Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-04-2007, 20:13
Jannekus
Avatar van Jannekus
Jannekus is offline
Citaat:
CoolJessy schreef op 03-04-2007 @ 20:53 :
Volgens mij moet je 3 maanden van te voren aanmelden als je je OV en eerste Stufi op tijd wilt krijgen, maar als UCU expliciet zegt dat je met Stufi aanvragen moet wachten dan weet ik het niet zeker.

Als je je al wilt aanmelden moet je dat onder UU doen en dan liberal arts en sciences als opleiding omdat UCU/RA er niet appart bij staat.
Hmm ik heb helemaal niet meegekregen dat UCU expliciet gevraagd heeft om te wachten met het inschrijven bij de IBgroep... Ik heb me gewoon ingeschreven zodat ik iig op tijd m'n stufi krijg volgend jaar.

Je kunt het toch nog altijd wijzigen, wat ik waarschijnlijk ook ga doen als ik m'n nieuwe adres binnenkrijg.
__________________
Neti gaat studeren <3
Advertentie
Oud 03-04-2007, 20:33
lysias
lysias is offline
- We received your acceptance form in good order together with the 200 euro deposit.

By the end of June we expect to send you another large info package with more information e.g. on your registration and the IBG. Please await this package first. -

Dit was het mailtje dat ik kreeg toegestuurd. Ik nam aan dat ze met "please await this package first" bedoelden dat ik daarop moest wachten voordat ik begon met het hele IB-gebeuren. Maar goed, het is dus geen probleem om je gewoon nu al te registeren?

Dan ga ik dat maar binnenkort toch eens doen.
Oud 03-04-2007, 22:05
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Ze bedoelen dat je op dat pakket moet wachten voordat je ze gaat bellen waarom je niks hoort.

Gewoon registreren, en denk eraan (dit is heel belangrijk), zodra je het campus adres weet (eind augustus) METEEN DOORGEVEN!!! anders kun je nog eens dikke problemen krijgen met IB.

Sorry voor de triple emphasis, maar ik ken veel mensen hier die vergeten zijn hun adres door te geven en nu dus geen recht hebben op een beurs.
Oud 04-04-2007, 10:41
Verwijderd
Heb net UCU even gebeld en daar zeiden ze dat deze week de laatste beslissingen genomen worden en dat ik dus als het goed is, volgende week wat te horen krijg.

We wachten dus maar weer af...
Oud 04-04-2007, 13:27
bingomassacre
bingomassacre is offline
De laatste beslissingen van de eerste ronde of gewoon in het algemeen ? Ik zit een beetje te stressen. had ik maar aan de eerste ronde mee gedaan Ik ga in ieder geval voor je duimen martha my dear
Oud 04-04-2007, 21:14
MissFoxy
MissFoxy is offline
Citaat:
Martha my dear schreef op 04-04-2007 @ 11:41 :
Heb net UCU even gebeld en daar zeiden ze dat deze week de laatste beslissingen genomen worden en dat ik dus als het goed is, volgende week wat te horen krijg.

We wachten dus maar weer af...
aaah wat fijn, ik ben dus voor de tweede keer op gesprek geweest en wacht nu ook al weer een paar weken... maar het einde is dus in zicht... (voor de mensen van de eerste ronde).

Succes iedereen van de tweede ronde..
__________________
* boy.. you're in love with a girl who's in love with the world *
Oud 08-04-2007, 14:27
SchelefrieS
SchelefrieS is offline
Even een hele praktische vraag voor een UCU student: heeft de UU een laptopfonds oid?
Oud 10-04-2007, 12:32
CoolJessy
CoolJessy is offline
Even een vraagje aan een van de UCU'ers hier, hebben jullie het schedule voor volgend semester al binnen (je weet wel met vakken en tijden van de vakken etc?) zo ja, kan iemand die even aan mij sturen?

Ik vond ons schedule zo deprimerend dat ik erover denk om op exchange naar UCU te gaan zodat ik off-campus nog wel de courses kan volgen die ik graag wil doen.
__________________
Tja...ik kan er ook niks aan doen!
Oud 10-04-2007, 15:22
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Schedule is er naar mijn weten nog niet.
Oud 10-04-2007, 22:52
Joyceb
Joyceb is offline
Het schema welke vakken er gegeven worden volgend jaar (Fall/Spring) is er al, de timeslots voor deze vakken nog niet.
Oud 10-04-2007, 22:56
Joyceb
Joyceb is offline
Overigens vond ik het zelf vrij lastig vakken te vinden op de UU (onderwijskunde en/of Pedagogiek en BMW/Biologie) die ik kon volgen aangezien geen van de vakken alleen maar op woensdag gegeven werden en of het hoorcollege of het werkcollege overlapte.
Aan de andere kant had ik 4 UCU vakken waardoor ik het mezelf misschien ook extra lastiger maakte.

Maar het moet mogelijk zijn! Zeker als je een brede hoeveelheid aan mogelijkheden hebt!
Oud 11-04-2007, 09:11
CoolJessy
CoolJessy is offline
Ja, precies. Nou UCU moet zoiezo mogelijk zijn, ik mag 3 vakken off-campus nemen en het vierde vak dat ik dan hier neem is wel op de woensdag. Andere Uni's zullen idd wel lastiger worden. Heb ook informatie gevraagt van Leiden en RU Nijmegen, en wel opgelet of het alleen hoorcolleges waren of ook werkcolleges, maarja de kans dat dat niet lukt qua tijd is erg aanwezig.

Tja en als het niet lukt heb ik nog drie andere mogelijkheden, vakken nemen die ik niet wil, een independent research project (mijn tutor zegt dat dat als 4e course kan, maar ik dacht eigenlijk alleen als 5e), of een semester/jaar stoppen...
__________________
Tja...ik kan er ook niks aan doen!
Oud 11-04-2007, 14:51
MissW
MissW is offline
Dag iedereen, ik ben gisteren op gesprek bij RA geweest en zo goed als aangenomen! Ik hoor hier haast alleen maar UCU, maar ik ben benieuwd of er nog meer naar Roosevelt willen/gaan. Ben ook benieuwd naar ervaringen van mensen op Roosevelt!
Oud 11-04-2007, 14:59
CoolJessy
CoolJessy is offline
Lees dan nog eens goed want er zitten volgens mij ongeveer net zoveel RA'ers als UCU'ers

Gefeliciteerd!

Oh trouwens, ik heb net gehoord van Rene Diekstra (de psychologie leraar) dat een van de twee courses die ik heel graag wil wel gegeven wordt volgend semester, maar om een of andere reden niet op de lijst staat, en dat ze met die andere nog bezig zijn maar dat het goed mogelijk is dat die toch ook nog volgend semester gegeven wordt (waarom dat er niet op staat en een andere course wel maar met "not certain yet" is mij ook een vraag...)
__________________
Tja...ik kan er ook niks aan doen!
Oud 16-04-2007, 20:46
istrian
istrian is offline
Na wat gelees heb ik me ook maar even aangemeld voor dit topic. Ik ben een ruime maand terug toegelaten tot UCM ! Ben blij dat er tóch nog wat UCM-ers rondsurfen ook, in het vorige topic leek het wel alleeen maar (aanstaande) Utrechters en Middelburgers!

Ikzelf ben naar de open dagen van zowel UCM als UCU geweest en besloot om een aantal redenen dat UCM toch voor mij de beste keuze was:
1. dat Problem-Based-Learning-systeem. Da's echt mijn ding.
2. de campus in Utrecht. Ik geloof dat het échte studentenleven toch wel wat fijner is, dan het 'beschermde' kleinschalige idee van een campus. Hoewel dat natuurlijk ook wel wat voordelen heeft.
3. daarnaast wil ik véél dingen tegelijk doen, en het schema in Utrecht staat voor mij garant voor té volle studieweken en lange vakanties waarin ik me -ondanks werk- ga vervelen. Ik wil variatie, en dus in dit geval Maastricht.

Tot zover mijn beweegredenen. Hoewel ik uit Hoorn kom en het een klote-end naar Maastricht is, ben ik daar dus in september 2007! Hopelijk spreek ik hier alvast wat mensen
Oud 17-04-2007, 16:28
Verwijderd
Citaat:
Thank you for your patience with our application procedure. The University College Admissions Office has carefully considered all applications. I regret to inform you that at this point we are not able to invite you to attend UCU. You are among the candidates that we consider qualified, but simply have more qualified candidates than places. Presently we have filled all available positions. However, it is our experience that before the start of the academic year a small number of students who have already accepted our invitation will cancel. As we want to accommodate as many qualified candidates as possible, we maintain a list of persons who indicated that they are interested in a possible late invitation. If a position becomes available we will notify these immediately. I hope you understand that we cannot predict whether this will definitely result in an invitation. I realize it is difficult to have to wait once more, but in this way we hope to accommodate as many deserving candidates as we can. We would appreciate a response if you are interested to be on our list, so that we can minimize the waiting period for other candidates like yourself.
Afwachten dus maar weer....
Oud 17-04-2007, 16:40
Verwijderd
Ik raad je aan om wel vast je te gaan concentreren op een andere studie, maar niet de hoop helemaal op te geven.

Ik stond al ingeschreven voor Sociale geografie en planologie in utrecht, en had al 1 keer gehospiteerd, toen ik op 17 juli (!!!) echt 3 dagen voor de inlever deadline of zo te horen kreeg dat ik toch nog mocht komen
Oud 17-04-2007, 16:59
Verwijderd
Citaat:
Kristaco schreef op 17-04-2007 @ 17:40 :
Ik raad je aan om wel vast je te gaan concentreren op een andere studie, maar niet de hoop helemaal op te geven.

Ik stond al ingeschreven voor Sociale geografie en planologie in utrecht, en had al 1 keer gehospiteerd, toen ik op 17 juli (!!!) echt 3 dagen voor de inlever deadline of zo te horen kreeg dat ik toch nog mocht komen
Ik ben al aangenomen op RA, dus dat is het probleem verder niet, hoor
Maar als ik bij UCU aangenomen zou zijn, dan zou ik daarheen gaan.
Oud 17-04-2007, 22:48
danny23
danny23 is offline
Dat vakken gedoe? Mag je gewoon echt zelf je vakken kiezen? En wat gebeurt er nou als je gaat solliciteren en je werkgever ziet dat je er echt een rommel van je diploma gemaakt hebt?
Oud 17-04-2007, 23:19
SchelefrieS
SchelefrieS is offline
Citaat:
danny23 schreef op 17-04-2007 @ 23:48 :
Dat vakken gedoe? Mag je gewoon echt zelf je vakken kiezen? En wat gebeurt er nou als je gaat solliciteren en je werkgever ziet dat je er echt een rommel van je diploma gemaakt hebt?
Ik zou zeggen, ga even op de site kijken hoe dat allemaal werkt. Een rommel kan je er zeker niet van maken, je moet namelijk in ieder geval een major doen in een bepaalde richting. Bovendien is het alleen een bachelor, en de meeste mensen zullen daarna toch nog een master willen doen - dan heeft je werkgever er daarna niks meer mee te maken wat jij in je bachelor voor vakken gedaan hebt.
Oud 18-04-2007, 18:07
le roi
le roi is offline
zijn er hier nog mensen die zich hebben aangemeld voor de 2e deadline van ucu en nog niet hebben gehoord of ze afgewezen dan wel uitgenodigd worden?
Oud 18-04-2007, 18:30
PaulaD
PaulaD is offline
Citaat:
le roi schreef op 18-04-2007 @ 19:07 :
zijn er hier nog mensen die zich hebben aangemeld voor de 2e deadline van ucu en nog niet hebben gehoord of ze afgewezen dan wel uitgenodigd worden?
Jazeker, hier is er eentje... Ik heb me ook voor de tweede deadline opgegeven en nog geen afwijzing of uitnodiging gehad. Gisteren kreeg ik echter wel een mailtje over de 'Application Status', waarin stond dat mijn formulier op het moment gelezen en behandeld werd. Ik weet niet of je dat ook gekregen hebt, maar waarschijnlijk zijn ze, net als bij mij, nog gewoon bezig met lezen en selecteren. Het loopt allemaal wat uit...
Oud 18-04-2007, 20:27
bingomassacre
bingomassacre is offline
2e deadline... nog helemaal niks gehoord.
16 maart een reply card gehad met het verhaal dat er egens in april of mei verder bericht zou volgen..
Ik heb gisteren een mailtje gestuurd want ik vind het nu wel erg lang duren. Heb ook geen mailtje gehad waarin staat dat mijn brief behandeld wordt/werd. Vind het wat minder allemaal.. ik had er in het begin echt vertrouwen in maar omdat het zo lang duurt ga ik er eigenlijk al van uit dat het voor mij negatief zal aflopen.
Oud 18-04-2007, 20:47
SchelefrieS
SchelefrieS is offline
Citaat:
bingomassacre schreef op 18-04-2007 @ 21:27 :
2e deadline... nog helemaal niks gehoord.
16 maart een reply card gehad met het verhaal dat er egens in april of mei verder bericht zou volgen..
Ik heb gisteren een mailtje gestuurd want ik vind het nu wel erg lang duren. Heb ook geen mailtje gehad waarin staat dat mijn brief behandeld wordt/werd. Vind het wat minder allemaal.. ik had er in het begin echt vertrouwen in maar omdat het zo lang duurt ga ik er eigenlijk al van uit dat het voor mij negatief zal aflopen.
De tijd die het duurt zegt niet heel veel.. ik kreeg voor de eerste ronde ook pas een maand voordat ze de beslissingen gingen nemen een uitnodiging voor een interview. Behalve de reply card had ik daarvoor ook niks van ze gehoord, terwijl ze m'n spullen toen meer dan 2 maanden hadden. En ik ben toegelaten
(even ter info, aan de 2e ronde doen volgens mij minder mensen mee, waardoor ze nog later zullen beginnen met interviews, want de beslissing nemen ze toch pas op 15 mei).
Oud 18-04-2007, 21:17
lysias
lysias is offline
Maak je inderdaad vooral niet te druk als je nog niets gehoord hebt. Ik melde me zelf voor 1 december aan en kreeg pas halverwege februari te horen dat ik op interview mocht een week daarna (en 5 dagen na het interview lag al een brief in de bus dat ik was aangenomen).

Het duurt dus even, maar dan heb je ook wat.
Oud 18-04-2007, 21:48
bingomassacre
bingomassacre is offline
Op de website staat dat de interviews in maart (?????) en april gehouden worden, in de reply card staat vervolgens dat je pas in april OF mei bericht krijgt dus dit spreekt de website weer tegen... en dan zit ik ook nog in mijn achterhoofd met het idee dat ze 15 mei al een beslissing moeten nemen en 15 Mei komt steeds dichterbij. Ze hebben mijn brief al meer dan een maand, ik betaal 50 euro administratie kosten, wees dan aub niet zo ontzettend vaag en schiet een beetje op . Ik maak me te veel druk. Ik heb me gewoon helemaal op ucu gefixeerd en ik heb ook nog geen alternatief. (en natuurlijk heb ik me wel verder georienteerd). Maargoed ik moet niet zo zeuren en naar jullie luisteren
Oud 18-04-2007, 21:48
shylock
shylock is offline
beste mede forummer,

Ik heb mij ook aangemeld voor de 2e ronde van University college ook nog geen antwoord gekregen, maar dat komt nog wel. Ik vraag mij af of het mogelijk is om naast UCM/UCU lid te zijn van een studentenvereniging, en dan denk ik aan Veritas of USC? En zijn er toevallig studenten aan UCU/UCM die lid zijn van zo'n soort vereniging? Of kennen jullie UCU/UCM studenten die lid zijn? Alvast heel erg bedankt voor een reactie!

Tschuss.
Oud 19-04-2007, 07:49
Jannekus
Avatar van Jannekus
Jannekus is offline
Iedereen succes met wachten...!

Op deze pagina van het 2e UC-topic staat ook die vraag van UC combineren met een studentenvereniging. Je moet even scrollen naar de vraag van emmies.
__________________
Neti gaat studeren <3
Oud 19-04-2007, 09:56
Verwijderd
Ik ken wel een paar mensen die lid zijn ja. En er zijn binnen UC ook 2 fraternities en sororities. Het is aan jezelf wat voor balans je wilt maken tussen on- en off-campus life...
Oud 19-04-2007, 12:16
Kapoow
Kapoow is offline
ik heb me ook aangemeld voor de 2e ronde, en heb behalve de confirmation mail nog helemaal niks gehoord. gewoon een kwestie van afwachten lijkt me...
(alleen wel frustrerend dat het zo lang duurt, ik zit iedere dag 3x m'n mail te checken )
Oud 19-04-2007, 14:24
CoolJessy
CoolJessy is offline
Life @ UC's is great...

Eerst wacht je super lang voor je iets te horen krijgt, ben je aangenomen moet je ineens snelsnelsnel want er is te weinig tijd...

Pff... ik heb geen zin meer... kan het niet vast over een maand zijn?
__________________
Tja...ik kan er ook niks aan doen!
Oud 19-04-2007, 18:09
bingomassacre
bingomassacre is offline
voor de mensen die ook wachten:

"Our admissions officer is very busy scheduling interviews at the moment.
This means you will hear from us within the next 1-2 weeks. (Please note
that I am not promising you have an interview). Please contact us again
if you have not heard from us after the first week of May"
Oud 20-04-2007, 14:42
Kapoow
Kapoow is offline
thx bingo
Oud 24-04-2007, 16:37
CoolJessy
CoolJessy is offline
En..? Al nieuwe mensen die op gesprek mogen/aangenomen zijn?
__________________
Tja...ik kan er ook niks aan doen!
Oud 26-04-2007, 10:23
bingomassacre
bingomassacre is offline
iemand al wel iets gehoord ?
Oud 26-04-2007, 12:04
Kapoow
Kapoow is offline
vandaag wel de mail gekregen dat "your file at the readers committee is."

en ze "shall contact me again as soon as we have more information about your application status"

das alles... maarja, zolang iedereen dit heeft, is er nog niks aan de hand lijkt me
Oud 26-04-2007, 12:52
bingomassacre
bingomassacre is offline
Hm die mail heb ik ook (nog) niet gehad. Mijn brief ligt er nu toch echt al 1 maand en 12 dagen, slecht teken? Wel tegenstrijdig, ze zijn de interviews aan het plannen maar alle aanmeldingen zijn nog niet behandeld.
Oud 26-04-2007, 15:14
CoolJessy
CoolJessy is offline
Dat gebeurd altijd (kijk bijvoorbeeld dit topic nog eens door naar aanmeldingen voor de 1e ronde)...
Vreemd misschien wel, een slecht teken, dat niet.
__________________
Tja...ik kan er ook niks aan doen!
Oud 26-04-2007, 16:09
lysias
lysias is offline
Citaat:
bingomassacre schreef op 26-04-2007 @ 13:52 :
Hm die mail heb ik ook (nog) niet gehad. Mijn brief ligt er nu toch echt al 1 maand en 12 dagen, slecht teken? Wel tegenstrijdig, ze zijn de interviews aan het plannen maar alle aanmeldingen zijn nog niet behandeld.
Ik herken deze spanning. Ik ben inmiddels aangenomen voor fall 2007 bij UCU. Maar ik heb in totaal twee en een halve maand moeten wachten op de verlossende boodschap dat ik inderdaad op interview mocht komen.

Ik zat toch elke keer dat ik mijn mail checkte van....zou er een antwoord zijn. Maar maak je niet druk, ze sturen uiteindelijk een antwoord (en dat duurt inderdaad 'even'), je hebt er geen invloed meer op, hoe druk je je ook maakt.

(Overigens is het percentage mensen die zijn toegelaten onder de leden van dit forum verassend hoog, misschien stelt het je wat gerust)
Oud 27-04-2007, 09:30
Verwijderd
Ik hoorde 17 juli dat ik alsnog mocht komen.. maar geloof me, het wachten is het waard!
Oud 29-04-2007, 17:05
wouterkolk
wouterkolk is offline
ik heb ook nog altijd niks gehoord, alleen dat mailtje van dat ze in april of mei contact op zouden nemen.

Ik heb me nu ook aangemeld voor IBEB in Rotterdam, dan zie ik wel waar ik wordt toegelaten
Oud 02-05-2007, 10:23
bingomassacre
bingomassacre is offline
Ik ga ook alvast proberen warm te lopen voor een andere studie. De "next 1-2 weeks" zijn alweer bijna voorbij en ik vertrek vrijdag naar Italie, still no word from ucu. En ik verwacht ook niet dat ik deze week nog iets hoor
Wel jammer, ik dacht na dat mailtje dat ik nu onderhand wel zou weten waar ik aan toe ben.
Oud 02-05-2007, 19:18
Verwijderd
Moet je even bellen naar UCU, zul je zien dat ze dan ineens een stuk sneller zijn
Tenminste, dat was bij mij wel zo.
Oud 02-05-2007, 20:59
bingomassacre
bingomassacre is offline
Citaat:
Martha my dear schreef op 02-05-2007 @ 20:18 :
Moet je even bellen naar UCU, zul je zien dat ze dan ineens een stuk sneller zijn
Tenminste, dat was bij mij wel zo.
Dat ga ik morgen toch maar even doen ja. Weet jij al iets meer ?
In dat mailtje wat jij kreeg hadden ze het volgens mij ook nergens over afwachten tot na de 'tweede ronde' toch? Dat vind ik ook vreemd, net alsof alle plaatsen sowieso al vergeven zijn. Zucht.
Oud 03-05-2007, 09:55
bingomassacre
bingomassacre is offline
Degene die over de admission procedure gaat is op vakantie. De receptioniste wist me dus eigenlijk niks te vertellen, behalve dat ze veel aanmeldingen hebben gekregen en achter lopen. Hm ik ga toch maar even die admissions person mailen, nu ik toch zo stalk-a-tive bezig ben
Oud 03-05-2007, 16:01
Kapoow
Kapoow is offline
haha doh... das dan weer lekkere timing. ach, het ligt iig niet aan ons
Oud 06-05-2007, 19:55
simoneR
simoneR is offline
Ik ben inmiddels aangenomen bij RA en ben daar natuurlijk heel blij mee maar ik vroeg me af of iemand me kan helpen met een paar vraagjes:
Wanneer hoor je iets over je kamer en gaat dat vanzelf of moet je daar nog iets voor doen?
Ik heb niks gehoord over mn engels, zou ik nu alsnog een test moeten doen?
Als je overstapt van een studie (ik doe nu eerstejaar HBO bestuurskunde) naar roosevelt, hoe regel je dat met de IB groep. moet je gewoon zo'n standaard formuliertje invullen (aanmelden en studiefinanciering 2007/2008) of moet je daar iets speciaals voor doen?
alvast bedankt
Oud 06-05-2007, 23:10
ickeicke
ickeicke is offline
Citaat:
simoneR schreef op 06-05-2007 @ 20:55 :
Ik ben inmiddels aangenomen bij RA en ben daar natuurlijk heel blij mee maar ik vroeg me af of iemand me kan helpen met een paar vraagjes:
Wanneer hoor je iets over je kamer en gaat dat vanzelf of moet je daar nog iets voor doen?
Ik heb niks gehoord over mn engels, zou ik nu alsnog een test moeten doen?
Als je overstapt van een studie (ik doe nu eerstejaar HBO bestuurskunde) naar roosevelt, hoe regel je dat met de IB groep. moet je gewoon zo'n standaard formuliertje invullen (aanmelden en studiefinanciering 2007/2008) of moet je daar iets speciaals voor doen?
alvast bedankt
Over je kamer: Je hoeft je geen zorgen te maken of je wel een kamer krijgt ofzo, die "krijg" je sowieso. Je moet wel opgeven wat voor kamer je wil en waar, maar daar zul je redelijk binnenkort (deze maand) wel meer over horen denk ik.

Over je Engels: geen idee, als ze willen dat je een test doet zullen ze je dat wel laten weten denk ik. Je kan ook even bellen.

Over IBG wijzigingen: Je moet geen aanmeldingsformulier hebben, maar een wijzigingsformulier, je hebt immers nu al studiefinanciering.

Last but not least; alvast welkom in Middelburg.
Oud 06-05-2007, 23:13
simoneR
simoneR is offline
hey,
Bedankt voor je reactie! Hoef ik daarover in ieder geval niet meer te stressen. Nu alleen nog een tripje naar de Ikea
Oud 07-05-2007, 08:28
CoolJessy
CoolJessy is offline
Citaat:
simoneR schreef op 07-05-2007 @ 00:13 :
hey,
Bedankt voor je reactie! Hoef ik daarover in ieder geval niet meer te stressen. Nu alleen nog een tripje naar de Ikea
Over je Engels; ik geloof dat alleen internationale studenten die test hier echt hebben moeten doen ivm een verblijfsvergunning. Daar hoef je je dus geen zorgen over te maken zolang je niks hoort. Als je erg onzeker bent is de Engels crash-course misschien iets voor je? Dan ben je de week voor de IntRAweek al aanwezig en doe je met een groepje een beetje Engels, maar het stelt geloof ik niet heel veel voor hoor.

Over je kamer hoor je inderdaad binnenkort iets, maar die brief gaat er zover ik weet wel pas na het eindexamen uit, dus medio Juni ofzo.

Succes bij de Ikea, maar wacht wel even tot je weet in wat voor kamer je terecht komt, op dit moment staan namelijk overal al bedden en als je een eigen keuken krijgt ook een koelkast, die hoef je dus niet meer zelf te kopen.
(mag wel als je wilt, maar je betaalt er helaas toch voor, dit omdat Woongoed zo stom was om een 5-jaar contract met de leveraar af te sluiten omdat RA dacht dat het handig was als mensen alvast een bed hadden hier... tja is handig voor mensen die niet een handige papa in NL hebben enzo, maar ik nam met dat crapy bed echt geen genoegen )
__________________
Tja...ik kan er ook niks aan doen!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Studeren in het buitenland (Engeland)
ferdinandV
83 17-04-2015 09:22
Studeren Science major aan de Roosevelt Academy of UCU?
Eigennaam
10 23-02-2012 19:54
Studeren University College #7
harpje
500 10-04-2010 10:18
Studeren University College #6
Verwijderd
500 13-04-2009 18:32
Studeren University College #5
SchelefrieS
500 18-02-2008 19:17
Studeren University College #3
kiss_the_sky
493 15-01-2007 15:57


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:53.