Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Verkeer & Vervoer
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-11-2005, 15:17
nps
Avatar van nps
nps is offline
Wat vind jij nou mooi vormgegeven auto's? Welke auto's vind jij lelijk, en waarom? Wat maakt een auto mooi? Of lelijk? Welk merk vind jij het mooist? Post plaatjes!

Is het voor jou belangrijk hoe een auto eruitziet, of boeit het je geen fuck, zolang je maar van A naar B komt? Doe je zelf wel eens iets met auto's ontwerpen?

ik brand van nieuwsgierigheid!
__________________
__________________

Laatst gewijzigd op 24-11-2005 om 15:24.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-11-2005, 15:25
nps
Avatar van nps
nps is offline
mijns inziens is design iets heel anders dan wat je zou willen hebben. zo zou ik best in een ferrari willen rijden, of in een lotus, maar vind ik die auto's nogal lelijk. en nu kan ik m niet meer weghalen ook
__________________
__________________
Met citaat reageren
Oud 24-11-2005, 15:48
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
mja.. vooruit dan
Qua betaalbare auto's vind ik de volkswagen corrado wel een leuk dingetje, vooral als hij een beetje uitgebouwd is.

Laatst gewijzigd op 24-11-2005 om 15:56.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2005, 17:01
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
Ik heb iets tegen fiat panda's en multipla's vind ik ook erg lelijk.

Verder vind ik van die grote BMW's 7-serie wel erg mooi, lekker groot en n goede motor(min 3.5 / 6.0 L ) en verder, dr zijn zoveel auto's,maar als ik zo rond rijd zie ik er veel die lelijk of niet zo mooi zijn en veel minder waarvan ik denk ''nou nou.,mooi zeg''.

Lastig dus. En mn eigen mazda 626GLX is natuurlijk erg mooi
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 24-11-2005, 17:18
Verwijderd
Ik hou van intimiderende wagens, en dat is meestal groot of juist erg snel/sportief


Kleine vierkantje wagens als de Cinqecuento en de Panda is dus niks
Met citaat reageren
Oud 24-11-2005, 18:27
poetic_tragedy
Avatar van poetic_tragedy
poetic_tragedy is offline
ik weet niet welke auto's ik mooi vind, wél welke ik niét mooi vind.

dat zijn zoiezo deze:


ford ka



seat marbella

Met citaat reageren
Oud 24-11-2005, 18:45
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
poetic_tragedy schreef op 24-11-2005 @ 19:27 :
ik weet niet welke auto's ik mooi vind, wél welke ik niét mooi vind.

dat zijn zoiezo deze:

[afbeelding]
ford ka


[afbeelding]
seat marbella

haha, ik schrok me kapot.
Ik zag dat plaatje en dacht even dat je de Ford Ka mooi vond
Met citaat reageren
Oud 24-11-2005, 18:55
Tom
Avatar van Tom
Tom is offline
Citaat:
Wat vind jij nou mooi vormgegeven auto's?
Een heel algemeen antwoord: italiaanse auto's. Ik vind ze altijd net dat beetje extra's hebben tov andere auto's. Ze weten daar in Italië gewoon hoe ze auto's moeten tekenen en wat wel of not done is (Multipla uitgezonderd). Ze weten overal net wat meer detail in te stoppen, waar een ander automerk stopt gaan ze in Italië net iets verder.

Citaat:
Welke auto's vind jij lelijk, en waarom? Wat maakt een auto mooi? Of lelijk? Welk merk vind jij het mooist? Post plaatjes!
Een auto met eigen gezicht, 'kloppende' lijnen en een tijdloos ontwerp is mooi. Het moet een beetje een combinatie zijn daarvan. Mist ie een eigen gezicht, dan krijg je zoiets als een Hyundai Coupe, mis je kloppende lijnen dan krijg je zoiets als de Bangle BMW's, en zonder tijdloos ontwerp is een auto een jaartje mooi en daarna niet meer.

Citaat:
Is het voor jou belangrijk hoe een auto eruitziet, of boeit het je geen fuck, zolang je maar van A naar B komt? Doe je zelf wel eens iets met auto's ontwerpen?
Hoe ie eruit ziet telt wel, ga niet een berg geld uitgeven aan een auto die lelijk is, of het moet iets echt gaafs zijn. Ligt ook aan het doel, bij een sportieve auto is 'mooi zijn' niet belangrijk (een Donkervoort is ook een lelijke sigaar, maar wel een gaaf ding).
Zelf auto's ontwerpen lijkt mij wel gaaf. Hoewel het mij als beroep weer minder lijkt omdat je zovaak tegen technische beperkingen loopt (zeker nu er steeds hogere veiligheids- en milieueisen zijn).
__________________
:)
Met citaat reageren
Oud 24-11-2005, 21:20
nps
Avatar van nps
nps is offline
Citaat:
Tom schreef op 24-11-2005 @ 19:55 :
Een auto met eigen gezicht, 'kloppende' lijnen en een tijdloos ontwerp is mooi. Het moet een beetje een combinatie zijn daarvan. Mist ie een eigen gezicht, dan krijg je zoiets als een Hyundai Coupe, mis je kloppende lijnen dan krijg je zoiets als de Bangle BMW's, en zonder tijdloos ontwerp is een auto een jaartje mooi en daarna niet meer.
God het is echt hip om Bangle af te kraken he? Ondanks alles verkopen de Bangle BMW's wel. Zelf vind ik de BMW lijnen mooi, ze kloppen beter dan pak 'm beet de peugeot 407.

Qua design zijn BMW en Audi toch wel mijn favorieten. Alfa's vind ik oerlelijk, die V grille is niet om aan te zien (en daar loopt iedereen wel weer mee weg. Waarom!?).
__________________
__________________
Met citaat reageren
Oud 24-11-2005, 21:33
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
nps schreef op 24-11-2005 @ 22:20 :
God het is echt hip om Bangle af te kraken he? Ondanks alles verkopen de Bangle BMW's wel. Zelf vind ik de BMW lijnen mooi, ze kloppen beter dan pak 'm beet de peugeot 407.

Qua design zijn BMW en Audi toch wel mijn favorieten. Alfa's vind ik oerlelijk, die V grille is niet om aan te zien (en daar loopt iedereen wel weer mee weg. Waarom!?).
alfa's niet mooi?

Hoe kun je dit niet mooi vinden?




Met citaat reageren
Oud 24-11-2005, 21:40
nps
Avatar van nps
nps is offline
Citaat:
MTpower schreef op 24-11-2005 @ 22:33 :
alfa's niet mooi?

Hoe kun je dit niet mooi vinden?
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
De V grille! ik vind dat echt 1 van de lelijkste dingen die ooit in een auto is verwerkt. Bij die onderste lijkt de hele neus samengeknepen, gatver. Net Donald Duck in een slechte bui. Die bovenste heb ik eens in het echt gezien, dat onderste gedeelte steekt onwijs lelijk uit. Je zit zo'n hele klonter zitten. Bah. De middelste is nog wel te doen, op de velgen na.
Doe mij dan


Of de 5 serie.
__________________
__________________
Met citaat reageren
Oud 24-11-2005, 21:56
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
nps schreef op 24-11-2005 @ 22:40 :
De V grille! ik vind dat echt 1 van de lelijkste dingen die ooit in een auto is verwerkt. Bij die onderste lijkt de hele neus samengeknepen, gatver. Net Donald Duck in een slechte bui. Die bovenste heb ik eens in het echt gezien, dat onderste gedeelte steekt onwijs lelijk uit. Je zit zo'n hele klonter zitten. Bah. De middelste is nog wel te doen, op de velgen na.
Doe mij dan
[afbeelding]

Of de 5 serie.
duidelijke foto
Met citaat reageren
Oud 24-11-2005, 22:05
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Toch is die vw corrado vet
Jammer dat ze bijna niet te krijgen zijn in goede staat, meeste zijn afgetrapte roestbakken
Met citaat reageren
Oud 24-11-2005, 22:08
nps
Avatar van nps
nps is offline
Citaat:
MTpower schreef op 24-11-2005 @ 22:56 :
duidelijke foto
de koplampen zijn het sexiest met die ringetjes van ze



hier dan de BMW 5, onze overbuurman heeft hem ook en mijn pa en ik willen nog ooit een keer een ritje fixen.
__________________
__________________
Met citaat reageren
Oud 24-11-2005, 22:15
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Het lelijkste van het lelijkste:


De Chrysler PT Cruiser. Als het 's nachts is en ik kom er één tegen, pis ik er traditioneel tegenaan. Als het even kan leg ik daarna ook nog een plak kots op de voorruit. Bah! Mensen die dit mooi vinden of kopen, zouden geen kinderen mogen krijgen!
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 24-11-2005, 22:19
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 24-11-2005 @ 23:15 :
Het lelijkste van het lelijkste:

[afbeelding]
De Chrysler PT Cruiser. Als het 's nachts is en ik kom er één tegen, pis ik er traditioneel tegenaan. Als het even kan leg ik daarna ook nog een plak kots op de voorruit. Bah! Mensen die dit mooi vinden of kopen, zouden geen kinderen mogen krijgen!
ik vind hem wel vet... opzich... zou er geen willen hebben ofzo, maar vind ze niet lelijk
Dat pis-ritueel voer ik altijd uit bij multipla's
Met citaat reageren
Oud 24-11-2005, 22:19
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
nps schreef op 24-11-2005 @ 23:08 :
de koplampen zijn het sexiest met die ringetjes van ze

[afbeelding]

hier dan de BMW 5, onze overbuurman heeft hem ook en mijn pa en ik willen nog ooit een keer een ritje fixen.
Heb ik toch liever de 325...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 24-11-2005, 22:21
Tom
Avatar van Tom
Tom is offline
Citaat:
nps schreef op 24-11-2005 @ 22:20 :
God het is echt hip om Bangle af te kraken he? Ondanks alles verkopen de Bangle BMW's wel. Zelf vind ik de BMW lijnen mooi, ze kloppen beter dan pak 'm beet de peugeot 407.
Haha ik kraak hem niet af (ben zelf afgelopen zaterdag nog voor een BMW wezen kijken), maar de nieuwe serie BMW's hebben wel erg 'aparte' lijnen, en die moeten moeten je aanspreken, anders is het lelijk. Er is niet echt een tussenweg tussen mooi of lelijk bij de nieuwe BMW's.
Zonder naar details te kijken, puur de lijnen, dan ziet iedereen wel dat het bij bijvoorbeeld een Ferrari 360 dik voor elkaar is. Kan mezelf in ieder geval niet voorstellen dat je die auto echt lelijk vind. Moeilijk uit te leggen, iedereen heeft sowieso een andere smaak natuurlijk

Ik vind het per model verschillend, 1 serie vind ik lelijk, 3 serie is wel mooi (neutraal, op achterkant na die vind ik minder), 5 serie vind ik nog het mooiste, 6 serie mooi behalve de achterkant, 7 serie vind ik niks, Z4 vind ik mooi op de lijnen aan de zijkant na (hangbuik), en de 'zielige' koplampen.

Citaat:
Qua design zijn BMW en Audi toch wel mijn favorieten. Alfa's vind ik oerlelijk, die V grille is niet om aan te zien (en daar loopt iedereen wel weer mee weg. Waarom!?).
Smaken verschillen (toevallig heb ik zo'n Alfa zoals dat 2e plaatje, maar dan geen GTA-uitvoering). En da's maar goed ook
__________________
:)
Met citaat reageren
Oud 24-11-2005, 22:33
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Mooi vind ik trouwens een Porsche. Voornamelijk Carrera coupés uit de 911 serie. Ook de Carrera GT natuurlijk

Ja, voor zo'n auto zou ik een hoop overhebben.

Verder nog wat plaatjes van andere mooie auto's:


Aston Martin DB9, pracht van een auto. Straalt brute kracht, macht, stijl en bakken met geld uit <3


Lamborghini Countach, zo verschrikkelijk lelijk vierkant en plat dat het absoluut één van mijn favorieten is


Mercedes Brabus K8, geld, stijl, handgeschakeld en snelheid


Jaguar R, mooi merk, mooie auto.


Een mooie Corvette C6 is niet lelijk


Maserati Quoattroporte. Hij rijdt fantastisch, kan ik je vertellen

Ik laat het hier even bij, maar fuck, wat zijn er veel auto's die ik wil hebben
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 24-11-2005, 23:01
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 24-11-2005 @ 23:33 :
Mooi vind ik trouwens een Porsche. Voornamelijk Carrera coupés uit de 911 serie. Ook de Carrera GT natuurlijk

Ja, voor zo'n auto zou ik een hoop overhebben.

Verder nog wat plaatjes van andere mooie auto's:

[afbeelding]
Aston Martin DB9, pracht van een auto. Straalt brute kracht, macht, stijl en bakken met geld uit <3
Toch koop ik liever een huis dan een db9
Inderdaad een prachtauto!
De DB9R vind ik zowaar nog mooier, hij is ook nog krachtiger en nog duurder en helaas zul je hem ook nooit op de openbare weg tegenkomen Hij is niet te koop namelijk
Met citaat reageren
Oud 24-11-2005, 23:03
JCG
Avatar van JCG
JCG is offline
dit vind ik de mooiste auto:

Je kan toch niet anders dan een glimlach op je gezicht krijgen als je een mini ziet.

Het lelijkste:

Daar wil ik nog niet dood onder gevonden worden
__________________
Disgustibus non est disputandem
Met citaat reageren
Oud 24-11-2005, 23:06
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
JCG schreef op 25-11-2005 @ 00:03 :
dit vind ik de mooiste auto:
[afbeelding]
Je kan toch niet anders dan een glimlach op je gezicht krijgen als je een mini ziet.
Een tijdje geleden kwam ik een totaal uitgebouwde mini tegen, bumpers, verlagingsveren, sportdemper, flinker vleugel achterop. Prachtgezicht
Met citaat reageren
Oud 24-11-2005, 23:33
Tom
Avatar van Tom
Tom is offline
Mini's zijn echt gaaf!
__________________
:)
Met citaat reageren
Oud 25-11-2005, 08:02
phoxetis
Avatar van phoxetis
phoxetis is offline
Citaat:
MTpower schreef op 24-11-2005 @ 22:33 :
alfa's niet mooi?

Hoe kun je dit niet mooi vinden?
[afbeelding]
ze zijn gewoon afgrijselijk lelijk ...
ze krijgen van mij ook nooit voorrang

wel mooi is bijvoorbeeld:
- de mijne


- mijn toekomstige.... ?
__________________
I never be late... I drive a V8 ...

Laatst gewijzigd op 25-11-2005 om 08:04.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-11-2005, 10:38
phlexx
Avatar van phlexx
phlexx is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 24-11-2005 @ 23:33 :
Mooi vind ik trouwens een Porsche. Voornamelijk Carrera coupés uit de 911 serie. Ook de Carrera GT natuurlijk

Ja, voor zo'n auto zou ik een hoop overhebben.

Verder nog wat plaatjes van andere mooie auto's:

[afbeelding]
Aston Martin DB9, pracht van een auto. Straalt brute kracht, macht, stijl en bakken met geld uit <3
...
aston martinnnnn.... kusje?
__________________
Serieuze groet!
Met citaat reageren
Oud 25-11-2005, 14:45
paco
Avatar van paco
paco is offline
Die jaguar R is erg stijlvol.

Oja en over die fiat multipla, op topgear had jeremy daar zo'n leuke uitdrukking voor:
"this is a car that has been designed by two people who obviously never MET!"

geniaal, inderdaad net of ze een onderkant en bovenkant uitgeknipt en geplakt hebben.

verder, ik kick erop, mede door de foute vierkante vormgeving
en die oplaag lopende brute neus.
En ze rijden als een trein.

Volvo 940T
__________________
"and the bass go Dark"
Met citaat reageren
Oud 25-11-2005, 22:42
JCG
Avatar van JCG
JCG is offline
Citaat:
paco schreef op 25-11-2005 @ 15:45 :
Oja en over die fiat multipla, op topgear had jeremy daar zo'n leuke uitdrukking voor:
"this is a car that has been designed by two people who obviously never MET!"
, dat beschrijft hem precies
__________________
Disgustibus non est disputandem
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 00:23
thunder110
Avatar van thunder110
thunder110 is offline
Doorgaans kunnen merken als Audi, Volkswagen, Volvo, Saab mij niet echt boeien, dit gaat ook op voor de meeste Aziatische auto's (hoewel de nieuwe Civic wél weer gedurfd is).
Franse, Italiaanse en Britse auto's hebben daarentegen wel iets eigenzinnigs en aparts. Wij hebben ook enkel Franse en Britse auto's .
__________________
Bij het denken aan de liefde heb ik de liefde lief en 't is de liefde tot u, geliefde die mij tot die liefde hief
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 00:51
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
thunder110 schreef op 26-11-2005 @ 01:23 :
Wij hebben ook enkel Franse en Britse auto's .
Wat voor Britse auto's?
Aston Martin's?
Rolls Royce's?
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 00:57
thunder110
Avatar van thunder110
thunder110 is offline
Citaat:
MTpower schreef op 26-11-2005 @ 01:51 :
Wat voor Britse auto's?
Aston Martin's?
Rolls Royce's?
nee, jag en mg
dat is dan nog eens een anti-climax
__________________
Bij het denken aan de liefde heb ik de liefde lief en 't is de liefde tot u, geliefde die mij tot die liefde hief
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 21:35
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
thunder110 schreef op 26-11-2005 @ 01:23 :
Doorgaans kunnen merken als Audi, Volkswagen, Volvo, Saab mij niet echt boeien, dit gaat ook op voor de meeste Aziatische auto's (hoewel de nieuwe Civic wél weer gedurfd is).
Franse, Italiaanse en Britse auto's hebben daarentegen wel iets eigenzinnigs en aparts. Wij hebben ook enkel Franse en Britse auto's .
italiaanse auto's zijn toch echt fijner dan franse hoor...

(ik = alfa rijder )
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 27-11-2005, 23:04
Tom
Avatar van Tom
Tom is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 26-11-2005 @ 22:35 :
italiaanse auto's zijn toch echt fijner dan franse hoor...

(ik = alfa rijder )
Je reed eerst toch een Swift GTI? Of heb ik iets gemist?

De enige franse auto die ik nog wel zou willen is een Clio V6 phase II..
__________________
:)
Met citaat reageren
Oud 28-11-2005, 08:46
theVegetarian
Avatar van theVegetarian
theVegetarian is offline

Een van de bijzonderste auto's qua vorm die ik ooit gezien heb...
__________________
Stranger things have happend here...
Met citaat reageren
Oud 28-11-2005, 11:20
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Tom schreef op 28-11-2005 @ 00:04 :
Je reed eerst toch een Swift GTI? Of heb ik iets gemist?

De enige franse auto die ik nog wel zou willen is een Clio V6 phase II..
de swift is (tot mijn grote spijt overigens) de deur uit gegaan. (te weinig ruimte, teveel kosten, t ding werd gewoon echt te oud. Ach, km-stand van over de drie ton op een gti-tje, best netjes).
Als waardige opvolger staat er nu een zwarte - in zeer goede staat verkerende - alfa romeo 33 (1.4 uit '92, zwart). Ondanks de 1.4 toch nog erg rap en lekker veel ruimte en comfort, en dat is toch wel een verbetering tov de swift

de swift was wel sneller overigens, dat dan weer wel.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 28-11-2005, 13:56
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 24-11-2005 @ 23:33 :

[afbeelding]
Lamborghini Countach, zo verschrikkelijk lelijk vierkant en plat dat het absoluut één van mijn favorieten is
Dan ga ik voor vierkant + rond in de f40:
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 28-11-2005, 15:17
Tom
Avatar van Tom
Tom is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 28-11-2005 @ 12:20 :
de swift is (tot mijn grote spijt overigens) de deur uit gegaan. (te weinig ruimte, teveel kosten, t ding werd gewoon echt te oud. Ach, km-stand van over de drie ton op een gti-tje, best netjes).
Als waardige opvolger staat er nu een zwarte - in zeer goede staat verkerende - alfa romeo 33 (1.4 uit '92, zwart). Ondanks de 1.4 toch nog erg rap en lekker veel ruimte en comfort, en dat is toch wel een verbetering tov de swift

de swift was wel sneller overigens, dat dan weer wel.
Aha gefeliciteerd! Boxermotor klinkt ook wel leuk. Al foto's van?
__________________
:)
Met citaat reageren
Oud 28-11-2005, 15:33
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
********** schreef op 28-11-2005 @ 14:56 :
Dan ga ik voor vierkant + rond in de f40:
[afbeelding]
Hmmm ja, maar de Lamborghini was nog iets fouter. Ik zou overigens nooit van m'n leven een Lambo of Ferrari kopen, al kon ik het makkelijk betalen. Voor de snelheid hoef je het eigenlijk niet meer te doen, ik vind ze lelijk en het geluid is niet mooi.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 28-11-2005, 15:35
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
MTpower schreef op 25-11-2005 @ 00:01 :
Toch koop ik liever een huis dan een db9
Inderdaad een prachtauto!
De DB9R vind ik zowaar nog mooier, hij is ook nog krachtiger en nog duurder en helaas zul je hem ook nooit op de openbare weg tegenkomen Hij is niet te koop namelijk
[afbeelding]
Aangezien ik ooit weer in Nijmegen wil gaan wonen en ons aller Guusje overal verkeersdrempels aan het plaatsen is, is het misschien maar goed ook dat ik alleen de DB9 kan kopen

En natuurlijk, eerst een huis met een garage waar mijn carpark in kan, dat lijkt me duidelijk. Sowieso wil ik eerst een Carrera S kopen
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 28-11-2005, 19:54
nps
Avatar van nps
nps is offline
Citaat:
theVegetarian schreef op 28-11-2005 @ 09:46 :
[afbeelding]
Een van de bijzonderste auto's qua vorm die ik ooit gezien heb...
alle te bizar snelle "supercars" hebben een zo'n soortement vorm volgens mij hoor
__________________
__________________
Met citaat reageren
Oud 28-11-2005, 21:05
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Kijk eens naar de lampen en de vorm van de voorkant. Best bijzonder, zou ik zo zeggen
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 28-11-2005, 21:16
Verwijderd
Citaat:
********** schreef op 28-11-2005 @ 14:56 :
Dan ga ik voor vierkant + rond in de f40:
[afbeelding]
supergaaf!
Met citaat reageren
Oud 28-11-2005, 23:22
KleinSpookje
Avatar van KleinSpookje
KleinSpookje is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 24-11-2005 @ 23:15 :
Het lelijkste van het lelijkste:

[afbeelding]
De Chrysler PT Cruiser. Als het 's nachts is en ik kom er één tegen, pis ik er traditioneel tegenaan. Als het even kan leg ik daarna ook nog een plak kots op de voorruit. Bah! Mensen die dit mooi vinden of kopen, zouden geen kinderen mogen krijgen!
Lekker figuur ben jij

Hoe zou jij het vinden als iemand JOU auto die jij mooi vind kotslelijk vind en traditioneel maar overheen pist en een plakaat kots op de voorruit legt? Mensen die zo denken en andermans eigendom verpesten zouden geen kinderen mogen krijgen! BAH! Net als de PT Cruiser trouwens, ben ik wel met je eens.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2005, 00:13
thunder110
Avatar van thunder110
thunder110 is offline
omg gozer, perspectief
__________________
Bij het denken aan de liefde heb ik de liefde lief en 't is de liefde tot u, geliefde die mij tot die liefde hief
Met citaat reageren
Oud 29-11-2005, 00:19
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
KleinSpookje schreef op 29-11-2005 @ 00:22 :
Lekker figuur ben jij

Hoe zou jij het vinden als iemand JOU auto die jij mooi vind kotslelijk vind en traditioneel maar overheen pist en een plakaat kots op de voorruit legt? Mensen die zo denken en andermans eigendom verpesten zouden geen kinderen mogen krijgen! BAH! Net als de PT Cruiser trouwens, ben ik wel met je eens.
Gast, ik hoop voor je dat je 12 of gruwelijk zat bent
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 29-11-2005, 09:52
Verwijderd
Mensen die een PT kopen supporten Al Qaeda (c)
Met citaat reageren
Oud 29-11-2005, 10:06
Verwijderd
Citaat:
********** schreef op 28-11-2005 @ 14:56 :
Dan ga ik voor vierkant + rond in de f40:
[afbeelding]
Je showt mijn favoriet ^^.

Ik hou van die wagen, als ik veel geld heb ooit...

De Dino vind ik ook erg mooi:



De VW Beetle vind ik mooi (de oude dan, de New net iets minder).

De Lexus SC430 <3



Lelijk? Natuurlijk de Multipla. De overburen hadden er een, dat is 's ochtens vreselijk wakker worden. Die Chrysler vind ik ook echt lelijk, die V-grille van de Alfa's bezorgt me nachtmerries, de Ford Ka is afschuwelijk (tenzij hij in dezelfde kleur van zijn bumper is, dan valt het nog net mee), maar ook deze vind ik niet om aan te zien:



Ik krijg geen fatsoenlijke foto met goed zicht op die koffer. Walgelijk. Het lijken wel 2 handvaten ofzo, en dan sommigen hebben ook nog die lelijke ribbels erop. Argh.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2005, 10:10
Verwijderd
Citaat:
paco schreef op 25-11-2005 @ 15:45 :
verder, ik kick erop, mede door de foute vierkante vormgeving
en die oplaag lopende brute neus.
En ze rijden als een trein.
[afbeelding]
Volvo 940T
hahaha wat een geniale auto is dat, mijn buren hadden die tot voor kort een, genieten gewoon
jammer genoeg getotald door de buurman omdat ie linksaf ging maar rechtdoor stond voorgesorteerd... en toen kwam er een motorrijder naar binnen

mooie auto's zijn de reeds genoemde BMWs (maar niet de 1 serie en ook niet de Z4), de RenaultSport ClioV6 (Ph. I & II) en een hele hoop hele oude auto's, zoals de Alpine enzo
Met citaat reageren
Oud 29-11-2005, 10:37
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Mutant schreef op 29-11-2005 @ 11:06 :
[afbeelding]
Wat ik daar lelijk aan vind is dat het geen full-cabrio is. Alleen het middelste stukje gaat open. Dat ziet er zo gekunsteld uit. Een oude Porsche Targa heeft dat ook.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 29-11-2005, 10:38
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Mutant schreef op 29-11-2005 @ 11:06 :
[afbeelding]

Ik krijg geen fatsoenlijke foto met goed zicht op die koffer. Walgelijk. Het lijken wel 2 handvaten ofzo, en dan sommigen hebben ook nog die lelijke ribbels erop. Argh.
Gewoon een truttenbak. En truttenbakken zijn per definitie lelijk.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Muziek Ableton Live 7, Ableton Instruments en Ableton Suite aangekondig
Verwijderd
6 08-11-2007 22:15
Verkeer & Vervoer Mooiste en lelijkste auto's
200E
85 15-01-2007 19:19
Verkeer & Vervoer Show je auto fototopic :)
Verwijderd
500 28-07-2006 08:45
Verkeer & Vervoer Wat vind jij de Mooiste Auto ?
DO EE.B
12 02-12-2005 18:46
Software & Hardware [php] vraagje over tables??
micra
5 23-04-2003 17:56


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:36.