Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-03-2010, 11:43
Yadee
Avatar van Yadee
Yadee is offline
.

Laatst gewijzigd op 03-06-2010 om 13:30.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-03-2010, 11:52
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Ik mocht nooit bij mijn vriendje slapen. Al hadden we 10 jaar gehad. Ik heb gewacht tot ik het huis uit ging. Van mijn kant helaas geen tips.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2010, 12:14
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Hier hetzelfde, de uitzondering was toen ik een vriend kreeg die aan de andere kant van NL woonde.
Dus tja.
Maar goed, ik woon nu op mezelf, en zijn ouders doen nooit zo moeilijk, dus als we samen willen slapen doen we dat

Hoe oud ben je als ik vragen mag?
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Met citaat reageren
Oud 23-03-2010, 12:28
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Mijn ouders hebben daar nooit moeilijk over gedaan... Nu was er ook pas serieus sprake van slapen bij toen ik 19 was, misschien dat dat scheelt. Ik weet niet hoe oud je bent (wellicht handig voor de beeldvorming...), maar misschien dat je aparte kamers kunt voorstellen?

Je vaders reden slaat nergens op, als je het mij vraagt, dus misschien is het een goed idee om eens uit te zoeken waarom je ouders niet willen dat hij bij je slaapt: zijn ze bang dat je je maagdelijkheid verliest? Vinden ze een vreemde goser in huis naar? Kennen ze 'm niet goed genoeg? Etc.

Wanneer je weet wat het probleem is, kun je er wat aan gaan doen.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2010, 13:16
Afwezignummer2
Avatar van Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Zeker dat je vader denkt dat jullie kaan batsen!
Maar dat is dan ook het meest logische waar je dan aan denkt.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2010, 13:17
Verwijderd
1e vriendje: van mijn ouders weet ik niet, van zijn ouders mocht het na 6 maanden, ik 16 hij 17.
2e vriendje: sliep al soms bij me toen we alleen nog vrienden waren, dus mocht vanaf het begin beiden 17.

Ik denk dat je er meer aan hebt om erachter te komen wat de echte reden is dat het van jouw ouders niet mag, dan wanneer het bij anderen wel mocht.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2010, 13:28
Verwijderd
Toen ik 16 was en een paar maanden een vriendje had mocht het, maar ik mocht alleen bij hem slapen en hij niet bij mij omdat mijn ouders niet wilde dat ik seks had onder hun dak en omdat m'n moeder in haar blote reet wilde lopen wanneer ze daar zin in had en ze zei daarbij geen zin te hebben om rekening te houden met mijn vriendjes.
Misschien handig als je je ouders vraagt voorwaarden te stellen voor wanneer hij mag slapen.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2010, 14:53
Yadee
Avatar van Yadee
Yadee is offline
Oke, dat zou ik inderdaad kunnen doen, maar hij weet dat ik aan de pil zit, en dat we het veilig doen dus ik denk dat het niet daaraan ligt. Ik ben nu 16, binnenkort 17.
Een goed gesprek met mn ouders lijkt me het beste dan..
Met citaat reageren
Oud 23-03-2010, 15:46
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Het zal 'm niet gaan om het feit dat jij aan de pil ben en dus niet zwanger kan worden, ik denk dat het meer gaat om de seks op zich. Zijn kleine meisje heeft seks Zoiets. Maar ik ben benieuwd wat er uit een dergelijk gesprek komt, laat het ons weten

Succes!
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2010, 15:50
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik kreeg een vriendje toen ik 17 was en na 3 weken gaf hij een feestje en toen was het praktisch om bij hem te slapen omdat we toch tot laat uit zouden gaan en ik niet alleen naar huis mag midden in de nacht. Toen was de barrière zeg maar al gebroken.
Ik had mijn moeder om toestemming gevraagd en die wilde wel gesprekken voeren over veilig doen en je verstand gebruiken etc. Verder doet ze er niet moeilijk over, maar mijn moeder is geloof ik wel een uitzondering. Ze zegt, ik kan jullie toch niet tegenhouden als jullie het willen doen dus kan ik maar beter zorgen dat ik je kan vertrouwen.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 23-03-2010, 17:38
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Ik was 16.
Ik heb het niet gevraagd, ik heb het medegedeeld dat ik 's nachts niet thuis kwam omdat ik bij hem sliep. Ze vonden het niet super leuk maar ja...
Met citaat reageren
Oud 23-03-2010, 18:16
Verwijderd
Ik was 17 en had al zo'n 9 of 10 maanden een vriend, toen mocht ik bij hem blijven slapen, hij mocht pas bij mij blijven slapen toen ik 18 was.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2010, 23:52
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Bizar, 2,5 jaar, dan moet men het op een gegeven moment wel gaan vertrouwen niet?
Anders spreek je eerst af dat hij blijft overnachten bij jou. Zodat je ouders een oogje in het zeil kunnen houden. Misschien niet meteen in dezelfde kamer, maar toch, dat je de ochtenden en avonden samen deelt. Wellicht dat het dan langzaam wat soepeler gaat worden en jullie uiteindelijk wel bij elkaar in bed mogen kruipen..

Ik bleef voor het eerst bij een jongen slapen toen ik 18 was. Maar dat was meer van dat we zo lang naast elkaar op de bank bleven zitten tot we indommelden en tegen elkaar aan hingen. Uiteindelijk heb ik het ook gewoon medegedeeld van: ik ben nu hier en ja het is al 1 uur 's nachts geweest, dus tja ik kom niet meer thuis.

Komt hij vaak bij jullie over de vloer? En hoe oud zijn jullie (dat speelt toch vaak mee)
O ja, en áls hij dan mag blijven slapen onder voorbehoud van niet in hetzelfde bed, beschaam het vertrouwen van je ouders dan niet. Je moet ze het idee geven dat ze je echt kunnen vetrouwen, anders gaat het feest natuurlijk gewoon niet door.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2010, 05:09
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Mijn ouders deden daar niet zo moeilijk over. Nu was ik in mijn puberjaren een redelijk braaf kind (geen drugs of veel alcohol of uitgaan tot diep in de nacht etc.), dus blijkbaar vertrouwden mijn ouders mij wel.
Ik was 18 toen ik voor het eerst een vriend kreeg. Hij heeft me toen voor de tweede date thuis opgehaald zodat mijn ouders hem even konden zien. En na twee weken sliep ik al bij hem (gewoon braaf slapen, haha), omdat hij twee uur reizen verderop woonde en ik het zonde vond om daar voor een dagje heen te gaan.
Ik was verbaasd dat mijn ouders me zo makkelijk lieten gaan Zeker omdat hij tien jaar ouder was. Maar, zo vertelde mijn moeder later, ze vertrouwde mij en mijn oordeel. Ze wist dat ik geen gekke dingen zou doen en had hem natuurlijk al even kunnen zien.
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 24-03-2010, 08:06
Yadee
Avatar van Yadee
Yadee is offline
Citaat:
Bizar, 2,5 jaar, dan moet men het op een gegeven moment wel gaan vertrouwen niet?
Anders spreek je eerst af dat hij blijft overnachten bij jou. Zodat je ouders een oogje in het zeil kunnen houden. Misschien niet meteen in dezelfde kamer, maar toch, dat je de ochtenden en avonden samen deelt. Wellicht dat het dan langzaam wat soepeler gaat worden en jullie uiteindelijk wel bij elkaar in bed mogen kruipen..

Ik bleef voor het eerst bij een jongen slapen toen ik 18 was. Maar dat was meer van dat we zo lang naast elkaar op de bank bleven zitten tot we indommelden en tegen elkaar aan hingen. Uiteindelijk heb ik het ook gewoon medegedeeld van: ik ben nu hier en ja het is al 1 uur 's nachts geweest, dus tja ik kom niet meer thuis.

Komt hij vaak bij jullie over de vloer? En hoe oud zijn jullie (dat speelt toch vaak mee)
O ja, en áls hij dan mag blijven slapen onder voorbehoud van niet in hetzelfde bed, beschaam het vertrouwen van je ouders dan niet. Je moet ze het idee geven dat ze je echt kunnen vetrouwen, anders gaat het feest natuurlijk gewoon niet door.
Hij komt vrij vaak over de vloer, en me ouders mogen hem zeker! Ik ben 16, bijna 17, en m'n vriend is 18. Bedankt voor de reacties!
Met citaat reageren
Oud 25-03-2010, 09:48
Trance Maniak
Avatar van Trance Maniak
Trance Maniak is offline
Boek een nachtje weg!! (als het echt niet anders kan!). Of gaan ze daar ook moeilijk over doen?
Met citaat reageren
Oud 25-03-2010, 12:34
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
Boek een nachtje weg!! (als het echt niet anders kan!). Of gaan ze daar ook moeilijk over doen?
Hmm... Het lijkt me sterk dat die vader dat wel goed zou vinden.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2010, 13:04
Verwijderd
Ik was 14 jaar oud, toen mijn vriendje bij me mocht slapen...Maar hij woonde welliswaar wel anderhalf uur met de trein van mij vandaan, Maar ik moet wel zeggen dat mijn moeder er zelf mee kwam...
En zei ze heel voorzichtig...Dan wil ik wel dat je aan de pil gaat...En gingen we samen mijn slaapbankje omtoveren in een luxe 2 persoonsbed...Ik heb het gewoon getroffen met mijn ouders.
Na ongeveer 3/4 maanden mocht hij bij me slapen!

Mijn tip, Gewoon eens overleggen met je ouders? Dat je het graag wilt?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 25-03-2010, 13:17
WAT
WAT is offline
wij (mijn zusje en ik) mochten vanaf onze 16de, mijn ouders vonden dat we dan volwassen genoeg waren om dat soort beslissingen voor onszelf te kunnen nemen. Zit wel een catch aan (op de middebare school tenminste) het mocht alleen als we voldoendes halen op onze toetsen XP
Met citaat reageren
Oud 25-03-2010, 14:53
Lotte^^
Avatar van Lotte^^
Lotte^^ is offline
bij mij ex mocht ik wel slapen, maar dan moesten we op een aparte kamer. maar omdat het een uur reizen was deden we dat wel. ik was toen 16.
met mijn huidige vriend mocht ik al vrij snel blijven slapen. (na een maand ongeveer) ik was toen 17/bijna 18. hij woont ook een uur reizen van mij vandaan, dus vandaar.. maar hij woont op kamers. dus geen controle daar van zijn ouders dus mochten we ook gelijk bij elkaar op de kamer slapen
Met citaat reageren
Oud 25-03-2010, 15:35
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Mijn ouders hebben daar nooit moeilijk over gedaan. Ik mocht altijd bij jongens logeren of ik daar nou wat mee deed of niet. Ze mochten trouwens ook altijd bij mij logeren. Seks heb je toch wel als je dat wilt.
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 25-03-2010, 17:16
Verwijderd
Pas toen ik een halfjaar met m'n eerste vriend had en bijna 18 was, durfde ik m'n moeder te vragen of ze het goed vond of hij bleef slapen. Waarop ze meteen ja zei. XD M'n vader had het nooit goed gevonden, maar daar woon ik lekker toch niet bij!
Met citaat reageren
Oud 04-04-2010, 22:43
kv-user
kv-user is offline
Citaat:
Mijn ouders hebben daar nooit moeilijk over gedaan. Ik mocht altijd bij jongens logeren of ik daar nou wat mee deed of niet. Ze mochten trouwens ook altijd bij mij logeren. Seks heb je toch wel als je dat wilt.
+1. Ouders deden nooit moeilijk, ik mag gaan en staan waar ik wil, samen in 1 bed is ook nooit probleem geweest, was 12 toen ik bed deelde met een meisje, niks serieus verder, 14 toen het serieuzer werd. Tip: Gesprek met je vader/moeder en gewoon zeggen dat je het graag wilt en dat je het anders toch wel doet.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2010, 12:48
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Toen ik 15 was mocht ik binnen 2 maanden al bij mijn toenmalige vriendje slapen. Mn ouders hebben er nooit moeilijk over gedaan gelukkig.
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Met citaat reageren
Oud 05-04-2010, 12:56
JustADreamer
JustADreamer is offline
Citaat:
Hoi hoi,

Ik heb een vraag aan jullie: hoe oud en hoe lang hadden jullie met je vriend toen jullie bij elkaar mochten slapen? 'K heb nu al 2,5 jaar met mn vriend, maar t mag nog steeds niet, ik vind het zoo raar. In die 2,5 jaar tijd heb ik 1x bij hem geslapen, maar dat was ivm met een weekendje weg en sliepen zn ouders op dezelfde kamer (niet lachen haha).

Toen ik aan me vader vroeg waarom het niet mocht zei ie: logeren doe je alleen als je jonger bent.

Nog tips om het over te halen?

Liefs Yade
Je pa in detail vertellen dat je het niet doet om 'te logeren' zoals inderdaad alleen jongere mensen doen... Maar omdat je keiharde seks wilt hebben met je vriend? En dat dat zo lastig gaat onder het bruggetje/achter de schuur/ergens anders buiten... A) omdat je betrapt kan worden B) risico loopt op een blaasontsteking C) het gewoon een stuk relaxter is om dat in bed te doen... Kan hij in ieder geval niet meer zeggen dat je dat alleen doet als je jonger bent
__________________
I'm just a dreamer, dreaming of better days...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-04-2010, 12:57
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
Citaat:
Mijn ouders hebben daar nooit moeilijk over gedaan. Ik mocht altijd bij jongens logeren of ik daar nou wat mee deed of niet. Ze mochten trouwens ook altijd bij mij logeren. Seks heb je toch wel als je dat wilt.
zelfde hier, met als kanttekening liever niet doordeweeks omdat we dan 's ochtends gaar waren ;-).
__________________
never get old
Met citaat reageren
Oud 05-04-2010, 14:56
Verwijderd
Ik kan me niet voorstellen dat mijn ouders daar ooit een probleem van zouden maken.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2010, 18:33
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
@ TS: Mag het ondertussen al? Heb je al meer duidelijkheid over waarom het niet mag/mocht?
Met citaat reageren
Oud 05-04-2010, 19:00
Vluggertje
Vluggertje is offline
Mijn ouders vonden het meteen goed zolang we maar in een eigen bed sliepen, sinds ongeveer anderhalve maand slapen we wel samen.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2010, 19:00
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Je pa in detail vertellen dat je het niet doet om 'te logeren' zoals inderdaad alleen jongere mensen doen... Maar omdat je keiharde seks wilt hebben met je vriend? En dat dat zo lastig gaat onder het bruggetje/achter de schuur/ergens anders buiten... A) omdat je betrapt kan worden B) risico loopt op een blaasontsteking C) het gewoon een stuk relaxter is om dat in bed te doen... Kan hij in ieder geval niet meer zeggen dat je dat alleen doet als je jonger bent
Ik had nooit meer alleen het huis uit gemogen.

Maar zorg dat je regelmatig bij vriendinnen gaat slapen.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 05-04-2010, 21:30
JustADreamer
JustADreamer is offline
Citaat:
Ik had nooit meer alleen het huis uit gemogen.

Maar zorg dat je regelmatig bij vriendinnen gaat slapen.
Maar haar papa vind haar te oud voor logeerpartijtjes... Neem aan dat, als dit echt zijn reden is, dit ook voor haar vriendinnen geldt

En nee, mijn paps had me ook nooooooooit meer naar buiten laten gaan...
__________________
I'm just a dreamer, dreaming of better days...
Met citaat reageren
Oud 05-04-2010, 22:04
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Ik was 17, weet niet meer hoe lang ik met het bewuste vriendje samen was toen ik daar voor het eerst bleef slapen. M'n ouders moesten zich geloof ik wel eventjes over de 'ons-kleine-meisje-wordt-groot' drempel heen zetten, maar hebben er nooit moeilijk over gedaan gelukkig.
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much
Met citaat reageren
Oud 05-04-2010, 22:31
Springy
Avatar van Springy
Springy is offline
Hoe staat het er inmiddels voor, Yadee?

Ik was 19 en deelde simpelweg mee dat ik bij het toenmalige vriendje zou gaan slapen. Verwachtte ook niet dat ze moeilijk zouden doen, of zo. (wat ook niet gebeurde)

Het antwoord was 'goh leuk.' Ik kreeg de avond van tevoren een pak condooms in m'n hand gedrukt.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2010, 19:03
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
Voor mij was het makkelijk; ik had pas een serieuze vriend bij wie ik wilde slapen toen ik het huis al uit was (was 18), dus mijn ouders hebben daar gelukkig nooit wat over te zeggen gehad.
__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*
Met citaat reageren
Oud 08-04-2010, 09:31
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
Maar haar papa vind haar te oud voor logeerpartijtjes... Neem aan dat, als dit echt zijn reden is, dit ook voor haar vriendinnen geldt

En nee, mijn paps had me ook nooooooooit meer naar buiten laten gaan...
Mijn moeder zag ook nooit in waarom je zou moeten blijven slapen. Je kunt ook naar huis en de dag daarna verder spelen, was haar mening altijd. Met nadruk op was, want tegenwoordig is mijn mama best lief
Met citaat reageren
Oud 09-04-2010, 12:27
Atelier Madame
Avatar van Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Citaat:
Voor mij was het makkelijk; ik had pas een serieuze vriend bij wie ik wilde slapen toen ik het huis al uit was (was 18), dus mijn ouders hebben daar gelukkig nooit wat over te zeggen gehad.
Dit, ze hebben er nooit over hoeven beslissen, want ik deed het zelf wel op mn eigen kamer in mn eigen huis .
__________________
Zo moet het eigenlijk altijd zijn, het leven. Een feestelijk en hartstochtelijk spel gespeeld met oude en nieuwe vrienden
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 09-04-2010, 12:41
Verwijderd
Toen ik 15 was en 4 maanden iets met hem had mocht hij bij mij slapen van mijn moeder (mijn vader vond het niet zo'n fijn idee, geloof ik, maar mijn moeder vond het wel een goed idee, dus ja, zodoende de afstand was ook vrij groot, dus zonder logeren elkaar zien was echt heel lastig). Twee maanden later oid mocht ik bij hem logeren (en hij woonde op zichzelf).
Mijn ouders waren niet zo streng... mijn moeder vond het allemaal wel prima, zolang ik maar niets deed dat ik niet wilde en zolang ik maar voorzorgsmaatregelen nam als we seks gingen hebben. Mijn vader vond het wel moeilijk dat ik bv. aan de pil ging, maar hij bemoeide zich er verder niet mee. En ze hadden mijn vriend ook al meerdere keren ontmoet en vertrouwden hem en mij.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2010, 17:41
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Maar haar papa vind haar te oud voor logeerpartijtjes... Neem aan dat, als dit echt zijn reden is, dit ook voor haar vriendinnen geldt

En nee, mijn paps had me ook nooooooooit meer naar buiten laten gaan...
Maar ik ga er voor het gemak vanuit dat dit niet de reden is, en dat paplief gewoon niet in zoveel woorden wil zeggen dat hij liever niet heeft dat zijn lieve kleine meisje met haar vriendje ligt te rollebollen.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 13-04-2010, 10:21
Philosophy
Avatar van Philosophy
Philosophy is offline
Ik mocht dat eigenlijk al vrij snel. M'n ouders waren daar niet zo moeilijk in.
__________________
Ik maak je dood met een blije mus.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2010, 16:54
The_Maestro
Avatar van The_Maestro
The_Maestro is offline
lie lie lie some more
__________________
Have no fear, The Maestro is here.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2010, 17:44
Verwijderd
Van de ouders van mijn vriendjes mocht het altijd wel, van mijn ouders een stuk minder.
Maar ik was altijd nogal opstandig, dus daarmee bereikte ik weleens wat.

- Toen ik 16 was: mocht het niet. Uiteindelijk ben ik (eigenlijk een beetje tegen de wil van mijn ouders in) 1x bij hem blijven slapen.
- Toen ik 17 was: mocht het niet, maar werd het gedoogd. Ik sliep volgens mij alleen bij hem thuis, omdat het van zijn ouders wel mocht.
- Toen ik 18 was: mocht het niet, maar werd het gedoogd. Ik sliep bij hem thuis, bij mij thuis mocht het niet. Zogenaamd had het iets te maken met mijn studieresultaten, maar dat is natuurlijk geen reden (vind ik).
Met citaat reageren
Oud 18-04-2010, 17:06
Paultjex
Paultjex is offline
Mijn situatie: ik ben bijna 17 en mijn vriendin het zelfde (we schelen 22 dagen, jarig in Juni).

Toen we net een maand hadden (ong half jaar geleden) mochten we al logeren. Echter niet op de zelfde kamer, zeiden ze na die maand. Lekker naaiend. Na een felle ruzie (A) mocht het toch, als het van haar ouders ook zou mogen. En ja dat was goed, ze vertrouwden me wel (was enkele keren daar al langs geweest, blijven eten, etc.) en nu logeren we bijna elk weekend

Overigens, 2 maanden later hadden we pas seks en werd ik ontmaagd. De logeerpartijen waren gewoon gezelli enzo
Met citaat reageren
Oud 18-04-2010, 18:26
serac
serac is offline
Was thuis bij pa+ma nooit een probleem, openhartige discussies. Mijn zus deed het en alles werd gewoon besproken waar iedereen bij was. Alleen ik had niet het soort vriendje waarmee ik wel alles wou doen.
Nu woon ik (sinds 2 jaar) in een studentenhuis, en toch duurde het nog meer dan een jaar tot er vriendjes bleven slapen. Het meest verbaasd was ik nog om te merken dat het laatste en beste vriendje me niet sexueel "pakte", terwijl we behoorlijk aan stevig vrijen deden snachts. Het lag er echt niet aan dat hij het niet kon, integendeel, dat is zeker ! We deden van alles behalve neuken. Na twee maand ineens wel, niks dronken of zo, gewoon die avond heel intiem en indringend zitten praten, en toen was het een feest !
En nu elke vrijdag-zaterdag-zondag ; weekend relatie , soms ruig, altijd lief.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2010, 21:20
dineke151
dineke151 is offline
Ik sliep vrij snel bij mn vriend,
dit heb ik gewoon gevraagd.
Daarna veel waarschuwingen gehad van mn ouders.
We hadden net geen maand, en waren beiden 18.
Ze vonden het niet leuk,
Maar wilden er serieus over praten.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2010, 22:12
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Citaat:
Het meest verbaasd was ik nog om te merken dat het laatste en beste vriendje me niet sexueel "pakte", terwijl we behoorlijk aan stevig vrijen deden snachts. Het lag er echt niet aan dat hij het niet kon, integendeel, dat is zeker ! We deden van alles behalve neuken. Na twee maand ineens wel, niks dronken of zo, gewoon die avond heel intiem en indringend zitten praten, en toen was het een feest !
En nu elke vrijdag-zaterdag-zondag ; weekend relatie , soms ruig, altijd lief.
Ik geloof niet dat de TS iets in deze richting vroeg.. maar je mag ons er natuurlijk altijd op trakteren!
Met citaat reageren
Oud 19-04-2010, 23:00
Verwijderd
Ik vind het wel een stel zeikerige ouders als je hier zo leest.

Mijn vader zou er totaal geen problemen mee hebben als er vriendinnetjes bleven slapen, zeker niet als ik 18 of ouder zou zijn. Zijn opvatting: 'Je bent 18 en je doet maar wat je niet laten kan'.

Moeder zou er misschien wel tegeningaan, maar die maakt gelukkig totaal geen kans...
Met citaat reageren
Oud 20-04-2010, 14:31
Zwimber
Zwimber is offline
Mm wacht tot er een sneeuwstorm komt en t onverantwoordelijk is om naar huis te fietsen (A),.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2010, 15:51
MiBe
Avatar van MiBe
MiBe is offline
Citaat:
omdat mijn ouders niet wilde dat ik seks had onder hun dak
Mijn moeder zei juist als je het doet doe het dan beschaafd in bed, als je het wil kan ik je toch niet tegenhouden.
__________________
Godzijdank ben ik atheïst.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2010, 19:07
amin16
amin16 is offline
Mijn vriend mocht eerst ook niet bij mij slapen en ik ook niet bij hem, dus gingen we het stiekem doen.
Bijna elke avond als mijn moeder naar bed was gegaan, heb ik hem me kamer in gesmokkeld, en elk weekend zei ik dat ik bij een vriendin sliep. Het is wel leuk en grappig om dat een tijdje te doen, maar het wordt heel vervelend.
Wees eerlijk tegen je ouders, zeg dat je oud genoeg bent om dat soort stappen en beslissingen zelf te nemen in je relatie. Nadat ik dat meerdere keren heb herhaald, heb ik mijn moeder overgehaald. haha.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Blijven slapen bij vriend/vriendin
sorensen
10 02-11-2014 07:59
Liefde & Relatie Vriend slaapt bij goede vriendin...
*carmen*
63 26-09-2005 23:52
Liefde & Relatie bij mijn vriend slapen andere meisjes....
Orpa
47 29-05-2003 12:22
Liefde & Relatie bij elkaar slapen
laatmijmetrust
41 28-02-2003 00:34
Liefde & Relatie mijn ouders laten me niet bij mijn vriend slapen
selma
26 12-02-2003 20:07
Seksualiteit Voor het eerst bij elkaar slapen!!!!
STAR86
48 27-06-2002 17:28


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:19.