Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-04-2010, 21:04
RupertTM
Avatar van RupertTM
RupertTM is offline
Hallo grote denkers en denksters,

Zoals bij ''hoe voel je je op relationeel gebied #2857 (?)'' staat heb ik dit weekend een afspraakje gehad, we gingen gewoon wat drinken in een cafe. Ik had ongeveer op een uurtje of 2 gerekend maar uiteindelijk hebben we gewoon meer dan 5 uur geklets. Het was heel gezellig. Nu kreeg ik een sms van haar of ik weer wat af wou spreken. Tuurlijk, lijkt me leuk. Zij wist nog niet precies wat, dus ik dacht zal eens kijken of ik wat kan verzinnen. Nu heb ik het volgende bedacht en wil ik jullie vragen wat jullie het leukste lijkt.

-In het grand-cafe hier is een soort muzieknacht. In allerlei zaaltjes spelen verschillende bandjes met als thema het tijdperk van Elvis. Vanaf half 11 tot na middernacht. Word praten met goede live muziek op achtergrond
-het beklimmen van de plaatselijke uitkijktoren, 65 meter hoog dacht ik, weet alleen niet of dat 's avonds kan of op zondag.
-naar de bioscoop en daarna eventueel naar het bovengenoemde muziekavondje, of ergens wat drinken.
-zondagmiddag wandeling door het park (kan wellicht zo en zo naar welk afspraakje dan ook, niet 's avonds in ieder geval)

Eventueel iemand nog andere suggesties?
__________________
When she walked in dressed in black, I had a heartattack!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-04-2010, 22:28
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Dat eerste lijkt me gezellig, als je tenminste niet je keel schor hoeft te schreeuwen om boven de live muziek uit te komen. En.. Elvis is ook haar 'ding'?
Als ze 'n actief/sportief typetje is, zou ik voor dat tweede gaan. 't Is volgens mij ook best romantisch boven in zo'n uitkijktoren. Misschien vind je dat te vroeg voor op 'n tweede date..?
Bioscoop vind ik persoonlijk iets minder als je juist afspreekt om elkaar beter te leren kennen, maar als toevoeging aan dat muziekavondje: waarom ook niet .
Dat wandelingetje, daar heb ik niets op te zeggen. Das gewoon leuk en lekker rustig, maar niet zo bijzonder. Bij mooi weer kun je er misschien 'n picknick van maken .
__________________
En dat meen ik!
Met citaat reageren
Oud 07-04-2010, 08:00
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Uitkijktoren for sure.
__________________
Yoloswag 420
Met citaat reageren
Oud 07-04-2010, 12:01
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Ik vind het allemaal prima klinken, al is de bios niet echt origineel. Dat eerste is wat als het ook haar ding is, dat tweede is altijd leuk, maar daar heb je geen hele avond voor nodig. Als je naar het park gaat zou ik wat te drinken meenemen en misschien broodjes oid, zodat je het een soort mini-picknick maakt: met dit weer is dat echt ideaal.

Verder denk ik dat het eigenlijk niet veel uitmaakt wat jullie gaan doen: denk dat jullie je hoe dan ook wel vermaken. Als jullie eerste dat al 5 uur non-stop gezellig kletsen was, zit dat wel goed
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2010, 15:15
Verwijderd
Persoonlijk zou ik kiezen voor de muzieknacht. Maar ik weet niet of je date dat leuk zou vinden natuurlijk.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie meisje mee uitvragen
Mijnnaam Tjaa.
26 18-05-2010 22:19
Liefde & Relatie hele tijd verliefd, wat moet ik nu doen?
elzattara
5 01-07-2009 16:12
Psychologie Problemen van vriendin beginnen ook mijn problemen te worden
Balance
6 27-02-2004 18:09
Liefde & Relatie Wat te doen ?
Cootje
6 18-09-2003 13:48
Liefde & Relatie wanneer is genoeg, genoeg
Cerberus
10 27-08-2002 16:55
Liefde & Relatie Wat te doen ivm ziek zijn van vriendin?
Chameleon
10 05-06-2002 12:50


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:43.