Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-04-2010, 20:58
Jewordtermoevan
Jewordtermoevan is offline
Ik ben al een aantal maanden verliefd op een meisje van het werk. Zij heeft ook ooit iets gezegd dat ze me leuk vond en sindsdien is het bij mij ook gaan groeien tot ongekende hoogte, die verliefdheid.

De laatste maanden zijn we wel aan het flirten na elkaar vooral van mij kant duurde het lang voordat ik het lef echt had om het te doen. Drie weken geleden floot ze net zoals jongens vaak doen naar meiden als ze die leuk vinden, dat fliet wieuw zeg maar. Ik liep gewoon door en zag in mijn ooghoeken haar nog wel voorzichtig glimlachen.

Daarna kwamen we elkaar nog een keer tegen en toen glimlachde ze ook naar mij, ik deed dit toen terug. Dit gebeurde afgelopen week weer toen we weer, toen werd ze volgens mij zelfs wat rood. Ik dacht dat het de goede kant opging.

Ondertussen was ze ook flink aan het krabbelen op hyves met een andere jongen, dit volgde ik natuurlijk op de voet. Er werd flink wat afgekrabbeld, in totaal zo'n 3 pagina's van beide kanten. Afgelopen zaterdag vroeg hij of ze nog wat ging doen, ze ging naar de film zei ze. Hij vroeg met je vriendinnetjes? en toen bleef het lang stil, dit omdat ze denk ik nit vaak achter de PC zit maar in elk geval vandaag kwam er antwoord.

Dat de film leuk was en ze met 'mun vriend' was gegaan.Nu begin ik dus weer te twijfelen, want op haar hyves zie je werkelijk niets, genoeg foto's maar niks van een 'vriend'. Ook in de krabbels niks, geen vriendin die iets erover zegt of een jongen. Helemaal niets..

Vind dat toch raar, mocht het waar zijn. Daar twijlel ik dan ook over.. Wat denken jullie? Het lijkt me toch dat je je de boel vol gooit met foto's(bij wijze van spreke)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-04-2010, 21:10
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Wat is nu exact je vraag? Volgens mij moet je gewoon werk maken van die meid en laten zien wat je voelt en peilen hoe zij er nu eigenlijk instaat. Ik kan je tal van voorbeelden noemen hoe misleidend internet is als het gaat om het oppikken van bepaalde signalen.

Of zij foto's van haar vriend erop zit, dat weet ik niet. Sommige mensen zijn niet zo exhibistionistisch ingesteld en willen liever niet met hun smoel op internet. Zou ook voor haar vriend kunnen gelden. Maar misschien heeft ze helemaal geen vriend. Je komt er enkel en alleen achter als je er achteraan gaat.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2010, 11:59
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
De enige die jou kan vertellen hoe het zit is zij zelf. Knoop eens een gesprek aan. Het is niet zo heel moeilijk om het daarna op de liefde te brengen, dus... Dan kom je vanzelf achter haar 'status'. Verder is internet inderdaad nogal verneukeratief als het gaat om reacties en gevoelens te peilen.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2010, 12:37
Verwijderd
Het kan zijn dat ze dat alleen tegen die andere jongen zei om hem op een afstand te houden. Het kan ook zijn dat ze echt een vriend heeft en gewoon nog geen foto's van hem online heeft. Wij weten het niet.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2010, 18:11
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
Wij weten het niet.
Dus vraag haar mee naar de film oid, en je komt erachter!
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2010, 16:52
kv-user
kv-user is offline
Pak d'r vol op h'r bek
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Echte of neppe nikes?
MissReedus
8 03-09-2016 18:05
Werk, Geld & Recht [Beleggen] Inleggen in Amerikaans online-bedrijf, foute boel?
D'nisSe
39 24-03-2006 06:58
De Kantine Foto's Mischa barton» echt of nep?
DG
11 23-03-2005 22:51
Algemene schoolzaken Pabo, SPH of MWD?
LoeLoe
19 20-05-2004 09:17
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie CKV, H4 Echt of namaak?(premiere)
hopefully
0 10-11-2002 20:41
Levensbeschouwing & Filosofie Het leven of een droom?
babygirl
6 20-01-2002 21:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:38.