Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-03-2010, 21:29
wup
wup is offline
Pff. Na wat vissen ben ik erachter dat hij idd een lange relatie heeft. Ik vond hem altijd wel erg leuk, maar keek helemaal niet op die manier naar hem, omdat hij niet het soort jongen is wat op mij valt. Maar nu was ik in de war en ben nu ook best teleurgesteld Wat haal ik me ook weer in mn hoofd...

Nu durf ik hem dus ook niet meer toe te voegen
Advertentie
Oud 18-03-2010, 21:52
WAT
WAT is offline
@ wup, ik word ineens nieuwschierig of ik je mss ken XP gezien ik een aantal mensen van jouw leeftijd ken die geregeld in de vera komen XP

hmmm, ^^ ben zo blij met em ^^ en ben ook blij voor een vriend van me die eindelijk weer een leuke meid ontmoet heeft ^^
Oud 19-03-2010, 07:06
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
Oei, waar gaat hij helemaal heen dan?
Kroatie, dus dat andere kant van de wereld valt wel mee, en hij is met een weekend weer terug.
Maar het is gewoon het idee dat ie zo ver weg is
En toen ik vroeg of ie me wilde beloven dat ie dan wel beltegoed zou hebben, want dat ik hem zou gaan missen, komt er een glimlach om zijn lippen en zegt ie dat ik schattig ben.
Wat is dat nou toch met al die mannen die me schattig vinden..
Zal mn gevoel nog eens uiten

Gisteravond was fijn <3 eigenlijk de hele avond in bed gelegen, en het over allerlei dingen gehad.
Waarom weet hij altijd precies wat ie moet zeggen om me beter te laten voelen? en ik voor mijn gevoel niet zo?
En als ik het daar met hem over heb zegt ie, het is het belangrijkste dat we alles bij elkaar kwijt kunnen, en dat je luisterd.. wat daar na uit je mond komt is minder van belang dan het feit dat je luisterd en me graag wil helpen.
Wat is het toch een schat

edit: heeft ie kennelijk woensdagavond laat hier aan de deur gestaan, toen ik besloot om lekker vroeg in bed te kruipen met een boek.
Ik sliep nog lang niet, maar heb zijn klop op de voordeur ook niet gehoord.. weer een kans laten lopen om hem te zien.
En gistermiddag belde die (onbekend nummer) en was ik aan het werk.. ben blij dat ik 's avonds hem terug heb gebeld..
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 19-03-2010, 09:43
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
Gisteren, na eerst op het waalstrand samen een fles wijn te hebben geconsumeerd, voor het eerst de nacht bij hem doorgebracht, en ik heb ik geen tijden zo goed geslapen! Alleen jammer dat ik vergeten was mijn wekker uit te zetten en die om 6:00 afging Hij stelde voor om in de meivakantie samen naar de ardennen te gaan

Het enige jammere is dat we wel echt elkaars rebound zijn, en we niet verliefd zijn. Maar genegenheid en aandacht is nu wel lekker.
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Oud 19-03-2010, 10:26
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
Citaat:
SA: pri,a hoor, weet alleen niet of ik snel terug kan pmen bij gebrek aan een pc

En WAAROM vat ze het nou niet??? Ik bedoel, als je al een week tevergeefs probeert te bellen, geef je het dan niet op?
Weet niet of ik het al had gezegd, maar die ene kerel heb ik afgescheept met dat ik geen game hal ben en geen tijd heb. Die laat me nu gelukkig met rust. Mijn moeder begon al over een ander nummer nemen...
als jij niks zegt en haar opeens negeert, snap ik wel dat ze blijft bellen. waarom zeg je niet tegen haar dat je geen vriendinnen meer wil zijn? dan weet zij ook hoe het zit.
Oud 19-03-2010, 11:06
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
@ Dott: Ik weet niet precies je situatie en dergelijke, maar stel je je niet een beetje te afhankelijk op? Dat hij een weekend naar Kroatië gaat is ook maar een weekend en dat is hij weer terug. Je moet een beetje opletten dat je zijn enthousiasme daarover niet tempert door de hele tijd te zeggen dat je hem gaat missen en dat hij beltegoed moet hebben. Probeer dat weekend gewoon lekker dingetjes voor jezelf te doen en met vriendinnen. Je zult hem ongetwijfeld missen, maar een weekend is ook maar een weekend!
En over die woensdagavond: "weer een kans laten lopen hem te zien"... Waarom maak je je daar zo druk over? Het is natuurlijk ongetwijfeld heerlijk om hem te zien, maar je hebt die avond toch lekker gelezen...?
Het is geen aanval op jou, maar misschien moet je je gevoelens een beetje nuanceren...? En als ik geen gelijk heb/er andere dingen spelen, moet je je vooral niks van dit "commentaar" aantrekken. Ik bedoel het verder ook niet verkeerd.

@ Mutant: ik ben het eens met wat Lente zegt. Als ik in de veronderstelling ben dat we vriendinnen zijn en jij negeert ineens mijn telefoontjes, zou ik ook blijven bellen of zelfs langskomen om te vragen wat er ineens aan de hand is. Het komt natuurlijk wel een beetje raar over!

OT: Vanavond eten met vrienden, die eigenlijk niet supererg mijn vrienden zijn allemaal studiegenootjes en niet per se de mensen met wie ik het meest omga, en daarom ben ik ook blij dat ze me gevraagd hebben! Daardoor voel ik me wel gewaardeerd en ze zijn ook heel leuk allemaal! En dan 's avonds met huisgenootjes gezellig wat gaan drinken en verder het hele weekend geen sociaal leven omdat ik echt MOET studeren... gelukkig ga ik dat ook met een huisgenootje doen, dus zal het hopelijk wel meevallen
Oud 19-03-2010, 11:25
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
@ Dott: Ik weet niet precies je situatie en dergelijke, maar stel je je niet een beetje te afhankelijk op? Dat hij een weekend naar Kroatië gaat is ook maar een weekend en dat is hij weer terug. Je moet een beetje opletten dat je zijn enthousiasme daarover niet tempert door de hele tijd te zeggen dat je hem gaat missen en dat hij beltegoed moet hebben. Probeer dat weekend gewoon lekker dingetjes voor jezelf te doen en met vriendinnen. Je zult hem ongetwijfeld missen, maar een weekend is ook maar een weekend!
En over die woensdagavond: "weer een kans laten lopen hem te zien"... Waarom maak je je daar zo druk over? Het is natuurlijk ongetwijfeld heerlijk om hem te zien, maar je hebt die avond toch lekker gelezen...?
Het is geen aanval op jou, maar misschien moet je je gevoelens een beetje nuanceren...? En als ik geen gelijk heb/er andere dingen spelen, moet je je vooral niks van dit "commentaar" aantrekken. Ik bedoel het verder ook niet verkeerd.

Haha, kijk, dit is een relationeel topic, dus daar heb ik het dan vooral over hem, en dingen die ik voel, niet zo zeer over reacties
Zelf ga ik dat weekend een vriendin opzoeken in zeeland die ik al een tijd niet gezien heb.
Dus ik heb zelf ook een heel leuk weekend dan
Ik heb het veel met hem over zijn reis, en vanaf dat hij het aankondigde heb ik eigenlijk gezegd: leuk, gaaf, moet je doen
Gister was eigk de eerste keer dat ik uitte dat ik het leuk zou vinden als ie wat van zich liet horen als ie daar was.
Ook gewoon omdat ik benieuwd ben naar wat hij mee maakt en interesse wil tonen.
Ik heb een abbo, en kan dus eigenlijk altijd bellen/smsen.
Hij heeft nog een prepaid telefoon (niks op tegen hoor) maar ik vind het wel fijn om te weten wanneer hij wel of geen btg heeft, dan weet ik namelijk of ik hem moet bellen als ik een vraag heb, of dat ik het kan smsen.
daar komt een beetje mijn beltegoed obsessie vandaan denk ik
`
Die woensdag, ik maak me er niet druk om, maar ik vind het jammer.
Helemaal omdat ik dus vroeg wilde gaan slapen, maar dat niet lukte dan had ik hem liever gezien.
Boek lezen is fijn en prima, maar dat doe ik altijd.
Ik weet niet, ik had hem gewoon graag gezien.
Maar ach, nu heb ik hem gisteren gezien en dat is dan ook prima.. ik zie hem in/na het weekend dan weer.
We hebben allebei heel erg duidelijk ons eigen leven, wat de momenten dat we wel samen zijn extra fijn maken.

misschien dat het zo wat anders overkomt want we laten elkaar heel erg vrij, maar vinden het ook fijn om samen te zijn.
En als hij dan naar mij toe komt als soort verrassing, vind ik het stom dat ik de deur niet gehoord heb.

zooo.. wat een verhaal
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 19-03-2010, 11:30
Verwijderd
Ik heb haar gestuurd dat ik een tijdje rust wil, dat moet toch ook al duidelijk zijn? Maar kennelijk houdt rust bij haar in 2 dagen niet bellen. En ik heb al eens aangegeven dat ze moet ophouden met zo negatief te zijn, maar dat kan ze niet.
Het probleem is dat als ik ga zeggen ik wil geen vriendinnen meer zijn, dat ik bang ben dat ze rare dingen gaat doen, of me gaat beloven te veranderen, wat toch niet gebeurt.
Oud 19-03-2010, 11:42
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
heb je haar al eens geprobeerd uit te leggen wat haar negativiteit met je doet?
Waarom je het niet leuk vind om bij haar te zijn?
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 19-03-2010, 11:52
Verwijderd
Nog niet, maar ik ben bang dat ze dan met beloftes komt die ze toch niet kan waarmaken en dreigementen dat ze zichzelf iets zal aandoen.
Het liefst zou ik de relatie willen laten doodbloeden. Maar dat lukt niet, dus zo kan het ook niet verder. Waarschijnlijk dat ik haar volgende week bel om een en ander uit te leggen, niet nu want in het weekend is ze vaak alleenb en dan heeft ze niemand om haar op te vangen.
Oud 19-03-2010, 11:56
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
*knuffel*
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 19-03-2010, 12:19
WAT
WAT is offline
*knuffel voor mutant* zulke dingen zijn gewoon erg lastig.

@ dott, veel plezier in Zeeland


OT: I got in!!!! Chichester (uni waar ik het liefste heen wou) heeft me geaccepteerd! Ik ben nu zooo blij ^^
Oud 19-03-2010, 13:07
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ik vind het allemaal zo leuk. We, of eigenlijk ik, heb toch maar besloten dat we iets hebben. En ik ben het wel met een vriendin van me eens. Ik liep gisteren met haar van een kroeg naar een feest en toen zei ze dat het eigenlijk allemaal zo logisch leek en dat het raar was dat je dat nu pas ziet. Maar jeej allemaal!
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 19-03-2010, 13:11
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het allemaal zo leuk. We, of eigenlijk ik, heb toch maar besloten dat we iets hebben. En ik ben het wel met een vriendin van me eens. Ik liep gisteren met haar van een kroeg naar een feest en toen zei ze dat het eigenlijk allemaal zo logisch leek en dat het raar was dat je dat nu pas ziet. Maar jeej allemaal!
leuk
Oud 19-03-2010, 13:31
Verwijderd
@ICU: Ik pm je hopelijk vanavond terug, heb het een beetje erg druk, sorry

Pff ik heb het er echt mee gehad. Mag ik zeker als een schoothondje zitten wachten tot meneer een keer zin heeft om z'n telefoon op te nemen of uberhaupt terug te bellen, terwijl ik altijd wel m'n telefoon opneem, of iig terug bel. En dan is het nu ook nog eens iets in zijn belang, want zonder heeft ie morgenavond een probleem. Ik zit zwaar in de verleiding hem er maar lekker zelf achteraan te laten gaan, want ik word er zo moe van
Oud 19-03-2010, 14:14
Verwijderd
Citaat:
genegenheid en aandacht is nu wel lekker.
Oud 19-03-2010, 14:47
Verwijderd
WAT, feli!!!

Skyblue, laat hem dat dan doen? Misschien leert ie er iets van
Oud 19-03-2010, 16:29
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Soms weet ik zeker dat hij in mijn hoofd kan kijken
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 19-03-2010, 17:10
wup
wup is offline
Citaat:
@ wup, ik word ineens nieuwschierig of ik je mss ken XP gezien ik een aantal mensen van jouw leeftijd ken die geregeld in de vera komen XP

hmmm, ^^ ben zo blij met em ^^ en ben ook blij voor een vriend van me die eindelijk weer een leuke meid ontmoet heeft ^^
Nou, ik kom er niet zo vaak hoor. En volgens mij heb ik een fotoboek, dus kan je het checken En gefeliciteerd met je toelating!

OT: Net geborreld op het werk van de ouwe en zijn beste maat. Dat was gezellig, maar ik blijf ons maar raar vinden. Misschien moet ik er eens niet over nadenken en gewoon genieten van de vriendschap.


Vanavond weer werken, best spannend na een maand weg geweest te zijn. Heb een nieuwe collega die er al een paar weken is en ben erg benieuwd!
Oud 19-03-2010, 21:37
Verwijderd
Nou ja, ik heb het dus uiteindelijk maar gesmst. Ik had een voicemail van wat er aan de hand was. En toen was ik te laf om te bellen, dus heb ik een lang smsje gestuurd dat ik het niet meer trok enzo. Nu voel ik me opgelucht, maar ook kut. Waardeloze vriendin ben ik, heb ik het idee... Maar soms moet je voor jezelf kiezen denk ik.
Oud 19-03-2010, 23:20
Verwijderd
Ah hij is zo ontzettend lief. Ik blijf het maar herhalen maar het is gewoon echt zo. <3
Oud 20-03-2010, 02:05
Verwijderd
ik spreek altijd met duizend mensen als ik uit ga, vooral als ik dronken ben, maar ik durfde vanvond niets te zeggen tegen die ene FKCING lekkere gast echt ongelooflijk, we zeiden niets, hadden oogcontact en oh ohohoh wat lekker! maar suf dat ik nu alleen naa rbed moet zz
Oud 20-03-2010, 03:13
Atelier Madame
Avatar van Atelier Madame
Atelier Madame is offline
jeeeej, over 35 uur zie ik hem weer! Nadat we elkaar 5,5 week niet hebben gezien doordat ik in Nieuw Zeeland was. Heb zoveel zin om m in de armen te vliegen op Schiphol. Tis nu 5 maanden wat en het is gewoon zo super super fijn. Zit gewoon echt heel goed .
__________________
Zo moet het eigenlijk altijd zijn, het leven. Een feestelijk en hartstochtelijk spel gespeeld met oude en nieuwe vrienden
Oud 20-03-2010, 07:17
Verwijderd
Citaat:
Ah hij is zo ontzettend lief. Ik blijf het maar herhalen maar het is gewoon echt zo. <3
Nou niet meer Stomme conservatieve koppige ezel. En nu zitten we te ver weg van elkaar om even het goed te knuffelen. Grrrrr.
Edit: Met bellen meteen goed, nou is ie weer lief

Laatst gewijzigd op 20-03-2010 om 08:10.
Oud 20-03-2010, 09:47
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
*
Hoi! Mijn ex ging gister drankjes bij jou bestellen

ot: Gister dus naar de film geweest en eigenlijk de hele avond samen in de stad gehangen. Natuurlijk was dat leuk en fijn en bleef hij slapen. En nu is hij weer weg

Oh en Mutant, ik vind dat je groot gelijk hebt.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 20-03-2010, 10:49
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
@ Mutant: tis jammer dat het via sms moet, maar misschien had ik dat ook wel gedaan... Enneh, ik vind 't goed van je dat je d'r hebt laten weten van hoe en wat

@ Skyblue: take your time

OT: Oef, gisteravond ging het wel heul hard, die alcohol. Maar wat wil je, als ze in IKEA gieters schenken? Maar het was gezellig en vandaag hoef ik niet zo heel veel. Vind het wel leuk om dat ene vriendinnetje weer te zien! Jahoe!
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 20-03-2010, 11:48
wup
wup is offline
Citaat:
Hoi! Mijn ex ging gister drankjes bij jou bestellen

t.
Ow nieuwsgierig!! Hoe ziet ie eruit en wat bestelde ie? En was jij daar dan ook bij, of is dit een andere ex?


Nou, de ouwe doet toch raar. Ik vroeg gister of ie wilde mee eten, zegt ie later dat hij niet mee ging omdat hij toch wel wist dat het niet tot eten zou komen.
Oud 20-03-2010, 12:00
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Hmm, ik ben raar.
Zat wat op facebook te rommelen, kwam op het profiel van een ex (hij is inmiddels getrouwd ) heb al in geen maanden wat van hem gehoord.
Zag een foto van hem met zijn vrouw, en voelde ff een steek.
Dat had ik kunnen zijn
Die relatie is kapot gelopen op geloof, maar wij waren heel erg gek met elkaar.
Dit hoort niet zo te voelen.. toch?
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 20-03-2010, 15:00
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Ow nieuwsgierig!! Hoe ziet ie eruit en wat bestelde ie? En was jij daar dan ook bij, of is dit een andere ex?


Nou, de ouwe doet toch raar. Ik vroeg gister of ie wilde mee eten, zegt ie later dat hij niet mee ging omdat hij toch wel wist dat het niet tot eten zou komen.

Hij heeft lang donkerblond haar en bestelde een zoete witte wijn en een biertje. Ik zat aan een tafeltje daar op dat verhoogde stukje achterin, had een lang lichtroze vestje aan. Je hebt me een paar keer aangekeken (dit zijn wij ) Maar die opmerking van de ouwe (hoe oud is hij nou eigenlijk?), is dat niet een klein beetje waar dan?


ot: Kwam hij zostraks langs met zijn zoontje die me vervolgens helemaal stuk heeft geknuffeld. Weet niet of hij wat aanvoelt of dat het was omdat hij me al twee weken niet gezien had. Ga zometeen gezellig bij mijn broertje eten (die overigens op zichzelf gaat wat echt heel tof is gezien hij autistisch is) en daarna nog even bij hem langs aangezien hij twee straten naast mijn broertje woont, in de hoop dingen eens even goed te bespreken, want dit slaat nergens op zo.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 21-03-2010, 05:32
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
de nacht was te mooi om nu te gaan slapen
maar ik ben op.....ik heb me uitgeput op de dansvloer,
en toen deed hij nog even een schepje erbovenop....
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Oud 21-03-2010, 09:59
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
ik spreek altijd met duizend mensen als ik uit ga, vooral als ik dronken ben, maar ik durfde vanvond niets te zeggen tegen die ene FKCING lekkere gast echt ongelooflijk, we zeiden niets, hadden oogcontact en oh ohohoh wat lekker! maar suf dat ik nu alleen naa rbed moet zz
haha, lekker zat! (volgende keer beter)

ot: vandaag strek ik officieel bij hem in, al is het enige dat veranderd dat mijn spullen er dan ook zijn, want ik woonde er eigenlijk al. mijn beste vriendin krijgt over 1 maand een baby <3
zucht, samenwonen en babies, we worden oud.. :')
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 21-03-2010, 11:40
wup
wup is offline
@ meikmuis: Ow ja! Dat weet ik nog! Volgende keer hoi zeggen hoor.

En ja.. dat van de ouwe kan wel. Ik ben er ook wel klaar mee. Het gaat toch steeds mis tussen ons. En ik wil het niet meer, aangezien hij dat met nog 3 andere vrouwen doet. Ik wil best voor de lol wat vozen, maar niet als hij dezelfde avond weer met zn andere chick gaat.

Ik heb een nieuwe collega en ze is mooi en dat is weer leuk, want alle nare mannen komen nu op haar af. Werken was zo leuk, heb mijn collega's echt gemist<3
Oud 21-03-2010, 12:01
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Ahh, optreden van Tom McRae was echt heel erg mooi <3 En supergezellig om met z'n tweeen te gaan, dat maakte het toch weer een beetje minder deprimerend
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 21-03-2010, 13:34
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Zo terug van wintersport en het was echt lekker even weg te zijn. Heb best veel aan hem gedacht, maar opzich voel ik me wel goed geloof ik wel stom, hij had het over dat hij wel wilde weten hoe het met me gaat en zich niet kon voorstellen om me niet meer te zien, maar heb deze hele week niks van hem gehoord. nouja ws ook wel beter. we zouden afspreken als ik terug was, dus ik bel hem vandaag wel. benieuwd hoe het is als ik hem weer zie.
de leuke/knappe jongen smst veel en dat is fijn, over een paar dagen met hem afgesproken, spannend! ik heb trouwens besloten dat wij heel erg verliefd worden en gaan trouwen, want ik heb het een beetje gehad met dingen die over gaan.
gister mn beste vriendinnetjes gezien, en zij zjn de beste!
__________________
Love was surely made for fools like me
Oud 21-03-2010, 13:44
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
onverwacht een heel fijn weekend gehad samen
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 21-03-2010, 14:48
Verwijderd
miekmuis, met wat heb ik gelijk, dat ik een waardeloze vriendin ben of dat je soms voor jezelf moet kiezen

De relatie met mijn pc is weer hersteld <3 Dadelijk eens kijken of ik wat msn-conversaties met leuke mensen kan houden. En mijn pms eens bijwerken.
Oud 21-03-2010, 15:06
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Soms geloof ik echt dat dit gedoemd is te mislukken.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 21-03-2010, 16:06
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Net met hem gesproken wat een beetje raar gesprek was. Eerst wel gezellig gewoon gepraat, toen ik begon over afspreken zei hij iets over dat hij niet wist of hij daar wel zin in had. ehh wat maar omdat het nog niet zo lang uit is en of het dan wel zin had om af te spreken, en dat hij niet wist wat hij dacht ofzo. toen ik zei dat het toch duidelijk is, het is gewoon uit, vond hij dat weer heel bot en gemeen van mij. later zei hij ook dat hij wel veel aan me gedacht had en me had gemist, was wel fijn. nouja, nu zie ik hem volgende week ws. heb ik stiekem best wel veel zin in
__________________
Love was surely made for fools like me
Oud 21-03-2010, 16:54
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
miekmuis, met wat heb ik gelijk, dat ik een waardeloze vriendin ben of dat je soms voor jezelf moet kiezen

De relatie met mijn pc is weer hersteld <3 Dadelijk eens kijken of ik wat msn-conversaties met leuke mensen kan houden. En mijn pms eens bijwerken.
Oh sorry! Met dat je voor jezelf moet kiezen bedoelde ik
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 21-03-2010, 17:17
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
En mijn pms eens bijwerken.
Ik dacht even dat je premenstrueel syndroom bedoelde.

Oeeeh fijn weekend gehad! Hij zou vrijdag al heel vroeg langskomen maar hij was vergeten dattie moest werken. Suffie. Maar we hebben gekookt en het was gezellig en we hebben mijn vaders onbewoonde huis een nachtje opgeëist. Mijn moeder gaf nog toestemming ook, ik wil er niet echt bij stilstaan dat ze vast wel weet waarom we graag een 'rustig avondje alleen' wilden, ze is ook niet stom. Maar het was leuk, we hebben gesprekken gevoerd over angsten en het was heel fijn, toen we eindelijk uit bed kwamen hebben we de hele dag op de bank gehangen voor de televisie. Was het opeens zes uur. Hij zou eigenlijk nog naar huis gaan omdat hij examenweek heeft vanaf morgen, en ik eigenlijk ook, maar hij bleef nog eten en dat liep wat uit want de frituurpan was helemaal overhoop ofzo. En toen we klaar waren met eten en voor de buis hangen was het al laat en het stormde en hij is ziek aan het worden dus heb ik hem maar bij me gehouden, hehehe. En hij is pas vanmiddag naar huis gegaan, na de hele ochtend buiten in de zon te hebben gezeten met ontbijt enzo. <3 Het is heel fijn en ik kan niet wachten tot paasweekend als onze examenweken achter de rug zijn en we 4 dagen niks hebben!

Oh en HET IS LENTEEEE!
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 21-03-2010, 18:04
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Ik heb het beste vriendinnetje ter wereld
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 21-03-2010, 18:25
Verwijderd
Citaat:
haha, lekker zat! (volgende keer beter)

ot: vandaag strek ik officieel bij hem in, al is het enige dat veranderd dat mijn spullen er dan ook zijn, want ik woonde er eigenlijk al. mijn beste vriendin krijgt over 1 maand een baby <3
zucht, samenwonen en babies, we worden oud.. :')
oehhh gefeliciteerd met deze stap
en wat gaaf, dan word je een soort van tante! oeh lijkt me zo bizar!

ot: mijn nieuwe baantje (L) 95% mannelijke collega's en nee ik ben geen bouwvakker.
Oud 21-03-2010, 19:04
Verwijderd
Precies waar ik al bang voor was: een smsje met 'ik wil je niet verliezen, ik zal minder negatief doen'.

En nu? Iemand tips? Want ik geloof hier dus niet zo in + het neemt niet weg (dat ik het gevoel heb) dat ze me claimt.
Oud 21-03-2010, 19:31
sicilion
Avatar van sicilion
sicilion is offline
@Wup, welke zaak werk je dan? misschien heb ik je ook wel eens gezien

@ Mutant: Ik zou tegen der zeggen dat je even tijd voor jezelf wil. Kun je misschien over een tijdje weer wat met haar afspreken en als er dan alsnog niks is veranderd het gewoon afkappen? Heeft zij ook even tijd om na te denken over wat ze 'niet zo handig aanpakt'. Of wil je der helemaal geen kans meer geven (als ik het zo cru mag neerzetten)?

OT: komende week misschien/waarschijnlijk date met leuke jongen en film en sushi ^^ Verder wederom afspraakje met 'scharrel'. Zit echt prima in mijn vel ^^
__________________
"Please! This is supposed to be a happy occasion. Let's not bicker and argue over who killed who."

Laatst gewijzigd op 21-03-2010 om 19:37.
Oud 21-03-2010, 19:34
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
@mutant Stuur dat gewoon terug, dan maar even hard zijn, dan weet ze wel precies hoe en wat.
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 21-03-2010, 20:20
Verwijderd
@Mutant: Gewoon eerlijk zijn. Liever bot en eerlijk dan subtiel en ze snapt t dan niet... Kies maar lekker voor jezelf meisje, kom op!

Jaaaaa Gisteravond uit geweest, eindelijk. Ik was er echt ontzettend aan toe en het was vet lekker. De hele avond klef gedaan met vriendinnetje en dat was echt zo fijn En tussen haar en mijn neefje klikte t erg goed, ik ben benieuwd hoe dat gaat lopen. Ik hoop alleen dat zij zich ein-de-lijk eens open kan stellen voor iemand, want daar is ze niet zo goed in en hij is voorzichtig maar hard genoeg om daar misschien eens doorheen te komen. Ik hoop het, zou het zo leuk voor ze allebei vinden Het is alleen jammer dat een vriend daar weer moeite meer heeft. Maar het is wel fijn om te merken dat onze vriendschap écht sterk geworden is en we veel aan elkaar hebben. Hij zei ook wel dattie me best wel gaat missen en dat is wel een goed compliment, geloof ik. Ik ga me wel zorgen om hem maken, vrees ik... Maargoed.
Nog iemand heel hard afgewezen, maar ik was hem echt helemaal moe. Hij moet gewoon zeggen wat hij bedoelt en niet zo moeilijk gaan liggen doen. En niet, nadat je afgewezen bent, mij gaan beschuldigen van dat ik niks gezegd heb over mijn relatie, want dat heb ik wel zeker

Vrijdagavond met beste vriend gepraat en hij is niet meer boos maar kwam zaterdagavond niet. Ja nou, prima. Maar ik ben band dat ik hem niet meer zie voordat ik ga (drukdrukdruk Vandaar dat die retourpm ook zo lang duurt, Mutant ) en dat vind ik ook niet tof. Hadden we afgesproken dat we met z'n 3en de zaterdag voor ik ga naar t strand zouden gaan, blijkt hij niet te kunnen ivm weekendje weg met vriendinnetje. En ja, daar ben ik best wel kwaad om. Ik heb hem nodig en hij is er niet. Ofja. Nee, hij is er niet. Ik verwacht altijd bepaalde dingen van mijn vrienden en hij voldoet daar niet helemaal aan en dat vind ik moeilijk, geloof ik....

Verder ziei k vriendje komend weekend ook niet, want ik heb woensdag tot en met vrijdag training en dan zou ik daarna misschien wel naar hem toe kunnen gaan, maar dan moet ik zaterdagavond weer terug want zondag moet ik met Jong Nederland weg. Ik baal er echt ontzettend van, bah....
Oud 21-03-2010, 22:55
Halflight
Avatar van Halflight
Halflight is offline
Ex is weer verdwenen uit mijn hoofd, opgeruimd staat netjes, tot over een half jaar maar weer . Verder is het rustig op mannengebied, wel vanavond weer die jongen gezien dieikleukvond/dievreemdgingmetmij/dieiknietmeergezienhadsinds toen. En dat was helemaal niet ongemakkelijk. Hij is nog steeds leuk maar ook een slappe zak dus de liefde is wel over.

Ik moet mijn verwachtingen tov vrienden een beetje bijstellen, dan is het allemaal veel gezelliger. En ik moet niet zo jaloers gaan doen als twee vriendinnen uit een groep naar elkaar toe te trekken. Het is logisch, om heel veel redenen, en doet niets af aan de vriendschap tussen ons. Basta.
Oud 22-03-2010, 00:21
Verwijderd
Ik word gek van mijn familie. Serieus.
Oud 22-03-2010, 05:55
Kali
Avatar van Kali
Kali is offline
Ik wil hem verwerken en kunnen vergeten, hoewel ik ook nog steeds wil vechten, maar diep in mij zegt het dat ik hem beter verwerk, dat vechten geen zin heeft...

Maar waarom blijf ik dromen hebben waar hij in voorkomt, waarin hij zegt dat het hem spijt, waarin we opnieuw proberen, want dan ontwaak ik en valt de wereld zo een beetje op me neer, dan is die enorme leegte er weer en lijkt de wereld weer te vergaan...

Waarom kan ik niet eens dromenloos uren slapen, ipv die 4u per nacht zoals ik een maand al slaap, ik ben op, zowel emotioneel als fysiek raak ik op en ik ben het beu, ik wil gelukkig zijn, ik wil verder maar het gaat niet...

Ik ben niet enkel mijn geliefde kwijt, maar ook mijn vriend en dat doet zo'n pijn...
__________________
~*~ Scientia vincere tenebras ~*~
Oud 22-03-2010, 07:11
Atelier Madame
Avatar van Atelier Madame
Atelier Madame is offline
stond ie daar gisteren op het vliegveld, met rozen in zn hand. Ben m echt in zn armen gevlogen en heb m de eerste 5 minuten niet meer losgelaten. Daarna lekker naar huis gegaan en nog heerlijk gekletst.. Ik heb m echt verschrikkelijk gemist mijn lieve schat (L). Ik ga m echt niet meer laten gaan
__________________
Zo moet het eigenlijk altijd zijn, het leven. Een feestelijk en hartstochtelijk spel gespeeld met oude en nieuwe vrienden
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe voel je je op relationeel gebied #108
Qimm
4 16-03-2010 06:26


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:16.