Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-06-2008, 19:13
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
Degenen die hun emailadres nog niet gegeven hebben moeten dat even doen, anders kan ik de informatie niet sturen. Nu ben ik weg tot middernacht ofzo
__________________
http://weerwolfspel.123forum.nl
Advertentie
Oud 06-06-2008, 19:14
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
ja, dat zie ik nou ook. Maar ik dacht dat het wel bekend was na een beetje oefenen, ik kon dit ook bij de decentrale. Maar ik had er wel een jaar biomedische wetenschappen al opzitten bedenk ik nu. Toch kan het geen kwaad om het te probéren toch? Als ik bij voorbaat riep: dat is te moeilijk! dan zat ik nu zeker niet bij geneeskunde.
Het gaat niet om bijvoorbaad te moeilijk, zeker niet. Het is juist haalbaar, maar het blijft wel staan dat het best lastig kan zijn. Zeker de pubmedtoets, toen ik die van vorig jaar nakeek heb ik me wel verbaast over antwoorden, maar ook was het wel te begrijpen als je het niet kent.

Ik kende pubmed eigenlijk niet. Via via had ik wel gehoord dat het een soort database was waar je in kon zoeken en ik heb er even kort naar gekeken, maar echt weinig. (half uurtje oid) Daarnaast kende ik het ook niet vanuit mijn studie biologie, dus dan is het wel lastig. Als je ermee werkt en weet wat de bedoeling is is het makkelijker.

Citaat:
ja zo doe ik het ook maar bij hun toets gaat het niet om de artikelen toch? je moet leren zoeken

Edit: hoe doe je bijlages bij een pm? ik weet niet hoe, anders kan ik nix versturen Of stuur anders emailadressen. Jeroenjeroen heeft al gekregen
In mijn jaar waren er al vragen om wat in de inhoud te zoeken. Noem tien (vul maar in) oid, die je dan moet zoeken uit de artikelen. Ook idd over wat je zoekopdracht is.

Volgens mij kan dat niet.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 07-06-2008, 01:14
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
De volgende dingen heb ik verstuurd:

Informatie Pubmed:
- Sesailes
- Jeroenjeroen
- Raymzzz
- Dubje
- Martina89
- NSJ
- Velsen
- Sytske1

RosaBosa en studente** hebben mij gevraagd, maar kunnen jullie dan je emailadres aan mij geven? Het is te groot om via pm te sturen. De antwoorden heb ik soms wel via pm verstuurd als ik geen emailadres had.

Antwoorden vragen:
- Dubje
- LV*
- Sophie9
- RosaBosa
- NSJ
- Blair19
- Sytske 1
- Sesailes

Volgens mij heb ik nu alle pms beantwoord. Mocht ik iets vergeten zijn dan hoor ik het wel
__________________
http://weerwolfspel.123forum.nl
Oud 07-06-2008, 11:17
zara90
zara90 is offline
Hoi ***aila***,

Ik heb je net al een priveberichtje gestuurd, zou je mij de info over PubMed + de antwoorden ook nog toekunnen sturen? Mijn e-mailadres staat in het berichtje.

Alvast bedankt!
Oud 07-06-2008, 11:41
hetstuudje
Avatar van hetstuudje
hetstuudje is offline
Sturu aub ook naar mij met antwoorden. Je weet mn adres toch .

Vraagje voor de mensen die vorig jaar ds hebben gedaan, moet je voor rekenen iets over prevalanetie, incidentie, specificiteit enzo weten?? Of hoort dta bij de onderwerp van HIV??

Mvg,
Oud 07-06-2008, 14:04
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
ik ben nu weg, dus als ik weer terug ben (begin van de avond ofzo) ga ik verder met het beantwoorden van vragen. Dus niet panieken mocht je nog niet alles ontvangen hebben bye
__________________
http://weerwolfspel.123forum.nl
Oud 07-06-2008, 16:21
VJ*
VJ* is offline
hoihooi

ben gister weer terug gekomen van vakantie =) jullie zijn lekker bezig geweest lees ik.
Anyway ik had een vraagje, want hier is meerdere malen herhaald dat je voor de rekentoets geen rekemachine nodig hebt aangezien je de opgaven moet beredeneren.

MAAR in het pakketje van de VU staat dat je wel een rekenmachine moet meenemen, kan iemand vertellen wat je met betrekking tot hypertensie moet kunnen qua rekenwerk.
Kan je het enigzins voorbereinden of moet je al het nodige info uit teksten halen (toets)??

En heb je verder genoeg tijd voor alle toetsen of is het flink doorwerken om het af te krijgen??
Oud 07-06-2008, 16:47
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Misschien voor een van de andere toetsen? Als ze zeggen het mee te nemen zou ik dat maar doen.

En de toetsen zijn selecterent, wat betekent dan ze aan de lange kant zijn. Maar het wisselt per toets. In mijn jaar werd gezegd dat zelfs mensen die pubmed al redelijk goed kende ook moeite zouden hebben met het optijd afkrijgen van die toets. Ik had hem zelf ook niet af, maar wel gehaald. Er zaten er vorig jaar ook genoeg bij die het niet af hadden toen ik ze nakeek. Maar goed, het is te doen hoor. Je moet alleen niet te lang blijven hangen als je er niet uitkomt. Beter ga je dan gewoon verder zodat je totaal verder komt dan als je heel lang met die ene vraag bezig bent en dan de rest niet af krijgt. Kan je als je tijd over hebt altijd nog wel de vragen waar je niet uit kwam proberen.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 07-06-2008, 19:30
sesailes
Avatar van sesailes
sesailes is offline
Zou iemand een voorbeeld kunnen geven van een vraag uit de rekentoets? Ik kan me dus niet voorstellen wat ze zouden kunnen vragen.
Oud 07-06-2008, 22:38
Raymz
Raymz is offline
Citaat:
Zou iemand een voorbeeld kunnen geven van een vraag uit de rekentoets? Ik kan me dus niet voorstellen wat ze zouden kunnen vragen.
Ik kan mij daar ook niets bij voorstellen. ik zou ook graag een voorbeeld willen zien. lijkt mij heel raar dat je alles gewoon door logisch te redeneren kunt oplossen zonder de rekenmachine

weet iemand een paar voorbeeldsommen????
Oud 08-06-2008, 11:28
dubje
Avatar van dubje
dubje is offline
hoihoi,

Ik denk dat het gewoon afwachten wordt.. we zullen het deze week wel gaan zien wat voor rekensommen het gaan worden Ik kan me iig niet voorstellen dat de hele toets zal gaan over rekenen aan hypertensie.. maar goed.. zoals ik al zei, we gaan het zien!! Mrgn is het dan eindelijk zover
Iedereen alvast heel veel succes gewenst!!
Oud 08-06-2008, 12:41
zara90
zara90 is offline
Heel veel succes allemaal morgen..!
Oud 08-06-2008, 13:46
sesailes
Avatar van sesailes
sesailes is offline
Wat voor anatomieboek nemen jullie dinsdag trouwens mee?
Oud 08-06-2008, 16:16
at4789
at4789 is offline
Ik heb zelf de BioData en Binas.. ik kan wel een boek uit de bieb halen, maar ik werk gewoon erg fijn met deze boekjes.

Ik vertrek vandaag vanuit t hoge noorden naar flevoland (heel leuk met die busstakingen), zodat ik morgen lekker uitgerust kan komen (ik slaap heel slecht als ik de volgende ochtend met openbaar vervoer moet)

En ja, veel succes iedereen!

Trouwens.. Wanneer krijgen wij te horen of we het gehaald hebben of niet?
Oud 08-06-2008, 16:22
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Ik zou als anatomie wel iets zwaarders aanraden dan binas of biodata, of ze moeten best veranderd zijn sinds mijn middelbare schooltijd.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 08-06-2008, 16:33
Isnogood
Isnogood is offline
Ik heb er bar weinig aan gedaan moet ik eerlijk zeggen, heb het doorgelezen, snap het allemaal wel. Maar aangezien het allemaal lekker onduidelijk is zonder met hulp van buitenaf info te krijgen zie ik er een beetje tegenop.

Misschien is dat een deel van de test, ach ik zie het allemaal wel.
Oud 08-06-2008, 16:50
at4789
at4789 is offline
Binas is vrij licht, maar biodata is naar mijn mening wel redelijk. Het is ook zo als je een enorm gecompliceerd boek neemt en je bent continu bezig met dingen opzoeken dat je gewoon in tijdnood komt.

230 paginas met plaatjes tekst etc over t menselijk lichaam. Maar er staat iig alles in wat ik zo kan bedenken.

Er staan iig plaatjes in van t nierenstelsel, maagdarm stelsel, botten tot in detail, bloedvaten stelsel etc.. 't lijkt me ook dat je echt elk ding van die anatomie toets hoort op te zoeken zodat je zeg maar afhankelijk bent van het boek dat je kiest. Maarja, dat is mijn invulling.

Ik zie er ook best wel tegenop, maar dat is meer met dat op en neer reizen, en dat in Amsterdam, ben de tram/metro niet echt gewend. Heb zeker genoeg in t boekje geklad om het begrijpbaar voor mij te maken. (opzoeken van engelse woorden opzoeken van sommige nederlandse woorden , beetje samenvatten)
Oud 08-06-2008, 17:24
VJ*
VJ* is offline
Morgen is het zover 12.30h

Heel veel succes! en we zullen idd snel zien wat die toetsen nou precies inhouden, hopelijk is het allemaal te doen..
Oud 08-06-2008, 17:56
studente**
studente** is offline
Citaat:
Binas is vrij licht, maar biodata is naar mijn mening wel redelijk. Het is ook zo als je een enorm gecompliceerd boek neemt en je bent continu bezig met dingen opzoeken dat je gewoon in tijdnood komt.

230 paginas met plaatjes tekst etc over t menselijk lichaam. Maar er staat iig alles in wat ik zo kan bedenken.

Er staan iig plaatjes in van t nierenstelsel, maagdarm stelsel, botten tot in detail, bloedvaten stelsel etc.. 't lijkt me ook dat je echt elk ding van die anatomie toets hoort op te zoeken zodat je zeg maar afhankelijk bent van het boek dat je kiest. Maarja, dat is mijn invulling.

Ik zie er ook best wel tegenop, maar dat is meer met dat op en neer reizen, en dat in Amsterdam, ben de tram/metro niet echt gewend. Heb zeker genoeg in t boekje geklad om het begrijpbaar voor mij te maken. (opzoeken van engelse woorden opzoeken van sommige nederlandse woorden , beetje samenvatten)

Voor het Amsterdamse metro, tramverkeer hoef je echt niet bang te zijn hoor! Maar dat zul je nog wel merken als je echt gaat studeren in Amsterdam dan ben je alleen maar blij dat er zoiets bestaat als de metro Je reist namelijk heel snel van A naar B! en je komt makkelijk op alle stations uit, waardoor je veel treinen per uur kunt nemen, mocht je nog vragen hebben over de metro dan hoor ik het wel In principe kom je met metro 51 naar Amstelveen Westwijk, recht bij de VU uit Halte boelelaan/vu!

Laatst gewijzigd op 08-06-2008 om 18:07.
Oud 08-06-2008, 23:06
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
ik ben het met Ieke eens, regel een echt anatomieboek.

Mensen, HEEL VEEL succes allemaal morgen! Wie heeft er zin om op de EUR te gaan lunchen?

ik wil wel horen hoe het is gegaan he (vooral de pubmed toetsen ) en zometeen wie er toegelaten is!
__________________
http://weerwolfspel.123forum.nl
Oud 09-06-2008, 14:44
Raymz
Raymz is offline
Pubmed is dit jaar bij EUR ook een schriftelijke toets
Oud 09-06-2008, 15:10
Anais
Anais is offline
Citaat:
Pubmed is dit jaar bij EUR ook een schriftelijke toets
Ja, maar dan met wetenschappelijke teksten uit Pubmed en dan vragen daarover.. lijkt dan meer op begrijpend lezen volgens mij. Maar eigenlijk niet zo raar, want we hadden toch geen handleiding o.i.d. gehad over Pubmed.
Oud 09-06-2008, 16:05
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Ja, maar dan met wetenschappelijke teksten uit Pubmed en dan vragen daarover.. lijkt dan meer op begrijpend lezen volgens mij. Maar eigenlijk niet zo raar, want we hadden toch geen handleiding o.i.d. gehad over Pubmed.
Dat zat er bij ons niet eens bij. Ik wist alleen wat het was door een familielid die het kende en wij hebben gewoon een toets gemaakt waar we het zelf in moesten opzoeken.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 09-06-2008, 19:43
dary88
Avatar van dary88
dary88 is offline
zo dat mens wat het eerste college gaf had echt een trillerige kutstem maar als je naar dr keek kwam ze niet zenuwachtig over! misschien deed ze dat gewoon expres!
Oud 09-06-2008, 21:47
*Wally Woop*
*Wally Woop* is offline
Ik had ook serieus het idee dat ze zenuwachtig was! Maar ik denk dat ze gewoon altijd zo praat... En snel ook, moest ik ff aan wennen!
Eerste keer dat ik reageer trouwens, las wel steeds mee! Allemaal handige tips hiero!

In ieder geval hoe vonden jullie het vandaag?
__________________
...
Oud 09-06-2008, 22:44
at4789
at4789 is offline
ik vond t wel meevallen haar stem. Maar ik vond het er wel enorm warm en druk. Heb zelf ook wel een beetje last gehad van hypertensie geloof ik .

Maar de stof sloot gewoon goed aan op het informatie boekje, het heeft zeker laten zien waar ik nog een beetje extra aandacht aan moet besteden.

En die trams.. die hebben we hier niet in het hoge noorden.. ik verwachte gewoon voorin je kaartje te laten stempelen, maarja, niemand stempelde en die chauffeur wou t ook niet doen *-).
Oud 10-06-2008, 15:13
-eline
-eline is offline
heey Aila!

Ik las dat jij antwoorden en pubMed info hebt, heeel fijn! Heeft de EUR dat al gehad dan? Ik doe zelf decentrale aan de VU dus ik zou het echt super vinden als je mij die info ook wil sturen

xxx Eline
Oud 10-06-2008, 15:21
-eline
-eline is offline
Citaat:
heey Aila!

Ik las dat jij antwoorden en pubMed info hebt, heeel fijn! Heeft de EUR dat al gehad dan? Ik doe zelf decentrale aan de VU dus ik zou het echt super vinden als je mij die info ook wil sturen

xxx Eline
Oh sorry nu ik het even door lees zie ik dat je al eerder decentrale aan de EUR hebt gedaan.. desalniettemin ben ik benieuwd naar wat je hebt!

xxx
Oud 10-06-2008, 15:33
*Wally Woop*
*Wally Woop* is offline
Ik ben toch benieuwd wat andere mensen van de filosofie toets vonden...
Het ging best snel
__________________
...
Oud 10-06-2008, 15:36
Verwijderd
Ik vond de filosofie toets erg vaag... en het ging ook snel.. als ik nog de vraag zat te lezen was blijkbaar het antwoord alweer verteld. Heel anders dan de middelbare, waar je na elk fragment de vraag moet beantwoorden.
Ook vond ik het niet heel duidelijk te verstaan als je op het balkon zat.
Oud 10-06-2008, 15:55
sesailes
Avatar van sesailes
sesailes is offline
bij de filosofietoets was het inderdaad de snelheid, zeker niet de moeilijkheidsgraad. ik heb als een gek aantekeningen zitten maken! ik kan niet luisteren + lezen + nadenken tegelijk
Oud 10-06-2008, 15:59
*Wally Woop*
*Wally Woop* is offline
Ik zat wel gewoon beneden in de zaal maar daar was het soms ook slecht te verstaan...
sesailes, heeft het aantekingen maken geholpen?
__________________
...
Oud 10-06-2008, 16:04
sesailes
Avatar van sesailes
sesailes is offline
wanneer die man in het filmpje zn hand onder zijn kin hield werd het geluid inderdaad was zachter, maar onverstaanbaar was het niet..
aantekeningen hebben zeker geholpen! hij benadrukte dingen maakte vaak en gaf ook opsommingen, die nam ik letterlijk over. bij de vragen werden ze vaak letterlijk gevraagd..
Oud 10-06-2008, 16:08
*Wally Woop*
*Wally Woop* is offline
Oke dat is lekker Jij blij met je aantekeningen
En de andere toetsen?
Ik vond rekenen en anatomie wel goed gaan
__________________
...
Oud 10-06-2008, 16:11
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Dames en heren, dit is geen chatprogramma. Wissel even msn adressen uit of stuur elkaar PM's, want slow-chat is niet toegestaan.
__________________
Oud 10-06-2008, 16:27
Raymz
Raymz is offline
heeft de VU al pubmed-toets of collegetoets gehad?
en hoe gingen die, wat voor soort vragen?
(als jullie ze hebben gehad)
Oud 10-06-2008, 16:29
*Wally Woop*
*Wally Woop* is offline
Nee, morgen is de collegetoets hypertensie en de PubMed toets
Vandaag hadden we rekenen aan hypertensie, toets anatomie en toets filosofie
__________________
...
Oud 10-06-2008, 16:32
Raymz
Raymz is offline
wij ook....
zijn die toetsen in dezelfde volgorde en op hetzelfde moment?

STOM!!!!
Oud 10-06-2008, 20:08
Mono-racer
Avatar van Mono-racer
Mono-racer is offline
Pff, ik vond het eerste college gisteren snel gaan, maar dat was niet erg omdat de stof al bekend was. Tweede college rustiger, maar nog steeds te snel, omdat we veel nieuwe info kregen.

Vandaag de toetsen: rekenen ging goed, anatomie werd al lastiger en filosofie volledig vernacheld...

Nu alles nog eens aan het doorlezen.

Ps: wie heeft me al herkend?
Oud 10-06-2008, 20:13
VJ*
VJ* is offline
Rekenen en anatomie waren zeker goed te doen, maar de filosofie toets ging te snel en was zeer onduidelijk het was zeker niet wat ik ervan verwacht had, maar zo te zien delen wel meer mensen dezelfde mening hierover. Ik snap ook niet waarom ze m ingekort hadden van 1.5h naar 1h want extra tijd was welkom geweest voor iedereen.

Hopelijk zijn de collegetoets en pubmed duidelijker!

Jammer dat VU en Erasmus op zelfde moment toetsen afnemen kan je niet overleggen
Oud 10-06-2008, 20:15
VJ*
VJ* is offline
@ mono-racer doe je mee aan DS van VU of EUR??
Oud 10-06-2008, 20:39
dubje
Avatar van dubje
dubje is offline
hahah..

monoracer ik herken je volledig!! Rekenen ging goed (bij iedereen waarschijnlijk), anatomie vond ik ook al stuk lastiger (en naar dat er maar 14 vragen waren, tikt lekker hard aan als je foutje maakt) filosofie ook behoorlijk slecht gemaakt (volgens mij vinden dat de meesten ook wel) maar goed.. nu focussen op de laatste twee!! Iedereen veel succes iig!!
Oud 10-06-2008, 20:43
*Wally Woop*
*Wally Woop* is offline
@dubje: Dankjewel en hetzelfde
En voor de rest ook helemaal mee eens, de eerste toetsen oké... maar filosofie beetje jammer van de tijd...
__________________
...
Oud 10-06-2008, 22:21
Mono-racer
Avatar van Mono-racer
Mono-racer is offline
De V.U., die jongen, jawel, 'in de rolstoel'.
Oud 11-06-2008, 14:52
dubje
Avatar van dubje
dubje is offline
oh ok.. dan heb ik je idd wel gezien
Het waren interessante dagen.. nu afwachten op de uitslag (uiterlijk 1 juli),
ik heb echt compleet geen idee hoe het in het totaal gegaan is dus het
is voor mij echt afwachten!
Ik denk dat rekenen goed ging, anatomie matig/redelijk, filosofie compleet vernacheld (zoals 'mono-racer' het omschreef), hypertensie matig en pubmed redelijk...

Ik vond hypertensie behoorlijk op niveau en pubmed was geloof ik behoorlijk anders
dan andere jaren.. het was nu een soort Engels begrijpend lezen...

Verder heb ik nu een behoorlijke hekel aan stelling 1, stelling 2, stelling 3 welke van bovenstaande is/zijn juist
Net zoals de stellingen/antwoorden die wel goed zijn maar eigenlijk niet helemaal compleet

wat vonden jullie dr van??

mvg
Oud 11-06-2008, 15:07
-eline
-eline is offline
Ik heb ook meegedaan aan de VU, ben blij dat het erop zit!

Rekenen, Anatomie en de Collegetoets gingen over het algemeen goed. De PubMed toets ging bij mij ook wel goed alleen vond ik de tijdsdruk wel een beetje groot (heel irritant dat ze op het allerlaatste moment pas met de mededeling komen dat er nog een half uurtje aan vast geplakt wordt). Filosofie ging slecht.. Ik vond de opstelling slecht omdat je doordat je zo dicht op elkaar zit onwijs snel afgeleid wordt, het ging belachelijk snel en bovendien is de gedachte achter zo'n toets in dit geval me een beetje onduidelijk.. Ik dacht misschien kunnen we wel een klachtbrief schrijven over die toets, of zou dat juist in ons nadeel werken?

Nouja.. Het blijft dus spannend maar ik heb goede hoop!

xxxxx
Oud 11-06-2008, 15:10
Verwijderd
Citaat:
De V.U., die jongen, jawel, 'in de rolstoel'.
Oh! Dan zat ik tijdens de pubmed toets achter je! Tenzij er meerdere mensen met rolstoelen waren..
Citaat:
Net zoals de stellingen/antwoorden die wel goed zijn maar eigenlijk niet helemaal compleet
Ja precies! Dat was zooooo vaak het geval.. ik wist echt niet of ik die dan wel of niet als waar moest beschouwen.. hierdoor kan het cijfer van de pubmed toets nog wel eens slecht uitvallen bij mij. Maar voor m'n gevoel ging het wel oke.. en de hypertensie toets ook. Al moet ik zeggen dat ik het lastig had gevonden als ik alleen de reader en de collegeaantekeningen had mogen gebruiken.. heb verreweg het meeste uit mijn fysiologieboek (Vander's).

En ik denk dat ik filosofie niet heb gehaald.. over de pubmed/anatomie toets twijfel ik nog.. maar denk net wel gehaald. Rekenen en hypertensie sowieso wel gehaald.

Heb overigens op het evaluatieformulier wel gezet dat ik het onduidelijk vond wat de pubmed of filosofie toets inhield.. zonder dit forum had ik helemaal niks geweten.
Oud 11-06-2008, 16:21
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Verder heb ik nu een behoorlijke hekel aan stelling 1, stelling 2, stelling 3 welke van bovenstaande is/zijn juist
Net zoals de stellingen/antwoorden die wel goed zijn maar eigenlijk niet helemaal compleet
Dat soort vragen (met als meerkeuze optie 1 & 2 juist; 1 onjuist &2 juist etc) zitten ook veel in de normale tentamens (bij de EUR iig) dus wen er maar aan.

Citaat:
Heb overigens op het evaluatieformulier wel gezet dat ik het onduidelijk vond wat de pubmed of filosofie toets inhield.. zonder dit forum had ik helemaal niks geweten.
Zo ging ik dus naar de decentraal, geen idee wat te verwchten (waren toen nog niet heel lang bezig geloof ik) maar ik heb het uiteindelijk ook gehaald.

Laat weten of jullie door zijn!
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 11-06-2008, 17:45
*Wally Woop*
*Wally Woop* is offline
Toch ook wel leuk dat de PubMed toets, niet eens over PubMed ging
__________________
...
Oud 11-06-2008, 19:43
sesailes
Avatar van sesailes
sesailes is offline
Ik vond PubMed inderdaad meer een leestoets engels, maar dan die laatste opdracht, waarbij je de tekst moet 'scannen'
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Decentrale selectie geneeskunde VU / EUR
Ninalove
2 23-12-2014 15:55
Studeren 100% Decentrale Selectie
itel
0 27-06-2014 22:08
Studeren Decentrale selectie geneeskunde 2009/2010
Ghislaine91
26 14-11-2009 14:52
Algemene schoolzaken Decentrale selectie VU
brigittemanuela
1 22-01-2008 15:25
Studeren Biomedische wetenschappen: UU of VU?
kiek
19 30-07-2006 16:50
Algemene schoolzaken Decentrale Selectie
fractuur
3 10-11-2004 15:43


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:49.