Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-07-2007, 16:52
carpediem
carpediem is offline
Hallo,

ik ben een jongen van 16 jaar, en ik ben nogal onzeker over mezelf. En die onzekerheid maakt me weer onzeker over dingen zoals seks enz.
Ik ben nog maagd, dat als eerste.
Ik ben 1.78 en iets van 78 kilo. En ik heb een buikje
Maar ik ben daar erg onzeker over aangezien ik vroeger veel dikker ben geweest. En aangezien ik daar onzeker over ben, ben ik ook onzeker of meiden me wel leuk vinden, en/of ze wel seks met me willen. Ik ben volgens mij maar 5 kilo te zwaar of zo, maar in mijn idee iets van 12. Zijn de meiden nu echt zo oppervlakkig dat ze alleen maar op een sixpack vallen of ben ik toevallig alleen maar de meiden tegengekomen die op een sixpack vallen?

wat denken jullie?
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 16:59
Sushii
Avatar van Sushii
Sushii is offline
nee, sommige vrouwen zijn niet zo oppervlakkig.
ik niet in ieder geval, maarja soort zoekt soort.
__________________
Sushii is better than chocolate
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 17:03
carpediem
carpediem is offline
ik vind dat beledigend aangezien het nu net lijkt alsof je mij oppervlakkig noemt...

maar ik bedoel alleen maar, ik ben al onzeker... en dan wijzen meiden die ik leuk vind mij konstant af
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 17:08
Verwijderd
Dat komt omdat je onzeker bent. Vicieuze cirkel.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 17:09
Sushii
Avatar van Sushii
Sushii is offline
Citaat:
carpediem schreef op 08-07-2007 @ 18:03 :
ik vind dat beledigend aangezien het nu net lijkt alsof je mij oppervlakkig noemt...

maar ik bedoel alleen maar, ik ben al onzeker... en dan wijzen meiden die ik leuk vind mij konstant af
ik bedoel alleen maar dat (sommige) vrouwen niet zo oppervlakkig zijn als jij schijnbaar denkt dat ze zijn.

en misschien heeft het een andere reden dat ze je afwijzen, bijvoorbeeld dat ze geen zin hebben in een relatie.
__________________
Sushii is better than chocolate
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 17:35
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
carpediem schreef op 08-07-2007 @ 17:52 :
Zijn de meiden nu echt zo oppervlakkig dat ze alleen maar op een sixpack vallen of ben ik toevallig alleen maar de meiden tegengekomen die op een sixpack vallen?
Wat heeft dat met oppervlakkigheid te maken? Ben je niet oppervlakkig als je op dikke mensen valt? 1.78 zijn met een massa van 78 kilo wordt nu eenmaal niet vaak aantrekkelijk gevonden.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 17:57
Southtown
Avatar van Southtown
Southtown is offline
Citaat:
Juice schreef op 08-07-2007 @ 18:35 :
Wat heeft dat met oppervlakkigheid te maken? Ben je niet oppervlakkig als je op dikke mensen valt? 1.78 zijn met een massa van 78 kilo wordt nu eenmaal niet vaak aantrekkelijk gevonden.
Hangt er vanaf. Ik ben ongeveer 1,78 en ik weeg 85 kg. Toch heb ik een normale figuur (nuja, buiten een klein buikje waar ik dringend vanaf moet). Sommige mensen zijn nu eenmaal van nature zwaarder.

En nee, meiden zijn niet zo oppervlakkig. Maar omdat jij er zo over loopt te zeiken in je eigen kop hebben die meiden geen keus dan om enkel jouw negatieve kanten te zien. Vicieuze cirkel, dat soort dingen.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 18:22
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Charlesworth999 schreef op 08-07-2007 @ 18:57 :
Hangt er vanaf. Ik ben ongeveer 1,78 en ik weeg 85 kg. Toch heb ik een normale figuur (nuja, buiten een klein buikje waar ik dringend vanaf moet). Sommige mensen zijn nu eenmaal van nature zwaarder.
Ik weet het niet hoor. Ik ben 1.81 en 65 kilo, en dat tolereer ik, maar veel meer zou het niet moeten zijn.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 18:25
Verwijderd
Citaat:
Juice schreef op 08-07-2007 @ 19:22 :
Ik weet het niet hoor. Ik ben 1.81 en 65 kilo, en dat tolereer ik, maar veel meer zou het niet moeten zijn.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 19:04
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Juice schreef op 08-07-2007 @ 19:22 :
Ik weet het niet hoor. Ik ben 1.81 en 65 kilo, en dat tolereer ik, maar veel meer zou het niet moeten zijn.
Dat is gewoon vet weinig. Ik ben 1.83 en tot m'n 20e ofzo woog ik 65kg, en ik was toen echt mager.

En wat betreft de TS: ga sporten. Als je 16 bent en een buikje hebt moet je d'r gewoon wat aan doen, beter gaat 't in ieder geval niet worden.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 20:54
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
1. Als je uitstraalt dat je jezelf niet leuk vindt zullen ook weinig mensen op je af stappen met de verwachting een leuk gesprek te kunnen beginnen.
2. Uiterlijk is niet alles, maar pas naarmate je iemand beter leert kennen wordt het minder belangrijk. Zeker als het gaat om aantrekkingskracht. Dus probeer eens iemand te leren kennen die je leuk vindt, en zorg dat diegene jou ook leert kennen.

Verder ben ik het eens met Chimera.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 21:04
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Chimera schreef op 08-07-2007 @ 20:04 :
Dat is gewoon vet weinig. Ik ben 1.83 en tot m'n 20e ofzo woog ik 65kg, en ik was toen echt mager.
Ik zou mezelf niet mager noemen.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 21:10
Verwijderd
Citaat:
Juice schreef op 08-07-2007 @ 19:22 :
Ik weet het niet hoor. Ik ben 1.81 en 65 kilo, en dat tolereer ik, maar veel meer zou het niet moeten zijn.
Met die lengte is 65 kg niet veel. Maar als het meer wordt, dan moeten dat wel spíeren zijn.

Tja. Ik val niet op buikjes, maar ook niet op sixpacks (of eigenlijk gewoon niet op de types die sixpacks hébben. Ze kunnen best leuk zijn). Maar als je er zo onzeker van wordt, dan ga je toch lekker wat meer sporten en wat minder chips eten? Dat kan nooit kwaad, en als jij lekkerder in je vel zit, vallen er sowieso meer meiden op je.

Daarnaast ben je zestien, dus je hebt nog alle tijd. Veel mensen zoenen pas voor het eerst op hun zestiende...
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 21:25
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Morgan schreef op 08-07-2007 @ 22:10 :
Met die lengte is 65 kg niet veel. Maar als het meer wordt, dan moeten dat wel spíeren zijn.
Ja, daar zou ik ook wel genoegen mee nemen.

Maar inderdaad, wat iedereen zegt, zelfverzekerdheid helpt. Eerst jezelf sexy vinden, dan komen de anderen. En als je jezelf te dik vind doe je daar wat aan.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 22:09
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Het ligt aan je negatieve instelling

+

Ik ben wit, echt wit. Maar als je je daaroverheen zet dan kan sex gewoon leuk zijn hoor. Net als bij andere mensen. Trouwens, die meiden zijn ook vast wel onzeker over een te lange rechteroorlel of een putje in de bil.
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 23:04
Verwijderd
Citaat:
Magican schreef op 08-07-2007 @ 23:09 :
Het ligt aan je negatieve instelling

Qft.

En Juice, je bent mager.

Laatst gewijzigd op 08-07-2007 om 23:23.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 23:20
Tuxs
Avatar van Tuxs
Tuxs is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 09-07-2007 @ 00:04 :
Qtf.

En Juice, je bent mager.
Hehe, deze week na 5 dagen werken kom ik erachter dat ik met m'n 1.88 63 kilo weeg :/ even weer eiwitten eten + sporten

Normaal weeg ik ~68 kilo.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 23:24
Verwijderd
Wat is dat toch met die magere mannetjes in deze tijd van weelde?
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 23:26
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 09-07-2007 @ 00:24 :
Wat is dat toch met die magere mannetjes in deze tijd van weelde?
Beter dan dikke mannetjes
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 23:29
Tuxs
Avatar van Tuxs
Tuxs is offline
Citaat:
Morgan schreef op 09-07-2007 @ 00:26 :
Beter dan dikke mannetjes


Citaat:
Mephostophilis schreef op 09-07-2007 @ 00:24 :
Wat is dat toch met die magere mannetjes in deze tijd van weelde?
5 Dagen gewerkt en 5 dagen van de kaart... Die weelde is er wel ja

Laatst gewijzigd op 08-07-2007 om 23:44.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 23:48
Verwijderd
Citaat:
carpediem schreef op 08-07-2007 @ 17:52 :

wat denken jullie?
Weetnie.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2007, 00:11
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Beste jongen van 16 die nog maagd is,

Ik ben 22 en nog maagd. En ik heb er geen probleem mee.
Maar toen ik zo oud was als jij nu bent had ik het er wel zwaar mee.

Je probleem is niet dat je maagd bent
Je probleem is niet dat je "geen meisjes kunt krijgen"
Je probleem is niet dat je geen sixpack hebt maar een buikje
Je probleem is je onzekerheid

Ok, nu we dit hebben geanalyseerd, kun je verder.
Richt je niet meer op wat je hebt, richt je op wat je later wil en waar je aan kan werken.
De toekomst bestaat uit allemaal "nu's" dus zorg er altijd voor dat je "Nu" positief denkt (het is erg moeilijk ik weet het, het eist veel van je discipline) en dat je "Nu" werkt aan dingen die je later wil dan zorg je namelijk dat alle "nu's" in de toekomst steeds beter en beter worden.

Ten eerste, ik lees dat je je stoort aan je buikje. Daar kun je wat aan doen. Ga sporten. Je ouders doen je niet op een sport? prima, dan ga je joggen of iets dergelijks, maar ik denk dat als je er over praat met je ouders dat je best mag sporten.
Zelf raad ik fitness aan, kun je gelijk wat spieren trainen (die sixpack die je zo graag wil)


Nog een klein detail, sommige vrouwen zijn inderdaad zo oppervlakkig dat ze een jongen met een sixpack willen en de rest niet. Maar zeg nou eerlijk, wil je zo'n oppervlakkige doois als vriendin? Kom op, je bent meer waard.
Waar zo goed als alle vrouwen die ik ken op afknappen is onzekerheid. Want als jij onzeker bent over jezelf, waarom zou een vrouw je dan willen? wat voor toekomst heeft zij met jou? probeer het eens vanaf hun perspectief te zien.
Ga gewoon voor jezelf bezig, ga dingen doen waar je verder mee komt.

Geloof me, ik heb jaren depressie achter de rug, ben heel lang eenzaam geweest, voelde me kut over mezelf, en heb op gegeven moment besloten dat het zo niet verder kon.
ik ben nu weer vol optimisme, heb weer lol in het leven, eet gezond, sport veel, ga veel uit, toon lef om vrouwen te benaderen, en, what the fuck, opeens gaat het hardstikke goed.

Oh en nog iets, als je op jezelf gaat wonen later, hou dan altijd in gedachte:
* Kook gezond voor jezelf! (geen diepvriesmaaltijden etc.)
* Hou het sporten gewoon vol
* Laat je niet afleiden van je opleiding, ga niet grienen over relaties en dergelijke, het is het niet waard, als jij lekker in je vel zit boeit het je niet meer, en als het je niet boeit, WHAM! dan komt het soort van vanzelf.
* Oh, en verdrink niet in video games, het is heel makkelijk en zooooo vreselijk zonde van je tijd als je bekijkt wat je in plaats daarvan kan doen.


Hopelijk heb ik je hiermee geholpen, anders stuur je me maar een PM, ik weet in welke situatie je zit, ik had exact het zelfde en ik ben er heel erg laat uit gekomen.
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2007, 01:55
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Laat ik nog ff beamen dat 65 kilo met lengte 1.79 (bij mij) echt niet mager is. Ik ben gewoon erg veel spiermassa kwijtgeraakt nadat ik minder ben gaan sporten, zo lijkt het, dat dan weer wel.

Alles is al bijna gezegd. Ik heb ook een goede vriend die veel te vaak zegt dat ie verlangt naar z'n eerste echte vriendin, of laat merken dat 'ie onzeker is. Het is wat vreemd geregeld in deze wereld, maar proberen te zoenen na een gezellig gesprek van een - let's say - avond lang heeft nu eenmaal vaker succes.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 09-07-2007, 03:30
Verwijderd
Vrouwen ZIJN oppervlakkig.

Niks aan te doen.

Als ze struikelen over jouw uiterlijk zijn ze je energie niet waard.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2007, 07:47
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
spawn again schreef op 09-07-2007 @ 04:30 :
Vrouwen ZIJN oppervlakkig.

Niks aan te doen.

Als ze struikelen over jouw uiterlijk zijn ze je energie niet waard.
Euh, en jij gaat met elke lelijke trol omdat uiterlijk belangrijk vinden zo oppervlakkig is?
Met citaat reageren
Oud 09-07-2007, 07:56
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 09-07-2007 @ 00:04 :
En Juice, je bent mager.
Ik ben slank.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2007, 08:43
Verwijderd
Citaat:
spawn again schreef op 09-07-2007 @ 04:30 :
Vrouwen ZIJN oppervlakkig.

Niks aan te doen.

Als ze struikelen over jouw uiterlijk zijn ze je energie niet waard.
Neuh hoor. Naast een aantrekkelijk uiterlijk moet hij namelijk ook een aantrekkelijk innerlijk hebben
Met citaat reageren
Oud 09-07-2007, 08:45
carpediem
carpediem is offline
Citaat:
Morgan schreef op 09-07-2007 @ 00:26 :
Beter dan dikke mannetjes
dit vind ik echt zo'n goede opmerking in dit topic...
Met citaat reageren
Oud 09-07-2007, 08:47
carpediem
carpediem is offline
Citaat:
trophus schreef op 09-07-2007 @ 01:11 :
Beste jongen van 16 die nog maagd is,

Ik ben 22 en nog maagd. En ik heb er geen probleem mee.
Maar toen ik zo oud was als jij nu bent had ik het er wel zwaar mee.

Je probleem is niet dat je maagd bent
Je probleem is niet dat je "geen meisjes kunt krijgen"
Je probleem is niet dat je geen sixpack hebt maar een buikje
Je probleem is je onzekerheid

Ok, nu we dit hebben geanalyseerd, kun je verder.
Richt je niet meer op wat je hebt, richt je op wat je later wil en waar je aan kan werken.
De toekomst bestaat uit allemaal "nu's" dus zorg er altijd voor dat je "Nu" positief denkt (het is erg moeilijk ik weet het, het eist veel van je discipline) en dat je "Nu" werkt aan dingen die je later wil dan zorg je namelijk dat alle "nu's" in de toekomst steeds beter en beter worden.

Ten eerste, ik lees dat je je stoort aan je buikje. Daar kun je wat aan doen. Ga sporten. Je ouders doen je niet op een sport? prima, dan ga je joggen of iets dergelijks, maar ik denk dat als je er over praat met je ouders dat je best mag sporten.
Zelf raad ik fitness aan, kun je gelijk wat spieren trainen (die sixpack die je zo graag wil)



ik ga wel naar sportschool, met heel me gezin, me pa, ma en me broer.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2007, 08:52
Verwijderd
Citaat:
carpediem schreef op 09-07-2007 @ 09:45 :
dit vind ik echt zo'n goede opmerking in dit topic...
Topics bestaan niet alleen maar om jou goed te laten voelen. Wat wil je dan horen? Het merendeel van de meiden valt niet op dik, waarom zou ik je dan gaan wijsmaken dat je figuur niets uitmaakt?

Enigszins stevig vinden veel meiden weer geen probleem, trouwens, helemaal niet als je iets ouder wordt. Maar als jij met jouw uiterlijk op dit moment geen mooie meiden kunt versieren en je wilt wél mooie meiden versieren, dan moet je niet in een hoekje gaan zitten en zuchten dat vrouwen altijd oppervlakkig zijn, maar gewoon twee keer per week erbij gaan hardlopen of iets dergelijks. Je hoeft echt geen gespierde god te zijn, maar als dat buikje je (letterlijk of figuurlijk) in de weg zit, moet je d'r gewoon wat aan dóen. Word je ook vanzelf minder onzeker.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2007, 10:19
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
carpediem schreef op 09-07-2007 @ 09:47 :
ik ga wel naar sportschool, met heel me gezin, me pa, ma en me broer.
Gezellig...
Met citaat reageren
Oud 09-07-2007, 10:25
Dzjun
Dzjun is offline
ach, maak je daar niet zo druk om..
Niet iedereen valt op jongens met een sixpack..
Ik ben graatmager (en zelfs door veel en goed eten kom ik niets aan), en mn vriend heeft ook een buikje. Maar verder ziet hij er gewoon goed uit, hij is slim en lief.
Ik vind mensen die alleen op sixpacks vallen wél oppervlakkig..
Er lopen genoeg leuke meiden rond die iets verder kijken dan hun neus lang is hoor!
__________________
Beetje vreemd, maar wel lekker...
Met citaat reageren
Oud 09-07-2007, 10:53
carpediem
carpediem is offline
Citaat:
Morgan schreef op 09-07-2007 @ 09:52 :
Topics bestaan niet alleen maar om jou goed te laten voelen. Wat wil je dan horen? Het merendeel van de meiden valt niet op dik, waarom zou ik je dan gaan wijsmaken dat je figuur niets uitmaakt?

Enigszins stevig vinden veel meiden weer geen probleem, trouwens, helemaal niet als je iets ouder wordt. Maar als jij met jouw uiterlijk op dit moment geen mooie meiden kunt versieren en je wilt wél mooie meiden versieren, dan moet je niet in een hoekje gaan zitten en zuchten dat vrouwen altijd oppervlakkig zijn, maar gewoon twee keer per week erbij gaan hardlopen of iets dergelijks. Je hoeft echt geen gespierde god te zijn, maar als dat buikje je (letterlijk of figuurlijk) in de weg zit, moet je d'r gewoon wat aan dóen. Word je ook vanzelf minder onzeker.

zo bedoelde ik het niet, stel ik was echt zwaaaar onzeker, en je komt dan met zo'n opmerking, zou ik in een nog dieper dal raken
Met citaat reageren
Oud 09-07-2007, 16:24
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Citaat:
carpediem schreef op 09-07-2007 @ 11:53 :
zo bedoelde ik het niet, stel ik was echt zwaaaar onzeker, en je komt dan met zo'n opmerking, zou ik in een nog dieper dal raken
/care
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 09-07-2007, 22:01
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Citaat:
carpediem schreef op 09-07-2007 @ 09:47 :
ik ga wel naar sportschool, met heel me gezin, me pa, ma en me broer.
Je kunt vragen om eem programma wat zich wat meer richt op de buikspieren is geen schande hoor

bovendien getuigt jouw combinatie van lichaamsgewicht en lengte volgens mij echt niet van overgewicht
een buikje kan ook komen van veel bier maar gezien je nog thuis woont lijkt het me sterk dat je echt veel bier drinkt
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2007, 22:12
Verwijderd
Citaat:
carpediem schreef op 08-07-2007 @ 17:52 :
Zijn de meiden nu echt zo oppervlakkig dat ze alleen maar op een sixpack vallen of ben ik toevallig alleen maar de meiden tegengekomen die op een sixpack vallen?

wat denken jullie?
je komt ws alleen maar puberale bacardi blondjes tegen. Ga het ergens anders zoeken. Iets met wat meer intelligentie bvb.

Daarbij, als je echt dik bent, is het niet zo verwonderlijk dat je minder animo hebt. Accepteer dat gewoon of ga er wat aan veranderen.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2007, 09:13
Yab-Yum
Avatar van Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Wacht met sex tot je je zekerder voelt. Sex is toch niet leuk als je onzeker bent.
__________________
"Of course you can't understand anything i'm saying, but that's cool cause i'm still saying it."
Met citaat reageren
Oud 13-07-2007, 10:57
Young Grow Old
Young Grow Old is offline
Citaat:
trophus schreef op 09-07-2007 @ 23:01 :
maar gezien je nog thuis woont lijkt het me sterk dat je echt veel bier drinkt
Wat is dat nou voor raar verband? Ik dronk meer toen ik nog thuis woonde, dan nu ik op mezelf woon.
__________________
Relativeren is een werkwoord
Met citaat reageren
Oud 13-07-2007, 13:43
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
carpediem heeft geen fotoboek.

Ik val niet op echt dik (hoewel het me ook niks uit zou maken als die jongen echt leuk is, liever dan heel mager), maar wel op stevig. Kan me niet voorstellen dat je echt dik bent met 1m78 en 78 kilo.

En echt niet alle meiden zijn oppervlakkig, doe gewoon niet al te onzeker, en leer eerst een meisje echt kennen voordat je gaat denken aan dingen als seks met haar (nou ja, denken mag wel natuurlijk ).
Als een meisje je leuk vindt om wie je bent maakt het haar echt niet meer uit of er nu 5 kilo af moet of niet.
__________________
Keep on rockin'
Met citaat reageren
Oud 13-07-2007, 21:31
llell
Avatar van llell
llell is offline
Citaat:
carpediem schreef op 09-07-2007 @ 09:45 :
dit vind ik echt zo'n goede opmerking in dit topic...
dan hier eentje die je misschien meer aanstaat:

Ik vind dunne en zelfs slanke mannen echt verre van aantrekkelijk. Sixpacks vind ik ook een belachelijk iets, echt niks moois en het heeft zelfs iets 'arrogants'.

Er mag best een beetje massa aanzitten.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2007, 01:05
Verwijderd
Ja, dat is een beetje het probleem als je als jongen tussen de 16 en de 18 bent. De meisjes die je dan in de regel leuk vindt zijn onvolwassen hoertjes, en daar valt inderdaad geen fatsoenlijk zelfbeeld aan te ontlenen.

Ik zou zeggen, zoek een leuke hobby en wacht tot je 22 bent, dan kun je op meiden van 20 vallen en die zijn in de regel een stuk aanvaardbaarder.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2007, 06:42
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 09-07-2007 @ 08:47 :
Euh, en jij gaat met elke lelijke trol omdat uiterlijk belangrijk vinden zo oppervlakkig is?
Nou nee, ik heb t nooit gezocht. Ik wacht wel af tot er interesse wordt getoond. En dat zijn hele uitlopende meiden.

Citaat:
Morgan schreef op 09-07-2007 @ 09:43 :
Neuh hoor. Naast een aantrekkelijk uiterlijk moet hij namelijk ook een aantrekkelijk innerlijk hebben
Joh, maar wat zieje het eerst?
Met citaat reageren
Oud 14-07-2007, 13:20
oelekeboeleke
oelekeboeleke is offline
Kleding lijkt me ook wel belangrijk. Dikke jongens dragen vaak van die wijde, lelijke kleding. Dat werkt nou ook niet bepaald mee in je totale uitstraling. Heb wellis gehad dat ik dronken lag te slapen op feest, en dat er vervogens allemaal giechelende meisjes om me heen stonden die mij zo schattig vonden, niet omdat ik er nou zo aantrekkelijk uitzag na 20+ bier, maar omdat ik blauwe schoenen aan had... Ben zelf btw 1.83 en weeg 95 kilo.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2007, 15:17
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
spawn again schreef op 14-07-2007 @ 07:42 :
Nou nee, ik heb t nooit gezocht. Ik wacht wel af tot er interesse wordt getoond. En dat zijn hele uitlopende meiden.
Ah. Scheiterd.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2007, 16:37
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Chimera schreef op 08-07-2007 @ 20:04 :
Dat is gewoon vet weinig. Ik ben 1.83 en tot m'n 20e ofzo woog ik 65kg, en ik was toen echt mager.

Ik ben een stuk langer dan 1,83 en weeg nog geen 60 kg en toch voel ik mij niet onzeker hierover, als een vrouw voor mij kiest dan zal ze mij gewoon moeten accepteren zoals ik ben anders is het meteen einde gesprek want ik heb geen zin in capsones!

Het is eigenlijk nooit goed bij de dames, dan heb ik geen werk, dan vinden ze mij te mager, dan is mijn kleedstijl te opvallend, dan vinden ze mijn muzieksmaak niks, dan vinden ze mijn haar te lang, dan vinden ze mij maar te chaotisch en ga zo maar door.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2007, 20:10
vosje16
Avatar van vosje16
vosje16 is offline
Mijn vriend is 1m75 en weegt 74kg (dus niet veel verschil met jou) en dat is echt niet dik te noemen hoor! Hij heeft idd een klein buikje, maar dat vind ik helemaal niet erg. Is een redelijk normaal gewicht en ik zou hierdoor niemand afwijzen. Wel zou ik iemand afwijzen die heel onzeker overkomt, en dat is waarschijnlijk jouw probleem. Dus niet het feit dat je 78kg weegt!
Met citaat reageren
Oud 14-07-2007, 20:14
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Citaat:
Cornel schreef op 14-07-2007 @ 17:37 :

Het is eigenlijk nooit goed bij de dames, dan heb ik geen werk, dan vinden ze mij te mager, dan is mijn kleedstijl te opvallend, dan vinden ze mijn muzieksmaak niks, dan vinden ze mijn haar te lang, dan vinden ze mij maar te chaotisch en ga zo maar door.
Misschien komt dat omdat je werkloos, mager, opvallende kledingstijl en slechte muzieksmaak hebbend en langharig ben.
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 14-07-2007, 20:27
Southtown
Avatar van Southtown
Southtown is offline
Citaat:
Cornel schreef op 14-07-2007 @ 17:37 :
Het is eigenlijk nooit goed bij de dames, dan heb ik geen werk, dan vinden ze mij te mager, dan is mijn kleedstijl te opvallend, dan vinden ze mijn muzieksmaak niks, dan vinden ze mijn haar te lang, dan vinden ze mij maar te chaotisch en ga zo maar door.
Elk van die dingen individueel maken niet veel uit hoor. Hoe je met zo'n kritiek omgaat, dat is belangrijk.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2007, 20:28
Verwijderd
Citaat:
vosje16 schreef op 14-07-2007 @ 21:10 :
Mijn vriend is 1m75 en weegt 74kg (dus niet veel verschil met jou) en dat is echt niet dik te noemen hoor! Hij heeft idd een klein buikje, maar dat vind ik helemaal niet erg. Is een redelijk normaal gewicht en ik zou hierdoor niemand afwijzen. Wel zou ik iemand afwijzen die heel onzeker overkomt, en dat is waarschijnlijk jouw probleem. Dus niet het feit dat je 78kg weegt!
Precies. Buikjes <3 (met de nadruk op '-jes')
Met citaat reageren
Oud 14-07-2007, 21:29
Klaas B.
Klaas B. is offline
Waarom is het oppervlakkig om alleen om mannen met sixpacks te vallen? Is het dan ook oppervlakkig om alleen om dames met blauwe ogen te vallen? Of mannen met lang haar? Of vrouwen met blond schaamhaar, rood hoofdhaar en bruin rughaar? Ik zie het oppervlakkige er niet aan.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Onzeker
bartjew23
7 29-08-2012 00:00
Liefde & Relatie Onzeker over de liefde
xNatasha
2 02-10-2010 15:59
Liefde & Relatie Hoe raak ik mijn onzekerheid weer kwijt?
Magaline
5 20-06-2010 12:39
Psychologie Ik ben bang...
gewoonmezelf
34 16-04-2006 15:10
Seksualiteit Ik krijg 'm er niet in..
Activator
32 06-10-2003 18:35
Verhalen & Gedichten Ik ben het gewoon zat
HipHopSter
9 26-12-2001 15:57


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:25.