Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-02-2006, 09:28
Verwijderd
Ik mag op gesprek komen!! Yes
er is dus nog hoop mensen

Ik moet t alleen wel verzetten, midden in mijn skivakantie is het
Advertentie
Oud 13-02-2006, 08:50
Esther
Avatar van Esther
Esther is offline
Citaat:
planckton schreef op 09-02-2006 @ 18:49 :
Esther, krijg jij een mailtje of een brief? De uitnodiging voor t interview was bij mij via mail, maar de mensen die het interview afnamen zeiden dat het via brief ging. Maar die wisten misschien niet dat de uitnodiging via e-mail ging.
Elke keer als ik mn mailbox open.. zenuwen.. maar misschien is dat dus niet nodig
De rest nog steeds niks gehoord? Sterkte
Zowel als je wordt aangenomen als wanneer je wordt afgewezen, krijg je een brief via de post. De uitnodiging voor het gesprek was idd via email, maar nu zul je bericht via de gewone post krijgen. Ik wil het echt zo graag weten...

Gefeliciteerd Kristaco! Wanneer heb jij je gesprek?
Oud 13-02-2006, 11:14
Verwijderd
21 feb. maar dan ben ik er dus niet
Oud 13-02-2006, 16:24
planckton
planckton is offline
Jah ben ook steeds benieuwder.. hoe vaak ik dat interview al opnieuw heb afgespeeld in mn hoofd..
En natuurlijk elke dag op school kijken of mn moeder heeft gesmst dat er een brief ligt..
Gefeliciteerd Kristaco!
Oud 14-02-2006, 08:31
Joyceb
Joyceb is offline
Citaat:
Esther schreef op 13-02-2006 @ 09:50 :
Zowel als je wordt aangenomen als wanneer je wordt afgewezen, krijg je een brief via de post. De uitnodiging voor het gesprek was idd via email, maar nu zul je bericht via de gewone post krijgen. Ik wil het echt zo graag weten...

Als je een dikke envelop hebt.. is het goed! Er zitten ook een aantal formulieren in die je weer moet retourneren, dus ik vermoed dat de evenlop dikker is als je aangenomen bent.
Oud 14-02-2006, 11:02
kiss_the_sky
kiss_the_sky is offline
Citaat:
Joyceb schreef op 14-02-2006 @ 09:31 :
Als je een dikke envelop hebt.. is het goed! Er zitten ook een aantal formulieren in die je weer moet retourneren, dus ik vermoed dat de evenlop dikker is als je aangenomen bent.
Ik las iets van 'we are pleased to inform you'...toen wist ik het eigenlijk al Het leek me sterk dat ze het leuk zouden vinden om mij af te wijzen! En idd, de dikke envelop!
__________________
So which is your favourite Beatles album? 'Tough one. I think I'd have to say 'The best of the Beatles'.'
Oud 14-02-2006, 11:34
Athena22
Athena22 is offline
Hier nog een die zich permanent onder de brievenbus heeft gesetteld, wachtend op een UCU-brief!

@ kiss_the_sky: wanneer hoorde je dat je was toegelaten? Hoeveel tijd zat er tussen je interview en de uitslag?

Laatst gewijzigd op 14-02-2006 om 11:47.
Oud 14-02-2006, 13:22
kiss_the_sky
kiss_the_sky is offline
daar zat wel behoorlijk wat tijd tussen. Ik mocht als een van de eersten op interview komen, en ik geloof dat ik maart pas de uitslag had. De uitslag komt voor iedereen gelijk. Maar ik wist eigenlijk al wel een beetje dat ik was toegelaten, die man waar ik het gesprek mee had had gehint dat ik het erg goed gedaan had.
__________________
So which is your favourite Beatles album? 'Tough one. I think I'd have to say 'The best of the Beatles'.'
Oud 14-02-2006, 13:24
kiss_the_sky
kiss_the_sky is offline
In Middelburg had ik trouwens de volgende dag gelijk al een brief door de bus. En daar kreeg ik ook direct op het gesprek te horen dat ik mocht komen.
__________________
So which is your favourite Beatles album? 'Tough one. I think I'd have to say 'The best of the Beatles'.'
Oud 14-02-2006, 15:52
Verwijderd
Ik heb het gesprek verzet nu maandag de 27e
Oud 14-02-2006, 17:34
planckton
planckton is offline
hmm handig dat die man dat hintte Ik weet nou niet meer precies of die vrouw op het eind zei 'now that went well didn't it' of ' it wasn't that bad now was it?' ik dacht (en hoop!) t eerste..
Maar als voor iedereen de uitslag gelijk is en Kristaco gaat pas op 27 februari.. dan hoor ik het dus niet binnen die 4 weken na het gesprek (dat zeiden ze namelijk).
Aarghh ik kan echt niet langer wachten hoor!
Oud 14-02-2006, 17:47
Athena22
Athena22 is offline
Weet je heel zeker dat iedereen de uitslag tegelijk krijgt? Dat is natuurlijk wel het meest logische, maar dan duurt het dus nog heel wat langer... waargh...

Toen ze in het interview begonnen over wanneer je wat zou horen, zeiden ze 'vijf of zes weken' en toen zei ik 'dus begin maart ergens?' en zij antwoordden 'nee, eerder, eind februari'. Hoop dat ze gelijk hebben...

Ik hoorde trouwens dat ze dit jaar een nieuw systeem hebben, weet iemand daar iets van af?
Oud 14-02-2006, 19:54
Joyceb
Joyceb is offline
Citaat:
kiss_the_sky schreef op 14-02-2006 @ 14:22 :
daar zat wel behoorlijk wat tijd tussen. Ik mocht als een van de eersten op interview komen, en ik geloof dat ik maart pas de uitslag had. De uitslag komt voor iedereen gelijk. Maar ik wist eigenlijk al wel een beetje dat ik was toegelaten, die man waar ik het gesprek mee had had gehint dat ik het erg goed gedaan had.
De uitslag komt niet voor iedereen tegelijk. Vorig jaar niet, althans. Toen had ik mn uitslag al toen een klasgenoot nog op gesprek moest komen..
Oud 14-02-2006, 19:56
Joyceb
Joyceb is offline
Citaat:
Ik hoorde trouwens dat ze dit jaar een nieuw systeem hebben, weet iemand daar iets van af? [/B]
Qua onderwijsinhoud? Ik weet dat je nu een vak hebt 'Academic nogwattes' in plaats van en Argumentation en Methods&Statistics..
Oud 14-02-2006, 20:29
Athena22
Athena22 is offline
Citaat:
Qua onderwijsinhoud? Ik weet dat je nu een vak hebt 'Academic nogwattes' in plaats van en Argumentation en Methods&Statistics..
Nee ik bedoelde qua selectie, sorry, wat onduidelijk. Ze schijnen een nieuw systeem te hebben, waardoor het nog langer duurt.
Oud 14-02-2006, 21:55
Verwijderd
wees blij dat jullie al op gesprek zijn geweest
Oud 15-02-2006, 08:57
Esther
Avatar van Esther
Esther is offline
Het vervelende als het zo lang duurt, is dat ik geen zin heb me in de wachttijd te orienteren op andere opleidingen, voor het geval ik niet word aangenomen. Open dagen en meeloopdagen komen er ook weer aan nu, maar ik weet niet of ik me daar nu voor op moet geven of niet
Oud 15-02-2006, 10:39
Verwijderd
Citaat:
Esther schreef op 15-02-2006 @ 09:57 :
Het vervelende als het zo lang duurt, is dat ik geen zin heb me in de wachttijd te orienteren op andere opleidingen, voor het geval ik niet word aangenomen. Open dagen en meeloopdagen komen er ook weer aan nu, maar ik weet niet of ik me daar nu voor op moet geven of niet
ikzou het maar wel doen, straks heb je totaal geen idee wat je anders zou kunnen doen!
Oud 15-02-2006, 11:35
Verwijderd
heb je dat nog niet eerder gedaan dan ?

En vroegen ze bij het interview dan niet wat je wilde doen als je niet toegelaten wordt?

Ik heb me tegelijkertijd met het verdiepen in uc ook verdiept in andere studies, je moet sowieso toch ook weten wat de dingen die je op uc gaat kiezen inhouden
Oud 15-02-2006, 12:43
kiss_the_sky
kiss_the_sky is offline
Citaat:
Joyceb schreef op 14-02-2006 @ 20:54 :
De uitslag komt niet voor iedereen tegelijk. Vorig jaar niet, althans. Toen had ik mn uitslag al toen een klasgenoot nog op gesprek moest komen..
hmm okay. Ik weet het ook niet zo goed meer. Maar je hebt natuurlijk nog het verschil tussen early application en de late. Zou daar wel voor iedereen tegelijk de uitslag van komen?
__________________
So which is your favourite Beatles album? 'Tough one. I think I'd have to say 'The best of the Beatles'.'
Oud 15-02-2006, 13:03
Esther
Avatar van Esther
Esther is offline
Citaat:
Kristaco schreef op 15-02-2006 @ 12:35 :
heb je dat nog niet eerder gedaan dan ?

En vroegen ze bij het interview dan niet wat je wilde doen als je niet toegelaten wordt?

Ik heb me tegelijkertijd met het verdiepen in uc ook verdiept in andere studies, je moet sowieso toch ook weten wat de dingen die je op uc gaat kiezen inhouden
Ik heb me er wel in verdiept natuurlijk, maar de studies die ik misschien zou willen doen, heb ik nog niet bezocht. Dat zou best veel tijd kosten, aangezien ik twee studies wil doen en ook nog niet weet op welke universiteit... Maar inderdaad, misschien verstandig om me toch alvast in te schrijven voor een paar van die dingen. Bij mij hebben ze daar tijdens het gesprek trouwens niks over gevraagd, alleen over interesses binnen hun eigen programma.
Oud 15-02-2006, 14:04
kiss_the_sky
kiss_the_sky is offline
Citaat:
Kristaco schreef op 15-02-2006 @ 12:35 :
heb je dat nog niet eerder gedaan dan ?

En vroegen ze bij het interview dan niet wat je wilde doen als je niet toegelaten wordt?

Ik heb me tegelijkertijd met het verdiepen in uc ook verdiept in andere studies, je moet sowieso toch ook weten wat de dingen die je op uc gaat kiezen inhouden
Bij mij werd daar idd naar gevraagd.
__________________
So which is your favourite Beatles album? 'Tough one. I think I'd have to say 'The best of the Beatles'.'
Oud 15-02-2006, 15:43
Joyceb
Joyceb is offline
Citaat:
kiss_the_sky schreef op 15-02-2006 @ 13:43 :
hmm okay. Ik weet het ook niet zo goed meer. Maar je hebt natuurlijk nog het verschil tussen early application en de late. Zou daar wel voor iedereen tegelijk de uitslag van komen?
We hadden ons voor dezelfde eerste ronde aangemeld..
Oud 15-02-2006, 15:47
Joyceb
Joyceb is offline
En zelfs al wordt je aangenomen op UC, is het nog handig om je georienteerd te hebben op andere studies omdat je daarna toch weer een Master moet gaan kiezen en je dan weet wat er allemaal 'op de markt is'. (Ok, niet precies, maar je hebt een beter idee dan zonder bachelor-orientatie)

Overigens kan ik eigenlijk iedereen aanraden om al een beetje een idee te hebben welke Master richting je opwilt als je begint.. Je hebt wel wat speling, maar doordat sommige vakken maar 1 keer per jaar worden gegeven moet je het wel al ongeveer weten bij aanvang van de 2e/3e semester.
Al moet ik eerlijkheidshalve zeggen dat er hier nog steeds mensen rondlopen die ook in hun 2e semester zitten die echt alles nog open willen laten. Maar ja, dan heb je in de 3e-6e semester zoveel vakken die je 'moet' doen in je major omdat je ander niet aan je requirements toekomt. Zelf hoef ik maar 2 (en enkele keer 3) science vakken te doen om aan mn requirements te komen en kan ik daarnaast een minor in Law en Methods/Statistics doen =)
Oud 15-02-2006, 18:48
Esther
Avatar van Esther
Esther is offline
Op het moment lijkt het mij leuk om of iets met bedrijfskunde, politicologie of romaanse talen en culturen als master te doen. (En als ik niet word aangenomen als studie.) Kan dat met University College?
Oud 15-02-2006, 20:47
Verwijderd
dat zou ik ff op de site opzoeken?
Oud 16-02-2006, 11:34
Athena22
Athena22 is offline
Hoe ziet de envelop eruit die met de post komt???


Ik ben nu namelijk aan het herstellen van hartritmestoornissen, nadat de Universiteit Utrecht me een brief had gestuurd over de open dag ofzo, iets onbenulligs. Ik dacht dat het DE envelop was...
Oud 16-02-2006, 12:22
kiss_the_sky
kiss_the_sky is offline
Citaat:
Joyceb schreef op 15-02-2006 @ 16:43 :
We hadden ons voor dezelfde eerste ronde aangemeld..
hmm ja je hebt gelijk
__________________
So which is your favourite Beatles album? 'Tough one. I think I'd have to say 'The best of the Beatles'.'
Oud 16-02-2006, 14:40
Verwijderd
ik vond hem er al een beetje dun en klein uitzien om de brief te zijn maarja ik had dan ook nog geen gesprek gehad vandaar dat ik me niet zo druk maakte denk ik
Oud 16-02-2006, 16:50
Athena22
Athena22 is offline
jij hebt een brief gehad?
Oud 16-02-2006, 17:53
planckton
planckton is offline
Citaat:
Athena22 schreef op 16-02-2006 @ 12:34 :

Ik ben nu namelijk aan het herstellen van hartritmestoornissen, nadat de Universiteit Utrecht me een brief had gestuurd over de open dag ofzo, iets onbenulligs. Ik dacht dat het DE envelop was...
Hahaha same here! Lekkere timing..
Oud 16-02-2006, 18:02
Athena22
Athena22 is offline
idd zou de echte envelop ook van UU zijn?
Oud 16-02-2006, 18:21
planckton
planckton is offline
hmm als ik het even zo op de gok mag inschatten denk ik dat er ook wel iets van university college opstaat, aangezien ze zich toch wel graag willen distanciëren van het UU.
Maar goed, elke volgende brief zal van het u.c. zijn.. neem niet aan dat er nog een of andere stomme voorlichtingsdagbrief komt..
Oud 16-02-2006, 22:34
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Guess who hasn't got anything yet..

Ik kreeg vandaag ook die brief van UU, stelletje mutsen. Ik helemaal flippen om niks..
Oud 17-02-2006, 10:24
kiss_the_sky
kiss_the_sky is offline
Citaat:
Niet Slaan schreef op 16-02-2006 @ 23:34 :
Guess who hasn't got anything yet..

Ik kreeg vandaag ook die brief van UU, stelletje mutsen. Ik helemaal flippen om niks..
Ik heb dat ook een keer gehad ja. Ik met trillende handen die envelop open maken... enfin. Maar er staat volgens mij wel iets op van UCU. Dus
__________________
So which is your favourite Beatles album? 'Tough one. I think I'd have to say 'The best of the Beatles'.'
Oud 17-02-2006, 13:03
Joyceb
Joyceb is offline
Citaat:
kiss_the_sky schreef op 17-02-2006 @ 11:24 :
Ik heb dat ook een keer gehad ja. Ik met trillende handen die envelop open maken... enfin. Maar er staat volgens mij wel iets op van UCU. Dus
Bij mij stond er alleen UU op, dus ik maakte het heel erg rustig open in de veronderstelling dat het voorlichtingsmateriaal was van Natuurwetenschappen&Innovatiemanagement of algemene info van UU, maar het bleek dus de acceptatie van UC te zijn..

Maar misschien zijn ze dit jaar zo handig om er idd iets van uc op te zetten.
Oud 17-02-2006, 16:36
planckton
planckton is offline
Citaat:
Niet Slaan schreef op 16-02-2006 @ 23:34 :
Guess who hasn't got anything yet..
Heb je ook nog niet gehoord of je op gesprek mag komen??
Och chermm, das echt balen!
Oud 17-02-2006, 18:14
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Citaat:
planckton schreef op 17-02-2006 @ 17:36 :
Heb je ook nog niet gehoord of je op gesprek mag komen??
Och chermm, das echt balen!
Maaaaaaaaaaaahhhhh! Ik ben uitgenodigd! Patience is a virtue I guess
Oud 18-02-2006, 08:56
Esther
Avatar van Esther
Esther is offline
Feli Niet Slaan! Wanneer mag je komen?

Wauw, dus iedereen uit dit topic is in ieder geval door de voorronde gekomen toch?
Oud 18-02-2006, 11:09
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Citaat:
Esther schreef op 18-02-2006 @ 09:56 :
Feli Niet Slaan! Wanneer mag je komen?

Wauw, dus iedereen uit dit topic is in ieder geval door de voorronde gekomen toch?
Woensdag, maar dan zit ik in Berlijn. Dus moet ff een andere datum aanvragen.

S.com powerrr
Oud 18-02-2006, 20:57
planckton
planckton is offline
Woohooh
Oud 19-02-2006, 12:05
CoolJessy
CoolJessy is offline
Citaat:
Joyceb schreef op 17-02-2006 @ 14:03 :
Bij mij stond er alleen UU op, dus ik maakte het heel erg rustig open in de veronderstelling dat het voorlichtingsmateriaal was van Natuurwetenschappen&Innovatiemanagement of algemene info van UU, maar het bleek dus de acceptatie van UC te zijn..

Maar misschien zijn ze dit jaar zo handig om er idd iets van uc op te zetten.
Tja nog lulliger is het als je thuiskomt een week na je gesprek en er ligt een brief. Het antwoord zou nog 4/5 weken op zich laten wachten dus ik dacht oh, weer een open dag ofzo...
Nope dat was dus de afwijzing
__________________
Tja...ik kan er ook niks aan doen!
Oud 19-02-2006, 16:16
Athena22
Athena22 is offline
zonde joh.. waarom werd je afgewezen?
Oud 20-02-2006, 11:40
kiss_the_sky
kiss_the_sky is offline
Citaat:
CoolJessy schreef op 19-02-2006 @ 13:05 :
Tja nog lulliger is het als je thuiskomt een week na je gesprek en er ligt een brief. Het antwoord zou nog 4/5 weken op zich laten wachten dus ik dacht oh, weer een open dag ofzo...
Nope dat was dus de afwijzing
__________________
So which is your favourite Beatles album? 'Tough one. I think I'd have to say 'The best of the Beatles'.'
Oud 20-02-2006, 20:02
ArtemisQ
Avatar van ArtemisQ
ArtemisQ is offline
Je bent serieus de eerste van wie ik hoor dat degene NIET is toegelaten tot University College!
__________________
On the internet, no one can hear you scream...
Oud 20-02-2006, 20:26
planckton
planckton is offline
Het zullen er toch wel een stuk meer zijn, aangezien ze ongeveer 1/3 aannemen

Vandaag gebeld.. en de uitslag is op zn vroegst volgende week, vanwege vakanties deze week
Laat ik nou net volgende week op vakantie gaan.. grmbl..
Oud 21-02-2006, 10:46
Athena22
Athena22 is offline
neeee! NOG langer wachten!! :@
Oud 21-02-2006, 15:20
Athena22
Athena22 is offline
Trouwens, hoezo vanwege vakanties? Er is op dit moment geen vakantie op UC...
Oud 21-02-2006, 16:22
planckton
planckton is offline
Vanwege basisschoolvakantie in de regio noord en midden. Blijkbaar hebben de mensen die de aanmeldingen regelen een week vakantie opgenomen..
Ze weten duidelijk niet hoe het is om zo lang te wachten..
Oud 26-02-2006, 13:20
Verwijderd
Ik moet morgen komen ik heb me eigenlijk niet heel heel erg voorbereid Je weet toch niet wat ze gaan vragen en zo

k maak me nog het meest zorgen of ik niet in de verkeerde bus stap en zo
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren University College #10
Diamera
500 30-11-2013 09:00
Studeren University College #7
harpje
500 10-04-2010 10:18
Studeren University College #6
Verwijderd
500 13-04-2009 18:32
Studeren University College #5
SchelefrieS
500 18-02-2008 19:17
Studeren University College #4
CoolJessy
500 29-06-2007 14:17
Algemene schoolzaken University College
NY
3 27-10-2002 18:34


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:59.