Oud 24-06-2013, 12:49
Starbucks-
Starbucks- is offline
TS begint: Duits
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-06-2013, 14:52
Ribbon
Ribbon is offline
Euh, euh, euh, ja, hier komt ie:

Zero, noppes, nada, niets.
Waarom zou ik vakken als Nederlands, Natuur- en Scheikunde missen
Met citaat reageren
Oud 24-06-2013, 15:22
Eydise
Eydise is offline
Grieks en Latijn. Klinkt misschien echt saai enzo, maar wij hadden zo'n awesome leraar. En daarnaast was een beetje krukken met vage naamvallen ook best grappig zo nu en dan
Met citaat reageren
Oud 24-06-2013, 15:48
Verwijderd
Als je een bepaald vak heel leuk vindt, ga je toch gewoon iets studeren in die richting? Dan kan je er in het hoger onderwijs je hoofdvak van maken.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2013, 16:42
Verwijderd
Nederlands en sport
Met citaat reageren
Oud 24-06-2013, 20:17
Verwijderd
Ik had niet gedacht dat ik dit ooit zou zeggen, maar ik ga latijn missen. Natuur, wiskunde en biologie komen als t goed is nog wel enigszinds terug in mijn studie (scheikunde)
Met citaat reageren
Oud 24-06-2013, 22:12
TheHunter
Avatar van TheHunter
TheHunter is offline
Nederlands ga ik absoluut niét missen in ieder geval.

Misschien wel zoiets als scheikunde ofzo... toch wel grappig met stofjes klooien.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2013, 23:32
Verwijderd
Citaat:
Nederlands ga ik absoluut niét missen in ieder geval.
Inderdaad.. Ik vond het literatuurgedeelte nog best ok (ik hou van lezen en mijn leraar kon goed vertellen) maar dat eeeeeeeuwiiiiige tekstverklaren en samenvatting vind ik verschrikkelijk..
Met citaat reageren
Oud 25-06-2013, 10:01
Verwijderd
eehm, wiskunde en natuurkunde ga ik studeren.. misschien duits ofzo? Ga school ergens wel missen! vond het altijd heel gezellig!
Met citaat reageren
Oud 25-06-2013, 16:08
ariekontgat
ariekontgat is offline
Geschiedenis, ik lees altijd de boeken voor dat vak in de eerste twee weken van het schooljaar uit.
Ik vind het alleen jammer dat ik amper iets over de oudheid (Grieken/Romeinen en andere interessante volken) krijg.
De oudheid wordt ondergewaardeerd, het zou niet belangrijk genoeg zijn voor de vorming van onze huidige maatschappij.
Maar van wie hebben we onze, bouwkunst, recht, democratie, wegen, alfabet enz. Ja van Grieken/Romeinen.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2013, 20:56
Yne
Avatar van Yne
Yne is offline
Filosofie!
__________________
'Weet je wat dom is? Je haar moeten verven om rijst te snuiven.'
Met citaat reageren
Oud 25-06-2013, 21:34
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Nederlands; maar dat is vooral omdat we zo'n toffe leraar hadden.
Gym ga ik ook wel missen omdat dat juist dit laatste jaar door de keuzeblokken onwijs leuk was.

En de pauze/ tussenuren, haha. Pauzes en tripjes naar de C1000/ Coop in de tussenuren met mijn schoolvriendengroep waren echt geweldig leuk
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 26-06-2013, 00:05
Verwijderd
Citaat:
Filosofie!
dat ook ja!
Met citaat reageren
Oud 26-06-2013, 19:17
Silvano08
Avatar van Silvano08
Silvano08 is offline
Duits toch ook wel een beetje. En gym natuurlijk, de nodige ontspanning moest er natuurlijk zijn tussen het blokken door..
Met citaat reageren
Oud 27-06-2013, 10:01
Sorry.x
Avatar van Sorry.x
Sorry.x is offline
Tekenen. En Nederlands en Maatschappijwetenschappen - (vooral om de gezelligheid in de klas). En ook toch wel de Maatschappijwetenschappen-lessen.
__________________
There are two reasons why people don't talk about something. Either it doesn't mean anything, or it means everything. ♡
Met citaat reageren
Oud 27-06-2013, 12:48
highplaces
Avatar van highplaces
highplaces is offline
Engels en maatschappijwetenschappen. Maar ja, dat krijg ik toch wel weer op m'n vervolgopleiding dus echt missen zal ik het niet ;-)
__________________
One good thing about music, when it hits you, you feel no pain. - Bob Marley
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:28.