níet slim

ik zal um es gaan kijken

haha nee ik had niet anders verwacht maar je ziet toch genoeg make up in films (je denkt toch niet dat frodo in LOTR echt zulke voeten/oren heeft om maar ff een goed vb te noemen)
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 16:57
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
Citaat:
scala schreef:
jah natuurlijk..maar ik dacht dat het zou meevallen maar toevallig was het een vd koudste winters in 15 jaar heeel fijn nouja ben ook nog in Queensland gweest en daar was het wel mooi weer(maar goed dat waren 3 dagen)

het zal vast en zeker op enige waarheid berrusten idd...en ik kan het niet meer met je eens zijn bij het eerste gevecht d8 echt: nou dat is dus níet slim

ik zal um es gaan kijken

haha nee ik had niet anders verwacht maar je ziet toch genoeg make up in films (je denkt toch niet dat frodo in LOTR echt zulke voeten/oren heeft om maar ff een goed vb te noemen)
lekker eigenwijs dus
hm queensland... soort graceland ofzo?

niet alleen bij het eerste gevecht dacht ik: dat is niet slim

hm.. frodo is toch met de computer gemaakt (Gedeeltelijk)
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 17:18
scala
scala is offline
Citaat:
Talon schreef:
lekker eigenwijs dus
hm queensland... soort graceland ofzo?

niet alleen bij het eerste gevecht dacht ik: dat is niet slim

hm.. frodo is toch met de computer gemaakt (Gedeeltelijk)
yup en queensland is een staat van australie hahah

mjah daar heb je gelijk in gelukkig leven we anno 2003...alhoewel

neej frodo is gewoon gespeeld door hoeheetieookalweer? dat is gollum die je bedoeld voor de oren en voeten van frodo (en die hobbits) hebben ze gewoon úren voor in de make up gezeten
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 17:33
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
Citaat:
scala schreef:
yup en queensland is een staat van australie hahah

mjah daar heb je gelijk in gelukkig leven we anno 2003...alhoewel

neej frodo is gewoon gespeeld door hoeheetieookalweer? dat is gollum die je bedoeld voor de oren en voeten van frodo (en die hobbits) hebben ze gewoon úren voor in de make up gezeten
uhm ja.. is het erg als ik niet geheel op de hoogte ben van de provincies van dat land?

hoewel? je twijfelt of we in 2003 leven?

uh.. oohh ja! klopt, dat kleine mannetje
bij die frodo las ik ook eens dat ze best lang bezig waren met zijn voeten ofzo
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 11:16
scala
scala is offline
Citaat:
Talon schreef:
uhm ja.. is het erg als ik niet geheel op de hoogte ben van de provincies van dat land?

hoewel? je twijfelt of we in 2003 leven?

uh.. oohh ja! klopt, dat kleine mannetje
bij die frodo las ik ook eens dat ze best lang bezig waren met zijn voeten ofzo
nou vooruit dan maar weer het is je vergeven

nee daar niet aan maar ik twijfel wel of het zo goed is om in 2003 te leven d'r worden weliswaar geen hakbijlen en ander onhandig spul gebruikt zoals Gangs of new york maar de moorden zijn er niet minder om..

ja dat zeg ik
is et jou btw ook al opgevallen dat we het halve topic al aan het vol chatten zijn?
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 18:30
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
Citaat:
scala schreef:
nou vooruit dan maar weer het is je vergeven

nee daar niet aan maar ik twijfel wel of het zo goed is om in 2003 te leven d'r worden weliswaar geen hakbijlen en ander onhandig spul gebruikt zoals Gangs of new york maar de moorden zijn er niet minder om..

ja dat zeg ik
is et jou btw ook al opgevallen dat we het halve topic al aan het vol chatten zijn?
gelukkig maar

hm.. elke tijd heeft zo zijn plus en minpunten..
vroeger was er geen tv en zag je al het moorden gewoon niet..
Wat me wel mooi lijkt, is een leven als in die ene reclame
Uhm.. dat die ene man met zijn schaapjes in de bergen loopt, en opeens naarde schuur rent en zich scheert en de kroeg ik duikt: -> BIERTJUHHHH
En dan het gedeelte van met die schaapjes wandelen en geen zorgen hebben

Uhm.. nee?
het gaat toch over trailers?

ik zag gisteren de daredevil trailer.. zo weer ontopic
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 15:11
scala
scala is offline
Citaat:
Talon schreef:
gelukkig maar

hm.. elke tijd heeft zo zijn plus en minpunten..
vroeger was er geen tv en zag je al het moorden gewoon niet..
Wat me wel mooi lijkt, is een leven als in die ene reclame
Uhm.. dat die ene man met zijn schaapjes in de bergen loopt, en opeens naarde schuur rent en zich scheert en de kroeg ik duikt: -> BIERTJUHHHH
En dan het gedeelte van met die schaapjes wandelen en geen zorgen hebben

Uhm.. nee?
het gaat toch over trailers?

ik zag gisteren de daredevil trailer.. zo weer ontopic
haha schaapjes zijn

mja das waar, maar we dwalen wel een btje af en verder reageert er niemand meer in dit topic

Anyway Daredevil...dat lijkt me dus echt drie x nix...die naam alleen al bovendien is het al dertigduizend x eerder gedaan, kan me niet voorstellen dat het verhaal orgineler zal zijn dan films zoals spiderman, hulk etc. Maar goed. Owja dat meisje van Alias vind ik dan wel weer koel en de trailer ziet er wel goed uit, maar ja dat is altijd met dat soort films, hebben ze het geld voor

wat me een leuke film lijkt, is Adaption met nicolas cage en meryl streep...om eerlijk te zijn snap ik niet zoveel van het verhaal maar ik vind het wel een interessant verhaal mjah moet je maar ff de trailer kijken.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 21:00
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
Citaat:
scala schreef op 10-03-2003 @ 16:11:
haha schaapjes zijn

mja das waar, maar we dwalen wel een btje af en verder reageert er niemand meer in dit topic

Anyway Daredevil...dat lijkt me dus echt drie x nix...die naam alleen al bovendien is het al dertigduizend x eerder gedaan, kan me niet voorstellen dat het verhaal orgineler zal zijn dan films zoals spiderman, hulk etc. Maar goed. Owja dat meisje van Alias vind ik dan wel weer koel en de trailer ziet er wel goed uit, maar ja dat is altijd met dat soort films, hebben ze het geld voor

wat me een leuke film lijkt, is Adaption met nicolas cage en meryl streep...om eerlijk te zijn snap ik niet zoveel van het verhaal maar ik vind het wel een interessant verhaal mjah moet je maar ff de trailer kijken.
daredevil niet leuk? het is inderdaad al vaak gedaan, maar elke keer vind ik zulke films leuk.. ik hou wel van een film met een held die dan het meisje red enzo
ik ken Alias niet.. dus zegt me niks...

heb net de trailer van adaptation gekeken.. ik vind het ook maar vaag.. maar lijkt me ook niks aan
geef mij maar daredevil
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 08:38
TAFKAB
Avatar van TAFKAB
TAFKAB is offline
Begin april komt de trailer van The Matrix Reloaded uit.
Deze maand als t goed is nog een nieuwe HULK trailer.
En bij Matrix Reloaded (zoveel mei) zit de nieuwe T:3 trailer..
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 08:46
TAFKAB
Avatar van TAFKAB
TAFKAB is offline
En check dit (behind the scenes bij X-MEN 2):
http://216.40.230.10/~movie-list.net...the-scenes.mov (25MB)

VET!
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 10:26
Sithan
Sithan is offline
Heb net de trailers van daddy day care, phone booth en Head of the state gezien...

DDD lijkt me echt leuk
Head of the state ook wel
en Phone booth ziet er ook wel spannend uit
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 10:39
scala
scala is offline
Yes! nog andere mensen hier

Citaat:
Talon schreef op 10-03-2003 @ 22:00:
daredevil niet leuk? het is inderdaad al vaak gedaan, maar elke keer vind ik zulke films leuk.. ik hou wel van een film met een held die dan het meisje red enzo
ik ken Alias niet.. dus zegt me niks...

heb net de trailer van adaptation gekeken.. ik vind het ook maar vaag.. maar lijkt me ook niks aan
geef mij maar daredevil
haha jah oke het heeft wel wat maar omdat we nu net spiderman hebben gehad..maar goed het zal wel een hit worden alias is een serie op net5, met het meisje van daredevil dus

@TAFKAB, ik ben erg benieuwd naar The Matrix Reloaded
@sithan, ik ken al die films niet..maar ik ga wel even de trailers bekijken
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 11:00
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
scala schreef op 11-03-2003 @ 11:39:
ik ken al die films niet..
Neither did I
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Gulliver’s Travel Trailer
malikyh
0 04-11-2010 04:06
Films, TV & Radio Saw III
Crimson
140 23-01-2007 21:46
Films, TV & Radio The Chronicles Of Narnia : The Lion, The Witch and The Wardrobe (2005, Adamson)
King Ralph
182 25-02-2006 15:47
Films, TV & Radio Garfield The Movie; Trailer is uit!
Verwijderd
49 25-08-2004 19:03
Films, TV & Radio Films 2003 - Trailers
Diesel
14 21-01-2003 15:50
Films, TV & Radio Nederlandse Release StarWars Episode II 17 Mei 2002 al !!!!!!!!!!
niceman1984
128 18-05-2002 19:43


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:13.