Oud 23-04-2010, 12:10
EagletonVegas
EagletonVegas is offline
Een goede vriend van mij heeft 2 zussen. Ik kom er de laatste tijd vrij regelmatig en ik ben verliefd geworden op z'n jongste zus. Ik ben 19(bijna 20) en zij is 4 jaar jonger. Niemand weet er nog vanaf, ik namelijk heb geen idee wat ik er mee aan moet. Ik krijg ook weinig kans om met haar alleen te praten omdat of haar zus, of haar zus en broer er ook zijn. Heeft iemand ideeën hoe ik dit het beste kan aanpakken?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-04-2010, 13:15
Verwijderd
Misschien trap ik een open deur in, maar ik zou er eerst maar eens achter komen of dit jouw vriendschap niet in de weg zou gaan staan. Zijn zus is, als ik het goed begrijp pas 15, dus het zou kunnen dat jouw vriend er niet echt op zit te wachten.

Uiteindelijk is het natuurlijk tussen jou en dat meisje (weet je überhaupt wel of ze jou ook ziet zitten? Dat zou ook wel handig zijn om te weten namelijk.) maar ik neem aan dat die vriendschap ook belangrijk voor je is en stiekem kan ik het wel begrijpen als die vriend het niet zo fijn zou vinden.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2010, 13:56
ThomasTripleT
ThomasTripleT is offline
Mijn advies: Pols even op een subtiele manier of zijn zusje jou ziet zitten. Al ben je daar van overtuigd, overleg het met je vriend. Al vind hij het goed, dan kan je meteen aan de slag, zo niet: Dan is het opzich ook geen risico als ooit zijn zusje er achter komt. 'Zij vond jou immers ook leuk'.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2010, 19:39
EagletonVegas
EagletonVegas is offline
Ze weet er nog niet vanaf, en ik weet ook niet hoe zij over mij denkt. Ze is wel altijd heel aardig maar dat is haar zus ook wel, daar durf ik dus niks over te zeggen. Op mijn verjaardag komen ze langs dus dan ga ik eens proberen met haar te praten. Mocht het iets zijn zal ik eerst met d'r broer overleggen, al denk ik dat die er weinig problemen mee zal hebben.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Verliefd op me beste vriend en op me vriendje?!?!
Linniee
12 12-06-2014 19:42
Liefde & Relatie verliefd op zusje van vriend
Ofskie
5 23-09-2010 17:35
Liefde & Relatie Verliefd op zus van vriend
LaBamba
3 18-09-2010 14:58
Liefde & Relatie verliefd op zusje van vriend
Rednas165
9 12-03-2010 15:46
Liefde & Relatie Verliefd op zusje van mijn beste vriend
Daantjer
3 29-09-2009 00:45
Liefde & Relatie Waarom is verkering met broer/zus van je vriend/vriendin 'not done'?
Severus
13 26-01-2003 21:55


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:44.