Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-10-2001, 16:01
metzondernix
metzondernix is offline
Tamara keek op haar horloge. Het was pas acht uur en al ontzettend donker buiten. Ze had zin om nog even de tuin in te gaan. Uit de tuin van de buren klonk muziek. Cold Water Music! Tamara liep geluidloos de tuin door en gluurde over de schutting. Victor zat in een tuinstoel. Victor... Ze slikte. Hij luisterde met gesloten ogen. Ze zag zijn gezicht maar voor de helft in het flauwe licht dat uit zijn huis kwam. Ze luisterden samen een kwartier naar de tingels die door de tuin dreven. "Mooie muziek," durfde ze eindelijk te zeggen. Victor opende langzaam zijn ogen, alsof hij net wakker werd. Hij lachte naar haar. "Vind ik ook. Hoe lang sta jij daar al?"
"Boah, tijdje." Tamara leunde over de schutting. Victor liep naar haar toe. "ben je vaker 's-avonds buiten?" vroeg hij.
"Bijna nooit. Jij?"
"Altijd, behalve als het regent. Moet je vaker doen, nachtlucht is gezond." Tamara lachte. Ineens klonk Nana's stem vanuit haar huis: "Tamara naar binnen!"
"Ik kom zo mama!" Ze draaide zich om. "Hee Victor. Jij bent best een lekker ding, weet je." Victor keek stomverbaasd. "Waarom zeg je dat nu pas? Ik woon hier al een maand!" Tamara lachte. "Misschien vergeet je het wel, of je denkt dat je gedroomd hebt." Ze boog zich voorover, gaf Victor een zoen op zijn mond en rende weg. "Wow"!" hoorde ze hem nog net zeggen. Ze sloeg de deur dicht.

De volgende avond belde ze bij hem aan. Bijna alle kinderen van de buurt stonden achter haar, behalve feurre, want die sliep al. "hee Vic, doe je mee lichtverstoppertje?" Victor schoot in de lach. "Ik pak even een zaklamp."
Sjaak was de zoeker. Hij begon te tellen en Victor greep tamara's hand. Ze slopen samen het gangetje in. Tamara gluurde om een hoekje om te zien waar Sjaak uithing en Victor gluurde over haar ene schouder mee, terwijl zijn hand op haar andere schouder lag. gelukkig was het al donker, Tamara was zo rood als een tomaat. Ineens voelde ze Victors andere hand zachtjes over haar haren strijken. "Je hebt mooi haar," fluisterde hij. Ze keek hem verbaasd aan. Hij grijnsde schaapachtig. "Ja eh sorry... Maar ik heb van jou gedroomd vannacht."
"Cold water music," zei tamara droog.
"Oh." Tamara draaide zich om. "was het een leuke droom?"
"het einde was leuk." Victor boog zih voorover en gaf haar een kus. Zijn tong gleed in haar mond. Toen hij zich terugtrok zuchtte Tamara diep. "Wowww."
Ze spraken af tegen niemand iets te zeggen. Ze zouden er maar gedonder mee krijgen, met de buurkinderen en hun ouders.
"Mijn ouders gaan in de herfstvakantie drie dagen weg. Ze gaan vragen of ik bij jou mag slapen..." victor grijnsde breed.
"Yes!" Tamara seinde vlug met haar zaklamp alle gevangenen vrij. Sjaak begon opnieuw te tellen.
__________________
OE MOEME NOEMOE!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-10-2001, 19:48
4621473155
4621473155 is offline
Dit is echt goed!!!!
Met citaat reageren
Oud 11-10-2001, 16:38
metzondernix
metzondernix is offline
big grin! Thanks so very much! !
__________________
OE MOEME NOEMOE!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 11-10-2001, 20:36
stroopwafel
Avatar van stroopwafel
stroopwafel is offline
zeer

__________________
de havenmeester is ook niet perfect, maar zolang de worst vliegt, heerst de bloemkool de wereld..
Met citaat reageren
Oud 12-10-2001, 14:41
metzondernix
metzondernix is offline

I think I'm happy with my life... Mijn buurjongen is ook best wel om van te smelten hihi, maar ja, hij's wel twee jaar jonger dan ik. Uhm!
__________________
OE MOEME NOEMOE!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 16-10-2001, 20:25
metzondernix
metzondernix is offline
HIJ ZEI HAI! HIJ ZEI HAI! *proest!* toen hing ik mijn zwempak op mijn balkon en kon ik zo zijn tuin inkijken. stond ie daar! HIJ ZEI HAI!! pfffff f f f f ik lach me dood
__________________
OE MOEME NOEMOE!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 18-10-2001, 13:37
metzondernix
metzondernix is offline
ennem... wat vinden jullie van 't verhaal? volluk!
__________________
OE MOEME NOEMOE!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
ARTistiek Feurre
metzondernix
11 12-10-2001 14:51


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:12.