Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-08-2006, 12:03
Verwijderd
Citaat:
IcedEarth schreef op 28-08-2006 @ 10:55 :
Ik krijg pas 1 oktober OV, kan ik een vergoeding vragen voor al dat op-en-neer gereis met trein en veerpont in september? Ik woon nog thuis.

bedankt
Je kan een maandkaart nemen, tegen jongerentarief, dat zou je wel zelf moeten betalen, maar 't is goedkoper dan iedere keer kaartjes los te kopen. Kijk dat even goed na. Hoe het met de veerpont zit weet ik niet, maar daar zal je ook wel voordelig mee kunnen reizen als je een soort abbonement neemt voor een maand.
Advertentie
Oud 28-08-2006, 22:23
bamiPoep
Avatar van bamiPoep
bamiPoep is offline
als je in het buitenland gaat studeren (progamma je studie) krijg je dan een uitwonende beurs?
__________________
ik schep sambal, schep jij?
Oud 28-08-2006, 22:30
Verwijderd
Volgens mij wel, maar pin me er niet op vast.
Oud 29-08-2006, 21:12
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Citaat:
bamiPoep schreef op 28-08-2006 @ 23:23 :
als je in het buitenland gaat studeren (progamma je studie) krijg je dan een uitwonende beurs?
Ik dacht van wel en ik hoorde ook dat je dan zolang je OV kan omzetten in geld (omdat je je OV natuurlijk niet gebruikt in het Buitenland)
Oud 30-08-2006, 09:37
Verwijderd
Klopt, je krijgt uitwonende beurs, en je kan je OV tijdelijk omzetten naar geld.
Oud 30-08-2006, 14:51
Nick-Name
Avatar van Nick-Name
Nick-Name is offline
Weet iemand of, als ik me vandaag als uitwonend aanmeld, ik voor de maand september nog een uitwonende beurs krijg? Ik zit momenteel in Den Haag in afwachting van een kamer in Delft. Ik sta nu nog ingeschreven in Almere.
Als het lang duurt voordat ik een uitwonende beurs krijg, bespaar ik mezelf de moeite me in DH in te schrijven... maar mocht ik gelijk die uitwonende beurs krijgen, is inschrijven een kleine moeite natuurlijk
Weet iemand of inschrijven de moeite waard is? Bvd!
Oud 31-08-2006, 12:10
ganralph
ganralph is offline
Citaat:
Nick-Name schreef op 30-08-2006 @ 15:51 :
Weet iemand of, als ik me vandaag als uitwonend aanmeld, ik voor de maand september nog een uitwonende beurs krijg? Ik zit momenteel in Den Haag in afwachting van een kamer in Delft. Ik sta nu nog ingeschreven in Almere.
Als het lang duurt voordat ik een uitwonende beurs krijg, bespaar ik mezelf de moeite me in DH in te schrijven... maar mocht ik gelijk die uitwonende beurs krijgen, is inschrijven een kleine moeite natuurlijk
Weet iemand of inschrijven de moeite waard is? Bvd!
vandaag invullen die adreswijziging; kan via internet. en meteen even naar het gemeentehuis.

van de site:
Citaat:
Als je doorgeeft dat je uitwonend bent geworden, kijkt de IB-Groep hoe de situatie was op de eerste van de maand waarin je deze wijziging hebt doorgegeven.
Was je toen al uitwonend? Dan gaat je hogere basisbeurs met ingang van deze maand in.
Was je op de eerste van die maand nog thuiswonend? Dan krijg je de hogere basisbeurs met ingang van de volgende maand.
voor 1 september alles regelen zou dus betekenen dat het in september rond is.
__________________
Change the planet, or go home.
Oud 31-08-2006, 13:38
Verwijderd
Klopt, als je vandaag nog door geeft vanaf morgen uitwonend te zijn, krijg je vanaf september een uitwonende beurs. Mogelijk krijg je het geld wel iets later, maar je krijgt het wel.
Oud 31-08-2006, 16:38
Verwijderd
Citaat:
Krummeltje schreef op 26-08-2006 @ 14:20 :
Even een theoretisch vraagje: mijn vriend is bijna afgestudeerd, nog een maand ofzo. 1 oktober stopt zijn studiefinanciering. Hij zit erover te denken om na een jaar te werken misschien nog een lerarenopleiding van één jaar te doen. Daar krijg je 12 maand extra studiefinanciering voor. Krijgt hij dan geen problemen omdat hij zijn overige studiefinanciering niet al omgezet heeft in een gift én bezig is met het afbetalen van zijn lening? Met andere woorden: kun je na een afgeronde studie een jaar wat anders doen en dan een lerarenopleiding doen, waar je opnieuw een jaar stufi voor krijgt? Terwijl je aan het afbetalen bent?

Ik heb al gezocht op de site, maar ik kan het zo niet vinden.
Niemand enig idee?
Oud 31-08-2006, 16:46
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 31-08-2006 @ 17:38 :
Niemand enig idee?
Dat weet ik niet; ik weet wel dat je, als je een deeltijd lerarenopleiding volgt, recht hebt op een tegemoetkoming. Maar dat vroeg je niet...
Oud 31-08-2006, 16:48
Noddy
Noddy is offline
Geen idee of het hier hoort, maar ik ga nu vavo doen.
Ik woon in soest en drie keer in de week moet ik eerst naar Amersfoort Centraal, vervolgens 1 halte met de trein.
Een keer in de week moet ik met de bus naar Zeist.

Hoe kan dit het goedkoopste? Ik krijg geen ov omdat ik vavo doe.
__________________
Make that the cat wise
Oud 31-08-2006, 22:27
Verwijderd
Citaat:
HaWaHaai schreef op 31-08-2006 @ 17:46 :
Dat weet ik niet; ik weet wel dat je, als je een deeltijd lerarenopleiding volgt, recht hebt op een tegemoetkoming. Maar dat vroeg je niet...
Haha, niet helemaal, maar bedankt
Oud 01-09-2006, 09:37
SKaTeZ
SKaTeZ is offline
Ik heb min of meer een probleem.
Mijn ouders willen de studie niet voor mij betalen, maar ze verdienen te veel om een aanvullende beurs aan te vragen. Nu is een lening een optie, maar kom nog geld te kort. Een baantje heb ik al en meer werken wordt te zwaar (geen tijd meer voor studie).

Zijn er andere mogelijkheden om de wetten van IB te omzeilen? Uitwonend inschrijven heeft geen zin, dan heb ik over 6 maanden weer een probleem als ik daadwerkelijk uit huis ga!
Oud 01-09-2006, 09:52
Verwijderd
Je ouders zijn verplicht een bijdrage te geven in je studiekosten, als ze dat niet doen, kun je dat aangeven bij de IBG. Maar wat ik eerst zou doen, is bij je ouders aangeven dat ze volgens de IBG een bijdrage verplicht zijn. Als ze daar niet naar willen luisteren, kan je denk ik beter even de IBG bellen en vragen wat je moet doen, ook omdat je nog thuiswoont.
Oud 01-09-2006, 10:56
ganralph
ganralph is offline
Citaat:
SKaTeZ schreef op 01-09-2006 @ 10:37 :
Nu is een lening een optie, maar kom nog geld te kort.
dan besteed je wel heel veel geld; de bedragen vanaf september:
basisbeurs: 89,24
aanvullende beurs: 209,17
lening: 266,02

totaal: 564,43

heb je geen recht op de aanvullende beurs,
Citaat:
Dan kun je het bedrag aan
aanvullende beurs of een deel ervan ook
lenen.
oftewel, jij hebt volgens mij ook recht op 564,43 per maand. en daar is best van rond te komen aangezien je nog thuis woont.
__________________
Change the planet, or go home.
Oud 01-09-2006, 10:58
Verwijderd
Ja, dat is natuurlijk ook wel waar.
Oud 01-09-2006, 11:03
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Als je gewoon nog thuis woont bij je ouders dan betalen je ouders waarschijnlijk al je kost en inwoning? Toen ik thuiswoonde kreeg ik ook niet meer dan dat hoor, vond ik wel meer dan genoeg.

Als jij gewoon nog bij je ouders woont en goed contact met ze hebt dan kom je bij de IB-Groep echt niet in aanmerking voor een regeling waar niet naar het inkomen van je ouders gekeken wordt, dat zul je dan toch echt met je ouders moeten uitvechten en verder moeten aanvullen met zuinig aan doen, lenen en werken.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 01-09-2006, 11:14
ganralph
ganralph is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 26-08-2006 @ 14:20 :
Even een theoretisch vraagje: mijn vriend is bijna afgestudeerd, nog een maand ofzo. 1 oktober stopt zijn studiefinanciering. Hij zit erover te denken om na een jaar te werken misschien nog een lerarenopleiding van één jaar te doen. Daar krijg je 12 maand extra studiefinanciering voor. Krijgt hij dan geen problemen omdat hij zijn overige studiefinanciering niet al omgezet heeft in een gift én bezig is met het afbetalen van zijn lening? Met andere woorden: kun je na een afgeronde studie een jaar wat anders doen en dan een lerarenopleiding doen, waar je opnieuw een jaar stufi voor krijgt? Terwijl je aan het afbetalen bent?

Ik heb al gezocht op de site, maar ik kan het zo niet vinden.
Citaat:
Als u opnieuw gaat studeren, wordt de verplichting om terug te betalen over uw lening stopgezet. Voorwaarde is wel dat u een erkende opleiding volgt (voltijd, deeltijd of duaal). Zodra u stopt met uw opleiding moet u weer gaan terugbetalen.
oftewel: je kunt gewoon opnieuw studeren als je al terug aan het betalen bent.

overigens hoeft hij nog niets af te betalen:
Citaat:
De terugbetalingsperiode begint op 1 januari volgend op de einddatum van uw opleiding. Deze periode begint met een zogenaamde aanloopfase van twee jaar: u hoeft nog niet terug te betalen, maar het mag wel.
wat betreft de omzetting in een gift: je hebt vier (of vijf) jaar recht op stufi, en die vier (of vijf) jaar mag je verdelen over een periode tot je 30e als ik het goed heb. ik denk dus dat het wel kan. zou niet weten waarom een tussentijdse omzetting al je rechten zo ontnemen. even bellen levert zekerheid
valt die 12 maanden extra stufi trouwens ook onder de prestatiebeurs? zo niet, dan lijkt het me helemaal geen probleem (maar wederom kan bellen geen kwaad)
__________________
Change the planet, or go home.
Oud 01-09-2006, 11:16
Verwijderd
Ja, dat valt onder de prestatiebeurs
Oud 01-09-2006, 12:27
SKaTeZ
SKaTeZ is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 01-09-2006 @ 10:52 :
Je ouders zijn verplicht een bijdrage te geven in je studiekosten
ze hebben al een opleiding voor mij betaald, en vinden dit wel genoeg. IBG zegt zelf dat ik nergens recht op heb, maar zij vertellen natuurlijk nooit de mazen in de wet.

De lening die ik heb is €200, dit is dan voor al mijn studiekosten. Natuurlijk kan ik tot 500 euro lenen, maar het is achtelijk om mijzelf zo in de schulden te zetten. Er moet toch een manier zijn om die AVbeurs te krijgen?
__________________
What is real? How do you define real?
Oud 01-09-2006, 12:32
ganralph
ganralph is offline
Citaat:
SKaTeZ schreef op 01-09-2006 @ 13:27 :
Er moet toch een manier zijn om die AVbeurs te krijgen?
ja, een verklaring laten opstellen dat je ouders niet meer voor je zorgen. maar ik neem aan dat dat de familiebanden niet versterkt.

kijk, met uit huis gaan kun je wel wat sjoemelen, maar de bedragen waarop de ibg je aanvullende beurs vaststelt krijgen ze volgens mij direct van de belasting of zo.
je ouders kunnen wel valse bedragen doorgeven, maar bij controle (en die is er ieder jaar) moet je dan alles wat je teveel hebt ontvangen terug betalen en dan ben je helemaal zuur.

in de aanvullende beurs zitten geen wetsmazen. helaas voor jou, maar je moet iets anders verzinnen. en wat is er mis met een lening? als je niet wilt/kunt werken is het de beste optie.
__________________
Change the planet, or go home.
Oud 01-09-2006, 13:00
SKaTeZ
SKaTeZ is offline
Die verklaring werkt dus niet.. omdat daar vroeger te veel misbruik van gemaakt is..

Even een misverstand uit de wereld helpen: ik kan en wil wel werken, dat doe ik ook al voor 2 tot 3 dagen per week. Dit levert alleen niet genoeg op... En meer dan dan gaan werken is geen optie, dan kom ik met mn studie vast te zitten..

Het is alleen zo, dat er ontzettend onderschat wordt hoeveel tijd er in bepaalde studies steekt
__________________
What is real? How do you define real?
Oud 14-09-2006, 14:07
joepvanwijk
joepvanwijk is offline
weet iemand hoeveel rente je betaald als je geld gaat lenen? Ga uit huis namelijk, maar heb denk ik niet genoeg geld dan...
__________________
niet joh!
Oud 14-09-2006, 18:52
Verwijderd
Citaat:
joepvanwijk schreef op 14-09-2006 @ 15:07 :
weet iemand hoeveel rente je betaald als je geld gaat lenen? Ga uit huis namelijk, maar heb denk ik niet genoeg geld dan...
"Naast je basis- en aanvullende beurs kun je ook een lening aanvragen. Die lening moet je na je studie met rente terugbetalen. Het rentepercentage voor 2006 is 2,74 procent. Je hoeft pas na je studie terug te betalen en je mag er 15 jaar over doen met een minimum van € 45,41 per maand. En als je problemen hebt met terugbetalen, dan zijn er mogelijkheden om een tijdje minder of niets terug te betalen."

Bron: www.ib-groep.nl
Oud 15-09-2006, 10:36
Verwijderd
Ik krijg pas een OV vanaf oktober, zoals sommige anderen, maar nou kreeg ik vandaag het afhaalbericht in de bus. Er stond dat ik mijn OV-kaart na 14 september af kon halen. Mag ik hem dan meteen gebruiken, of is hij dan toch pas geldig vanaf oktober?
Oud 15-09-2006, 10:55
Nyawa
Citaat:
Stefenootje schreef op 15-09-2006 @ 11:36 :
Ik krijg pas een OV vanaf oktober, zoals sommige anderen, maar nou kreeg ik vandaag het afhaalbericht in de bus. Er stond dat ik mijn OV-kaart na 14 september af kon halen. Mag ik hem dan meteen gebruiken, of is hij dan toch pas geldig vanaf oktober?
Dan is hij toch pas geldig vanaf 1 oktober. Hm, heb zelf trouwens nog steeds niets gehoord over het afhalen van m'n OV, maar dat zal nog wel komen dan...
Oud 15-09-2006, 14:00
joepvanwijk
joepvanwijk is offline
Citaat:
~lienepien~ schreef op 14-09-2006 @ 19:52 :
"Naast je basis- en aanvullende beurs kun je ook een lening aanvragen. Die lening moet je na je studie met rente terugbetalen. Het rentepercentage voor 2006 is 2,74 procent. Je hoeft pas na je studie terug te betalen en je mag er 15 jaar over doen met een minimum van € 45,41 per maand. En als je problemen hebt met terugbetalen, dan zijn er mogelijkheden om een tijdje minder of niets terug te betalen."

Bron: www.ib-groep.nl
Dankjewel! Dat rente percentage is wel erg laag dan, das wel beter!
__________________
niet joh!
Oud 17-09-2006, 14:28
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
gelden die nieuwe pasfoto regels ook voor OV-jaarkaart?
dan moet ik even nieuwe laten maken
Oud 17-09-2006, 20:39
Go
Avatar van Go
Go is offline
Citaat:
IcedEarth schreef op 17-09-2006 @ 15:28 :
gelden die nieuwe pasfoto regels ook voor OV-jaarkaart?
dan moet ik even nieuwe laten maken
Nee.
Oud 17-09-2006, 21:07
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
IcedEarth schreef op 17-09-2006 @ 15:28 :
gelden die nieuwe pasfoto regels ook voor OV-jaarkaart?
dan moet ik even nieuwe laten maken
nee die gelden daarvoor niet
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 17-09-2006, 22:08
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
dankje
Oud 18-09-2006, 11:36
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Je moet wel 2 dezelfde inleveren of naja dat moest ik vorig jaar. 1 voor op je OV en 1 voor je OV-chipkaart (ook al heb/krijg je die nog niet)
Oud 18-09-2006, 11:56
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Rachel schreef op 18-09-2006 @ 12:36 :
Je moet wel 2 dezelfde inleveren of naja dat moest ik vorig jaar. 1 voor op je OV en 1 voor je OV-chipkaart (ook al heb/krijg je die nog niet)
Ja, dat moeten inderdaad 2 dezelfde zijn. Ik vind het trouwens wel stom dat ik er 2 in moest leveren; die 2e zie ik nooit meer terug, terwijl ze die niet gaan gebruiken omdat ik over 2 weken geen OV meer heb... Maar ja.
Oud 18-09-2006, 12:31
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
nja ik heb geen 2 dezelfde pasfoto's dus ik moet nieuwe laten maken? aangezien het twee de zelfde moeten zijn.
Oud 18-09-2006, 12:50
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
IcedEarth schreef op 18-09-2006 @ 13:31 :
nja ik heb geen 2 dezelfde pasfoto's dus ik moet nieuwe laten maken? aangezien het twee de zelfde moeten zijn.
Je kunt het proberen, maar een jongen die eerder dan ik aan de beurt was bij het postkantoor werd teruggestuurd omdat hij niet twee dezelfde pasfoto's bij zich had. Als het een kleine moeite is om even naar het postkantoor te gaan, kun je het natuurlijk proberen...
Oud 18-09-2006, 15:26
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Mja, bij mij moest het toen ook en een vriendin van mij werd ook teruggestuurd
Oud 18-09-2006, 19:23
PV
PV is offline
Citaat:
Rachel schreef op 18-09-2006 @ 12:36 :
Je moet wel 2 dezelfde inleveren of naja dat moest ik vorig jaar. 1 voor op je OV en 1 voor je OV-chipkaart (ook al heb/krijg je die nog niet)
nee dat moest niet, ik had 2 verschillende en dat was niet erg.
Oud 18-09-2006, 21:24
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Citaat:
PV schreef op 18-09-2006 @ 20:23 :
nee dat moest niet, ik had 2 verschillende en dat was niet erg.
Serieus?
Dan zal dat wel aan het postkantoor liggen, want het meisje wat voor mij was, werd teruggestuurd omdat zij niet 2 dezelfde had
En die vriendin van mij ook (beide in R'daal)
Oud 19-09-2006, 14:38
joepvanwijk
joepvanwijk is offline
Citaat:
Rachel schreef op 18-09-2006 @ 22:24 :
Serieus?
Dan zal dat wel aan het postkantoor liggen, want het meisje wat voor mij was, werd teruggestuurd omdat zij niet 2 dezelfde had
En die vriendin van mij ook (beide in R'daal)
ja das inderdaad wel raar, want ik werd ook weggestuurd toen ik de eerste keer mn OV ging halen!
__________________
niet joh!
Oud 21-09-2006, 13:30
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Volgen mijn ib-groep heb ik met een uitwonende basisbeurs recht op een lening van 266 p/maand. Is het mogelijk om meer te lenen dan dit bedrag?
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Oud 22-09-2006, 13:14
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Citaat:
Blenderhead schreef op 21-09-2006 @ 14:30 :
Volgen mijn ib-groep heb ik met een uitwonende basisbeurs recht op een lening van 266 p/maand. Is het mogelijk om meer te lenen dan dit bedrag?
Je kunt, als je er geen hebt, het bedrag (of een deel ervan) van de aanvullende beurs lenen. Dit is dan nog eens 227 euro. Zie http://www.ib-groep.nl/Images/Folder..._tcm7-3285.pdf.
Oud 22-09-2006, 16:57
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
thanks
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Oud 23-09-2006, 21:17
Verwijderd
:< ik wil mn ov chipkaart, kutdingen....
Oud 26-09-2006, 11:45
Verwijderd
Vraagje, volgens de site van de IB-groep zou de toegemoetkoming scholieren op 22 september uitbetaald moeten worden, het is nu de 26ste en er is nog steeds niks op mijn rekening gestort. Komt dit vaker voor of zou een email moeten sturen naar IB-groep?

Wijzing: Ik heb de informatie nogmaals nagelezen, staat pas dat ik in oktober geld gestort krijg.

Laatst gewijzigd op 26-09-2006 om 11:53.
Oud 29-09-2006, 21:18
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
hallo allen,

ik heb op dit moment natuurlijk ook de ov kaart (week). Eigenlijk heb ik hier niks aan, aangezien ik altijd hier ben en mij per fiets/auto verplaats. De ov-weekendkaart is voor mij ook geen relevante optie.

is er nog de mogelijkheid de OV in te leveren, en daarvoor een hogere stufi te ontvangen?
Oud 29-09-2006, 21:20
Verwijderd
Nee, je krijgt geen hogere studiefinanciering als je je ov inlevert.
Oud 29-09-2006, 22:09
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
domus schreef op 26-09-2006 @ 12:45 :
Vraagje, volgens de site van de IB-groep zou de toegemoetkoming scholieren op 22 september uitbetaald moeten worden, het is nu de 26ste en er is nog steeds niks op mijn rekening gestort. Komt dit vaker voor of zou een email moeten sturen naar IB-groep?

Wijzing: Ik heb de informatie nogmaals nagelezen, staat pas dat ik in oktober geld gestort krijg.
En mocht je nou in oktober ook hebben dat ie bijvoorbeeld 2 daagjes later is, dan kan het ook komen doordat je bank wat trager is. Dat de IBgroep het namelijk over maakt, betekent niet dat het ook direct op je rekening staat.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 10-10-2006, 21:51
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
Voor wat vereningszaken vraagt de Hogeschool Utrecht mij om het laatste stufi-bericht van de IBG. Hiermee doelen ze natuurlijk op dat overzicht wat ik elke maand krijg, gedurende een jaar.

Van 2006 heb ik een dergelijk bericht niet ontvangen, wat zij van de HU wel vragen. Hoe kom ik aan een dergelijk bericht?
Oud 10-10-2006, 22:00
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
dwight88 schreef op 10-10-2006 @ 22:51 :
Voor wat vereningszaken vraagt de Hogeschool Utrecht mij om het laatste stufi-bericht van de IBG. Hiermee doelen ze natuurlijk op dat overzicht wat ik elke maand krijg, gedurende een jaar.

Van 2006 heb ik een dergelijk bericht niet ontvangen, wat zij van de HU wel vragen. Hoe kom ik aan een dergelijk bericht?
Ik zou de IB-Groep eventjes bellen, dan kunnen ze je het vast wel toesturen Als ik belde om iets te wijzigen dan vroegen ze ook altijd of ze een bevestiging moeten sturen dus dat kan vast ook zomaar wel
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 11-10-2006, 06:37
Verwijderd
Citaat:
dwight88 schreef op 10-10-2006 @ 22:51 :
Voor wat vereningszaken vraagt de Hogeschool Utrecht mij om het laatste stufi-bericht van de IBG. Hiermee doelen ze natuurlijk op dat overzicht wat ik elke maand krijg, gedurende een jaar.

Van 2006 heb ik een dergelijk bericht niet ontvangen, wat zij van de HU wel vragen. Hoe kom ik aan een dergelijk bericht?
Of even langs een IB-kantoor gaan, daar printen ze het meteen voor je uit.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Het grote IBG-/DUO-topic (alles over stufi en OV-studentenkaarten enz.) #5
number9
413 23-01-2017 20:15
Studeren Studiefinanciering
Steelpan
7 26-02-2011 19:48
Studeren Het grote IBG/DUO-topic (alles over stufi en ov-studentenkaarten enzo) #4
Verwijderd
500 25-06-2010 15:44
Studeren Het grote IBG-topic (alles over stufi en ov-studentenkaarten enzo) #3
Adore
500 14-12-2008 19:26
Studeren HELP!- Stoppen met de opleiding??
Ici-Paris_#
8 11-01-2008 13:49
Studeren Het grote IBG-topic (alles over stufi en ov-studentenkaarten enzo) #2
Verwijderd
500 11-01-2008 10:51


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:50.