Oud 29-03-2010, 22:28
richie-007
Avatar van richie-007
richie-007 is offline
hoi iedereen (:
ik ben verliefd al heel lang op een vriendin van me. we zijn goede vrienden maar ik weet niet of ik het moet zeggen, ik wil onze vriendschap ook niet verpesten.
Wat moet ik doen ?

Laatst gewijzigd op 01-04-2010 om 15:59. Reden: verkeerde titel geschreven
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-03-2010, 20:29
Akhlys
Avatar van Akhlys
Akhlys is offline
Aangeven dat je haar leuk vind betekent niet automatisch het einde van een goede vriendschap Je kan wel heel lang op deze manier rond blijven lopen met je gevoel, maar je kan het ook gewoon tegen haar zeggen. Als ze jou niet leuk vind, moet je dat accepteren en je daarover heen zetten en als ze je wel leuk vindt heb je mazzel
__________________
"Half bezopen is een gebrek aan doorzettingsvermogen" / "Een eendagsvlieg die zijn dag niet heeft, is nooit grappig"
Met citaat reageren
Oud 30-03-2010, 21:16
KingKong
KingKong is offline
Ik heb met hetzelfde probleem rondgelopen als wat jij nu hebt, ik heb het gezegd, en ik heb er alles behalve spijt van!
Verwacht alsjeblieft niet teveel, ik wist 99% zeker dat ze me niet meer leuk vond, dat was ook zo. Maar de vriendschap is er niet door verminderd, uiteindelijk vond ik haar niet meer leuk, dat kwam omdat er een ander meisje in me leven kwam.
Maar ik zou het gewoon zeggen, het liefst onder 4 ogen (dus niet sms!). Het zou kunnen zijn dat in het begin er een aantal spanningen zijn, dat je niet weet hoe je met elkaar om moet gaan, maar als zij echt een leuk en lief meisje is en jullie echt goeie vrienden zijn dan gaat dat wel weg.

Succes!
Met citaat reageren
Oud 30-03-2010, 21:29
richie-007
Avatar van richie-007
richie-007 is offline
Dankjewel : ) maar ik vind het heel moeilijk om dat onder 4 ogen te zeggen, heeft iemand tips hoe ik haar moet naderen en hoe ik het moet zeggen enzo ??
Met citaat reageren
Oud 30-03-2010, 22:08
KingKong
KingKong is offline
Nou ik fietste met haar mee naar huis, ik was heel zenuwachtig en de hele tijd gepraat alsof het normaal was. Toen heb ik net voor haar huis gezegd dat ik haar iets moest vertellen, en toen kwam het moment! Ik zei dat ik haar leuk vond, ze keek me aan, ze wist niet wat ze moest zeggen. Nou toen kwam het verhaal van dat ik een hele leuke jongen ben, maar dat we al zo lang vrienden zijn en dat ze niet meer hetzelfde voelt etc.

Nou klinkt dit best klote, maar het zou zo anders voor jou kunnen lopen vergeet dan niet!
Maar in ieder geval je kan bv. met haar mee fietsen naar huis (zonder dat er andere bij zijn!) en het dan zeggen.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2010, 15:08
richie-007
Avatar van richie-007
richie-007 is offline
ja dat kan maar ik zit niet bij haar in de klas en dan zijn we niet dezelfde tijden uit en ze woont ook een heel andere kant dan ik en op school gaat misschien een beetje moeilijk want ze is natuurlijk altijd mensen, maar ik kan ook met haar meelopen naar de klas als we met zijn tweeen zijn misschien : ) weten jullie nog andere ideeen ?
Met citaat reageren
Oud 31-03-2010, 15:17
Verwijderd
Als jullie goede vrienden zijn, is het toch niet zo heel raar om eens een ijsje te gaan eten of naar haar toe te gaan?
Met citaat reageren
Oud 31-03-2010, 15:55
richie-007
Avatar van richie-007
richie-007 is offline
ik denk dat ik het gewoon op school ga zeggen, maar hebben jullie tips hoe ik het dan moet naderen en hoe ik het moet zeggen enz.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2010, 16:36
richie-007
Avatar van richie-007
richie-007 is offline
ooh dit is echt klote, nu blijkt dat ze verkering heeft zal ik nog steeds zeggen dat ik haar leuk vind ??
Met citaat reageren
Oud 31-03-2010, 19:38
Verwijderd
Nee, nergens voor nodig, denk ik.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2010, 23:55
KingKong
KingKong is offline
Citaat:
ooh dit is echt klote, nu blijkt dat ze verkering heeft zal ik nog steeds zeggen dat ik haar leuk vind ??
Nope laat het nu maar zitten, in ieder geval nu ze een vriendje heeft, vergeet het, denk er zo weinig mogelijk aan en ga zo veel mogelijk chillen en andere chicks checken, dat werkt het best bij mij!
Met citaat reageren
Oud 01-04-2010, 15:59
richie-007
Avatar van richie-007
richie-007 is offline
en als ik het zeg.? misschien ziet ze dan wel wat in me of gaat ze twijfelen ofzo want misschien heeft ze nog nooit er over nagedacht wat te beginnen met mij?
Met citaat reageren
Oud 02-04-2010, 07:06
Verwijderd
No, dude, het is echt lame om te gaan (proberen te) stoken in iemands relatie. Laat haar nou gewoon met rust. Ze is bezet. Je bent te laat. Gewoon afwachten of verder gaan met je leven.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2010, 23:25
kv-user
kv-user is offline
+1, laat het gaan en zeg het niet, anders heb je wel kans dat jullie vriendschap schade oploopt. Het is goed dat je hoop hebt, maar hou het bij hoop en denk niet dat je (nu) iets met haar krijgt.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2010, 12:26
dominique134
dominique134 is offline
Citaat:
ja dat kan maar ik zit niet bij haar in de klas en dan zijn we niet dezelfde tijden uit en ze woont ook een heel andere kant dan ik en op school gaat misschien een beetje moeilijk want ze is natuurlijk altijd mensen, maar ik kan ook met haar meelopen naar de klas als we met zijn tweeen zijn misschien : ) weten jullie nog andere ideeen ?
Ik heb ook zoiets ik doe het zo.
Ze woont bij mij aan de andere kant van het dorp en zit niet bij mij op school.
Maar in het weekend gaan we met een vriendengroep wat doen en gaat zij ook mee soms.
Als ze gaat breng haar dan weg en begin dan met een knuffel en dan ga je weer, dan een kus.
En als ze jou ook een kus etc. geeft, is dat wel een teken dat ze open staat voor een relatie.
Ga niet te snel, maar na een tijdje kan je het dan gemakkelijker zeggen.

Succes
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe zeg ik haar dat ik verliefd op haar ben?
immortelle
24 01-03-2011 06:16
Liefde & Relatie Na 3 jaar verliefd op een ander
Gummetje
57 19-10-2006 12:29
Liefde & Relatie Wat IS verliefdheid?
Yab-Yum
20 18-01-2005 17:38
Liefde & Relatie Eerst niet verliefd, nu wel!?
Sade
10 09-02-2004 15:43
Liefde & Relatie de waarheid zeggen, of m'n beste vriend niet kwetsen?
framboosje
12 04-02-2003 23:10
Liefde & Relatie verliefd op twee jongens tegelijk...
*mystery*
26 18-01-2003 14:23


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:53.