Oud 21-05-2008, 20:05
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Tell us.
1) Er is een reden dat sommige topics een koelkastperiode kregen. Zo zal corrupt the wish, in feite geen 'forumer boven je topic' waarschijnlijk wel saaier worden als het constant mag.

2) Het hele gebeuren ging over het updaten van de lijst. Door de koelkastlijst in te krimpen verbeter je dat niet. In feite los je het 'probleem' dus niet op nu.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Advertentie
Oud 21-05-2008, 20:05
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een plan. Laten we het koelkastbeleid afschaffen.
KZ 4 FB

Oud 21-05-2008, 20:06
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ik ben het met Kazet eens.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 21-05-2008, 20:07
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Citaat:
1) Er is een reden dat sommige topics een koelkastperiode kregen. Zo zal corrupt the wish, in feite geen 'forumer boven je topic' waarschijnlijk wel saaier worden als het constant mag.

2) Het hele gebeuren ging over het updaten van de lijst. Door de koelkastlijst in te krimpen verbeter je dat niet. In feite los je het 'probleem' dus niet op nu.
1) Zulk soort topics kan je er bij doen.

2) Het zijn veel minder topics en dus veel beter te doen. Nu zijn het vrij veel topics en daarom heeft de FB minder snel om het te doen. Als het een paar zijn, is het beter te doen.
Oud 21-05-2008, 20:07
Verwijderd
Oud 21-05-2008, 20:08
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Mensen zouden zich niet zo druk moeten maken over een forum.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Oud 21-05-2008, 20:09
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
1) Zulk soort topics kan je er bij doen.

2) Het zijn veel minder topics en dus veel beter te doen. Nu zijn het vrij veel topics en daarom heeft de FB minder snel om het te doen. Als het een paar zijn, is het beter te doen.
1) Dan begin je dus alweer met uitzonderingen maken. Weg geniaal plan.

2) Ja, want jullie zijn fb's geworden om het makkelijke. Is het je ook al opgevallen dat alleen de fb's dat topic überhaupt willen hebben? Dat de leden al al het werk doen om die lijst te updaten en dat, ondanks dat jullie alleen nog het edit gebeuren hoeven te doen, het NOG niet gebeurt?

Gooi dan gewoon dat hele topic weg als de fb's er geen zin in hebben.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 21-05-2008, 20:10
Verwijderd
Citaat:
1) Dan begin je dus alweer met uitzonderingen maken. Weg geniaal plan.
1) Maak er dan spellen van, dit of dat en dat soort spellen en forumer boven je spellen.
Oud 21-05-2008, 20:11
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Citaat:
1) Dan begin je dus alweer met uitzonderingen maken. Weg geniaal plan.

2) Ja, want jullie zijn fb's geworden om het makkelijke. Is het je ook al opgevallen dat alleen de fb's dat topic überhaupt willen hebben? Dat de leden al al het werk doen om die lijst te updaten en dat, ondanks dat jullie alleen nog het edit gebeuren hoeven te doen, het NOG niet gebeurt?

Gooi dan gewoon dat hele topic weg als de fb's er geen zin in hebben.
1)Ja, want de uitzonderingen zorgen ervoor dat het plan weg is?

2)Wie zegt dat we er geen zin in hebben? FB zijn is geen baan ofzo hoor. Het is alleen een forum in de gaten houden. Het koelkastbeleid is er gekomen, doordat men behoefte had aan afwisseling.

En de leden doen al het werk? Bullshit. Je doet het samen. Ze helpen mee en wij proberen - en ja, dat lukt meestal niet - het topic te updaten.
Oud 21-05-2008, 20:12
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
1)Ja, want de uitzonderingen zorgen ervoor dat het plan weg is?
1) Ja, duh.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Oud 21-05-2008, 20:12
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
1)Ja, want de uitzonderingen zorgen ervoor dat het plan weg is?

2)Wie zegt dat we er geen zin in hebben? FB zijn is geen baan ofzo hoor. Het is alleen een forum in de gaten houden. Het koelkastbeleid is er gekomen, doordat men behoefte had aan afwisseling.
1) Als je uitzonderingen gaat maken is het dus al niet meer het originele plan. Dan komen er ook weer meer uitzonderingen, etc.

2) En dat topic is er alleen gekomen omdat één fb daar behoefte aan had, wat is je punt? Maar goed, je ontwijkt mooi mijn punt.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 21-05-2008, 20:13
Verwijderd
2) Daar kunnen we ook wel zonder regels voor zorgen.
Die was aan missy.
Oud 21-05-2008, 20:13
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
En de leden doen al het werk? Bullshit. Je doet het samen. Ze helpen mee en wij proberen - en ja, dat lukt meestal niet - het topic te updaten.
Hahaha.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 21-05-2008, 20:13
Verwijderd
Citaat:
2) En dat topic is er alleen gekomen omdat één fb daar behoefte aan had, wat is je punt? Maar goed, je ontwijkt mooi mijn punt.
Wie was dat eigenlijk? Daar wil ik nog wel wat kikkers bij in de onderbroek doen.
Oud 21-05-2008, 20:14
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Citaat:
1) Als je uitzonderingen gaat maken is het dus al niet meer het originele plan. Dan komen er ook weer meer uitzonderingen, etc.

2) En dat topic is er alleen gekomen omdat één fb daar behoefte aan had, wat is je punt? Maar goed, je ontwijkt mooi mijn punt.
We staan allemaal achter het koelkastbeleid. Schijnbaar werkt het niet en zoeken we dus andere oplossingen. En wie zegt dat het er gekomen is door één FB?
Oud 21-05-2008, 20:14
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Dark Phoenix, geen discussies.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Oud 21-05-2008, 20:15
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Citaat:
Hahaha.
Ja, je doet echt alsof wij geen flikker uitvoeren. Wij proberen ook een gezellige sfeer te maken en het koelkasttopic te updaten.
Oud 21-05-2008, 20:15
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
We staan allemaal achter het koelkastbeleid. Schijnbaar werkt het niet en zoeken we dus andere oplossingen. En wie zegt dat het er gekomen is door één FB?
Het koelkastbeleid was er al voor jouw tijd. Het TOPIC daarentegen is door hvj, onze grote invalfb, gemaakt toen ze hier net was. Een achterlijk topic, waarvan al meermalen bewezen is dat het niet werkt.

De leden doen het werk, ja, want zij posten alle veranderingen, of in ieder geval de meeste. De forumbazen moeten een schokkende één keer per maand iets aanpassen en hebben daar ook nog eens ruim de tijd voor. En zelfs DAT lukt ze niet.

Misschien eens tijd om naar nieuwe fb's te gaan zoeken?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 21-05-2008, 20:15
Verwijderd
Voor afwisseling zijn geen regels nodig.

Laatst gewijzigd op 21-05-2008 om 20:16. Reden: I did fail!
Oud 21-05-2008, 20:16
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ja, je doet echt alsof wij geen flikker uitvoeren. Wij proberen ook een gezellige sfeer te maken en het koelkasttopic te updaten.
Nee, JIJ probeert dat.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 21-05-2008, 20:16
Verwijderd
Citaat:
Het koelkastbeleid was er al voor jouw tijd. Het TOPIC daarentegen is door hvj, onze grote invalfb, gemaakt toen ze hier net was. Een achterlijk topic, waarvan al meermalen bewezen is dat het niet werkt.

De leden doen het werk, ja, want zij posten alle veranderingen, of in ieder geval de meeste. De forumbazen moeten een schokkende één keer per maand iets aanpassen en hebben daar ook nog eens ruim de tijd voor. En zelfs DAT lukt ze niet.

Misschien eens tijd om naar nieuwe fb's te gaan zoeken?
Andijvie naar DP
Oud 21-05-2008, 20:17
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Citaat:
Het koelkastbeleid was er al voor jouw tijd. Het TOPIC daarentegen is door hvj, onze grote invalfb, gemaakt toen ze hier net was. Een achterlijk topic, waarvan al meermalen bewezen is dat het niet werkt.

De leden doen het werk, ja, want zij posten alle veranderingen, of in ieder geval de meeste. De forumbazen moeten een schokkende één keer per maand iets aanpassen en hebben daar ook nog eens ruim de tijd voor. En zelfs DAT lukt ze niet.

Misschien eens tijd om naar nieuwe fb's te gaan zoeken?
Ja, maar ALLE fb's toen hebben er mee ingestemd. Zoiets besluit je niet in je eentje.

We proberen het per week. Ik doe het minimaal een keer per maand. Dat loopt nu twee weken mis en dan is het gelijk tijd om nieuwe fb's te zoeken. Ja, daar los je het probleem mee op.
Oud 21-05-2008, 20:18
Verwijderd
Citaat:

We proberen het per week. Ik doe het minimaal een keer per maand. Dat loopt nu twee weken mis en dan is het gelijk tijd om nieuwe fb's te zoeken. Ja, daar los je het probleem mee op.
Dit is geen offence op jou hoor, jij bent heel actief, samen met cs
Oud 21-05-2008, 20:19
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ja, maar ALLE fb's toen hebben er mee ingestemd. Zoiets besluit je niet in je eentje.

We proberen het per week. Ik doe het minimaal een keer per maand. Dat loopt nu twee weken mis en dan is het gelijk tijd om nieuwe fb's te zoeken. Ja, daar los je het probleem mee op.
Jullie besloten het met z'n allen, en niemand doet het. Geniaal bedacht Missy. Alleen JIJ doet het, als je dat nog niet was opgevallen. En als we het dan heel specifiek in het topic vragen krijgen we een belofte en gebeurt het nog niet.

Citaat:
Verder moet iemand vanzelfsprekend betrokken zijn bij het forum waar een extra forumbaas gezocht wordt. Hij/zij komt er al wat langer en zijn/haar gedrag valt positief op. Positief opvallen doe je niet alleen door je netjes aan de regels te houden. Als lid toon je je een geschikte forumbaas door met originele, interessante topics te komen, door leuk mee te discussiëren en door respect te tonen voor je mede-forumers. Ook moeten de huidige forumbazen het idee hebben dat een lid goed met de onvermijdelijke kritiek om kan gaan, goed in een team kan werken en de verantwoordelijkheid van het forumbaasschap en het wel en wee op het betreffende deelforum aan kan
Letterlijk uit de faq, de benodigdheden voor een fb. Hoeveel van de DK forumbazen denk jij dat hier nog aan voldoen?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 21-05-2008, 20:20
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar ALLE fb's toen hebben er mee ingestemd. Zoiets besluit je niet in je eentje.

We proberen het per week. Ik doe het minimaal een keer per maand. Dat loopt nu twee weken mis en dan is het gelijk tijd om nieuwe fb's te zoeken. Ja, daar los je het probleem mee op.
Het probleem los je op door het koelkastbeleid, wat los van de fb's nauwelijks steun krijgt van de leden, af te schaffen.
Oud 21-05-2008, 20:22
Verwijderd
jeetje wat een discussie.
ik ben het met de meeste van jullie eens. weg met het koelkastbeleid
Oud 21-05-2008, 20:26
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Ik ben bang als we het koelkasttopic op de schop doen de Kantine eentonig wordt en alleen maar uit het WSZ topic gaat bestaan.
Oud 21-05-2008, 20:26
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
Het koelkastbeleid was er al voor jouw tijd. Het TOPIC daarentegen is door hvj, onze grote invalfb, gemaakt toen ze hier net was. Een achterlijk topic, waarvan al meermalen bewezen is dat het niet werkt.

De leden doen het werk, ja, want zij posten alle veranderingen, of in ieder geval de meeste. De forumbazen moeten een schokkende één keer per maand iets aanpassen en hebben daar ook nog eens ruim de tijd voor. En zelfs DAT lukt ze niet.

Misschien eens tijd om naar nieuwe fb's te gaan zoeken?
Wat is je leven toch ook vreselijk moeilijk. Het is een topic. Over topics. En het is een forum. Met mensen. Veilig achter een computerscherm ver van je vandaan. Ik weet niet hoe serieus je bent maar ik vraag mij soms heel ernstig af waar je je toch in vredesnaam zo druk over maakt.

En ik reken persoonlijk dingen als Corrupt the wish ook onder forumer-boven-je topics. Net zoals de rest van die spelletjes, die hebben ook niet zo veel nut als ze er altijd zijn. Lijkt me dat ze dan erg saai worden. Het is gewoon "verkracht de wens van de forumer boven je."
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 21-05-2008, 20:28
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
Letterlijk uit de faq, de benodigdheden voor een fb. Hoeveel van de DK forumbazen denk jij dat hier nog aan voldoen?
Blijkbaar verschilt de mening vooral over de verantwoordelijkheden. Het is alsnog maar een forum. En er hoeft echt niet zo uberveel moeite in te worden gestoken omdat het anders uit elkaar valt en de wereld vergaat. Als dat wel zo was dan zou ik wel graag betaald worden.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 21-05-2008, 20:28
Verwijderd
Citaat:
Ik ben bang als we het koelkasttopic op de schop doen de Kantine eentonig wordt en alleen maar uit het WSZ topic gaat bestaan.
Dat zal wel meevallen. Al merk ik zelf ook dat het forum nu anders is dan in mijn Lennyzzz periode.

Citaat:

En ik reken persoonlijk dingen als Corrupt the wish ook onder forumer-boven-je topics. Net zoals de rest van die spelletjes, die hebben ook niet zo veel nut als ze er altijd zijn. Lijkt me dat ze dan erg saai worden. Het is gewoon "verkracht de wens van de forumer boven je."
Dat bedoelde ik dus.
Oud 21-05-2008, 20:28
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik ben bang als we het koelkasttopic op de schop doen de Kantine eentonig wordt en alleen maar uit het WSZ topic gaat bestaan.
Zoals ik al voorstelde; laat de fb's het dan in de gaten houden, bepalen welke topics openblijven. In plaats van standaard zoveel weken (iets wat niet echt heel erg werkt, want alle topics komen toch tegelijk weer) gewoon topics gaan sluiten als er teveel dezelfde komen. Wissel het dan op die manier een beetje. Dan ben je flexibel en werkt het waarschijnlijk alsnog prima.

Citaat:


Wat is je leven toch ook vreselijk moeilijk. Het is een topic. Over topics. En het is een forum. Met mensen. Veilig achter een computerscherm ver van je vandaan. Ik weet niet hoe serieus je bent maar ik vraag mij soms heel ernstig af waar je je toch in vredesnaam zo druk over maakt.

En ik reken persoonlijk dingen als Corrupt the wish ook onder forumer-boven-je topics. Net zoals de rest van die spelletjes, die hebben ook niet zo veel nut als ze er altijd zijn. Lijkt me dat ze dan erg saai worden. Het is gewoon "verkracht de wens van de forumer boven je."
Het is uiteraard met een korreltje zout te nemen, want internet, maar ik vind een hoop dingen hier inderdaad verkeerd gaan.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 21-05-2008, 20:29
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Blijkbaar verschilt de mening vooral over de verantwoordelijkheden. Het is alsnog maar een forum. En er hoeft echt niet zo uberveel moeite in te worden gestoken omdat het anders uit elkaar valt en de wereld vergaat. Als dat wel zo was dan zou ik wel graag betaald worden.
Geniale reactie Yvonne.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 21-05-2008, 20:29
Verwijderd
Citaat:
Blijkbaar verschilt de mening vooral over de verantwoordelijkheden. Het is alsnog maar een forum. En er hoeft echt niet zo uberveel moeite in te worden gestoken omdat het anders uit elkaar valt en de wereld vergaat. Als dat wel zo was dan zou ik wel graag betaald worden.
Haha jeetje dan moet je het niet doen

Voor jou zes anderen die het wel willen doen
Oud 21-05-2008, 20:30
Verwijderd
Citaat:
Ik ben bang als we het koelkasttopic op de schop doen de Kantine eentonig wordt en alleen maar uit het WSZ topic gaat bestaan.
Ja, dat is het eeuwige credo, maar saaie topics zakken vanzelf weg.
Oud 21-05-2008, 20:30
Verwijderd
Citaat:
Blijkbaar verschilt de mening vooral over de verantwoordelijkheden. Het is alsnog maar een forum. En er hoeft echt niet zo uberveel moeite in te worden gestoken omdat het anders uit elkaar valt en de wereld vergaat. Als dat wel zo was dan zou ik wel graag betaald worden.
Iets met lusten en lasten.
Oud 21-05-2008, 20:31
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
en alleen maar uit het WSZ topic gaat bestaan.
WSZ heeft nu al geen koelkasttijd, dus hoe kan het toestaan van meer topics nou leiden daartoe?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 21-05-2008, 20:31
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Ja, ja, whine, whine.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Oud 21-05-2008, 20:31
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Citaat:
Zoals ik al voorstelde; laat de fb's het dan in de gaten houden, bepalen welke topics openblijven. In plaats van standaard zoveel weken (iets wat niet echt heel erg werkt, want alle topics komen toch tegelijk weer) gewoon topics gaan sluiten als er teveel dezelfde komen. Wissel het dan op die manier een beetje. Dan ben je flexibel en werkt het waarschijnlijk alsnog prima.
Ik denk dat je dan veel strijd gaat krijgen als je dat aan de FB's overlaat. Aangezien er nu soms al aardig wat discussies zijn.
Oud 21-05-2008, 20:32
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat je dan veel strijd gaat krijgen als je dat aan de FB's overlaat. Aangezien er nu soms al aardig wat discussies zijn.
Dat denk ik dus ook, ook als je als reden opgeeft dat het teveel van hetzelfde is...
Oud 21-05-2008, 20:32
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat je dan veel strijd gaat krijgen als je dat aan de FB's overlaat. Aangezien er nu soms al aardig wat discussies zijn.
Well, probeer het eerst eens een tijdje en kijk niet vooruit naar dingen die misschien helemaal niet gebeuren?
Oud 21-05-2008, 20:32
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik denk dat je dan veel strijd gaat krijgen als je dat aan de FB's overlaat. Aangezien er nu soms al aardig wat discussies zijn.
Omdat het nu behoorlijk willekeurig gaat, ja. Als je gewoon besluit dat als je begint te merken dat er veel forumer boven je topics komen, bijvoorbeeld, je de nieuwste gaat sluiten, met duidelijk waarom, lijkt me dat prima goed gaan.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 21-05-2008, 20:33
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Jullie verwachten een soort van forum-ridders, die hun andere bezigheden deels opofferen om een forum staande te houden?
Mij niet gezien. Gelukkig verwachten de forum-admins dat ook niet, dan zou het namelijk wel erg stil zijn op Admin.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 21-05-2008, 20:33
Verwijderd
Citaat:
Omdat het nu behoorlijk willekeurig gaat, ja. Als je gewoon besluit dat als je begint te merken dat er veel forumer boven je topics komen, bijvoorbeeld, je de nieuwste gaat sluiten, met duidelijk waarom, lijkt me dat prima goed gaan.
Dat ook.
Oud 21-05-2008, 20:34
Verwijderd
Citaat:
Jullie verwachten een soort van forum-ridders, die hun andere bezigheden deels opofferen om een forum staande te houden?
Mij niet gezien. Gelukkig verwachten de forum-admins dat ook niet, dan zou het namelijk wel erg stil zijn op Admin.
Als er drie actieve fb's zijn, waar nu twee moet dat makkelijk lukken.
Oud 21-05-2008, 20:34
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Citaat:
Omdat het nu behoorlijk willekeurig gaat, ja. Als je gewoon besluit dat als je begint te merken dat er veel forumer boven je topics komen, bijvoorbeeld, je de nieuwste gaat sluiten, met duidelijk waarom, lijkt me dat prima goed gaan.
Dan gaat het ook willekeurig. Ik wil best wel een duidelijke uitleg erbij zetten, maar ik heb dan geen behoefte om ieder topic aan te vechten.
Oud 21-05-2008, 20:34
Verwijderd
Citaat:
Jullie verwachten een soort van forum-ridders, die hun andere bezigheden deels opofferen om een forum staande te houden?
Mij niet gezien. Gelukkig verwachten de forum-admins dat ook niet, dan zou het namelijk wel erg stil zijn op Admin.
Ja, natuurlijk verwacht ik dat.
Oud 21-05-2008, 20:35
Verwijderd
Citaat:
Dan gaat het ook willekeurig. Ik wil best wel een duidelijke uitleg erbij zetten, maar ik heb dan geen behoefte om ieder topic aan te vechten.
Dan gaat het nog veel willekeuriger zelfs...
Oud 21-05-2008, 20:35
Verwijderd
Citaat:
Dan gaat het ook willekeurig. Ik wil best wel een duidelijke uitleg erbij zetten, maar ik heb dan geen behoefte om ieder topic aan te vechten.
er staat: "met duidelijk waarom"
Oud 21-05-2008, 20:35
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Ik ga nu economie leren. Dag.
Oud 21-05-2008, 20:35
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Jullie verwachten een soort van forum-ridders, die hun andere bezigheden deels opofferen om een forum staande te houden?
Mij niet gezien. Gelukkig verwachten de forum-admins dat ook niet, dan zou het namelijk wel erg stil zijn op Admin.
:')

Het zit als volgt: Missy maakt veel nieuwe topics, doet haar best voor een leuk forum. Jij komt als tweede, je maakt weleens een nieuw topic, je bent gezellig, etc. Op nummer drie komt Andijvie. Ze valt me eerlijk gezegd nauwelijks op, ze post weinig en maakt al helemaal geen nieuwe topics whatsoever. Schijnbaar modereert ze wel, al ziet niemand dat ooit. Dan heb je nog Hanneke, die af en toe een post in het WSZ topic heeft. (Hanneke, waar ben je? )

Wij verwachten dat fb'ers forumers zijn die hier vaak komen, leuk meeposten en verder het forum in de gaten kunnen houden. Oh, en zich aan hun eigen afspraken houden.

Blijkbaar is dat al teveel gevraagd.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Wat saai zeg #243
Verwijderd
500 17-06-2008 01:20
De Kantine <saai/> #222
<br>
501 29-05-2008 18:10
De Kantine L'ennuyeux destin d'Amelie Poulain (saai) #219
Cherry Springs
500 27-05-2008 15:02
De Kantine ♪ Excuse me while I kiss the saai!♪ #218
Trimm Trabb
500 26-05-2008 17:30
De Kantine The Fellowship of the Saai #215
Dinalfos
500 23-05-2008 21:53
De Kantine We've been expecting you, Mr. Saai #214
TopDrop
500 23-05-2008 10:53


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:06.