Oud 16-10-2005, 19:58
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Een week geleden, dames en heren, is mijn fiets voor de TWINTIGSTE keer in 2,5 jaar tijd gejat, jaja, ik ben de neger die dat op z'n geweten heeft zeer dankbaar. Heb nu voor 175 euro een mooie pikzwarte Giant mountainbike op de kop getikt met 21 versnellingen, beter dan m'n vorige Hopelijk doe ik hier langer mee dan 2 weken

Hoe vaak is jullie fiets gejat en wat deed je dan?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-10-2005, 20:19
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
nou, mn fiets is niet gejat.want die heb ik niet
verder wel:

ipod mini
samsung D500
inhoud van mijn voertuig: peugeot 309.

Dat gaat over vervoer, dus uit mn peugeot was een hele waslijst zooi gejat van n kleine 1000euro...dus dat was wel balen, heb die wagen pas weggedaan.

Tja,wat doe je? balen he,echt balen.En als ik ooit diegene tegekom, of in mijn geval meerdere personen, t was 3x ergens anders, maar iigeval,dan ben ik in staat tot zware molestatie
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 16-10-2005, 20:20
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
Mijn fiets is nog nooit gejat.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2005, 20:39
fractuur
fractuur is offline
Ik ben vijf fietsen kwijtgeraakt.. Deze heb ik nu al bijna een jaar ( ). Ik zet hem altijd vast, en als het even kan ergens aan. Verder is het schijnveiligheid, dat weet ik ook wel. Als een junk of iemand anders toevallig je oog op je fiets laat vallen ben je hem kwijt. Botte pech. De ene helft van de Nederlanders rijdt op de fiets van de andere helft.
__________________
.. zegt de liberaal.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2005, 20:50
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
dyfusica schreef op 16-10-2005 @ 20:20 :
Mijn fiets is nog nooit gejat.
Mijne ook niet (even afkloppen )

Ik heb een stationsfiets en die staat d'r ook nog, maar ik heb daarbij dan ook een slot gekocht dat duurder is dan de fiets zelf.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2005, 21:07
Verwijderd
Tot voordat ik ging studeren nog nooit, maar in Utrecht was hij na 3 dagen al gejat. Yeah.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2005, 21:11
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
Bij mij volgens mij nu 7x. Waarvan 3x vanachter mijn eigen ouderlijke huis in een plattelandsdorpje. jaja. Een vriend heeft toen 1x een fiets voor mij terug gejat omdat ik anders niet thuis kwam om 5 uur
's ochtends. Maar die fiets werd ook weer achter mijn huis weg gejat.

Wat ik dan over het algemeen doe: Balen, beetje kwaad worden en hard op zoek naar een nieuwe fiets.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2005, 21:12
Verwijderd
1 fiets en nog eens 1 voorwiel gejat.

Het valt me nog mee
Met citaat reageren
Oud 16-10-2005, 21:22
PV
PV is offline
Citaat:
dyfusica schreef op 16-10-2005 @ 20:20 :
Mijn fiets is nog nooit gejat.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2005, 22:23
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
dyfusica schreef op 16-10-2005 @ 20:20 :
Mijn fiets is nog nooit gejat.
Sinds een paar weken staat hij vier dagen in de week op het station en tot nu toe zijn alleen m'n snelbinders gejat. Het is wel een oude fiets, maar nog best goed. Zeven versnellingen en hij fietst. Maar ik zal niet teveel reclame maken, anders ben ik hem straks kwijt.

Ik heb geen extra slot overigens.
__________________
Met citaat reageren
Oud 16-10-2005, 22:35
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
van mij is 1x een fiets gejat. net die ene keer dat er geen fietstassen op zaten. (ja, ik fiets met fietstassen. ziet er niet uit, maar passen wel spullen in, en t helpt echt tegen diefstal, heb ik gemerkt.)

zolang ze van mn auto afblijven is t goed.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 16-10-2005, 22:47
TheRedArrow
Avatar van TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Citaat:
Miracle schreef op 16-10-2005 @ 22:23 :
Sinds een paar weken staat hij vier dagen in de week op het station en tot nu toe zijn alleen m'n snelbinders gejat. Het is wel een oude fiets, maar nog best goed. Zeven versnellingen en hij fietst. Maar ik zal niet teveel reclame maken, anders ben ik hem straks kwijt.

Ik heb geen extra slot overigens.
Ik heb nog een fiets nodig, bedankt voor de tip.
__________________
"25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV."
Met citaat reageren
Oud 16-10-2005, 23:02
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Mijn gloedjenieuwe fiets was vanachter het huis gejat. Had ik na een half jaar eindelijk een nieuwe, rijd ik na een week onder een auto. Fiets drie maanden bij de fietsenmaker en daarna kreeg ik hem weer terug.
Toen had ik er genoeg van en nu is hij rood.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2005, 23:08
Auryn
Auryn is offline
Maar investeer dan toch ook in een goed slot...

Ik heb altijd dure maar goede sloten. De enige keer dat mijn fiets gestolen was stond ie niet goed op slot.

Je kunt nog beter een goed slot hebben en een slechte fiets, dan een goede fiets en een slecht slot. In Amsterdam tenminste.
__________________
Spreken is zilver, schrijven is goud.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2005, 23:12
PV
PV is offline
Citaat:
Auryn schreef op 16-10-2005 @ 23:08 :
Maar investeer dan toch ook in een goed slot...

Ik heb altijd dure maar goede sloten. De enige keer dat mijn fiets gestolen was stond ie niet goed op slot.

Je kunt nog beter een goed slot hebben en een slechte fiets, dan een goede fiets en een slecht slot. In Amsterdam tenminste.
Maar wat is tegenwoordig nog een goed slot?
Met citaat reageren
Oud 16-10-2005, 23:24
Auryn
Auryn is offline
Citaat:
PV schreef op 16-10-2005 @ 23:12 :
Maar wat is tegenwoordig nog een goed slot?
In iedergeval een dubbel slot. Ik heb een slot van het merk Abus, de ander weet ik niet. Meestal zijn de dure sloten gewoon goed.

Het is geen verzekering voor een eeuwige fiets, maar het verlaagt wel het risico tegen junks e.d.
__________________
Spreken is zilver, schrijven is goud.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2005, 11:22
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
Auryn schreef op 16-10-2005 @ 23:08 :
Maar investeer dan toch ook in een goed slot...

Ik heb altijd dure maar goede sloten. De enige keer dat mijn fiets gestolen was stond ie niet goed op slot.

Je kunt nog beter een goed slot hebben en een slechte fiets, dan een goede fiets en een slecht slot. In Amsterdam tenminste.
Nou ja, als ze je fiets willen hebben dan nemen ze hem toch wel mee hoor. Vooral als je je fiets nergens aan vast kan maken (bijv. bij het station). Blijft dat je fiets minder snel gejat wordt dat de fiets die maar op één slot staat.
__________________
.. zegt de liberaal.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2005, 11:41
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Mijn fiets is nooit gejat.
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 17-10-2005, 16:01
Verwijderd
Ik heb momenteel zo'n zwaar slot met massieve schakels van een halve cm doornsee. Voor je dat doorhebt ben je nog wel even aan het zagen volgens mij. Het schrikt iig af. Hoop ik
Met citaat reageren
Oud 17-10-2005, 16:11
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ik heb drie gejatte dure fietsen op m'n naam staan. Eén van 450 euro en twee van 750 euro. Ze waren verzekerd en ik had ze al best een tijdje, ze waren allemaal aan een dure grote beurt toe, dus het kwam wel goed uit. Ik heb het lot overigens geen handje geholpen

Verder nog wat fietsen (een stuk of 5) waar ik niet meer dan 30 euro voor betaald heb, maar die waren tegen de tijd dat ze gejat werden ook zo brak dat ik er niet van wakker heb gelegen.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:53.