Oud 29-09-2007, 12:05
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Nu zit ik op een vrije school, dus daar moet je wel erg bijzonder zijn opgevoed om erbij te horen; als je niet weet wat 'tartex' is, en nooit groenten heet die je niet kunt uitspreken (zoals 'pastinaak'), en niet vanaf je 3e aan euritmie hebt gedaan, ben je geen echte soof en hoor je er eigenlijk niet bij.
Verder moet je precies weten hoe je een periodeschrift indeelt, hoe je sofische tekeningen gebruikt, moet je tekencarrière zijn begonnen met dik waskrijt, om langzaam over te gaan op dikke kleurpotloden in primaire kleuren, filiakrijt, kleurpotloden en nat-op-nat verf.
Zijinstromers doen er op mijn school echt een paar jaar over om er helemaal in te komen

Nu vroeg ik me af: hoe zit dat op andere scholen? Want ik heb nooit anders geweten dan euritmieuitvoeringen, koorzang op woensdagmiddag, smeden, beeldhouwen, filiakrijt en pastinaak...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-09-2007, 12:12
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ehm bij mij op school/in de klas moet je alleen aardig zijn. ohja en geen emo.
er zijn verder geen eisen of verwachtingen want ik zit in de meest relaxte klas van nederland aller tijden.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 29-09-2007, 12:13
Verwijderd
alles draait om geld, alles
Met citaat reageren
Oud 29-09-2007, 12:18
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Bij mij op school moest je een meisje zijn.

En ik weet niet wat tartex is maar voor de rest herken ik alles uit de openingspost.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2007, 12:23
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
hoe heb je dat ooit kunnen overleven zonder een te groot ego te krijgen?

nee, Jenaplanscholen en gewone openbare middelbare scholen zijn toch wel de beste leerinstellingen vind ik. geen gewauwel, lekker discipline en grammatica leren en bij jenaplanscholen een beetje fatsoenlijk leren omgaan met elkaar. hoppaaaa.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 29-09-2007, 12:30
hellebel
Avatar van hellebel
hellebel is offline
ik denk dat je er vaak moet zijn om erbij te horen, verder geen idee
__________________
HEY DIKKE TIETEN
Met citaat reageren
Oud 29-09-2007, 12:32
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Citaat:
hoe heb je dat ooit kunnen overleven zonder een te groot ego te krijgen?
Verstand op nul en gaan. En zoveel mogelijk uit de buurt blijven van het geroddel van dat vrouwvolk.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2007, 12:36
Verwijderd
zijn zoals ik, ik ben echt de ster van m'n jaar.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2007, 12:37
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
oh ik had altijd het wellicht domme idee dat op vrije scholen het geroddel van het vrouwvolk veel minder aanwezig was dan op 'normale' scholen.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 29-09-2007, 12:37
Verwijderd
een kanttekening hierbij is dat ik een kneusjesopleiding doe.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2007, 12:45
Verwijderd
ik zou vooral heel vaak het woord antroposofisch gebruiken
Met citaat reageren
Oud 29-09-2007, 12:49
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ja en rudolf steiner t-shirts maken en zorgen dat je alle rode steinerboekjes hebt. en altijd in curves lopen he. nooit rechte hoeken.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 29-09-2007, 13:39
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Citaat:
oh ik had altijd het wellicht domme idee dat op vrije scholen het geroddel van het vrouwvolk veel minder aanwezig was dan op 'normale' scholen.
Oh, wacht, ik doelde op de PABO, daar moest je een vrouw zijn om er bij te horen.

Op de vrije school weet ik niet echt wat je moest zijn om er bij te horen, maar ik kan me wel iets voorstellen bij wat fizzle-fluffy zei, dat je bijzonder opgevoed moet zijn.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2007, 14:08
ragdoll
Avatar van ragdoll
ragdoll is offline
bij mijn opleiding bestaat de ene helft uit nerdz en de andere helft uit gesjeesde idioten en ik weet nog steeds niet zo heel goed waar ik bij hoor maar dat kan me ook bijzonder weinig schelen . .
__________________
april is the cruellest month
Met citaat reageren
Oud 29-09-2007, 14:11
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Oh, wacht, ik doelde op de PABO, daar moest je een vrouw zijn om er bij te horen.

Op de vrije school weet ik niet echt wat je moest zijn om er bij te horen, maar ik kan me wel iets voorstellen bij wat fizzle-fluffy zei, dat je bijzonder opgevoed moet zijn.

hahaha ah zo. hahaha
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 29-09-2007, 14:28
Verwijderd
nou ik doe engels, en het eerste jaar bestond de helft van de klas uit kinderlijke alto's en de andere helft uit normale mensen. bij de eerste groep horen was volgens mij heel makkelijk, je moest of van WoW houden, of van fantasy boeken, of van butmuziek. of gewoon vriendelijk en geinteresseerd tegen ze doen. nu is alleen de 'normale' groep nog over, wat ergens wel jammer is want al het geknuffel en iedereen die het met elkaar deed binnen die groep was wel vermakelijk
Met citaat reageren
Oud 29-09-2007, 15:05
Moustache
Avatar van Moustache
Moustache is offline
Zolang je een biertje op zijn tijd kunt waarderen kom je op mijn studie een heel eind
__________________
Guitarred and feathered
Met citaat reageren
Oud 29-09-2007, 15:13
Crimson
Crimson is offline
universiteit van groningen, tja, zijn zoveel mensen, je hoort vast wel ergens bij

en bij mijn studie zijn allemaal coole mensen
nouja
bijna allemaal
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 29-09-2007, 15:24
Fayette
Ik doe psychologie, dus je fit altijd wel ergens in. Op de middelbare school was ik het buitenbeentje omdat ik te oud en te jongensachtig was dus ja.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2007, 15:39
verfblik
Avatar van verfblik
verfblik is offline
ik doe geen school, maar op mijn werk moet je gewoon een beetje slap lullen om derbij te horen!
Met citaat reageren
Oud 29-09-2007, 15:52
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Je moet vwo of hbo hebben gedaan, anders hoor je er echt niet bij (erasmus uni).
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 29-09-2007, 16:14
Verwijderd
Basisschool: ijskast zeggen in plaats van koelkast, taartje - gebak, zeer -pijn etc, verder de merkjes hè.
Middelbare school, niet heel veel eisen, combinatie van allerlei factoren.
Universiteit: ehm bij Taal en Cultuurstudies moet je toch echt meer een Villa Achterwerk dan Telekids zijn maar verder hou ik niet van dat artistieke, cultureel verantwoorde geleuter. Laat mij maar gewoon alles afzeiken

Laatst gewijzigd op 29-09-2007 om 16:15. Reden: spelfout omg
Met citaat reageren
Oud 29-09-2007, 16:15
Verwijderd
wat een kuttopic
Met citaat reageren
Oud 29-09-2007, 16:39
Verwijderd
ik doe SPH en bij mij in de klas moet je meisje zijn om er bij te horen, want er zit maar 1 jongen in m'n klas. verder zitten er heel veel burgerlijke/ikben21enikwilzosnelmogelijkeenkindbarenentrouwenenikvindgehandicapten lievvvv meisjes. verder ook wel leuke meisjes, ik vermaak me prima.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2007, 17:38
lapin
Avatar van lapin
lapin is offline
geen hoge cijfers halen, dat geldt toch voor elke studie zz?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-09-2007, 17:46
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Aardig zijn.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 29-09-2007, 17:48
MILLENIUMFALC0N
Avatar van MILLENIUMFALC0N
MILLENIUMFALC0N is offline
je moet een iphone hebben
__________________
dj the millenium falcon
Met citaat reageren
Oud 29-09-2007, 17:54
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
Je hoort erbij als je je probeert te onderscheiden zoals ieder ander.
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Met citaat reageren
Oud 29-09-2007, 17:55
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
Of je moet een bijzondere lichamelijke afwijking hebben. Dan maak je ook behoorlijk de blits.
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Met citaat reageren
Oud 29-09-2007, 18:03
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
een baard hebben.
__________________
hello dave.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2007, 18:24
June bug
June bug is offline
Citaat:
nou ik doe engels, en het eerste jaar bestond de helft van de klas uit kinderlijke alto's en de andere helft uit normale mensen. bij de eerste groep horen was volgens mij heel makkelijk, je moest of van WoW houden, of van fantasy boeken, of van butmuziek. of gewoon vriendelijk en geinteresseerd tegen ze doen. nu is alleen de 'normale' groep nog over, wat ergens wel jammer is want al het geknuffel en iedereen die het met elkaar deed binnen die groep was wel vermakelijk
Haha ik doe engels in Tilburg en dit is echt vet herkenbaar Die groep is bij ons inmiddels ingekrompen tot 3 mensen, maar wel typisch , misschien is het wel een echt Engels-ding Verder inderdaad wat hellebel zegt, gewoon aanwezig zijn.
__________________
Shake your body like the dance//
Met citaat reageren
Oud 29-09-2007, 18:28
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
Nu zit ik op een vrije school
HIPPIE!
Met citaat reageren
Oud 29-09-2007, 19:08
terror koekjes
Avatar van terror koekjes
terror koekjes is offline
Een hoofddoekje of een kind hebben helpt wel. Gelukkig rook ik dus val ik niet geheel buiten de boot.
__________________
ein weihnachtsmann kommt in die disko
Met citaat reageren
Oud 29-09-2007, 19:35
Boebsie
Boebsie is offline
Geloof het of niet deze samenstelling van lekkernij, deugd en edelmoed, ofwel ik, zit in de computerwetenschappen.
Bij uitstek een studie richting voor langharigen en voetbalhaters ofwel mannen die het woord "vagina" enkel uit het woordenboek kennen, Nerds dus!
Al vaker in mijn natte en stoute dromen hereist bij mij de gedachte om mijn hele lichaam op te geven voor Beauty & de Nerds. Nu vragen u en uw hercencellen terecht af waarom een gewild man dit zou doen? Nou dat zal ik dan eens schaamhaarfijn uitleggen:

Ook prinsen hebben het financieel niet altijd even makkelijk, zo ook ik niet. Gezien mijn studie achtergrond zal er geen twijfel bestaan over mijn pseudo nerd zijn, toegang gegarandeerd dus!
Ik weet meer dan beauty’s over mode en knap zijn en met de nodige overdosis omega 3 ook meer over bits en bytes. Uw begrijpt al waar ik naar toe wil: zoals Jezus past in de bijbel en mijn penis past in een vrouw, zo pas ik in Beauty & de Nerds, ik ben de perfecte kandidaat!

Dus fuck julie allemaal stelletje zwervers, ik wordt rijk en dan nodig ik jullie uit voor een forummeet in mijn grachtenpand om te pronken met mijn verhevenheid Muhahaha.

Pi fucking ownd.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2007, 19:38
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
Heb je nog een tip voor mij, Boebsie?
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Met citaat reageren
Oud 29-09-2007, 19:43
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
forumparty bij boebsie !?
__________________
hello dave.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 29-09-2007, 19:48
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
Nu zit ik op een vrije school, dus daar moet je wel erg bijzonder zijn opgevoed om erbij te horen; als je niet weet wat 'tartex' is, en nooit groenten heet die je niet kunt uitspreken (zoals 'pastinaak'), en niet vanaf je 3e aan euritmie hebt gedaan, ben je geen echte soof en hoor je er eigenlijk niet bij.
Verder moet je precies weten hoe je een periodeschrift indeelt, hoe je sofische tekeningen gebruikt, moet je tekencarrière zijn begonnen met dik waskrijt, om langzaam over te gaan op dikke kleurpotloden in primaire kleuren, filiakrijt, kleurpotloden en nat-op-nat verf.
Zijinstromers doen er op mijn school echt een paar jaar over om er helemaal in te komen

Nu vroeg ik me af: hoe zit dat op andere scholen? Want ik heb nooit anders geweten dan euritmieuitvoeringen, koorzang op woensdagmiddag, smeden, beeldhouwen, filiakrijt en pastinaak...
ik zat ook op de vrije school, jaaaaaaren lang en bij ons was dit niet het geval
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2007, 20:39
le_mug
Avatar van le_mug
le_mug is offline
bij mij op scoro moet je van jonko'z houden, die hossel zetten bij spange breezahtjikz, een opgevoerde scooter hebben, bontkraag hebben en uiteraard een bjorn borg om je reet hebben zitten
__________________
je m0000000000000000000000000d'r
Met citaat reageren
Oud 29-09-2007, 21:13
Electriq
Avatar van Electriq
Electriq is offline
Wat ben ik blij dat ik klaar ben.
__________________
Antsy in my pantsy.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2007, 22:39
dolly fisher
Avatar van dolly fisher
dolly fisher is offline
bij mij in de klas moet je een grote kronkel in je hoofd hebben, en zowel uren over de nieuwe jil sander schoenen kunnen praten, als over de performance art van joseph beuys.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2007, 23:27
Southtown
Avatar van Southtown
Southtown is offline
Citaat:
bij mijn studie zijn allemaal coole mensen
En wat moge "cool" dan wel betekenen in jouw studie? Daar gaat de thread min of meer over.

Citaat:
bij mij in de klas moet je een grote kronkel in je hoofd hebben, en zowel uren over de nieuwe jil sander schoenen kunnen praten, als over de performance art van joseph beuys.
Oxymoron
Met citaat reageren
Oud 30-09-2007, 01:15
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
ik doe geen school, maar op mijn werk moet je gewoon een beetje slap lullen om derbij te horen!
Aye, + je moet er tegen kunnen om vaak een (goedbedoelde) grote muil te krijgen. Een van onze nieuwe leidinggevenden (type hippieboomknuffelaar) kon dat niet aan en vond dat we een verkeerde mentaliteit hadden en dat met name ik een te grote mond had tegen haar. Ze is nu weer teruggevlucht naar Den Bosch.

Toen ik nog wel op school zat was slap lullen ook wel belangrijk. En gewoon aardig zijn. Er was een 50/50 splitsing van standaard top-40 mensen en semi-alto's, maar iedereen kon het wel met elkaar vinden. Alleen de make-up popjes die liepen te slijmen bij de leraren waren niet erg geliefd.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2007, 11:20
Verwijderd
die zijn er niet bij mij op school.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2007, 13:07
capibara
Avatar van capibara
capibara is offline
Voor 150 euro in de maand mag ik 1 keer in de twee weken op school zijn voor wat lousy "studiebegeleiding".. En de koffie is 5 cent duurder geworden
__________________
Rodent of unusual size
Met citaat reageren
Oud 01-10-2007, 00:41
Verwijderd
Citaat:
ik wordt
.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2007, 04:00
Verwijderd
Voor mijn opleiding moet je vooral een meisje zijn.
En als dat niet lukt dan moet je op zn minst politiek links georienteerd zijn.
En ook niet uit Wassenaar of Bloemendaal of Laren komen, want dan voel je je meer dan eens geledigd.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2007, 09:18
nps
Avatar van nps
nps is offline
Je moet kunnen meepraten over de fps van je scherm als je counterstrike speelt. Ik hoor er dan ook jammerlijk niet bij, en dat vind ik echt oprecht heel jammer.
__________________
__________________
Met citaat reageren
Oud 01-10-2007, 09:37
idontcare
Avatar van idontcare
idontcare is offline
bij mij in de klas op de basisschool moest je voor feyenoord zijn om erbij te horen
verder eigenlijk nooit iets. ja de popie jopie studenten halen altijd broodjes bij de broodjeszaak, fucking duur enzo. maar goed.
__________________
hoii
Met citaat reageren
Oud 01-10-2007, 10:57
dolly fisher
Avatar van dolly fisher
dolly fisher is offline
op wat voor studies heb je in godsnaam nog popie jopies (?) ???
Met citaat reageren
Oud 01-10-2007, 13:04
idontcare
Avatar van idontcare
idontcare is offline
nou ik doe communicatie en als je ziet hoe die gasten er bij lopen, je zou erbij moeten zijn
__________________
hoii
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
HAVO Nederlands
Duplo - Dos
485 21-06-2005 17:35
Verhalen & Gedichten De visie en het visioen
Reynaert
3 07-01-2005 00:29
Levensbeschouwing & Filosofie Nieuw 'politiek' systeem,wereldorde, levensbeschouwing. Cooperatieve Anarchie.
Isa
28 13-06-2003 21:47
Levensbeschouwing & Filosofie Dag des Oordeels
Mujahidien
82 24-02-2002 22:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:06.