Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2009 / VWO
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-05-2009, 15:18
zowster
zowster is offline
Hallo medestudenten,

ik heb volgende week dinsdag cse tekenen, net als een aantal anderen op dit forum ook zullen hebben. Nou heb ik gehoord van een aantal vrienden van mij op de havo, dat leren eigenlijk niet nodig was geweest aangezien je veel vragen al kon beantwoorden door logisch na te denken.
Nou hebben wij van onze leraar een heel boekwerk aan informatie gekregen, zeker meer dan ik voor welk vak dan ook heb moeten leren. Daarnaast zijn de teksten en bronnen ook lastig geschreven, wat het lezen niet vergemakkelijkt.
Zijn er misschien nog lotgenoten, die tips hebben. Het is namelijk mijn laatste echte 'leerexamen', dus mijn motivatie zal niet echt indrukwekkend zijn. Dus kom maar op met die tips zou ik zeggen!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-05-2009, 11:23
Sannah_x
Avatar van Sannah_x
Sannah_x is offline
Als ik jou was zou ik het zekere voor het onzekere nemen En maar denken, het is je laatste, dus daarna ben je eraf (:
__________________
I'd rather be hated for who I am, than loved for who I am not.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2009, 12:00
miiraya
miiraya is offline
Ik kijk wat in het syllabus staat, daar zitten een aantal vragen bij, ik ga er vanuit dat als ik die kan beantwoorden het examen ook wel moet lukken.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2009, 14:07
zowster
zowster is offline
Ja helaas hebben wij geen boek, maar een hele stapel papieren van een of andere site. Heel verwarrend en heeel veel. Maar ik denk dat ik het maar door ga lezen. Als ik dat hele boekwerk zou moeten leren ben ik misschien wel drie weken bezig
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
VMBO Normeringen VMBO GL/TL 1e Tijdvak 2005
Global
5 16-06-2005 11:28
VWO Kunstgeschiedenis
Vogelvrij
134 08-06-2005 16:20
Eindexamens 2004 Examen kunstgeschiedenis
Stefanie
14 15-05-2004 15:38
Eindexamens 2003 wanneer beginnen jullie??
MiZz TeRiOuZz
29 27-03-2003 11:50


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:25.