Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-04-2010, 20:25
Superanoniem
Avatar van Superanoniem
Superanoniem is offline
Hey! Het zal jullie vast niet verbazen maar ik zit met een probleem/vraag...

Want een jonge die ik leuk vind, of meer dan leuk heeft dus iets super sufs gedaan... Hij zij gewoon ff tussen neus en lippen door: "He, ik vind jouw ook heel lief en meer dan leuk, maar ik wil niks met je hoor!" En ik had helemaal niks gezegd tegen hem, dus het was ook geen antwoord op iets... Gewoon zomaar.

En dat heeft mij best wel erg gekwetst of zo... Ik weet niet zo goed hoe ik het moet noemen.. Maar ik weet nu dus even helemaal niet meer wat ik moet doen... Normaal red ik me prima alleen, maar nu dus even niet... Weet iemand wat ik nu moet doen of zo... Gewoon alle tips en zo zijn welkom want ik zit hier best wel mee...
TXN! xxx
Advertentie
Oud 04-04-2010, 21:52
Anoniem_Dude
Anoniem_Dude is offline
Meid, kijk in de spiegel en zeg elke jongen die mij niet wilt is een sukkel, niet dat je een eigendunk moet krijgen maar meer om zelfvertrouwen te winnen.. [ Ik weet dat dit niet de beste tip is , maar het in iedergeval de eerste tot nu toe]
Oud 05-04-2010, 08:45
Superanoniem
Avatar van Superanoniem
Superanoniem is offline
Citaat:
[ Ik weet dat dit niet de beste tip is , maar het in iedergeval de eerste tot nu toe]
Oud 05-04-2010, 09:37
Verwijderd
Daar is niks sufs aan. Waarschijnlijk begon die jongen door te krijgen dat jij hem leuk vindt, en probeerde hij je duidelijk te maken dat een relatie er niet in zit. Had hij iets met jou moeten beginnen ondanks dat hij niet verliefd is? Dat zou pas suf zijn.

Citaat:
Meid, kijk in de spiegel en zeg elke jongen die mij niet wilt is een sukkel, niet dat je een eigendunk moet krijgen maar meer om zelfvertrouwen te winnen.. [ Ik weet dat dit niet de beste tip is , maar het in iedergeval de eerste tot nu toe]
Wat een slechte tip. TS zal in haar leven nog duizenden jongens en mannen tegenkomen die haar niet moeten, omdat ze te jong is, of juist te oud, of te lang, of blond, of een brunette, of niet into vieze voedselseks in een zwembad vol met vla. Dat maakt ze niet direct sukkels; het maakt ze mensen met andere interesses. Om meer zelfvertrouwen te vergaren kan ze kan beter voor de spiegel gaan staan en haar positieve kwaliteiten opnoemen. Of beter nog: zich beseffen dat er extreem veel verschillende mensen bestaan, dat daarom iedereen andere ideeën heeft over wat positieve kwaliteiten zijn, en dat ze zich dus geen zorgen hoeft te maken over zichzelf. Er zullen immers altijd mensen zijn die haar stom vinden, en er zullen altijd mensen zijn die haar leuk vinden. Als ze geïnteresseerd is in de laatste categorie (en dat lijkt me wel) dan moet ze gewoon zichzelf zijn en een leuk leven leiden en dan komt ze ze vanzelf wel tegen.
Oud 05-04-2010, 17:03
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
Citaat:
TS zal in haar leven nog duizenden jongens en mannen tegenkomen die haar niet moeten, omdat ze te jong is, of juist te oud, of te lang, of blond, of een brunette, of niet into vieze voedselseks in een zwembad vol met vla.
Wat?! voedselseks in een zwembad gevuld met vla? klinkt vet.. maarja, niet iedere jongen die jij leuk vind zal jou ook leuk vinden, wen er maar aan, er zijn altijd zat leuke jongens die jou wel leuk zouden vinden, alles komt gewoon met de tijd.
Oud 07-04-2010, 08:21
Superanoniem
Avatar van Superanoniem
Superanoniem is offline
ff voor de duidelijkheid: jongens zijn sukkels als ze onnodig zeggen dat ze een meisje wel leuk vinden en niks willen en dat zo ongeveer elke keer zeggen als je ze tegen komt op straat. En als ze niks met je willen, waarom willen ze dan wel steeds afspreken om me te leren hockeyen en dan net ff te dichtbij je hand pakken en je aankijken van: Gaat er nog iets gebeuren... Dan zijn jongens wel sukkels! Maar anders niet.. Maar dit is gewoon lullig. Alsof ie het expres doet om me te pesten ofzow...
Oud 07-04-2010, 08:37
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
hij wilt je neuken en dan dumpen wees blij dat je dat van tevoren al weet!
__________________
Yoloswag 420
Oud 07-04-2010, 08:59
Verwijderd
Wat paranoide zei. Jij vond hem leuk, hij had dat door. Hij wou voorkomen dat je een blauwtje liep. Daarom zei hij nu vast dat hij niets met je wil. Omdat hij je niet het idee wil geven dat hij je niet aardig vindt, voegde hij daaraan toe dat je wel lief en leuk bent. Dus hij heeft z'n uiterste best gedaan om te zorgen dat hij je zo min mogelijk zou kwetsen. Heel netjes van hem.
Oud 07-04-2010, 09:37
WAT
WAT is offline
Citaat:
Wat paranoide zei. Jij vond hem leuk, hij had dat door. Hij wou voorkomen dat je een blauwtje liep. Daarom zei hij nu vast dat hij niets met je wil. Omdat hij je niet het idee wil geven dat hij je niet aardig vindt, voegde hij daaraan toe dat je wel lief en leuk bent. Dus hij heeft z'n uiterste best gedaan om te zorgen dat hij je zo min mogelijk zou kwetsen. Heel netjes van hem.
idd.
Of in het andere geval voelt hij mss wel lust voor je maar is hij mss al bezet of heeft geen behoefte aan een relatie.
Stuff happens.
Oud 07-04-2010, 09:49
Verwijderd
Ohja je wilde ook nog tips. Mijn tip: doe leuke dingen met vriend(inn)en, vergeet die jongen (vermijd hem eventueel een tijdje), er komt vanzelf wel een andere leuke jongen en hopelijk vindt die jou ook leuk.
Oud 07-04-2010, 10:44
Superanoniem
Avatar van Superanoniem
Superanoniem is offline
Citaat:
hij wilt je neuken en dan dumpen wees blij dat je dat van tevoren al weet!
Tuurlijk. Hij begint al te janken als ie in een film een zoen ziet...
Oud 07-04-2010, 14:02
Verwijderd
Ik denk dat Jasper wel gelijk heeft (al mag je neuken wel wat ruimer zien --> lust).
Oud 07-04-2010, 15:09
Verwijderd
Ik vind het anders wel arrogant. Er werd hem niets gevraagd, dus hoeft hij zoiets ook niet te zeggen. Ookal heeft hij het idee dat jij hem leuk vindt, dan nog is het arrogant om dan zomaar aan te nemen dat jij iets met hem zal willen. Misschien vind jij hem ook wel "meer dan lief en leuk" maar zou je niks met hem willen.

Maar hoe bedoel je dat jij het elke keer zegt als je hem tegenkomt op straat?
Ohja en hoe oud zijn jullie eiigenlijk?
Oud 07-04-2010, 15:44
Verwijderd
Citaat:
hij wilt je neuken en dan dumpen wees blij dat je dat van tevoren al weet!
Oud 08-04-2010, 13:05
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Citaat:
Ik vind het anders wel arrogant. Er werd hem niets gevraagd, dus hoeft hij zoiets ook niet te zeggen. Ookal heeft hij het idee dat jij hem leuk vindt, dan nog is het arrogant om dan zomaar aan te nemen dat jij iets met hem zal willen. Misschien vind jij hem ook wel "meer dan lief en leuk" maar zou je niks met hem willen.

Maar hoe bedoel je dat jij het elke keer zegt als je hem tegenkomt op straat?
Ohja en hoe oud zijn jullie eiigenlijk?
Mwah, ik heb ook wel eens van te voren tegen een jongen iets dergelijks gezegd, gewoon omdat ik 'm niet wilde kwetsen en geen rare situaties wilde. In dat geval klopte het ook en achteraf gezien hebben we het er nog over gehad en ik geloof dat hij het wel kon waarderen. Het is mijns inziens veel vervelender om afstandelijk te gaan doen en contact te vermijden, dat is pas kwetsend.

Dus, waarom hij dat zegt? Gewoon omdat hij je een echte afwijzing wil besparen en jullie vriendschap probeert te redden. Geef het tijd, ga wat leuks doen met vriendinnen, sjans met andere leuke mannen en you'll be alright in no time
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 08-04-2010, 20:05
Superanoniem
Avatar van Superanoniem
Superanoniem is offline
Citaat:
Ik vind het anders wel arrogant. Er werd hem niets gevraagd, dus hoeft hij zoiets ook niet te zeggen. Ookal heeft hij het idee dat jij hem leuk vindt, dan nog is het arrogant om dan zomaar aan te nemen dat jij iets met hem zal willen. Misschien vind jij hem ook wel "meer dan lief en leuk" maar zou je niks met hem willen.

Maar hoe bedoel je dat jij het elke keer zegt als je hem tegenkomt op straat?
Ohja en hoe oud zijn jullie eiigenlijk?
Ik ben hem twee keer tegengekomen in de cd winkel. Toen zij hij gwn weer: He! Je weet wel dat ik niks met je wil he? (ik bijna 16, hij ook...)
Oud 08-04-2010, 20:11
Superanoniem
Avatar van Superanoniem
Superanoniem is offline
trouwens, ik heb geprobeerd om een naar andere jongens te kijken, maar ik ga ze dus steeds vergelijken met HEM... Maar dat wil ik helmaal niet. Maar hij is gewoon zo knap en zo. Als ik hem zie heb ik echt moeite om HEM niet op zijn bek te pakken
Oud 08-04-2010, 21:53
WAT
WAT is offline
Citaat:
Ik ben hem twee keer tegengekomen in de cd winkel. Toen zij hij gwn weer: He! Je weet wel dat ik niks met je wil he? (ik bijna 16, hij ook...)
klinkt bijna alsof hij zelf inzag dat het misschien wat hard was en dat hij er nu een grapje van probeert te maken. Misschien probeert hij de sfeer een beetje te herstellen en heeft hij geen idee hoe hij het zou moeten aanpakken.

En je andere post, dat heet verliefd zijn XP trekt vanzelf weg XP
Ads door Google
Oud 09-04-2010, 00:22
KingKong
KingKong is offline
Meestal heb ik het wel door wanneer een meisje me leuk vind maar als ik haar niet leuk vind zeg ik het ook niks over. Pas wanneer ze iets zegt zoals: 'weetje, ik vind je eigenlijk best leuk :$' dan zeg ik daarna gewoon dat ik dat al een beetje door had maar dat ik verder niks hoef, en dat ik het wel lief en goed van haar vind dat ze me de waarheid heeft vertelt.

Maarja elke jongen is niet hetzelfde weetje, de 1 doet het zus, de ander zo. Dus maak je er niet al te druk om, je weet de situatie, ga gewoon andere jongens ontmoeten, wedden dat er wel 1 leuke bij zit voor jou.
Oud 09-04-2010, 12:57
Kou Shibasaki
Avatar van Kou Shibasaki
Kou Shibasaki is offline
Citaat:
trouwens, ik heb geprobeerd om een naar andere jongens te kijken, maar ik ga ze dus steeds vergelijken met HEM... Maar dat wil ik helmaal niet. Maar hij is gewoon zo knap en zo. Als ik hem zie heb ik echt moeite om HEM niet op zijn bek te pakken
Aangezien hij niks met jou wil, kun je hem gewoon het beste negeren om te voorkomen dat je jezelf blijft kwellen.
Oud 09-04-2010, 15:50
Verwijderd
Citaat:
hij wilt je neuken en dan dumpen wees blij dat je dat van tevoren al weet!
Is dat al gebeurd eigenlijk? Want dat kan er dan ook mee te maken hebben... Of zow... Maar dan niet op die manier van en dan gedumpt zoals Hij zij... Want dat is gewoon gevoelloos...
Oud 09-04-2010, 15:58
Superanoniem
Avatar van Superanoniem
Superanoniem is offline
Citaat:
Is dat al gebeurd eigenlijk? Want dat kan er dan ook mee te maken hebben... Of zow... Maar dan niet op die manier van en dan gedumpt zoals Hij zij... Want dat is gewoon gevoelloos...
Hoezo? trouwens, je avatar lijkt op de mijne
Oud 09-04-2010, 17:07
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Is dat al gebeurd eigenlijk? Want dat kan er dan ook mee te maken hebben... Of zow... Maar dan niet op die manier van en dan gedumpt zoals Hij zij... Want dat is gewoon gevoelloos...
Nee, dan is hij een baas als hij dat voor mekaar kreeg
__________________
Yoloswag 420
Oud 09-04-2010, 18:57
Superanoniem
Avatar van Superanoniem
Superanoniem is offline
Citaat:
Nee, dan is hij een baas als hij dat voor mekaar kreeg
ja, vast. maar ut probleem heeft zichzelf opgelost volgens mij...
Oud 12-04-2010, 10:59
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
En nu graag ontopic en lief blijven
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Advertentie
Oud 12-04-2010, 15:37
Superanoniem
Avatar van Superanoniem
Superanoniem is offline
dit topic mag weg... van mij...
__________________
Why u had to die?!? it's not fair!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hij weet het nie, wat moet ik ermee?
scholier8
8 31-05-2011 12:08
Liefde & Relatie Hoe voel je je op relationeel gebied? #103
indigo
471 26-11-2009 08:46
Verhalen & Gedichten Mijn nare droom
MiSs EshterGirl
7 06-11-2004 15:59
Verhalen & Gedichten Nina & Sara
Giles
18 24-07-2003 22:37
Liefde & Relatie ik ben hopeloos wat jongens betreft
SHAZZ
41 11-06-2002 17:13
Liefde & Relatie ik ben hopeloos wat jongens betreft
SHAZZ
3 07-06-2002 20:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:49.