Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-08-2002, 11:45
Verwijderd
okeej het idee: geef een omschrijving van jezelf en laat anderen je dan in een hokje 'plaatsen'. ten aanleiding over al die topics waar dat hokjes gezeur naar voren komt.
ben benieuwd hoe snel mensen je in een bepaald hokje stoppen.

oke, ik begin.

kleding: over het algemeen spijker broeken die een beetje wijd zitten, maar niet dat ik zo'n dwijl achter me heb, t-shirts, beetje felle kleuren maar niet te erg, geen roze want dat staat mij niet.
skater-schoenen (hokje).
ik heb mn haar in stekeltjes heb het 2x blauw gehad en gaat binnenkort wit worden.
ik luister naar bands zoals linkin park, soad, sum41, papa roach, rhcp,nirvana, en U2, maar ook boomfunk mc's, safri duo, toto, weird al yankovic, maar houd ook van jaz, blues, klassiek en klezmer.
muziek die ik niet goed vind is eminem (rap eigelijk) en def rhymz, vind ik nogal nagemaakt...
ik speel klarinet en kan ook een beetje piano.
op school doe ik gymnasium, n&g. heb nog nooit gespijbeld (behalve dan toen me ouders me lieten spijbelen ).
als sport doe ik aan turnen en perslucht duiken, heb een paar jaar getennist. sporten is goed. ik fiets 10km naar school en wil daar GEEN scooter voor.
heb een soort windmolentje in de vorm van een clowntje op m'n fiets.
en ik werk bij een restaurant/snackbar, soms afwassen en soms frituren.
ik spaar sleutelhangers en geld
en verder kan ik niet tegen het geluid van huilende kinderen, daar wordt ik agressief van, kan ik ook niet helpen.. (dat moet toch eens veranderen)



ojah, ik stop niet zo snel iemand in een hokje, ik vind dat lijp, maar was er toch wel nieuwsgierig naar...

Laatst gewijzigd op 26-08-2002 om 11:55.
Advertentie
Oud 26-08-2002, 11:51
Faery
Faery is offline
Citaat:
hAckEr69 schreef:
okej, in welk hokje zit ik? richting de alto ofzo?
Wil je erkenning?
__________________
Genocidealisme.
Oud 26-08-2002, 11:53
Verwijderd
Citaat:
Faery schreef:


Wil je erkenning?


neej, kwil gewoon wete in welk hokje 'k gestopt wordt.
*zoektocht naar het hokje*
Oud 26-08-2002, 11:54
Verwijderd
Citaat:
Faery schreef:


Wil je erkenning?
denk het


maar een alto met een BReeZaH naam zal wel kakker zijn...
Oud 26-08-2002, 14:52
Onlyme
Avatar van Onlyme
Onlyme is offline
Hokjes zijn suf.
__________________
See my shadow changing, stretching up and over me
Oud 26-08-2002, 14:57
ruby soho
Avatar van ruby soho
ruby soho is offline
Citaat:
OnLyMe schreef:
Hokjes zijn suf.
jammer, je ontkomt er namelijk niet aan
Oud 26-08-2002, 15:21
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
..dit topic is suf?
Oud 26-08-2002, 15:33
qghp
qghp is offline
Citaat:
]{ing schreef:
..dit topic is suf?
Oud 26-08-2002, 16:03
Verwijderd
Blaat... sluiten die handel, hAckEr69 moet maar ergens anders naar aandacht zoeken
Oud 26-08-2002, 16:11
Verwijderd
Ik vond 't anders wel een originele topic...

Nu ik

Kleding: normale broeken (Dockers ed), overhemden, standaard kleurtjes (licht/donkerblauw, beige, gestreept, ruitjes), broques, bootschoenen, jasje-dasje.

Ideëen: 'links', een schijthekel aan de VVD-graaimentaliteit ('mijn pa is tandarts dus ik stem ook maar VVD, stel je voor dat de groei van ons inkomen afneemt!'), trek me ongelijkheid in de samenleving best aan zolang mensen bereid zijn zich in te zetten, aan tuig met kabeltruien en GSI's van de uitkering betaald heb ik een schijthekel, aan de meeste allochtonen ook, maar ik beoordeel ze op hun éigen merites, niet omdat het allochtonen zijn.

Vóór het afschaffen van het stemrecht voor laagopgeleiden, tégen het afschaffen van sociale voorzieningen, tégen de troep in de Tweede Kamer (Losse Politieke Flodders en aanhang), vóór het meer subsidiëren van wetenschappelijk onderwijs, tégen bemoeienis van het bedrijfsleven met het wetenschappelijk onderwijs, vóór zelfontplooiing, tégen meeloperij, tégen kakkers, tégen alto's, vóór de traditionele studentenverenigingen, tégen mensen die zich laten voorstaan op uiterlijkheden, bla, bla bla...
Oud 26-08-2002, 16:26
Geraldine
Avatar van Geraldine
Geraldine is offline
Citaat:
nare man schreef:
bla, bla bla...
als je dan per see in een hokje wil zal je hem wel op maat moeten laten maken...
__________________
ja, en dus?
Oud 26-08-2002, 16:41
Gwenniej
Avatar van Gwenniej
Gwenniej is offline
ik vind t wel een leuk verzonnen topic hoor, gewoon orgineel, jullie zijn gewoon jaloers dat jullie t niet verzonnen hebben

neej ma ff zere neus, ik ben geen alto,punk of wat dan ook ik ben gewoon mezelf, ene keer heb ik aparte kleertjes enzow en andere keer niet en bla bla.

Maar ik vind t wel grappig om paar woordjes neer te zetten en dat andere dan over je oordelen
__________________
honderdduizend luchtkastelen.
Oud 26-08-2002, 16:49
UnUsual
Avatar van UnUsual
UnUsual is offline
Citaat:
Gwennygirl schreef:
ik vind t wel een leuk verzonnen topic hoor, gewoon orgineel, jullie zijn gewoon jaloers dat jullie t niet verzonnen hebben

neej ma ff zere neus, ik ben geen alto,punk of wat dan ook ik ben gewoon mezelf, ene keer heb ik aparte kleertjes enzow en andere keer niet en bla bla.

Maar ik vind t wel grappig om paar woordjes neer te zetten en dat andere dan over je oordelen
damn ga je daar ff de mist in
Eerste 'alinea', tweede alinea helemaal
__________________
I don't care what you think unless it is about me
Oud 26-08-2002, 16:58
Feestbeest nummer 1
Avatar van Feestbeest nummer 1
Feestbeest nummer 1 is offline
Pfffft wat moet je hier nou mee? alleen 15-jarigen willen zichzelf in een hokje plaatsen, als je 20 bent heb je daar echt geen behoefte meer aan, trust me
__________________
Please...refrain from the taking of flash photography, as the lesbians may attack you!
Oud 26-08-2002, 17:20
Verwijderd
Nou, ik draag polo's en ik schijn ziekelijk verwend te zijn..
Bij welke groep hoor ik?!?!?!?!?!?!?!
Oud 26-08-2002, 17:24
Onlyme
Avatar van Onlyme
Onlyme is offline
Citaat:
ruby soho schreef:


jammer, je ontkomt er namelijk niet aan
?
Vind ze alsnog suf.
__________________
See my shadow changing, stretching up and over me
Oud 26-08-2002, 17:25
punkrock-bastard
Avatar van punkrock-bastard
punkrock-bastard is offline
Ik heb de lichaamsgeur van een aap en een haarkleur die overeenkomt met een ongemaaid grasveld, en ik houd van Oi! en streetpunk.
__________________
"Preaching revolution, anarchy and change Sucked from the system that had given him his name"
Oud 26-08-2002, 17:25
punkrock-bastard
Avatar van punkrock-bastard
punkrock-bastard is offline
Citaat:
Karliene schreef:
Nou, ik draag polo's en ik schijn ziekelijk verwend te zijn..
Bij welke groep hoor ik?!?!?!?!?!?!?!
Bij de groep die Nare Man voor schut zet!
__________________
"Preaching revolution, anarchy and change Sucked from the system that had given him his name"
Ads door Google
Oud 26-08-2002, 17:26
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
Citaat:
Karliene schreef:
Nou, ik draag polo's en ik schijn ziekelijk verwend te zijn..
Bij welke groep hoor ik?!?!?!?!?!?!?!
ach ga toch weg stinkgotic
__________________
Subtiel
Oud 26-08-2002, 17:26
independancy wanted
Avatar van independancy wanted
independancy wanted is offline
Citaat:
nare man schreef:
Ik vond 't anders wel een originele topic...

Nu ik

Kleding: normale broeken (Dockers ed), overhemden, standaard kleurtjes (licht/donkerblauw, beige, gestreept, ruitjes), broques, bootschoenen, jasje-dasje.

Ideëen: 'links', een schijthekel aan de VVD-graaimentaliteit ('mijn pa is tandarts dus ik stem ook maar VVD, stel je voor dat de groei van ons inkomen afneemt!'), trek me ongelijkheid in de samenleving best aan zolang mensen bereid zijn zich in te zetten, aan tuig met kabeltruien en GSI's van de uitkering betaald heb ik een schijthekel, aan de meeste allochtonen ook, maar ik beoordeel ze op hun éigen merites, niet omdat het allochtonen zijn.

Vóór het afschaffen van het stemrecht voor laagopgeleiden, tégen het afschaffen van sociale voorzieningen, tégen de troep in de Tweede Kamer (Losse Politieke Flodders en aanhang), vóór het meer subsidiëren van wetenschappelijk onderwijs, tégen bemoeienis van het bedrijfsleven met het wetenschappelijk onderwijs, vóór zelfontplooiing, tégen meeloperij, tégen kakkers, tégen alto's, vóór de traditionele studentenverenigingen, tégen mensen die zich laten voorstaan op uiterlijkheden, bla, bla bla...
Ik zie maar een oplossing:

__________________
Sig Heil
Oud 26-08-2002, 17:29
punkrock-bastard
Avatar van punkrock-bastard
punkrock-bastard is offline
Citaat:
independancy wanted schreef:
oplossing[/IMG]
Mooi gefotoshopt
__________________
"Preaching revolution, anarchy and change Sucked from the system that had given him his name"
Oud 26-08-2002, 17:30
Verwijderd
Citaat:
AtHell schreef:

stinkgotic

Jij bent niet wijs..
Oud 26-08-2002, 17:31
Verwijderd
Citaat:
punkrock-bastard schreef:


Mooi gefotoshopt
Ziet er eerder uit als paint werk
Oud 26-08-2002, 17:36
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
Citaat:
Karliene schreef:


Jij bent niet wijs..
t was sarcame wijsneus
__________________
Subtiel
Oud 26-08-2002, 17:37
Verwijderd
Citaat:
AtHell schreef:


t was sarcame wijsneus
Oh..
Advertentie
Oud 26-08-2002, 17:37
independancy wanted
Avatar van independancy wanted
independancy wanted is offline
Citaat:
prototype schreef:


Ziet er eerder uit als paint werk
Correct
__________________
Sig Heil
Oud 26-08-2002, 17:49
Verwijderd
Citaat:
independancy wanted schreef:


Correct
, coole avatar btw, chrono trigger ownez
Oud 26-08-2002, 17:53
independancy wanted
Avatar van independancy wanted
independancy wanted is offline
Citaat:
prototype schreef:


, coole avatar btw, chrono trigger ownez
__________________
Sig Heil
Oud 26-08-2002, 18:43
the tourist
the tourist is offline
Een vriendin noemt mij soms een gothic, en dan weer een kakker.

Ze weet van allebei niet wat het inhoudt, denk ik. Ik weet niet in welk hokje ik wel hoor (als we dan toch over hokjes praten), maar in ieder geval niet in een van die twee.
En nee, ik heb geen zin om uitgebreid mijn kledingsstyle te gaan vertellen.
Doe ik misschien wel een andere keer.
Oud 26-08-2002, 19:57
Faery
Faery is offline
Roel is je makkertje, degene die je knuffelt en liefhebt, die je volgt en beschermt. Roel is die ene schim die je voorbij ziet flitsen, hij is het monster onder je bed, je blow-maatje, je drink-maatje, je wereldhater, je vriend, je vijand. Roel is diegene iedereen veracht, behalve jou. Hij is je gabber, je knaap, je rakker en je ridder. Hij houdt van je en is bij je. Altijd. Roel staat naast je, achter je, voor je, onder je en soms zelf bovenop je . Hij is degene die je niet wil kennen, maar als je 'm kent wil je 'm niet meer kwijt. Roel is degene die een mok koffie met je wil leeglurken, een biertje drinken, een joint roken, muziek wilt luisteren, met wie je wilt genieten van de herrie genaamd doodse stilte om vervolgens te doen of 'ie dood is. Hij is diegene die je helemaal niet wilt zien want hij is beter dan jij. Hij heerscht, is de man, dus luister goed: Hij weet alles beter dan jij, is slimmer dan jij, veracht meer mensen dan jij, houdt van meer mensen dan jij, haat meer mensen dan jij en luistert bovenal betere muziek dan jij. Hij is de leider, de king, de ridder. Hij is degene voor wie je meer respect moet hebben dan voor welk ander individu dan ook, want hij is Roel. En dat zullen jullie weten ook.

(Kom maar, ik wil een hok.)
__________________
Genocidealisme.
Oud 26-08-2002, 19:59
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
Citaat:
Faery schreef:
Roel is je makkertje, degene die je knuffelt en liefhebt, die je volgt en beschermt. Roel is die ene schim die je voorbij ziet flitsen, hij is het monster onder je bed, je blow-maatje, je drink-maatje, je wereldhater, je vriend, je vijand. Roel is diegene iedereen veracht, behalve jou. Hij is je gabber, je knaap, je rakker en je ridder. Hij houdt van je en is bij je. Altijd. Roel staat naast je, achter je, voor je, onder je en soms zelf bovenop je . Hij is degene die je niet wil kennen, maar als je 'm kent wil je 'm niet meer kwijt. Roel is degene die een mok koffie met je wil leeglurken, een biertje drinken, een joint roken, muziek wilt luisteren, met wie je wilt genieten van de herrie genaamd doodse stilte om vervolgens te doen of 'ie dood is. Hij is diegene die je helemaal niet wilt zien want hij is beter dan jij. Hij heerscht, is de man, dus luister goed: Hij weet alles beter dan jij, is slimmer dan jij, veracht meer mensen dan jij, houdt van meer mensen dan jij, haat meer mensen dan jij en luistert bovenal betere muziek dan jij. Hij is de leider, de king, de ridder. Hij is degene voor wie je meer respect moet hebben dan voor welk ander individu dan ook, want hij is Roel. En dat zullen jullie weten ook.

(Kom maar, ik wil een hok.)
*hoppa hokje* roel .. je bent een Hufter *in het Hufter hokje :]*

mijn blowmaatje toch je bent echt een naar kereltje.. en dat is maar goed ook :]

[edit]

nu wil ik ook wel een hokje,

ok roy is een riddertje zown echte toffe maar wel een naar ventje, blowt, drinkt.. een heel vervelent ventje dus. zn makkertje dat hierboven is beschreven is een van zn naarste vriendjes, .. dit belooft veel goeds denk je.. dat is ook zo Ik ben gewoon .. een rakkertje, een maatje, een naar ventje dat je niet in een donker steegje wilt tegen komen, en nog eens een puike gast ook :]

kakker, skater en alto kleertjes, slechte humor, kermit de kikker wannabee en het verlangen om in 12 hokjes te worden ingedeelt...

oooeeeh nu verw8 ik dus ook wel een hokje of 12.. zoniet... dan... *iets heel naars*

[/edit]
__________________
Subtiel

Laatst gewijzigd op 26-08-2002 om 20:05.
Oud 26-08-2002, 20:01
Faery
Faery is offline
Citaat:
AtHell schreef:


*hoppa hokje* roel .. je bent een Hufter *in het Hufter hokje :]*

mijn blowmaatje toch je bent echt een naar kereltje.. en dat is maar goed ook :]
(K)
__________________
Genocidealisme.
Oud 26-08-2002, 20:55
Verwijderd
Citaat:
AtHell schreef:


*hoppa hokje* roel .. je bent een Hufter *in het Hufter hokje :]*

mijn blowmaatje toch je bent echt een naar kereltje.. en dat is maar goed ook :]

[edit]

nu wil ik ook wel een hokje,

ok roy is een riddertje zown echte toffe maar wel een naar ventje, blowt, drinkt.. een heel vervelent ventje dus. zn makkertje dat hierboven is beschreven is een van zn naarste vriendjes, .. dit belooft veel goeds denk je.. dat is ook zo Ik ben gewoon .. een rakkertje, een maatje, een naar ventje dat je niet in een donker steegje wilt tegen komen, en nog eens een puike gast ook :]

kakker, skater en alto kleertjes, slechte humor, kermit de kikker wannabee en het verlangen om in 12 hokjes te worden ingedeelt...

oooeeeh nu verw8 ik dus ook wel een hokje of 12.. zoniet... dan... *iets heel naars*

[/edit]
jij hoort in het hokje der Liegende Mensen.. wat nou 'naar ventje dat je niet in een donker steegje wilt tegenkomen', ik ben 1,65 en jij was kleiner dan mij

nee hoor
jij en roel zijn wel lief hoor, ergens..
ik weet alleen niet waar
Oud 26-08-2002, 21:20
Faery
Faery is offline
Citaat:
Paranoide schreef:


jij hoort in het hokje der Liegende Mensen.. wat nou 'naar ventje dat je niet in een donker steegje wilt tegenkomen', ik ben 1,65 en jij was kleiner dan mij
Maar ik ben weer groter dan jij, terwijl roy weer groter dan roelie is :]
__________________
Genocidealisme.
Oud 26-08-2002, 22:01
Verwijderd
Citaat:
terror koe schreef:


Er zit een spelfout in je sig. Duidelijk een alto.
echt?? ojah, xie hem al... was nie expres he...
Oud 27-08-2002, 00:42
Verwijderd
Citaat:
independancy wanted schreef:
Ik zie maar een oplossing
Sja, er is geen ontkomen aan
Ads door Google
Oud 27-08-2002, 09:37
Secreet
Avatar van Secreet
Secreet is offline
Ik ben wannabe-wannabe
__________________
www.new-avalon.nl & http://forum.new-avalon.nl -> Schrijvers en dichters site
Oud 27-08-2002, 09:50
kastdeur
kastdeur is offline
ik ben niet in een hokje te stoppen, ik ben namelijk uniek
Oud 27-08-2002, 10:03
Biertjehakken
Avatar van Biertjehakken
Biertjehakken is offline
Citaat:
Feestbeest nummer 1 schreef:
Pfffft wat moet je hier nou mee? alleen 15-jarigen willen zichzelf in een hokje plaatsen, als je 20 bent heb je daar echt geen behoefte meer aan, trust me
Dan moet ik nog maar een jaartje wachten
Oud 27-08-2002, 10:10
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
Feestbeest nummer 1 schreef:
Pfffft wat moet je hier nou mee? alleen 15-jarigen willen zichzelf in een hokje plaatsen, als je 20 bent heb je daar echt geen behoefte meer aan, trust me
nu ben je wel weer iedereen over één kam aan het scheren en dat is nóóóoít goed
Oud 27-08-2002, 11:25
Verwijderd
Citaat:
ikheetfroukje schreef:
ik ben niet in een hokje te stoppen, ik ben namelijk uniek




zo, nu kan er wel een slotje op vind ik zo...
Oud 27-08-2002, 12:17
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
Citaat:
Paranoide schreef:


jij hoort in het hokje der Liegende Mensen.. wat nou 'naar ventje dat je niet in een donker steegje wilt tegenkomen', ik ben 1,65 en jij was kleiner dan mij

nee hoor
jij en roel zijn wel lief hoor, ergens..
ik weet alleen niet waar
ik ben altijd lief ergens

en u moet dan in het hokje van mensen die niet weten wat het verschil tussen groter en kleiner is ik was namelijk 1, 77 en dan zou dat in theorie groter moeten zijn dan 1,65

en zoals elfje al zei: jij bent kleiner dan hem, en hij is kleiner dan mij... conclusie JIJ bent een klein (lief ) opdondertje, en ik ben nog steeds een naar ventje dat je niet in een donker steegje wilt tegenkomen :]
__________________
Subtiel
Oud 27-08-2002, 12:24
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
dit is een stomme topic
Oud 27-08-2002, 14:31
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
Citaat:
"Beltaine" schreef:
dit is een stomme topic
helemaal niet, er word uitvoerig gediscussieert over... *uuuuhm*

mja ok misschien wel.. maar toch 'who cares '
__________________
Subtiel
Oud 27-08-2002, 14:55
Verwijderd
Citaat:
Faery schreef:

Maar ik ben weer groter dan jij, terwijl roy weer groter dan roelie is :]
ik heb het al gezien op taar's foto's ja.. ik begin geloof ik te snappen waarom ik op't endrapport een vijf voor wiskunde stond

Citaat:
AtHell schreef:
ik ben altijd lief ergens

en u moet dan in het hokje van mensen die niet weten wat het verschil tussen groter en kleiner is ik was namelijk 1, 77 en dan zou dat in theorie groter moeten zijn dan 1,65

en zoals elfje al zei: jij bent kleiner dan hem, en hij is kleiner dan mij... conclusie JIJ bent een klein (lief ) opdondertje, en ik ben nog steeds een naar ventje dat je niet in een donker steegje wilt tegenkomen :]
ik moet gewoon in het masha-hok, Mensen die Aandacht eiSen en Heel Asociaal zijn (eigenlijk niet, maar probeer jij maar eens een afkorting met de letters m-a-s-h/j-a te verzinnen )

en jij bent niet naar en eng, jij bent lief en rent altijd heel gauw weg als roel je aait of als ik over slagroom en vlaggen enzo begin .. nare mensen doen dat niet, die gooien dan iets naar je hoofd en gaan je aanranden ofzo.

voor de mensen die nieuwschierig zijn:
dit zijn ze nou, in volle staat der paraatheid:

InHel, Parading en Elfje:



niet op mijn scheve hoofd letten, das roel's schuld
die besloot net op't moment dat de foto genomen werd even mijn hoofd naar achteren te trekken zodat ik er debiel op stond :/ *schopt*

*gauw een normale foto van mij*


Laatst gewijzigd op 27-08-2002 om 14:59.
Oud 27-08-2002, 15:02
Verwijderd
*houd demonstratief hand voor neus*
Oud 27-08-2002, 15:06
Aurelia AutumnRain
Avatar van Aurelia AutumnRain
Aurelia AutumnRain is offline
Als ik al in een hokje wil, dan wil ik in een paarse. Van fluffy stof, met een strikje.
__________________
In Chocolate We Trust.
Oud 27-08-2002, 17:20
Built to last
Built to last is offline
Kleding : zwart
Haar : donker
Muziek : Trash/death beetje core af en toe
Auto : Lichtblauw, bj'61, Cannibal corpse raamsticker + sepultura + burzum.

ik vind mij zelf een kakker.
Oud 27-08-2002, 17:22
Secreet
Avatar van Secreet
Secreet is offline
Citaat:
Built to last schreef:
Kleding : zwart
Haar : donker
Muziek : Trash/death beetje core af en toe
Auto : Lichtblauw, bj'61, Cannibal corpse raamsticker + sepultura + burzum.

ik vind mij zelf een kakker.
__________________
www.new-avalon.nl & http://forum.new-avalon.nl -> Schrijvers en dichters site
Oud 27-08-2002, 17:33
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Built to last schreef:
Muziek : Trash
..Trash?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Afscheidsbrief Jean-Jeaques
Sasjeliefff
0 26-01-2006 17:15
Beleidszaken forum religie
no jokes
145 05-10-2005 03:34
Lichaam & Gezondheid B-12 doordat je vegetarisch/veganist bent..
K-elli-e
46 26-06-2004 01:34
Levensbeschouwing & Filosofie Taboe's
Lotte
29 07-07-2003 12:27
Verhalen & Gedichten Een dagje van een afdeling
Eend
15 09-12-2002 13:11
Psychologie ik voel niets meer.
sorryffanoniem
13 13-03-2002 16:57


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:09.